Dat is het wachten wel waard, de Everly Brothers zijn er nu voor... die sla ik even over.quote:Op maandag 27 december 2004 12:04 schreef Zanderrr het volgende:
Ha, er komen nu wel een paar aardige platen aan: Roxy Music, George Harrison, Simon & Garfunkel..
De mooiste platen staan tussen de 2 en de 2000quote:Ik zie dat het vorige topic volgemekkerd is met de gebruikelijke kritiek over de samenstelling.. Mjah, ik heb me er zelf ook wel schuldig aan gemaakt, maar die kritiek begint net zo voorspelbaar te worden als de top 5 van de lijst.
Wat ik me afvraag is dit de zelfde Sam Brown die ook op Concert for George zingt en ook op een aantal nummers meezingt van Georgequote:Op maandag 27 december 2004 12:17 schreef Jane het volgende:
Sam Brown nu
Ik wilde ook al zeggen. Dit is een mooie van Rod.quote:Op maandag 27 december 2004 12:56 schreef dwerg het volgende:
Weer Rod. Uit de tijd dat hij nog koel was.
Ja, die heb ik ook gehoord idd. Moest nog aan je denken. Je favoriete beginzin van een song toch?quote:Op maandag 27 december 2004 13:03 schreef dwerg het volgende:
Gisteren was het romantische Stay with me van The Faces het hoogtepunt van de dag.
Klopt! Er zijn er nog veel meer, merk ik nu. Alleen nog even de nummers eruit halen die alleen dezelfde titel hebben (zo staan er bijvoorbeeld 4 nummers in die The Power Of Love heten, maar het zijn natuurlijk wel 3 verschillende nummers).quote:Op maandag 27 december 2004 13:26 schreef Herrtee het volgende:
Nog eentje die 2 keer voorkomt:
Anyone who had a heart, op 1812 van Cilla Black, op 1745 van Dionne Warwick
Ben wel blij dat ik nu weet dat Patty's Ford het slechtste tv-programma van het afgelopen jaar was. Dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 27 december 2004 14:03 schreef Herrtee het volgende:
Hè altijd weer dat vervelende nieuws ertussendoor
En dat moment van Rafaël v/d Vaart...quote:Op maandag 27 december 2004 14:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik nu weet dat Patty's Ford het slechtste tv-programma van het afgelopen jaar was. Dat wist ik nog niet.
Tja, op zo'n moment vraag ik me ook af waarom dit nou wel "Radio 2"-muziek is, en bijv. de Chili Peppers of Radiohead weer niet..quote:
Ah gelukkig, nog een liefhebber!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |