Hoe komt de keuzelijst tot stand?quote:Top 2000 Aftrapdag
De Top 2000 is op maandagochtend 1 november om 7.15 uur 'afgetrapt'. De rest van de dag is er alleen muziek te horen uit de Top 2000 Keuzelijst 2004, er zijn verslaggevers op pad en luisteraars vertellen waarom een plaat zo mooi is en dus in de Top 2000 moet staan, waarmee ze hopen dat ze u kunnen overhalen om ook op die ene bijzondere plaat te stemmen.
quote:Emmerson, Lake and Palmer - Peter Gunn
Los Bravos - Black is black
Queen - Who wants to live forever
Ramses Shaffy & Liesbeth List - Pastorale
Dave Brubeck - Take five
Deep purple - Child in time
Santana - Black magic woman
Mama's & papa's - Monday monday
Boudewijn de Groot - Avond
Van Orly - Calling out
Venice - Think again
Wally Tax - Miss Wonderful
Metallica - One
Janis Ian - At seventeen
Eros Ramazzotti - Musica è
Mark and Clark Band - Worn down piano
Laura Pausini - La solitudine
Who - Baba O'Riley
Eddie Howell - The man of Manhattan
Boudewijn de Groot - Avond (Ik geloof in jou en mij)
Eagles - Desperado
Andrew Gold - Never let her slip away
Rolling Stones - Honky Tonk women
Michel Fugain - Le printemps
Beatles - Black bird
Fleetwood Mac - Need your love so bad
Uit 1984 idd, foutje van Radio 2quote:Op zondag 7 november 2004 01:13 schreef BramK het volgende:
trouwens summer of 69 van 1990 ?? das een zuiver '80 's nummer !
ken je het begrip 'doel-groep'quote:Op zondag 7 november 2004 01:09 schreef BramK het volgende:
kvind het toch een vrij beperkte lijst, allemaal beetje ih zelfde genre. dancenummers zul je in deze lijst niet terug vinden. geef mij maar de top 2004 dan die donna elk jar organiseert. ook via stemmen vh publiek, ook queen, meat loaf, bryan adams,... enzo id top maar de volledige top is veel gevarieerder. Groepen als nirvana of radiohead staan zelfs niet id keuzelijst !
Die heb ik vorig jaar ook als eigen keuze opgegeven, maar toen heeft 'ie de top 2000 ook niet gehaald. Ik probeer het vrolijk nog een keer, dit jaar.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:37 schreef PogueMahone het volgende:
Curtis Mayfield - Move On Up vreemd dat die er niet in staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |