Nee, de presentator is supergaaf en Leo ook trouwens. En het gaat niet om echte info, het is geen documentaire of zo, het gaat juist om die kleine triviale weetjes die zo leuk en belangrijk zijn om te weten!quote:Op maandag 27 december 2004 23:49 schreef Seborik het volgende:
Ik vind het echt irritant om naar te kijken. Echte info blijft uit en je ziet ook iedere keer maar een stukje clip en de opvulling is rete-irritant met een stomme quiz en de presentator is vervelend.
dacht al dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 28 december 2004 09:55 schreef Z het volgende:
Ik zit de hele tijd met dat stomme hero-zero nummer in 'n hoofd.
ik vind dat matthijs het ook hardstikke leuk doet, ook leuke opzet van het programma, zo in een cafe enzo.quote:Op maandag 27 december 2004 23:56 schreef bloodymary het volgende:
Nee, de presentator is supergaaf en Leo ook trouwens. En het gaat niet om echte info, het is geen documentaire of zo, het gaat juist om die kleine triviale weetjes die zo leuk en belangrijk zijn om te weten!
Zoals ik gisteren verrast werd door een vreemde oude uitvoering van I just don't know what to do with myself (ik dacht dat het een eigen nummer was van de White Stripes). En het feit dat George McCrae deels op Aruba en deels in Nederland woont en dat hij al 30 jaar hetzelfde liedje zingt en dat Rock me Amadeus in Oostenrijk tot beste nummer aller tijden is gekozen. Is toch kei-interessant om te weten!
iddquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
Eerste keer dat ik kijk, heb nu al spijt dat ik niet eerder heb gekeken.
Dit jaar toch nog een wonder: Tong80 en ik zijn het eens!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:58 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk programma gemaakt voor liefhebbers door liefhebbers.
en z'n muziek jammergenoeg ookquote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef Liejannuh het volgende:
En dan Pierre Kartner die de quiz wel erg serieus neemt!
Dan is er ook top 2000quote:Op woensdag 29 december 2004 23:00 schreef Liejannuh het volgende:
Het wordt s middags rond een uur of 2 herhaald op nederland 1.
Inderdaad, dus eigenlijk de exzwager van Patricia Paay. Ik vond hem trouwens echt een voorbeeld van superlekker in zijn jonge jaren maar nu een ontzettende sukkel om te zien. Ik herkende hem echt niet!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:12 schreef Jane het volgende:
Steve Harley, dat is toch ook de ex van onze 'eigen' Yvonne Keely? Vraag me af of ze het daar nog over zullen hebben.
Nou, dat superlekker is bijna nog te zwak uitgedrukt. Wat een lekker ding was dat!quote:Op donderdag 30 december 2004 15:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond hem trouwens echt een voorbeeld van superlekker in zijn jonge jaren maar nu een ontzettende sukkel om te zien.
"You Ain't Seen Nothing" yet was oorspronkelijk speciaal geschreven voor Gary Bachman, de eerste manager van BTO - en die stotterde. Als soort van geintje stotterde Randy ook in het nummer. Het was eigenlijk niet de bedoeling om dit nummer uit te brengen.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:07 schreef dwerg het volgende:
Waarom stottert de zanger van B-b-b-b-achman Turner Overdrive in de wereldhit You ain't seen nothing yet?
het studio-publiek houdt nou eenmaal van redelijk middle of the road.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef Mark het volgende:
Klein minpuntje: het publiek met hun "uit-je-dak-plaat": wat een zeiknummers zaten daar bij. En waarom roept er dan nooit eens iemand iets wat Mathijs niet kent?
"Ministry met just one fix"
"Euh, ja... en jij?"
Zeg dat wel! Zit ik met de kids en oma te kijken en zeg ik bij de aankondiging: ha, die plaat heb ik. Zij allemaal even aandachtig kijken en dan: blech, heb jij dat ooit gekochtquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:31 schreef axis303 het volgende:
Ze pakten wel het leukste stuk van Child in time eruit zeg
2003quote:Op woensdag 19 april 2006 15:42 schreef dwerg het volgende:
Dan heb ik nog meer leesvoer voor je:
Popquiz a go-go 2003
Popquiz a go go 2004
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |