Alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:45 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat het weer komt. Maar waarom met BNNers ?
Vierdst!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:30 schreef bukgeit het volgende:
Dan moeten de Fok!kers volgend jaar maar weer naar Amstelveen voor de Nationale Popquiz. Vorige keer niet al te best geboerd trouwens.
Vierde geworden met je team?quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Vierdst!![]()
Net voor die belgen die vorig jaar de popquiz a go go wonnen...
Yup. Volgend jaar maar voor de top 3 gaan, he...quote:Op zondag 26 september 2004 18:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vierde geworden met je team?
![]()
Hier kun je oefenen.quote:Op zondag 26 september 2004 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup. Volgend jaar maar voor de top 3 gaan, he...![]()
Dat bleek... Wat een nitwits zeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:02 schreef Zander het volgende:
Leuk dat het weer terug is, en inderdaad jammer van die BN-ers. Vrees dat het nivo van de vragen dan ook wel gedaald zal zijn, want het is zo sneu voor ze als ze bijna niks weten..
Helaas, Florent heeft qua popquizzen een reputatie hoog te houden. Won al menigmaal, en niet in de eerste de beste gezelschappen...quote:Hoewel, als je naar de samenstelling van de teams kijkt, valt het misschien nog mee. In ieder geval hoop ik dat het team met Florent Luyckx gigantisch afgaat.
Kijkcijfers? Bij de NPS...?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers.
Weet iemand of de uitslagen van dit jaar eigenlijk online staan?quote:Op zondag 26 september 2004 21:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yup. Volgend jaar maar voor de top 3 gaan, he...![]()
Vorig jaar kwam ie ook pas begin November online...ik weet de top 5 nog welquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Weet iemand of de uitslagen van dit jaar eigenlijk online staan?
Op de Nationale Popquiz-site zijn ze bij 2003 blijven steken...
tuurlijk wel....quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:53 schreef GLO het volgende:
[..]
Kijkcijfers? Bij de NPS...?![]()
Als het nou op een commerciële zender was...
Bij die Lola-vraag had ik last van plaatsvervangende schaamte...quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat bleek... Wat een nitwits zeg.En dat met zulke makkelijke vragen. Triest hoor.
Dat was idd heel erg.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij die Lola-vraag had ik last van plaatsvervangende schaamte...![]()
net zoals dat fragment van Aretha niet uit 59 kwam en dat The Band nog The Hawks heetten toen ze bij Dylan als begeleidingsband speelden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat was idd heel erg.
Net als de Rick Wakeman-vraag. Hoewel Schiffers die dan nog wel wist. Maar om dan met de Stones aan te komen zetten...![]()
En er zat nog een kardinale fout in ook: Paris,Texas is natuurlijk uit 1984, niet uit 1989 (vandaar dat ik ook ff zo gauw het antwoord niet wist).
O nee? Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
net zoals dat fragment van Aretha niet uit 59 kwam
quote:en dat The Band nog The Hawks heetten toen ze bij Dylan als begeleidingsband speelden.
Shit... gemist (wegens buitenshuis verkerende). Met Dolf Jansen en zijn broers, lees ik... Hoe deed-ie het?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Om half negen is het weer zover.....
Beter dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:08 schreef emmapeel het volgende:
Ik weet het ook meestal beter als die mensen die er voor kiezen met hun "popkennis" op TV te gaan.....
Als je de voornaam kunt gokken van Michael Jackson, kun je het wel skippen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:28 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen, kan iemand me vertellen of het de moeite waard was ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:14 schreef Seborik het volgende:
[..]
Als je de voornaam kunt gokken van Michael Jackson, kun je het wel skippen.
DAMN, had ik maar ff eerder hier gelezen. Gemist dus, terwijl er juist een heel Gruppo Sportivo team in zatquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:56 schreef fripper het volgende:
Straks weer !
Ha, bedankt, de video gaat op scherpquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:39 schreef fripper het volgende:
Donderdagochtend om 10:30 op ned 1 is de herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |