OT:quote:Op zaterdag 25 december 2004 14.12 schreef Solitarias het volgende:
Nee, da's een experiment. Zo kaal zonder broekspijp er boven ziet het er nogal raar uit, vind ik zelf ook, maar met broek erboven is het zeer fraai...... (imho)
Vaak worden dit soort schoenen wel met witte veters afgeleverd, zie bv de schoenen op http://classico.wear.jp/BRC/index.asp
Kreeg je dat blondje er ook bij? Zo ja, dan wil ik die wel voor een mooi prijsje van je overnemenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:35 schreef Kiki het volgende:
Lekker pyamaatje
[afbeelding]
Alvast voor de zomer
[afbeelding]
de achterkant van de bikini
[afbeelding]
mooie bikinie waar heb je die gehaald? ga ik hem voor mijn vriendin kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:35 schreef Kiki het volgende:
Alvast voor de zomer
[afbeelding]
de achterkant van de bikini
[afbeelding]
en deze schoenen ga ik vlg maand bestellen... ik kan niet wachten!!
[afbeelding]
hoewel misschien komt dat ook wel door de kont die er in zitquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:29 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
mooie bikinie waar heb je die gehaald? ga ik hem voor mijn vriendin kopen![]()
Bikini is te koop bij (inderdaad) Wehkamp.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:34 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hoewel misschien komt dat ook wel door de kont die er in zit![]()
Koop jij ooit wel eens kleding in de stad ipv op inet?quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:09 schreef amokjeeh het volgende:
Nieuwe broek (Diesel), riem (Jack & Jones) en nieuw shirt! (eigen import)
[afbeelding]
sorry wazige foto![]()
Oehhhh leuk......quote:
hehe, ja hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:52 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Koop jij ooit wel eens kleding in de stad ipv op inet?![]()
In Amsterdam zijn die merken wel goed te krijgen hoorquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:50 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
hehe, ja hoor.
Alles behalve t-shirts komen gewoon uit de stad.
T-shirts komen vrijwel allemaal uit Amerika, in Nederland kan ik weinig leuks vinden. Verder heb ik een voorliefde voor Abercrombie & Fitch en Paul Frank. Merken die hier niet of niet goed te verkrijgen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |