En met "quote:
In de vorige delen staan wat plaatjes, Tijn.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
En met "*O* Foto's!" bedoel ik natuurlijk "*O* Post vooral geen foto's zonder toestemming van [betreffende user]!
".
Alsof ik daar niet allang zatquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In de vorige delen staan wat plaatjes, Tijn.
Anders even in d'r fotoboek kijken,.
Er zou eigenlijk een Karoltje meet moeten komen. In Singapore (toch?) bij Aernout of zo.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet allang zat
Zoals elke fan natuurlijk
Is dat zo? Ik zou het echt niet weten!quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een Karoltje meet moeten komen. In Singapore (toch?) bij Aernout of zo..
Singapore of Maleisië.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zou het echt niet weten!
Dan is ze vast geen maagd meer
Eigenlijk wel ja. Ze kunnen meestal niet zo veel.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:36 schreef Tijn het volgende:
Toch behoorlijk okay!
Maagden zijn toch maar overrated
Tickets worden betaald uit het potje van de fanclub.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:37 schreef Tijn het volgende:
Maar dude, een meeting zit er echt no way in. Ik heb al moeite met de reiskosten naar Hongarije deze zomer!
Je bent niet de enige. Daggle zie ik ook vaak genoeg voorbij komen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:39 schreef Tijn het volgende:
Nooit geweest zelfs, gok ik!
Ik las trouwens ff "Dr. Draggla"
Het is helemaal niet grappig, maar ik moest toch lachen
Damn wat vertrekken er ineens een hoop. Ik wist dat er veel gingen, maar zoveel die ik ook nog echt ken wist ik nietquote:
Altijd rond de jaarwisseling he. Mensen overdenken dan opeens hun leven enzoquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn wat vertrekken er ineens een hoop. Ik wist dat er veel gingen, maar zoveel die ik ook nog echt ken wist ik niet
Dat jij blauw was wist ik trouwens ook pas sinds vandaagquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd rond de jaarwisseling he. Mensen overdenken dan opeens hun leven enzo
Owjah, jij zit in Singapore..quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:50 schreef Libris het volgende:
ff voor de goede orde Aernout zit in Taiwan, maar karoltje mag ook in Singapore langskomen
Nee, ik ben het al een week nu ofzo, maar ik ben nog niet zoveel aanwezig geweest. Altijd roerige tijden zo vlak voor de vakantie, dan moet er opeens een hoop af enzo.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat jij blauw was wist ik trouwens ook pas sinds vandaagOf is dat ook pas sinds vandaag ? EN waar ?
Nee, dat is UVT.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben het al een week nu ofzo, maar ik ben nog niet zoveel aanwezig geweest. Altijd roerige tijden zo vlak voor de vakantie, dan moet er opeens een hoop af enzo.
Muziek trouwens, het tofste forum dat er is
Ah het forum waar ik nooit komquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben het al een week nu ofzo, maar ik ben nog niet zoveel aanwezig geweest. Altijd roerige tijden zo vlak voor de vakantie, dan moet er opeens een hoop af enzo.
Muziek trouwens, het tofste forum dat er is
UVTquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat is UVT.
Evengoed bedankt, T. En we missen je op [desbetreffende forum].
Ik kan geen posts meer deleten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:16 schreef karoltje het volgende:
Ik heb al twee dagen koude koorts rillingen (39 graden ik ben zo zielug.) Maar van dit (en eind vorige) topic krijg ik het weer een beetje warm
.
(Ook al gaat het de laatste 20 posts niet meer over mij.)
!
Nee, dat zeg ik, eerst fruitmand, dan kusjes.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:58 schreef karoltje het volgende:
Tom je wil nu echt geen kusjes van me hoor.
Karoltje meetingquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Singapore of Maleisië.
En Karoltje is vast geen maagd meer nee. Maar ze heeft vast nog wel wat babyvet..
Ja, ik vind het wel eng dat iemand zoals jij kan afstuderenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef karoltje het volgende:
Het is toch ook ver! Volgend jaar al afstuderen! Is toch eng!
En daarna veel geld verdienenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef karoltje het volgende:
Het is toch ook ver! Volgend jaar al afstuderen! Is toch eng!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:34 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel eng dat iemand zoals jij kan afstuderenJe gaat hopelijk met kleuters werken?
Sta je ook in het blad? Die is namelijk wel oke![]()
Ik ga eerst reizenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
En daarna veel geld verdienen
Trouwen ?![]()
karoltjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:46 schreef Dos37 het volgende:
Wie is Karoltje
http://forum.fok.nl/topic/244353quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef Ronhui het volgende:
[..]
karoltje
http://fotoboek.fok.nl/karoltje
http://kaar.fotopic.net/
http://kaar2.fotopic.net/
Jij newbiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:01 schreef this_is_Gigolo het volgende:
oh dit is al een verkapt-ik-ga-een-BrEeZaH-aanbidden-want-die-is-toch-wel-zo-naief-dat-ze-hapt-topic![]()
Ga je Karoltje vergelijken met SaraRaats?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:01 schreef this_is_Gigolo het volgende:
oh dit is al een verkapt-ik-ga-een-BrEeZaH-aanbidden-want-die-is-toch-wel-zo-naief-dat-ze-hapt-topic![]()
Heeft ze haar tieten laten zien dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ga je Karoltje vergelijken met SaraRaats?![]()
Toen het eerste deel van deze reeks werd geopend poepte jij nog luiers vol !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:09 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Maargoed jullie nerds moeten doen wat jullie niet kunnen laten![]()
Dat maakt jullie niet minder nerdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Toen het eerste deel van deze reeks werd geopend poepte jij nog luiers vol !
Anders ik welquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef SeLang het volgende:
Ik heb dit topic Karoltjeeeeeeeeeee! Jariiiiiiiiiiiiiiiiiiig! helemaal gemist
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef karoltje het volgende:
Gaat het goed met jou A.?
Karoltjequote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef karoltje het volgende:
Oi :w.
Dat komt door jouquote:
Ja, moet jij niet ergens dronken wrden ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef karoltje het volgende:
Niet zo feestbeestig he? Dit op de zaterdagavond?
Ik heb geen cent te makkenquote:Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef karoltje het volgende:
Nou ja officieel natuurlijk wel! Maar ik heb heel saai opgepast en heb nu nog geen zin om te slapen. Wat is jouw excuus?
Kut, hoe wist je datquote:Op zondag 18 december 2005 01:13 schreef karoltje het volgende:
Met export bier?
Vertel!quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef ladurance het volgende:
Wat een geweldige eerste dag op fok achter de rug.![]()
Hoezo dacht je datquote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef karoltje het volgende:
Haha dat dacht ik dus al.
Ik ga zo maar wel even slapen trouwens...
Deze avond schreeut om export bier!quote:Op zondag 18 december 2005 01:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat???? Want normaal hebben we dit soort bier nooit
.
Je w is kapot vanavond hequote:Op zondag 18 december 2005 01:23 schreef karoltje het volgende:
[..]
Deze avond schreeut om export bier!
Welterusten karoltjebeebquote:Op zondag 18 december 2005 01:23 schreef karoltje het volgende:
Ja schreeut. Het is dus tijd om te slapen
.
quote:
karoltjequote:Op zondag 18 december 2005 01:35 schreef karoltje het volgende:
Weet je wat..? We slapen er allemaal een nachtje over.
Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:49 schreef Svensational het volgende:
karoltje moet helemaal niet met een hoofdletter. [afbeelding]
De TS.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:53 schreef karoltje het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Nog bedankt voor alle felicitaties.
Zie TT!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:53 schreef karoltje het volgende:
[..]
Wie doet dat dan?
Nog bedankt voor alle felicitaties.
Goh Bassie.quote:
Klassieke reeks en daarom toegestaan door de modsquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Is dit niet inmiddels de langslopende en traagste reeks ooit!!!!
Staat op mn hyvesquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef SeLang het volgende:
Karoltje!
Is er nu video materiaal ofzo?
Ik leef nog helegaar.. alleen wat minder actief hier... maar er zijn een aantal mensen die ik nog wel eens volgquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef karoltje het volgende:
[..]
Staat op mn hyves. http://kaarrrkaarrr.hyves.nl
Whaaa SoTT leeft nog! Wat leuk dat je even in mn reeks komt neuzen.
Doe je nou in je eentje een combinatieklasquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:43 schreef Svensational het volgende:
Hoe is het op school, karoltje?
Neuh, zit net in m'n tweede jaar. Maar het gaat nog steeds crescendoquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef karoltje het volgende:
Ja eng he! Maar is best te doen omdat ik dat in mn lio ook al had (alleen waren dat makkelijkere kids). En met mijn reis in vooruitzicht is alles vol te houden! Ben jij nou al een beetje mees?
Ik zit nu voor het eerst met stage niet in een combinatieklas en dat vind ik eigenlijk veel leukerquote:Op woensdag 15 november 2006 14:07 schreef karoltje het volgende:
Ach het loopt geleidelijk op. tijdens mn LIO stond ik 3 dagen in de week voor een combi en nu 4 (niet fulltime dus!). Alleen komen er heeeeel veel taken bij die ik tijdens mijn LIO nog helemaal niet deed. Lukt jou ook wel straks.
Dude, die gast mag zich wel eens scheren.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef karoltje het volgende:
Nee!
idd, dit zeer neuqbare voorwerp verdient dit topiquequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:07 schreef SeLang het volgende:
Ik geil nog steeds op karoltje
Bovendien moet deze klassieke reeks in leven blijven
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef karoltje het volgende:
Ik leef ook nog! Alles goed met jullie ook?.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef SeLang het volgende:
O ja, en het is belangrijk dat er weer eens een buikje gepost gaat worden
Net als vroegah
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef karoltje het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:16 schreef SignOTheTimes het volgende:
Sommige dingen mogen nooit verloren gaan..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef SeLang het volgende:
O ja, en het is belangrijk dat er weer eens een buikje gepost gaat worden
Net als vroegah
Ik zal eens kijken of ik wat kan gaan regelen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hey, oude tijden herleven.
Waar is de persoon in kwestie eigenlijk?
Als je nou eens goed leest is er geen 1 vrouw die zich kareltje noemtquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Welke gezonde vrouw noemt zich nou kareltje? Dan ben je toch gek of niet dan?!?
Ik legde de klemtoon op de a, dan klinkt het dus als Kareltje. Uit jouw reactie maak ik op dat de klemtoon op de o ligt. Karóltje dus en dat maakt het nog 10x ergerquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:34 schreef -SL- het volgende:
[..]
Als je nou eens goed leest is er geen 1 vrouw die zich kareltje noemt
er zit iets op je lip...quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef karoltje het volgende:
hoe oud is die nu inmiddels, 39 ofzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:24 schreef SeLang het volgende:
Komt Karoltje hier nog een keer posten?
Goede kick!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoe oud is die nu inmiddels, 39 ofzo
Omavet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Karoltje begint inderdaad op MILF leeftijd te komenquote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:
Bedankt voor de complimentje en jullie ook nog een gelukkig nieuwjaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:46 schreef SeLang het volgende:
[..]
Karoltje begint inderdaad op MILF leeftijd te komen
Er zit geen Breezer in maar deze ook goed?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef SeLang het volgende:
Komen er nog een keer nieuwe BrEeZaH picca's van karoltje?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:24 schreef karoltje het volgende:
Er zit geen Breezer in maar deze ook goed?
[ afbeelding ]
Zo dat is een flinke bak BrEeZaH!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:39 schreef karoltje het volgende:
Dankuwel, om te laten zien dat ik ook een beetje technisch ben:
[ afbeelding ]
het was me net gelukt.
Heb al heel lang niet meer gefokt en voel me echt weer een kneus.
Misschien komt er nu weer een buikjesfoto met babyvetquote:
Babyvet = lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef karoltje het volgende:
Als je wilt dat ik hier blijf posten moet je het wel leuk houden he.
Sven! Jazeker! Bewijs: http://donenkaar.waarbenjij.nuquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:47 schreef Svensational het volgende:
Karoltje is nog steeds een wonderschone dame! En de eerste Sfan
Ben je toen nog eigenlijk naar het buitenland gegaan of heb je alleen nog maar voor de groep gestaan?
kutkickquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:02 schreef SignOTheTimes het volgende:
Oehhh.. ze leeft nog wel degelijk!!!!
En misschien kan de breezerfoto nog eens worden gepost, for oldtimes sake...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:08 schreef SignOTheTimes het volgende:
Is ze getrouwd? Kinderen? Kleinkinderen? Zoveel vragen!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef SignOTheTimes het volgende:
Matthijn, van wie ben jij nou eigenlijk een kloon?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:17 schreef Supersoep het volgende:
Hallo juf Karol! Het is mij, Daniel, die altijd zo goed in rekenen was!
Sorry.. fascinatie Matthijn!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef karoltje het volgende:Mooi dit. Weer een stuiptrekking in dit topic.
En kinderen? Ja heb ik! 26 stuks.
Prijs voor het langst lopende actieve topic?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:59 schreef Gezicht het volgende:
OP gepost op: zaterdag 25 december 2004 @ 02:27
3 Bazenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:04 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Prijs voor het langst lopende actieve topic?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:05 schreef Croupouque het volgende:
Dit topic duikt telkens weer op in mijn topiclijst, eigenlijk net zoals Karoltje telkens weer in mijn hart opduikt.
Hoi.quote:
Ik dacht al. Waar blijf je!quote:
Neuken?quote:
quote:
Karoltje niet kennenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:46 schreef smegmanus het volgende:
Kutkick, ga terug naar start.
Ga niet langs woensel-west.
U ontvangt geen 450 euro.
Dus ik moet nu een fles wijn kopen om je te kunnen neuken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:43 schreef karoltje het volgende:
Haha leuk dit!
27 'pas'. Ik krijg bij de slijterij geen breezers meer mee helaas. En ik heb wel 23 kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |