Nee, dat is UVT.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben het al een week nu ofzo, maar ik ben nog niet zoveel aanwezig geweest. Altijd roerige tijden zo vlak voor de vakantie, dan moet er opeens een hoop af enzo.
Muziek trouwens, het tofste forum dat er is
Ah het forum waar ik nooit komquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben het al een week nu ofzo, maar ik ben nog niet zoveel aanwezig geweest. Altijd roerige tijden zo vlak voor de vakantie, dan moet er opeens een hoop af enzo.
Muziek trouwens, het tofste forum dat er is
UVTquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat is UVT.
Evengoed bedankt, T. En we missen je op [desbetreffende forum].
Ik kan geen posts meer deleten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:16 schreef karoltje het volgende:
Ik heb al twee dagen koude koorts rillingen (39 graden ik ben zo zielug.) Maar van dit (en eind vorige) topic krijg ik het weer een beetje warm
.
(Ook al gaat het de laatste 20 posts niet meer over mij.)
!
Nee, dat zeg ik, eerst fruitmand, dan kusjes.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:58 schreef karoltje het volgende:
Tom je wil nu echt geen kusjes van me hoor.
Karoltje meetingquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Singapore of Maleisië.
En Karoltje is vast geen maagd meer nee. Maar ze heeft vast nog wel wat babyvet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |