En met "quote:
In de vorige delen staan wat plaatjes, Tijn.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
En met "*O* Foto's!" bedoel ik natuurlijk "*O* Post vooral geen foto's zonder toestemming van [betreffende user]!
".
Alsof ik daar niet allang zatquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In de vorige delen staan wat plaatjes, Tijn.
Anders even in d'r fotoboek kijken,.
Er zou eigenlijk een Karoltje meet moeten komen. In Singapore (toch?) bij Aernout of zo.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof ik daar niet allang zat
Zoals elke fan natuurlijk
Is dat zo? Ik zou het echt niet weten!quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een Karoltje meet moeten komen. In Singapore (toch?) bij Aernout of zo..
Singapore of Maleisië.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zou het echt niet weten!
Dan is ze vast geen maagd meer
Eigenlijk wel ja. Ze kunnen meestal niet zo veel.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:36 schreef Tijn het volgende:
Toch behoorlijk okay!
Maagden zijn toch maar overrated
Tickets worden betaald uit het potje van de fanclub.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:37 schreef Tijn het volgende:
Maar dude, een meeting zit er echt no way in. Ik heb al moeite met de reiskosten naar Hongarije deze zomer!
Je bent niet de enige. Daggle zie ik ook vaak genoeg voorbij komen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:39 schreef Tijn het volgende:
Nooit geweest zelfs, gok ik!
Ik las trouwens ff "Dr. Draggla"
Het is helemaal niet grappig, maar ik moest toch lachen
Damn wat vertrekken er ineens een hoop. Ik wist dat er veel gingen, maar zoveel die ik ook nog echt ken wist ik nietquote:
Altijd rond de jaarwisseling he. Mensen overdenken dan opeens hun leven enzoquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Damn wat vertrekken er ineens een hoop. Ik wist dat er veel gingen, maar zoveel die ik ook nog echt ken wist ik niet
Dat jij blauw was wist ik trouwens ook pas sinds vandaagquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Altijd rond de jaarwisseling he. Mensen overdenken dan opeens hun leven enzo
Owjah, jij zit in Singapore..quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:50 schreef Libris het volgende:
ff voor de goede orde Aernout zit in Taiwan, maar karoltje mag ook in Singapore langskomen
Nee, ik ben het al een week nu ofzo, maar ik ben nog niet zoveel aanwezig geweest. Altijd roerige tijden zo vlak voor de vakantie, dan moet er opeens een hoop af enzo.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat jij blauw was wist ik trouwens ook pas sinds vandaagOf is dat ook pas sinds vandaag ? EN waar ?
Nee, dat is UVT.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben het al een week nu ofzo, maar ik ben nog niet zoveel aanwezig geweest. Altijd roerige tijden zo vlak voor de vakantie, dan moet er opeens een hoop af enzo.
Muziek trouwens, het tofste forum dat er is
Ah het forum waar ik nooit komquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben het al een week nu ofzo, maar ik ben nog niet zoveel aanwezig geweest. Altijd roerige tijden zo vlak voor de vakantie, dan moet er opeens een hoop af enzo.
Muziek trouwens, het tofste forum dat er is
UVTquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat is UVT.
Evengoed bedankt, T. En we missen je op [desbetreffende forum].
Ik kan geen posts meer deleten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:16 schreef karoltje het volgende:
Ik heb al twee dagen koude koorts rillingen (39 graden ik ben zo zielug.) Maar van dit (en eind vorige) topic krijg ik het weer een beetje warm
.
(Ook al gaat het de laatste 20 posts niet meer over mij.)
!
Nee, dat zeg ik, eerst fruitmand, dan kusjes.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:58 schreef karoltje het volgende:
Tom je wil nu echt geen kusjes van me hoor.
Karoltje meetingquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Singapore of Maleisië.
En Karoltje is vast geen maagd meer nee. Maar ze heeft vast nog wel wat babyvet..
Ja, ik vind het wel eng dat iemand zoals jij kan afstuderenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef karoltje het volgende:
Het is toch ook ver! Volgend jaar al afstuderen! Is toch eng!
En daarna veel geld verdienenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef karoltje het volgende:
Het is toch ook ver! Volgend jaar al afstuderen! Is toch eng!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:34 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel eng dat iemand zoals jij kan afstuderenJe gaat hopelijk met kleuters werken?
Sta je ook in het blad? Die is namelijk wel oke![]()
Ik ga eerst reizenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
En daarna veel geld verdienen
Trouwen ?![]()
karoltjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:46 schreef Dos37 het volgende:
Wie is Karoltje
http://forum.fok.nl/topic/244353quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef Ronhui het volgende:
[..]
karoltje
http://fotoboek.fok.nl/karoltje
http://kaar.fotopic.net/
http://kaar2.fotopic.net/
Jij newbiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:01 schreef this_is_Gigolo het volgende:
oh dit is al een verkapt-ik-ga-een-BrEeZaH-aanbidden-want-die-is-toch-wel-zo-naief-dat-ze-hapt-topic![]()
Ga je Karoltje vergelijken met SaraRaats?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:01 schreef this_is_Gigolo het volgende:
oh dit is al een verkapt-ik-ga-een-BrEeZaH-aanbidden-want-die-is-toch-wel-zo-naief-dat-ze-hapt-topic![]()
Heeft ze haar tieten laten zien dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Ga je Karoltje vergelijken met SaraRaats?![]()
Toen het eerste deel van deze reeks werd geopend poepte jij nog luiers vol !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:09 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Maargoed jullie nerds moeten doen wat jullie niet kunnen laten![]()
Dat maakt jullie niet minder nerdquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Toen het eerste deel van deze reeks werd geopend poepte jij nog luiers vol !
Anders ik welquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef SeLang het volgende:
Ik heb dit topic Karoltjeeeeeeeeeee! Jariiiiiiiiiiiiiiiiiiig! helemaal gemist
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:27 schreef karoltje het volgende:
Gaat het goed met jou A.?
Karoltjequote:Op zondag 18 december 2005 00:56 schreef karoltje het volgende:
Oi :w.
Dat komt door jouquote:
Ja, moet jij niet ergens dronken wrden ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 00:59 schreef karoltje het volgende:
Niet zo feestbeestig he? Dit op de zaterdagavond?
Ik heb geen cent te makkenquote:Op zondag 18 december 2005 01:07 schreef karoltje het volgende:
Nou ja officieel natuurlijk wel! Maar ik heb heel saai opgepast en heb nu nog geen zin om te slapen. Wat is jouw excuus?
Kut, hoe wist je datquote:Op zondag 18 december 2005 01:13 schreef karoltje het volgende:
Met export bier?
Vertel!quote:Op zondag 18 december 2005 01:14 schreef ladurance het volgende:
Wat een geweldige eerste dag op fok achter de rug.![]()
Hoezo dacht je datquote:Op zondag 18 december 2005 01:19 schreef karoltje het volgende:
Haha dat dacht ik dus al.
Ik ga zo maar wel even slapen trouwens...
Deze avond schreeut om export bier!quote:Op zondag 18 december 2005 01:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat???? Want normaal hebben we dit soort bier nooit
.
Je w is kapot vanavond hequote:Op zondag 18 december 2005 01:23 schreef karoltje het volgende:
[..]
Deze avond schreeut om export bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |