Klassieke reeks en daarom toegestaan door de modsquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:00 schreef SignOTheTimes het volgende:
Is dit niet inmiddels de langslopende en traagste reeks ooit!!!!
Staat op mn hyvesquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:30 schreef SeLang het volgende:
Karoltje!
Is er nu video materiaal ofzo?
Ik leef nog helegaar.. alleen wat minder actief hier... maar er zijn een aantal mensen die ik nog wel eens volgquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef karoltje het volgende:
[..]
Staat op mn hyves. http://kaarrrkaarrr.hyves.nl
Whaaa SoTT leeft nog! Wat leuk dat je even in mn reeks komt neuzen.
Doe je nou in je eentje een combinatieklasquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:43 schreef Svensational het volgende:
Hoe is het op school, karoltje?
Neuh, zit net in m'n tweede jaar. Maar het gaat nog steeds crescendoquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef karoltje het volgende:
Ja eng he! Maar is best te doen omdat ik dat in mn lio ook al had (alleen waren dat makkelijkere kids). En met mijn reis in vooruitzicht is alles vol te houden! Ben jij nou al een beetje mees?
Ik zit nu voor het eerst met stage niet in een combinatieklas en dat vind ik eigenlijk veel leukerquote:Op woensdag 15 november 2006 14:07 schreef karoltje het volgende:
Ach het loopt geleidelijk op. tijdens mn LIO stond ik 3 dagen in de week voor een combi en nu 4 (niet fulltime dus!). Alleen komen er heeeeel veel taken bij die ik tijdens mijn LIO nog helemaal niet deed. Lukt jou ook wel straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |