Ja dat was lachen morgen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:07 schreef S-Two het volgende:
Dan voor mij toch liever DIt Was Het Nieuws morgen :-)
duidelijk Jiskefet dusquote:
quote:Wat is de voornaam van de Kerstman?
Mateja
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
fuck. Jiskefet en Koefnoen gemist. Is het al ergens online te zien ?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:01 schreef NostraBramus het volgende:
Morgen wordt Koefnoen in ieder geval herhaald (19.50 uur, Nederland 2) - (Gezien de tijd van de post is het vandaag dat het herhaald wordt...)!
Moet dat niet andersom zijn? Jiskefet was herkenbaar, Koefnoen was een platgetreden -zogenaamd origineel- pad. Jiskefet pretendeert iig niet origineel te zijn daar waar Koefnoen die pretentie wel had (denk ik). Goh, Zalm als Scrooge.....surprise. Niet subtiel en niet origineel. Jiskefet was juist zo subtiel dat het overdreven leek maar het niet was.......eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:04 schreef MrUber het volgende:
jiskevet is zo nep en hopen dat ze grappig zijn... Zekerweten Koefnoen
jiskefet is vanaf het begin al grotendeels geimproviseerdquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:33 schreef Weakling het volgende:
Beiden erg triest
Jiskefet: stuurloos, ongeinspireerd, leeg
Koefnoen: flauw, te gemakkelijk, plat
Beiden een interessant uitgangspunt, maar beiden compleet mislukt.
Wat betreft Jiskefet begin ik ook een enorme hekel te krijgen aan Romijn die geen zin heeft om teksten te leren of het gewoonweg niet meer kan en daardoor iedere keer weer vervalt in onsamenhangend brabbelen en moppelen, met af en toe een halve zin ertussen die wel verstaanbaar is. Een manier van acteren die totaal respectloos is voor zowel het publiek als medespelers.
Nah ja, dat vind ik er tenminste van ... iedereen die zich wel vermaakt heeft met 1 van de progs: good for you!
en toen zei die gast "O sorry van de ring en toen met de andere vuist nog een keer hard uithalen"quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:08 schreef Little_Acorn het volgende:
zeker jiskefet. gewoon goed. ik moet altijd weer lachen. vooral toen die aso die vrouw in mekaar sloeg, te erg eigenlijk, maar de geluidseffecten waren fantastisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als dit de kwaliteit van de publieken isquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Allebei maakten zij de kwaliteitsprogramma's die je mag verwachten van de publieke omroepen.
was ik 'functioneel' vergeten?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nou als dit de kwaliteit van de publieken isMoeten we daar echt belasting voor betalen? Ik zie nu de kerstspecial van Jiskefet, wat slaapverwekend
![]()
Lief.quote:Op zaterdag 25 december 2004 20:31 schreef -DailaLama- het volgende:
Tja, Jiskefet zal ik dan maar zeggen he. Dat MOET je leuk vinden, anders hoor je er niet bij.
Ik vind ze lui en makkelijk worden de laatste tijd.
Jiskefet te makkelijke humor.... right!quote:Op zondag 26 december 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Jisketet heeft te makkelijke humor. Zo simpel en vaak dus ook niet leuk.
Dat kan niemand. Maar het is wel geniaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:44 schreef Gillingham het volgende:
Jiskefet is gewoon geniaal, maar ik kan niet zeggen waarom precies.
ik verveelde me dus ik dacht ik kick een topic omhoogquote:
En Jiskefet net gestopt...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jiskefet natuurlijk, maar Koefnoen is net begonnen
Nu op ned.2 de herhaling van gisteren...
Mwah, ik ken genoeg mensen die de uni hebben gedaan die ook niks van koefnoen snappenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:09 schreef melvinkef het volgende:
2 verschillende duo's/trio's met maar 1 doel, mensen aan het lachen maken.
Maar ze doen dat op een totaal andere manier van elkaar.
Koefnoen is meer van de''goedkope''humor, we doen alleen programma's en bekende mensen na en dat scoort. Ik moet er soms om lachen, niet bij alles van Koefnoen.
Jiskefet is meer een instituut geworden, je moet ze snappen. Snap jij de clou niet dan lach je er ook niet om. Bijna niemand kan 'De Bruyne Ster' waarderen, ik wel ik vind het één van hun briljantste serie's ooit. Leuker als Debiteuren Crediteuren, die ik overigens ook kei goed vind. Jiskefet is meer voor de 'denkende' mens.
Ik vind Jiskefet dus veel leuker als Koefnoen, kies nou zelf, Koefnoen die Geer en Goor na doen, of Jiskefet met Lullo's.
Je praat zoals mijn vader over de Bijbel praat.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:09 schreef melvinkef het volgende:
Jiskefet is meer een instituut geworden, je moet ze snappen. Snap jij de clou niet dan lach je er ook niet om.
Op zich heb je gelijk (al is die sneer naar 'VPRO-kijkende cultuurdominees' zoooo afgezaagd), maar nog steeds zijn ze stukken beter dan Koefnoen. Dat is zo simpel en er-dik-bovenop, en zo weinig vernieuwend (hoe lang doen ze nou al datzelfde trucje met Balkenende?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:07 schreef WAT het volgende:
[..]
Is Jiskefet de laatste tijd niet een beetje het sprookje van de kleren van de keizer geworden? Het is niks meer, maar niemand durft te zeggen dat ze de clou niet meer begrijpen, omdat je dan voor "dom" versleten wordt door de VPRO-kijkende cultuurdominees.
Ja, sorry ik was moe toen en dan doe ik chagerijnig.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:15 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk (al is die sneer naar 'VPRO-kijkende cultuurdominees' zoooo afgezaagd), maar nog steeds zijn ze stukken beter dan Koefnoen. Dat is zo simpel en er-dik-bovenop, en zo weinig vernieuwend (hoe lang doen ze nou al datzelfde trucje met Balkenende?) dat ik het echt een vergelijking vind van een edelsteen met een kiezelsteentje.
quote:Op maandag 2 januari 2006 03:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Geen van beide. Doe mij Rembo&Rembo maar, dat was pas humor!! Jeugdsentiment!
het topic startte in 2004.....quote:Op maandag 2 januari 2006 12:09 schreef patty het volgende:
Waar staat de kerstaflevering van Jiskefet ?
Als je nou čcht wil doen alsof je Jiskefet al leuk vond toen niemand er nog iets aan vond dan moet je zeggen: "Toen ze nog met z'n vieren waren."quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De Oude Jiskefet: Lullo's periode...
Enige juiste antwoord.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
De Vliegende Panters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |