Ja dat was lachen morgen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:07 schreef S-Two het volgende:
Dan voor mij toch liever DIt Was Het Nieuws morgen :-)
duidelijk Jiskefet dusquote:
quote:Wat is de voornaam van de Kerstman?
Mateja
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:04 schreef het_fokschaap het volgende:
fuck. Jiskefet en Koefnoen gemist. Is het al ergens online te zien ?
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:01 schreef NostraBramus het volgende:
Morgen wordt Koefnoen in ieder geval herhaald (19.50 uur, Nederland 2) - (Gezien de tijd van de post is het vandaag dat het herhaald wordt...)!
Moet dat niet andersom zijn? Jiskefet was herkenbaar, Koefnoen was een platgetreden -zogenaamd origineel- pad. Jiskefet pretendeert iig niet origineel te zijn daar waar Koefnoen die pretentie wel had (denk ik). Goh, Zalm als Scrooge.....surprise. Niet subtiel en niet origineel. Jiskefet was juist zo subtiel dat het overdreven leek maar het niet was.......eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:04 schreef MrUber het volgende:
jiskevet is zo nep en hopen dat ze grappig zijn... Zekerweten Koefnoen
jiskefet is vanaf het begin al grotendeels geimproviseerdquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:33 schreef Weakling het volgende:
Beiden erg triest
Jiskefet: stuurloos, ongeinspireerd, leeg
Koefnoen: flauw, te gemakkelijk, plat
Beiden een interessant uitgangspunt, maar beiden compleet mislukt.
Wat betreft Jiskefet begin ik ook een enorme hekel te krijgen aan Romijn die geen zin heeft om teksten te leren of het gewoonweg niet meer kan en daardoor iedere keer weer vervalt in onsamenhangend brabbelen en moppelen, met af en toe een halve zin ertussen die wel verstaanbaar is. Een manier van acteren die totaal respectloos is voor zowel het publiek als medespelers.
Nah ja, dat vind ik er tenminste van ... iedereen die zich wel vermaakt heeft met 1 van de progs: good for you!
en toen zei die gast "O sorry van de ring en toen met de andere vuist nog een keer hard uithalen"quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:08 schreef Little_Acorn het volgende:
zeker jiskefet. gewoon goed. ik moet altijd weer lachen. vooral toen die aso die vrouw in mekaar sloeg, te erg eigenlijk, maar de geluidseffecten waren fantastisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als dit de kwaliteit van de publieken isquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Allebei maakten zij de kwaliteitsprogramma's die je mag verwachten van de publieke omroepen.
was ik 'functioneel' vergeten?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nou als dit de kwaliteit van de publieken isMoeten we daar echt belasting voor betalen? Ik zie nu de kerstspecial van Jiskefet, wat slaapverwekend
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |