quote:Successes No successes (never on combat patrol)
Fate Sank 16 March, 1945 in the Baltic Sea near Hela, in position 54.25N, 18.50E, after hitting a mine laid by the Soviet submarine L-21 3 days earlier. 43 dead (all hands lost).
Je wil hem NU hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:30 schreef BazzoS het volgende:
Ik wil een datakabel voor mijn 3220Ga ik naar de gsmboer hier, ik kan hem wel voor je bestellen, maar dan kost ie 100 euro. Je kan ook op internet zoeken, dan kosten ze als je geluk hebt maar 15 euro.
3x raden wat ik ga doen
Ik wil hem NU bestellenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je wil hem NU hebben. dus ik zou het wel weten
.
hiero http://www.speurders.nl/t(...)622/advertentie.htmlquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik wil hem NU bestellenop internet wel, ik kan alleen nog niks vinden
welk topicquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:03 schreef Xtreem het volgende:
pfff... kom 'ns met een normale SC
tvp, 'vakantie'mededeling en TF, antwoord 'ns op karbo!
Nutteloze mededelingenquote:
donequote:
Ik zie het.quote:
Danku, deze advertentie was ik op marktplaats ook tegengekomen, en kwam wat onbetrouwbaar over, maar als ik onder rembours laat verzenden, kan er weinig mis gaanquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hiero http://www.speurders.nl/t(...)622/advertentie.html
Vanaf BazzoS zijn verjaardag verkoop jij Jagsquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:48 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb de stagevanaf 31 januari verkoop ik Jaguars
![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:48 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb de stagevanaf 31 januari verkoop ik Jaguars
![]()
Ja maar is dat een bedrijfswagen? Of een auto die ze nog moeten verkopen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:13 schreef PeuRac het volgende:
Nee geen Jag, dan moet ik zoveel bijtelling betalen dat ik niks meer overhou, ik wil geen auto die op mijn naam komt te staan. Maar wel waar ik alleen in mag rijden.
Er staat een Mooie Nissan Maxima QX 2.0 V6 met heel veel opties, en super gave velgen
Het is er een uit '94 en zeker geen bedrijfswagen, t is een sedan ala 605, Omega, Safrane, edquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja maar is dat een bedrijfswagen? Of een auto die ze nog moeten verkopen?
das wel chill voor op vakantiequote:Op vrijdag 24 december 2004 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is er een uit '94 en zeker geen bedrijfswagen, t is een sedan ala 605, Omega, Safrane, ed
Ik denk dat als ik er dan nog werk (dan zou ik een vaste baan hebben); dat ik dan wel een andere auto heb, als ik em als krijg en als ik er mee op vakantie mag (anders gaan we met die Savali 156 op vakantiequote:
t is maar een 2.0 hoor, geen 3.0, met 150pk, maar dan hangt er nog een automaat achter, dus super snel zal t niet gaan. Maar wel Climate, 8cd-wisselaar, alarm+ab, 17" LM waar maar een week op is geredenquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:48 schreef BazzoS het volgende:
zoiezo wel chill, zal aardig vooruit gaan denk ik
150 pk vind ik genoegquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t is maar een 2.0 hoor, geen 3.0, met 150pk, maar dan hangt er nog een automaat achter, dus super snel zal t niet gaan. Maar wel Climate, 8cd-wisselaar, alarm+ab, 17" LM waar maar een week op is gereden
quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik er dan nog werk (dan zou ik een vaste baan hebben); dat ik dan wel een andere auto heb, als ik em als krijg en als ik er mee op vakantie mag (anders gaan we met die Savali 156 op vakantie)
Een topic in kader van de kerstgedachte, ik ben ontroerdquote:
ik heb niet eens zin in bier, ook niet in een te druk cafe, denk dat het kerstavond thuis wordt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:40 schreef BazzoS het volgende:
Ik zit hier nu lekker aan een biertjeGrolsch
![]()
Gaan wij ook doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:05 schreef Youp het volgende:
* Youp nog steeds brak...
net terug uit mn oude 'hometown'hele avond carbid geschoten
dat relletje was mn neef met n maat en dat was gewoon een beetje voor de fun... maar t zag er heel echt uit want ze lagen gewoon buiten op de grond te worstelenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gaan wij ook doen
Hoe regel jij de ontsteking?
En vertel even over gister, dat relletje
wat ben jij nepquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:20 schreef Fugie het volgende:
* Fugie gaat lekkker tv kijken ipv zuipen
MOHAA is gewoon een stuk leukerquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:10 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Oh jij hebt het ook gespeeld, maar kon nooit winnen?
pff ja, die gast die keeper speelt wordt even goed geraakt door een bal uit dat kanonquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:21 schreef Youp het volgende:
http://www.sgm.nl/carbid.php
hier een aantal filmpjes enzo van gasten die de TV ermee gehaald hebben
en die hebben een kanon van een gastank gemaakt...
ik bedoelde onlinequote:Op vrijdag 24 december 2004 22:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
MOHAA is gewoon een stuk leukerIk heb het wel uitgespeeld maar ik vond het echt boring. Maar goed dat is al anderhalf jaar geleden ofzo
Okequote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef ThaFreak het volgende:
ahum, eeuh stoppen met gebash richting opelclub/leden enz enz
had eerder stronzo verwachtquote:
zoals altijd bedoel jequote:
waarheid ontkennerquote:
eventjes heel lang iddquote:
ik heb lekker 4 of 5 ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vanaf 6 januari een 2-mbit lijn op m'n kamer
@ Baz, waarom SOF2 online, Counterstrike 0wn4ge
Huh, ehm ik volg niet? 100mbit = 12mb per seconde Och ik vind 2mbit voor een tientje per maan niet verkeerdquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb lekker 4 of 5 ofzogemiddelde downsnelheid van een of andere 100mbit kist is 510k/s
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef BazzoS het volgende:
counterstrike hmm nooit geinstalleerdsof speel ik wel eens, niet vaak hoor
Dat was voor mij wel de hoofdreden om op mezelf te gaan wonenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:53 schreef BoJo het volgende:
Ik ga ook bruut snelle internet nemen zodra ik opmezelf woon, komt die verse pr0n tenminste snel binnen![]()
counterstrike ook nooit gehad.. wel half life 2quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:54 schreef BazzoS het volgende:
counterstrike hmm nooit geinstalleerdsof speel ik wel eens, niet vaak hoor
4mbit/8= 512 kBYTE per secondequote:Op vrijdag 24 december 2004 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huh, ehm ik volg niet? 100mbit = 12mb per seconde Och ik vind 2mbit voor een tientje per maan niet verkeerd![]()
op uni's in studentenhuizen hebben ze 100mbit liggen... toch maar gaan studeren dan...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huh, ehm ik volg niet? 100mbit = 12mb per seconde Och ik vind 2mbit voor een tientje per maan niet verkeerd![]()
Gestudeerd heeftquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
op uni's in studentenhuizen hebben ze 100mbit liggen... toch maar gaan studeren dan...![]()
Jup over een jaartje heb ik een 100mbit lijn, met een kamer er bijquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:58 schreef Youp het volgende:
[..]
op uni's in studentenhuizen hebben ze 100mbit liggen... toch maar gaan studeren dan...![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
"You just can suck my balls, you have no authoritah!"
Zucht, kerstavond, kutweer, kut TV, nu nog een een m'n bed dan is m'n avond weer goed![]()
quote:ThaFreak
Respect Mah Authoritah
beterschap lulquote:
je vergeet de drankquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:10 schreef Youp het volgende:
* Youp gaat nu 'gezellig' met zn familie zitten kersttafelen... hele familie is naar de mis geweest enzo...
kerstmist eten is echter wel
![]()
140pk zelfs maar, en dat is zeker niet genoeg, kijk maar:quote:
ja, zelfs mijn golf met 70 pk nogquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
140pk zelfs maar, en dat is zeker niet genoeg, kijk maar:
PRESTATIES
topsnelheid 180 km/h
acceleratie 0-100 km/h 14,1 s
verbruik binnen b.k. 14.9 l/100km
verbruik buiten b.k. 8.1 l/100km
verbruik gecombineerd 10,6 l/100km
CO2 uitstoot 253 g/km
Dat is een ramp man, zelfs de Opel haalt dat makkelijk
hoiquote:
Vrolijk kerstfeest paddenprinsje.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:21 schreef ook_gek het volgende:
mensen op internet bedrijgenvoor de mensen die mee lezen.
Zoek een hobby of zo
prettig kerstfeest jij ookquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:28 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeest paddenprinsje.
bedreigen
dat gaat niet werkenquote:
waar zit jij dan...?quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:36 schreef vlad het volgende:
[..]
dat gaat niet werkenm'n ballen vriezen er bijna af..is hier -12 met 6 cm sneeuw...
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:37 schreef vlad het volgende:
Helsinki
ik ook half 11 hebben ze me wakker gemaaktquote:Op zaterdag 25 december 2004 09:37 schreef Hugster het volgende:
godverdomme uit bed gehaald voor kerstontbijt![]()
gho wat rot zegquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:04 schreef vlad het volgende:
eten op. en damn..het is weer begonnen met sneeuwen...
quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
Morgeh
* Sjoewe heeft medelijden met z'n zusje, met d'r vriend naar d'r gestoorde schoonmoeder
al you need is lovequote:Op zaterdag 25 december 2004 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
Zometeen begint de kerst-TV argh...
Ik kan wel wat love gebruiken...quote:
Youp, het spijt me om dit te zeggen maar je doet nu ernstig overkomen alsof je een Agrariër uit de achterhoek bent.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:53 schreef Youp het volgende:
* Youp vraagt zich af of een koperen melkbus ook geschikt is voor carbidschieten...
ben ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Youp, het spijt me om dit te zeggen maar je doet nu ernstig overkomen alsof je een Agrariër uit de achterhoek bent.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:30 schreef BoJo het volgende:
http://gsi.vanmeenen.net/forum/viewtopic.php?t=3722![]()
Wat voor afstudeerproject doe je?quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:37 schreef vlad het volgende:
Helsinki
chucky66 zei:quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
wat een super nichten
zou het met de naam te maken hebben
zielige kokkers
on uitgenodigd op een meeting WAT MEETING hahahah 2 auto's van die losers
quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:49 schreef Fugie het volgende:
OPEL KANSLOZE SJONNIEBAKFORUM POWERRRRRRRRRRRRRRRRR
u talking to me ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:00 schreef Tjabbo het volgende:
Of je verlaagd je even tot het niveau waar je zo hard tegenaan trapt. dat kan ook.
heb je ook een maatje 43quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
och...
wie de schoen past en zo...
kzal mijn schoen is op je hoofd plantenquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
och...
wie de schoen past en zo...
schop die schoen in z,n reetquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
kzal mijn schoen is op je hoofd planten![]()
Dinsdag he?quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:35 schreef Alfisti het volgende:
moguuuuuh
edit: hmm.... moet een nieuwe avatar hebben
mag ik hem ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 14:35 schreef Alfisti het volgende:
moguuuuuh
edit: hmm.... moet een nieuwe avatar hebben
ik ben bezig geweest om een computersimulatie te maken voor een hybride legervoertuig van Patria en de motorkeuze. (finse producent legervoertuigen)quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:20 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat voor afstudeerproject doe je?
1 mans clubquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:50 schreef Alfisti het volgende:
ow ja, www.alfagtv.nl ook maar ff geregistreerd
Ik vond je oude avatar leukerquote:
5 euroquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:57 schreef PeuRac het volgende:
Hey Youp, reageer eens in je 2002TII topic
Ik ga schop Tjabbo wel ffquote:
ah ik snap hetquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:20 schreef PeuRac het volgende:
De bestands grote van mn avatar is 4x het max van wat fok accepteerd![]()
je hebt ook gewoon een webspace bij je ISP hoorquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:20 schreef PeuRac het volgende:
die van mij ook.. ik heb m gewoon gelinked en dat functioneerd bestquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:20 schreef PeuRac het volgende:
Mn broertje heeft ooit t WW veranderd, en kan zich dat niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
je hebt ook gewoon een webspace bij je ISP hoor
fotos?quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:29 schreef ook_gek het volgende:
YESm,n zusje is opgetieft nu richting oostenrijk of zo
Dit is de mooiste kersst van m,n leventering kind
![]()
spelbrekerquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:06 schreef ook_gek het volgende:
geeen foto,s
neuh... achter de zus van ook_gek aanquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dunno........... misschien ff voer naar binnen schuiven ofzo
zal bestquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:45 schreef PeuRac het volgende:
de zus van ook_gek heeft wel lekkere vriendinnen
dan mail je ze toch!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:49 schreef PeuRac het volgende:
niet hier, ik heb wel ergens pics, maar ik heb beloofd ze niet te posten op fok
via msn versturen...?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:10 schreef ook_gek het volgende:
en door mailen zou hij ook niet doen![]()
morgen gaan wij naar een of andere sjieke nekken tentquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:11 schreef ook_gek het volgende:
wij eten niks speciaals zo ver ik weet. En morgen zit ik bij m,n neefje![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:10 schreef ook_gek het volgende:
en door mailen zou hij ook niet doen![]()
Printen die handel en via de analoge postquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag ook niet via mail/msn verspreiden wordt me net verteld
Dat is wel stoerquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:12 schreef Youp het volgende:
[..]
morgen gaan wij naar een of andere sjieke nekken tent
GEWELDIG!!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is wel stoer![]()
Mag ik mee. Ben gek op sjieke tenten. Kan ik me lekker misdragen
Oh ik ging donderdag effe shoppen toch. Was een fout idee want er stond zelfs politie het verkeer te regelen die wilde parkeren.
Het volgende stukje ben ik jullie vergeten te vertellen.
Staat er zo een agent met zo een zaklamp naast de auto. Dus hij vraagt wat we gaan doen. Dus mijn moeder wilt zeggen PARKEREN WAT ANDERSMaar ik zeg net effe iets sneller. Nou ik heb een paketje ( ik wijs er naar ) Voor een 1 of andere mohamet B. Of ik dit bij die pilaar wilde leggen dan komt hij die later ophalen of zo iets
![]()
Nou de tip van de dag voor jullie is om dit soort dingen NOOIT te zeggen. Die gozer werd booooos gek. HEEL ERG BOOS! M,n moeder is maar snel door gereden. Zij ook boos op mij. Mogol dat doe je toch niet. Ben je wel lekker bij je hoofd bla bla bla. Later kon ze daar wel weer de lol van in zien![]()
en als ik nou bij je langskom mag ik ze dan wel zien?quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag ook niet via mail/msn verspreiden wordt me net verteld
*er al aankomt*quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:23 schreef PeuRac het volgende:
Daar zegt hij niks overen kan hij niks over zeggen
gelukkig mogen we ze wel normaal verspreiden, alleen als je ze versprijt ben je fout bezigquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:19 schreef ook_gek het volgende:
op geen enkele manier mogen de foto,s worden versprijt![]()
Ik bedoelde het in alle taal fouten en vormenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
gelukkig mogen we ze wel normaal verspreiden, alleen als je ze versprijt ben je fout bezig
Je hoopt dat je moeder snel klaar is met koken, bedoel je.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef PeuRac het volgende:
Mn maag rammelt als een gek, ik hoop dat we snel gaan eten
We gaan kaas fondu eten, dus dan kook mn moeder niet veelquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hoopt dat je moeder snel klaar is met koken, bedoel je.
Ik ben 24 en woon nog thuisquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom dan pas? Ik ben nu 20 en ik vond het toch echt hoog tijd worden.
Den Haag / Scheveningen is idd behoorlijk crap om iets fatsoenlijks te krijgen. Zonder je scheel te betalen, dan tenminste.quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben 24 en woon nog thuis![]()
Ik ben wel aan het kijken voor een eigenhuis. Maar het probleem is dat hier in de buurt alles achterlijk duur is. En ik weiger m,n geld op te maken aan een kut kamertje ergens
Ghehe, ik ben 20 en ik heb geeneens een rijbewijsquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:47 schreef PeuRac het volgende:
Sjoewe, ik ben 19en deze zomer wil ik vast werk hebben, dan ben ik 20
daarnaast wil ik nog wel deeltijd studeren
Voor 1100 euro had ik het helemaal, incl de kosten van t afhalen bij t gemeentehuis, theorie, enz. In minder als 5wkn (had sneller gekund, als ik mn theorie al had). Tijdens mn stage wil ik mn aanhanger rijbewijs halen, altijd handig, zeker nu je zauwelijks meer iets mag trekken met alleen Bquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ghehe, ik ben 20 en ik heb geeneens een rijbewijsDat is wel ernstig, maar het is zo frikkin duur.
Ditoquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het kijken voor een eigenhuis. Maar het probleem is dat hier in de buurt alles achterlijk duur is. En ik weiger m,n geld op te maken aan een kut kamertje ergens
nee ijsmeis wij hebben geen levenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus, gaan jullie eens kerst vieren.
Nijsquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:21 schreef PeuRac het volgende:
BoJo:
http://www.marktplaats.nl(...)oudei%3D240%26js%3D1
@ ook_gek![]()
daarvoor hadden ze je en paar uur kunnen opsluiten gek
Best wel raar wij vieren hier eigenlijk alleen kerstavond en dan vanochtend de kadootjes en dat was het eigenlijkquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Jezus, gaan jullie eens kerst vieren.
Niet! Gister cadeautjes gehadquote:
Piemel in de kerstboomquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is niet zo. je zult het merken zodat je je piemel in de kerstboom hangt.
1100 euro is niet een bedrag dat ik hier zomaar heb liggenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor 1100 euro had ik het helemaal, incl de kosten van t afhalen bij t gemeentehuis, theorie, enz. In minder als 5wkn (had sneller gekund, als ik mn theorie al had). Tijdens mn stage wil ik mn aanhanger rijbewijs halen, altijd handig, zeker nu je zauwelijks meer iets mag trekken met alleen B
wij doen niet aan careautjes met kerst.. ik geloof nog ik sinterklaasquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet! Gister cadeautjes gehadMorgen weer.
Alleen vandaag zijn we maar met zijn 4-en en dat is een beetje saai.
[..]
Piemel in de kerstboom.
Is dát het cadeautje wat ik kreeg?.
Aaaaw, ik geloof in de kerstvrouw.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:37 schreef Youp het volgende:
[..]
wij doen niet aan careautjes met kerst.. ik geloof nog ik sinterklaaswij doen alleen aan fancy sjit eten met kerst...
rijbewijs hebk van mn ouders betaald gekregen... dat had wijlen mn vader me al beloofd toen ik n jaar of 2 was en ik de auto de garage achterom het huis in reed (natuurlijk bij hem op schoot maar ik deed wel al het stuurwerk alleenquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
1100 euro is niet een bedrag dat ik hier zomaar heb liggen
Naja, krijg vast een deel van m'n ouders, heb het ook nog niet echt nodig gehad tot nu toe, maar langzaam aan stapelen de "Had ik maar een rijbewijs!" situaties zich wel op dus binnenkort maar iets verzinnen.![]()
oeh die mag bij mij ook wel langskomen dan! ga ik me stiekem van te voren onder de kerstboom liggenquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aaaaw, ik geloof in de kerstvrouw.
Zo'n meid in zo'n kerstpakje die dan snachts stiekem de cadeautjes onder de kerstboom legt.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:40 schreef Youp het volgende:
[..]
oeh die mag bij mij ook wel langskomen dan! ga ik me stiekem van te voren onder de kerstboom liggen
dit herrinert mij aan de keer dat ik de paashaas ging betrappen in mn tentje buiten toen ik 6 was midden in het meest helse onweer ter wereld....![]()
in een geil kerstpakje..?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Ik leg eigenlijk zelf de cadeautjes onder de kerstboom.
LOL! je ouders je niet gewaarschuwd?
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Youp het volgende:
[..]
in een geil kerstpakje..?
nee mijn pa was een harde (net als iken die had zoiets van als ie bang wordt komt ie wel naar binnen... ik heb dus de hele nacht buiten gelegen en het regenwater stroomde over de bodem van de tent en alles was zeikenat en zelfs mn 6 jaar oudere neef is naar binnen gevlucht... maar bikkel youp van 6 bleef
![]()
kopen dan!quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb ik niet.
lol, ik ga nóóit meer in een tent. Die keer met automaxx weekend is me niet bevallenDus ja, als ik dat had gedaan toen ik 6 was. Dan had ik vast een trauma, lol
Geef maar geldquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:49 schreef Youp het volgende:
[..]
kopen dan!
ik vind in n tent slapen wel gaaf... heel veel leuke ervaringen mee met de meiden van scouting enzo![]()
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dito
Onder de 280000 euri koop je hier niets en de woningbouwvereniging heeft een wacht tijd van 7/8 jaar waarvan ik nog 2 jaar te gaan heb
k ken niks missen... auto restauratie kost nogal veelquote:
Dan maak je zelf maar watquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:56 schreef Youp het volgende:
[..]
k ken niks missen... auto restauratie kost nogal veel
wat nou viespeuk... ik doe volkomen normaal![]()
Neen, viespeuk omdat ie met scoutingmeisjes ligt te boemsen in een tent.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:59 schreef ook_gek het volgende:
viespeuk omdat je een meisje in een kerstvrouwen pakje wilt zien![]()
Dat is super geil jo
dat zal dan een HEEEEEEEL klein kerstpakje wordenquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan maak je zelf maar wat.
.
ja oké, lekkerpeuk dan.
veeeeel kleinerquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Alleen nog kleiner en een veel mooie meisje er in is![]()
jha maar kan er geen foto van vinden.quote:
Kerstmuts heb ik alquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:02 schreef Youp het volgende:
[..]
dat zal dan een HEEEEEEEL klein kerstpakje worden(enkel en alleen een kerstmuts ofzo...)
peuken zijn niet lekker![]()
nouja voor deze keer danquote:Op zaterdag 25 december 2004 19:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kerstmuts heb ik al.
Maar ik wil ook een stringetje aan dan hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |