Ja maar is dat een bedrijfswagen? Of een auto die ze nog moeten verkopen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:13 schreef PeuRac het volgende:
Nee geen Jag, dan moet ik zoveel bijtelling betalen dat ik niks meer overhou, ik wil geen auto die op mijn naam komt te staan. Maar wel waar ik alleen in mag rijden.
Er staat een Mooie Nissan Maxima QX 2.0 V6 met heel veel opties, en super gave velgen
Het is er een uit '94 en zeker geen bedrijfswagen, t is een sedan ala 605, Omega, Safrane, edquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja maar is dat een bedrijfswagen? Of een auto die ze nog moeten verkopen?
das wel chill voor op vakantiequote:Op vrijdag 24 december 2004 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is er een uit '94 en zeker geen bedrijfswagen, t is een sedan ala 605, Omega, Safrane, ed
Ik denk dat als ik er dan nog werk (dan zou ik een vaste baan hebben); dat ik dan wel een andere auto heb, als ik em als krijg en als ik er mee op vakantie mag (anders gaan we met die Savali 156 op vakantiequote:
t is maar een 2.0 hoor, geen 3.0, met 150pk, maar dan hangt er nog een automaat achter, dus super snel zal t niet gaan. Maar wel Climate, 8cd-wisselaar, alarm+ab, 17" LM waar maar een week op is geredenquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:48 schreef BazzoS het volgende:
zoiezo wel chill, zal aardig vooruit gaan denk ik
150 pk vind ik genoegquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t is maar een 2.0 hoor, geen 3.0, met 150pk, maar dan hangt er nog een automaat achter, dus super snel zal t niet gaan. Maar wel Climate, 8cd-wisselaar, alarm+ab, 17" LM waar maar een week op is gereden
quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik er dan nog werk (dan zou ik een vaste baan hebben); dat ik dan wel een andere auto heb, als ik em als krijg en als ik er mee op vakantie mag (anders gaan we met die Savali 156 op vakantie)
Een topic in kader van de kerstgedachte, ik ben ontroerdquote:
ik heb niet eens zin in bier, ook niet in een te druk cafe, denk dat het kerstavond thuis wordt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:40 schreef BazzoS het volgende:
Ik zit hier nu lekker aan een biertjeGrolsch
![]()
Gaan wij ook doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:05 schreef Youp het volgende:
* Youp nog steeds brak...
net terug uit mn oude 'hometown'hele avond carbid geschoten
dat relletje was mn neef met n maat en dat was gewoon een beetje voor de fun... maar t zag er heel echt uit want ze lagen gewoon buiten op de grond te worstelenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Gaan wij ook doen
Hoe regel jij de ontsteking?
En vertel even over gister, dat relletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |