Maar jij bent dan ook een loser, en losers vinden losers tof.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef Stuart het volgende:
Pfffffff, Jeremy Clarkson is zwaar tof![]()
Gelukkig roep jij dat, iemand zonder enige waardequote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een loser, en losers vinden losers tof.
eenschquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Wat een grafdude is dat toch, alles wat Brits is is goed, alles wat niet Brits is is fout.loser
Flikker toch op man, ga jij maar lekker maandag naar Bavo kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Wat een grafdude is dat toch, alles wat Brits is is goed, alles wat niet Brits is is fout.loser
HAHAHAHA IK ken geen kwaliteit? Heb je wel eens naar je eigen posts gekeken kerel?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig roep jij dat, iemand zonder enige waarde![]()
Je herkent kwaliteit niet. Straks open je ook nog een topic waarin je zegt dat Top Gear een kut programma is. Over loser gesproken![]()
Het ging over Jeremy, niet over mijn postsquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK ken geen kwaliteit? Heb je wel eens naar je eigen posts gekeken kerel?
Die gozer is een enorme zeikerd, al de engelse auto's hebben volgens hem stijl, passie en zijn motorisch helemaal geweldig.
En wanneer er dan een keer een mercedes de ronde sneller haalt, begint ie bijna te huilen omdat het een Duitse auto is.
En dan heb ik het nog niet eens over "meets the neighbors" Omg, hij lacht alles gewoon werkelijk uit, iedereen is raar, alles wat de Engelsen doen is wel goed.
Nee, idd dikke kwailiteit man, echt geweldig. En top Gear vind ik ook kut, al is het alleen amar door hem. Ik kijk liever Ultimae cars op Discovery, die zijn tenminste objectief.
Wat een humor. Alles afkraken wat niet uit het land komt, waar jij vandaan komt. Tering, dat ik dat niet inzie zeg.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging over Jeremy, niet over mijn posts
Anyway, je kunt gewoon zijn humor niet waarderen, dat is gewoon jouw gebrek![]()
Markster kijkt één keer een programma en begint dan te gillen over 'Britten'quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hij was anders erg positief over Nederland in het programma 'Meet the neighbours'
Toevallig heb ik die gemist, ik heb wel die van duitsland, frankrijk en spanje gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hij was anders erg positief over Nederland in het programma 'Meet the neighbours'
Owhja, ik ben ook nooit in Engeland geweest ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Markster kijkt één keer een programma en begint dan te gillen over 'Britten'![]()
Je herkent sarcasme nog niet als het je recht in je gezicht pist he?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:39 schreef Markster het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK ken geen kwaliteit? Heb je wel eens naar je eigen posts gekeken kerel?
Die gozer is een enorme zeikerd, al de engelse auto's hebben volgens hem stijl, passie en zijn motorisch helemaal geweldig.
En wanneer er dan een keer een mercedes de ronde sneller haalt, begint ie bijna te huilen omdat het een Duitse auto is.
En dan heb ik het nog niet eens over "meets the neighbors" Omg, hij lacht alles gewoon werkelijk uit, iedereen is raar, alles wat de Engelsen doen is wel goed.
Nee, idd dikke kwailiteit man, echt geweldig. En top Gear vind ik ook kut, al is het alleen amar door hem. Ik kijk liever Ultimae cars op Discovery, die zijn tenminste objectief.
En die lelijk E-type.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Je herkent sarcasme nog niet als het je recht in je gezicht pist he?
Clarkson heeft nota bene zelf een Mercedes
En een nieuwe GT40.quote:
sar·cas·me (het ~)quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:26 schreef Markster het volgende:
Dan moet ie dat ook niet gaan lopen vertellen, want het is nou niet bepaald grappig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En een nieuwe GT40.
Punt is dat als je Mercedes echt kut vind, je geen CL55 AMG koopt.
Petje af hoor, je kan in de vandale dingetjes opzoekenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
hu·mor (de ~ (m.))
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt
Als jij nou ook begreep wat daar stond begrijp je Jeremy wellicht beterquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:52 schreef Markster het volgende:
[..]
Petje af hoor, je kan in de vandale dingetjes opzoeken
Ow ik begrijp wel wat sarcasme is hoor, maar dat heeft hier helemaal nix mee te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jij nou ook begreep wat daar stond begrijp je Jeremy wellicht beter![]()
Dan heeft hij de soort humor die jij niet hebt. Kan gebeuren, maar dat hij Clarkson niet ineens een vervelend mannetje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan moet ie dat ook niet gaan lopen vertellen, want het is nou niet bepaald grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |