Die zit hier tegenoverquote:
hoi...dat jij nog leeft !!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:20 schreef ErikT het volgende:
Hallo
Ja ik leef nog. Afgelopen weken alleen maar geleerd en deze week als een echte Tomasson mn tentamens verneukt. Tijd voor vakantie dus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi...dat jij nog leeft !!
Hoe is het met je spaanse schone ???
Zo te zien heeft ie er het druk mee, anders was ie hier wel vakerquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoi...dat jij nog leeft !!
Hoe is het met je spaanse schone ???
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:27 schreef ErikT het volgende:
Hier lijtk alles trouwens nog lekker hetzelfde
Om broodjesquote:
Nee hoor, ze is inmiddels weer terugquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
Blumchen is vast flauwgevallen onderweg, of ze werd aangereden door een fietser of gebeten door een hond.
Hoe dan ook - ze zit vast en zeker bij de Eerste Hulp met haar knipkaart
Ze heeft een donut om je harry gegooid?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is inmiddels weer terug
ze geeft melk hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze heeft een heerlijk warm broodje ham/kaas meegenomen...
Ik heb alleen meer dorst dan honger...
lust ze ook gras ?quote:
ik neem aan dat ik iets gemist heb?quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft een donut om je harry gegooid?
Blumchen zuigt Da-Sandman's heipaal in de hell (lees Zeeland)quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
ik neem aan dat ik iets gemist heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |