Ik zal er een paar dagen niet zijn, zie het als een korte rust voor de modsquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:10 schreef t-t het volgende:
Knowall, geef het maar op. Voor vandaag.
Ja gatverdamme, Tessje en binnendringen in 1 topic.quote:
Maakt niet uit, heb ik toch al niet meer nodig. En de smaak wordt er niet anders om, heb ik van horen zeggen.quote:
Ach, dat is de gemakkelijkste weg natuurlijk. Iemand op zijn verleden wijzen. Slaapverwekkend ook trouwens.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij als een van de grootste baggeraars wijst naar een topic van een ander en vraagt aan tessje wat ze daar mee doet.
Het was een simpele vraag die, zo uit reacties van andere users in het betreffende topic opgemaakt, wel meerdere users benieuwde.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je blijft zuigen he?
Jij als een van de grootste baggeraars wijst naar een topic van een ander en vraagt aan tessje wat ze daar mee doet.
Flikker toch op met je kritiek. Kom eerst maar eens met kritiek over moderaties in/van topics van jou.
Dan ben je hier op de goede plaats.
Oh maar ik ben nog steeds een verschikkelijke kutbaggeraar hoor, laat daar geen misverstand over zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:15 schreef t-t het volgende:
[..]
Ach, dat is de gemakkelijkste weg natuurlijk. Iemand op zijn verleden wijzen. Slaapverwekkend ook trouwens.
Als we het hebben over zijn verleden, komt dat toch behoorlijk dicht bij het huidige.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:15 schreef t-t het volgende:
[..]
Ach, dat is de gemakkelijkste weg natuurlijk. Iemand op zijn verleden wijzen. Slaapverwekkend ook trouwens.
Dat is dikke onzin natuurlijk, en dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als we het hebben over zijn verleden, komt dat toch behoorlijk dicht bij het huidige.
Ik vind, inderdaad subjectief ja, dat mijn baggertopics er wel op vooruit zijn gegaanquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als we het hebben over zijn verleden, komt dat toch behoorlijk dicht bij het huidige.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:17 schreef t-t het volgende:
[..]
Dat is dikke onzin natuurlijk, en dat weet je zelf ook wel.
Ik hoef al niks meer te zeggen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:16 schreef knowall het volgende:
[..]
Oh maar ik ben nog steeds een verschikkelijke kutbaggeraar hoor, laat daar geen misverstand over zijn.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef al niks meer te zeggen.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:17 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik vind, inderdaad subjectief ja, dat mijn baggertopics er wel op vooruit zijn gegaan
Dat laatste klopt ook wel een beetje. Maar je blijft een vervelend ventje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:20 schreef knowall het volgende:
Het is wat!quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:24 schreef Dirkh het volgende:
Maar je blijft een vervelend ventje.
uhm...waarom?quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En als blijkt dat je irl een wijf blijkt te zijn, zal ik niet eens verbaasd kijken.
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:30 schreef knowall het volgende:
[..]
uhm...waarom?
alleen omdat ik zo lekker ruik zeker?![]()
Student.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:48 schreef Pool het volgende:
Ik zie knowall voor me als iemand die werkloos is en de hele dag brieven schrijft naar de gemeente.
Kom je aan het scoutingclubhuis dan kom je aan mij!quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:48 schreef Pool het volgende:Klagend over een geplande nieuwbouwwijk die in plaats komt van het scoutingclubhuis.
Alsof de koningin geen email heeftquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:48 schreef Pool het volgende:
En dat de Sinterklaasstoet elk jaar met teveel lawaai langs zijn huis komt en hij bovendien geen bouwvergunning krijgt voor een extra verdieping op zijn garage. Tegen elke afwijzing gaat hij in beroep en stuurt hij een brief naar de koningin om een klacht in te dienen tegen de gemeente. Maar dat is okay.![]()
Dat zeg ik.quote:
Alle scouts moeten dood!quote:Kom je aan het scoutingclubhuis dan kom je aan mij!
Nee, alleen emaille schalen.quote:Alsof de koningin geen email heeft
Scouting is een serieuze bezigheid!quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:58 schreef Pool het volgende:
Alle scouts moeten dood!Laat die mensen een echte sport doen.
Ja daar hebben heel veel kinderen plezier vanquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Scouting is een serieuze bezigheid!
Bedoel je dat in de zin van incest met de hopman ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:04 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Ja daar hebben heel veel kinderen plezier van![]()
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Onzin ligt er weer keurig bij, modjes. Jullie doen het prima hoor, laat je niets anders wijsmaken.
Dat klopt.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:11 schreef t-t het volgende:
[..]
Mjah, Knut is er ook alleen op de momenten dat het hem uitkomt..
Leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat klopt.
Op momenten die mij niet uitkomen ben ik namelijk niet in de buurt van een PC te vinden.
Of je blijft gewoon van dat topic af, zodat ie naar beneden zakt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:20 schreef Robertje het volgende:
Mag deze ----> Rehab.... dicht. Ik zit gewoon mijn gemiddelde op te krikken...en dat kan niet de bedoeling zijn van een serieuze forum.![]()
Yeah.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je blijft gewoon van dat topic af, zodat ie naar beneden zakt.
Net als mijn broek...wanneer ik er van af blijft zakt ie naar benedenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je blijft gewoon van dat topic af, zodat ie naar beneden zakt.
Ik zie zelden zo'n slappe poging tot grappig zijn, maar je overtreft jezelf.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:28 schreef Robertje het volgende:
[..]
Net als mijn broek...wanneer ik er van af blijft zakt ie naar beneden![]()
Dat hij slap is, is waarschijnlijk ook de reden dat zijn broek afzakt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie zelden zo'n slappe poging tot grappig zijn, maar je overtreft jezelf.
Ik heb vakantie, feliciteer mij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:17 schreef mrkanarie het volgende:
dirkh, waarom dat slotje?
dus jij denkt dat Meidengeheimen wel succesvol is/wordt? of lijkt je dat gewoon een geil topic?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, feliciteer mij.
En dan vraag je ook nog waarom er een slotje op zit?
Had je er zelf hoge verwachtingen van?
Kom je nou klagen over een ander topic? Volgens mij hadden we het over het topic van jou.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:28 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
dus jij denkt dat Meidengeheimen wel succesvol is/wordt? of lijkt je dat gewoon een geil topic?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom je nou klagen over een ander topic? Volgens mij hadden we het over het topic van jou.
Laten we ons daar eerst maar op concentreren.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:17 schreef mrkanarie het volgende:
dirkh, waarom dat slotje?
Werkelijk? In wel heel kleine lettertjes dan, want dat kon ik er niet uithalen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nee, maar wat ik probeer te zeggen is dat als ik er neer had gezet: jonge, geile scholieren hebben nu kerstvakantie dus pakken wat je pakken kan dan had je hem vast en zeker wél opengehouden.
Niet zoals je het nu schrijft. Het idee is op zich wel leuk, als je die een beetje uitwerkt en zo maakt dat anderen er ook wat mee kunnen, dan zie ik geen reden om het niet te proberen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
nee, maar wat ik probeer te zeggen is dat als ik er neer had gezet: jonge, geile scholieren hebben nu kerstvakantie dus pakken wat je pakken kan dan had je hem vast en zeker wél opengehouden.
Ja, maar die bleek zo incapabel dat ze C ook aangenome hebben om de brokken te ruimen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:09 schreef audioslaaf het volgende:
Er kwam toch maar 1 neue mod?
Als jij werd gekozen, zouden alle topics nu op slot zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ja, maar die bleek zo incapabel dat ze C ook aangenome hebben om de brokken te ruimen.
Heerlijke gedachte, niet?quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:13 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Als jij werd gekozen, zouden alle topics nu op slot zijn.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:16 schreef Dirkh het volgende:
HTT, ga je nog lang door met dat gezeik in feedback? Als je hier niets zinnigs te melden hebt, kan je ook gewoon uit feedback blijven.
hmm, je hebt een punt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 14:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kaffer je users toch eens niet zo uit!Denk aan de kerstgedachte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |