Oh maar ik ga naar www.ns.nl om te kijken wanneer de eerste trein naar jouw huis rijdt hoor!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het zal de éérste machinist die géén trauma overhoudt een versnipperd lijk op zijn voorruit. Bel je even welke je neemt? Dan bel ik dat je eraan komt, dan zetten ze de sneeuwschuiver er ook nog even op.
Zoals vermeld in hoofdstuk 7 (kopje Smileys), in het boek "De filosofie der wiskunde"quote:Op donderdag 23 december 2004 20:27 schreef jogy het volgende:
[..]
1 smiley teveel volgens welke maatstaven dan Maanvisje?
[afbeelding],[afbeelding], [afbeelding],[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding] !
Je bent gewoon een sukkel Maanvis, maakt niet uit in welk subforum je post.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lees de titel van dit forum eens, en dan praten we verder
Heb je daar het ISBN nummer van?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zoals vermeld in hoofdstuk 7 (kopje Smileys), in het boek "De filosofie der wiskunde"
Zeur dan nietquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 20:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sukkel Maanvis, maakt niet uit in welk subforum je post.
leer spellen, dislectquote:Op donderdag 23 december 2004 19:54 schreef jogy het volgende:
Oy, ga GDP eens gebruiken voor de slowchat, mensen.
quote:
Het is toch een kutreeks, dus zeik niet. Verzuurde-nog-niet-eens-ex-crew huillie!quote:
Dag lieverdquote:Op donderdag 23 december 2004 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, ons manische gedrocht is ook weer onder een rots vandaan gekropen hoor.
Wannabe-Jankzakquote:Op donderdag 23 december 2004 20:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is toch een kutreeks, dus zeik niet. Verzuurde-nog-niet-eens-ex-crew huillie!
Ik liet het open, in de hoop dat het nog een leuk spelletje zou worden.quote:
Er zijn al tig topics over, verspreid over héél Fok!.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik liet het open, in de hoop dat het nog een leuk spelletje zou worden.
Het viel me een beetje van je tegen dat je meteen offtopic begon te posten, Bupatih.
Ik wil graag een beetje soepel zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn al tig topics over, verspreid over héél Fok!.
Lijkt me een beetje onzinnig om dan alsnog zo'n topic open te laten.
3 jaar? Er lopen nu nog stééds topics over in Fok!.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wil graag een beetje soepel zijn.
Als mensen een leuk spelletje willen spelen dan boeit het me niet of er drie jaar geleden al eens een topic over is geopend. ONZ is er om een leuke tijd te hebben, en ik ben er niet om mensen daarvan te weerhouden. Ik ga niet met slotjes smijten wanneer dat niet direct nodig is.
De FOK!Bijbel zal er niks bij zijn, vriend.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
Croupouque, ben je al begonnen aan je geniale afscheidstopic?
En dat was ook maanden werk. Mooi.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De FOK!Bijbel zal er niks bij zijn, vriend.
De FOK!Bijbel was ook niks, waarde Croupouque!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
De FOK!Bijbel zal er niks bij zijn, vriend.
dus jij vindt t niet erg dat ie de komende paar maanden al z'n energie in z'n afscheidstopic steekt, ipv z'n modwerk?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat was ook maanden werk. Mooi.
Het zit wel diep bij jou he?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dus jij vindt t niet erg dat ie de komende paar maanden al z'n energie in z'n afscheidstopic steekt, ipv z'n modwerk?
Vind jij.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De FOK!Bijbel was ook niks, waarde Croupouque!
Joh! Zeik dan ook nietquote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik heb op hem gestemd mên
Goh, je leeft nog?quote:Op donderdag 23 december 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
Is knut weer delurkmod
aan het uithangen?
Lijkt me niet helemaal eerlijk dat Dirkh hier alle vragen en kritiek zit te verwerken.
Dat kan ik straks niet meer...quote:Op donderdag 23 december 2004 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
JOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGYJOGY
dtdtdtdt, dyslect!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow nee wacht, Tessje mod wel voor 2!.
.
.
Waarom komt werk nou altijd weer alles verpesten, vrijwillige slavernij voor een paar duiten..quote:Op donderdag 23 december 2004 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daarom moest ik het ook hier posten.
Ja, hoewel het me bijna teveel werd.quote:
Ik hoef toch niet alles uit te leggen, Inso?quote:
Mjah, Knut is er ook alleen op de momenten dat het hem uitkomt.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
Is knut weer delurkmod
aan het uithangen?
Lijkt me niet helemaal eerlijk dat Dirkh hier alle vragen en kritiek zit te verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |