Leef jij ook nog?quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:51 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat klopt.
Op momenten die mij niet uitkomen ben ik namelijk niet in de buurt van een PC te vinden.
Of je blijft gewoon van dat topic af, zodat ie naar beneden zakt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:20 schreef Robertje het volgende:
Mag deze ----> Rehab.... dicht. Ik zit gewoon mijn gemiddelde op te krikken...en dat kan niet de bedoeling zijn van een serieuze forum.![]()
Yeah.....quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je blijft gewoon van dat topic af, zodat ie naar beneden zakt.
Net als mijn broek...wanneer ik er van af blijft zakt ie naar benedenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je blijft gewoon van dat topic af, zodat ie naar beneden zakt.
Ik zie zelden zo'n slappe poging tot grappig zijn, maar je overtreft jezelf.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:28 schreef Robertje het volgende:
[..]
Net als mijn broek...wanneer ik er van af blijft zakt ie naar beneden![]()
Dat hij slap is, is waarschijnlijk ook de reden dat zijn broek afzakt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie zelden zo'n slappe poging tot grappig zijn, maar je overtreft jezelf.
Ik heb vakantie, feliciteer mij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:17 schreef mrkanarie het volgende:
dirkh, waarom dat slotje?
dus jij denkt dat Meidengeheimen wel succesvol is/wordt? of lijkt je dat gewoon een geil topic?quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, feliciteer mij.
En dan vraag je ook nog waarom er een slotje op zit?
Had je er zelf hoge verwachtingen van?
Kom je nou klagen over een ander topic? Volgens mij hadden we het over het topic van jou.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:28 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
dus jij denkt dat Meidengeheimen wel succesvol is/wordt? of lijkt je dat gewoon een geil topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |