Tof!quote:Special Packaging includes Bonus DVD
Includes over 25 minutes of interview footage as Tori talks about the songs and their origins as well as a unique glimpse behind the scenes at the photo shoot for The Beekeeper. The Bonus DVD also features the bonus track "Garlands" set to exclusive content from Tori's book, Piece by Piece, including photographs and text. The Special Packaging also includes a seed packet with a wild flower mix prepared especially for The Beekeeper.
Tori is geen hit-type. Ze verkoopt gewoon veel albums en uitverkochte zalen. Dat is ook leuk.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ze moet nog eens een hit scoren.. is goed voor haar carriere.
Ja, ik meen dat 'ie op 22 februari uitkomt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:29 schreef HuubTuub het volgende:
Tori heeft geen hits nodig. Ze verkoopt zo wel.
En 19 nummers... tenminste ook een artiest die werkt voor d'r centen.
Komt de cd zelf ook in februari uit?
Hij is ook niet echt representatief voor het album.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:42 schreef BUG80 het volgende:
Ik heb de single inmiddels gehoord en ik moet eerlijk bekennen dat ik 'm niet wereldschokkend vind![]()
Ik heb de cd ook aan mijn zusje laten horen, en die is nu ook helemaal gek van The Power Of Orange Knickersquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben helemaal weg van Toast en The Power Of Orange Knickers.
Ik heb nog niet alles gehoord, maar het meeste wel. Het wordt weer een topper..
Tori heeft nog iets te zeggen.quote:The limited edition package features the 19-track CD, an extended 24-page booklet, PLUS the special bonus DVD that includes over 25 minutes of candid interview footage with Tori AND the bonus track "Garland" with text and pictures from her new book! There's also a BEEKEEPER seed packet included!
Ik heb al meer gehoord en het is geen Pele. Maar het is geen ander album. Het is gewoon Beekeeper.quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:49 schreef Tranceptor het volgende:
Hij is dus al gelekt, ik heb alleen hoochie woman gehoord. Echt heel tof hoe tori een keer een echt andere stijl doet, ik hoop echt op een album a la Pele....
Damn zou het?....
Wat ik bedoel is dat Pele zo'n cd was het zoveel extremen en uitschieters, er zat enorme dynamiek in die nummers en de cd als geheel. De laatste cd vond ik bijvoorbeeld nogal vlakjes al waren sommige nummers erg goed. Ik zou zo graag een keer van haar iets nieuws hebben wat zo in your face is dat je er iets van moet vinden. Ik had dat heel erg met Pele.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb al meer gehoord en het is geen Pele. Maar het is geen ander album. Het is gewoon Beekeeper.
Nou, heel erg extreem is het niet. Het extreemste vind ik toch het titelnummer, wat ook een Bjork nummer zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:50 schreef Tranceptor het volgende:
Wat ik bedoel is dat Pele zo'n cd was het zoveel extremen en uitschieters, er zat enorme dynamiek in die nummers en de cd als geheel. De laatste cd vond ik bijvoorbeeld nogal vlakjes al waren sommige nummers erg goed. Ik zou zo graag een keer van haar iets nieuws hebben wat zo in your face is dat je er iets van moet vinden. Ik had dat heel erg met Pele.
Gold Dust is prachtig ja.quote:Op donderdag 27 januari 2005 21:10 schreef Tranceptor het volgende:
Ik had bij de eerste cd's van Tori dat ik het helemaal nix vond en dat het langzaam begon te groeien, die laatste cd's vind ik gewoon 'wel goed' en dan met name Scarlet's Walk. De nummers op dat album zijn gewoon inwisselbaar vind ik, het lijkt allemaal een beetje op elkaar op het geweldige Gold Dust na.
Ik heb net de track Parasol gehoord, zeker aardig.
quote:Op zondag 16 januari 2005 11:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Inmiddels is het hele album al uitgelekt.
Als je ze nou 's ff voor mijn neus gooit, dan ga ik testen of mijn wilskracht net zo slap is als de jouwequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had me voorgenomen om niks van the Beekeeper te gaan luisteren voordat 'ie uitkwam, maar daar kwam ik al snel op terug.. Ik kon me niet inhouden toen ik alle links voor m'n neus kreeg.
.
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ze nou 's ff voor mijn neus gooit, dan ga ik testen of mijn wilskracht net zo slap is als de jouwe
De versie die circuleert op het internet is van mindere kwaliteit.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind em eigenlijk wat teleurstellend, de productie is wederom zo vlak. Er zijn echt hele mooie nummers, maar die vallen niet zo op omdat de rest er zo op lijkt. Damn had ze Hoochie Woman maar 2 minuten langer gemaakt en dat mislukte Beekeeper wat korter.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ik vind wel dat er een paar 'fillers' opstaan, maar toch ook wel veel interessante nummers. Ik vind Beekeeper trouwens wel een tof nummer. Ik denk niet dat Hoochie Woman interessanter zou zijn als ie 2 minuten langer was. Is trouwens wel een nummer wat ik graag eens live zou willen horen!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind em eigenlijk wat teleurstellend, de productie is wederom zo vlak. Er zijn echt hele mooie nummers, maar die vallen niet zo op omdat de rest er zo op lijkt. Damn had ze Hoochie Woman maar 2 minuten langer gemaakt en dat mislukte Beekeeper wat korter.
Hmmm ongeacht de versie is het niet de productie die ik per se zwak vind, maar met name de structuur en opbouw van de nummers. Er staan een aantal nummers op met bijna hetzelfde piano-arrangement waar ze ook meteen begint te zingen in dezelfde stijl. Ik las dat een hoop Amerikaanse lui vinden dat ze erg Brits zingt qua intonatie, ik moet zeggen dat ik het niet hoor...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ik vind wel dat er een paar 'fillers' opstaan, maar toch ook wel veel interessante nummers. Ik vind Beekeeper trouwens wel een tof nummer. Ik denk niet dat Hoochie Woman interessanter zou zijn als ie 2 minuten langer was. Is trouwens wel een nummer wat ik graag eens live zou willen horen!
Gelukkig. Heb de strangle little girls tour gezien (solo) en de scarlets walk tour (band) en ik vind solo toch stukken mooier. Soms overstemde de band de piano volledig.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Oh ja, ik zou haar ook best nog eens solo willen zien! Brussel was inderdaad fantastisch. Daar zou ik nog wel eens een bootleg van willen hebben.
En:quote:"It's always been a fan's favorite," says Amos' manager, John Witherspoon. "Tori alone at the piano tours are intense and very popular, which is why we're doing smaller venues so we get back to that intimate setting. We always like to change it up a little. We did the last tour with just drums and bass and Tori, so we're going back to purely solo for the first time since 2001."
A similar European tour will follow, with plans to play some festivals there in June, at which time "Piece by Piece" should be out throughout the continent.
Bron..quote:"It's always been a fan's favorite," says Amos' manager, John Witherspoon. "Tori alone at the piano tours are intense and very popular, which is why we're doing smaller venues so we get back to that intimate setting. We always like to change it up a little. We did the last tour with just drums and bass and Tori, so we're going back to purely solo for the first time since 2001."
A similar European tour will follow, with plans to play some festivals there in June, at which time "Piece by Piece" should be out throughout the continent.
Ik heb beide Scarlet's Walks. Toen ik de gewone versie kocht was ik nog geen fan, dus ik pakte de goedkoopste. Toen was ik laatst bij de Fame, zat 'ie in de 2 voor 17,50 actie. Dus nog een CD erbij gezocht en toen had ik de Limited Edition van SW voor een prikkie.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ik (verzamelaarsgewijs) [sbub](wat een woord)[/sub] nog steeds een beetje spijt van heb dat ik toen de normale Scarlet's Walk heb gekocht. Dus ik denk dat het voor mij de Limited wordt
Als je Scarlet's Walk niet kon uitzitten kan ik niet voor je zeggen of het de moeite waard is, omdat ik SW echt haar een-na-beste album vind. The Beekeeper is wel wat gedrufder dan SW, maar het is geen From The Choirgirl Hotel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Is het wat of is het weer een niet uit te zitten plaat, net als die vorige 2?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www7.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=16204
omgerekend nog geen 16 euro
Het doet auw om te zeggen maar ik ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vond Tori tot nu toe per plaat minder worden, dus ik ben benieuwd eigenlijk.
Bronquote:Tori has big touring plans for 2005! She will begin with a U.S. In-Store/Signing tour in late Feb/March 2005. She will then do a solo tour in the U.S. called The Original Sinsuality Tour in April 2005. This will be followed by a tour with the band in Summer 2005 which should take her to Europe and the U.S. again.
Valt reuzemee. Er zijn concerten waarvoor je twee keer zoveel betaaltquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.ticketnet.fr/shop/fr/manif.asp?idtier=78768&IdManif=77439&formule=&sid=R35PT2GMAWVR9HH64UNL0LJUL8F2A4P7
Die kaartjes zijn nogal, euhm, duur.
Ik zei ook dat er meer van dat soort nummers op moestenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:41 schreef Massive het volgende:
Ik vind Original Sinsuality en Goodbye Pisces juist hartstikke mooi. Ik erger me een beetje aan nummers zoals Ireland, en het ge-ch-ch-ch van Cars and Guitars.
Na een paar keer meer luisteren geloof ik dat ik Witness het minste nummer vind en ook het titelnummer the Beekeeper vind ik niet zo...quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Original Sinsuality is heel erg mooi, ja.
Ik heb het minst met Mother Revolution en Ribbons Undone.
Witness is op fora enzo heel erg populair, maar ik snap niet echt waarom. The Beekeeper daarentegen vind ik misschien wel het sterkste nummer van het album. De sfeer vind ik heel erg prettig. Bovendien is het echt een heel ander nummer dan de rest van het album, waardoor het ook opvalt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:01 schreef LuQas het volgende:
Na een paar keer meer luisteren geloof ik dat ik Witness het minste nummer vind en ook het titelnummer the Beekeeper vind ik niet zo...
Misschien moet ik mijn lensen maar niet meer binnenstebuiten dragenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:59 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik zei ook dat er meer van dat soort nummers op moesten
Ben het dus met je eens
Mja, misschien heeft Tori toch een grotere aanhang dan dat je denkt.quote:Op maandag 28 februari 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Verrassend wel, hoef je niet meer zo veel te verkopen tegenwoordig? Tori is toch niet echt groot.
quote:Tori Amos signeert
Donderdag 3 maart, 19.00 - 20.00, Bijenkorf Amsterdam
Donderdag 3 maart signeert Tori Amos onder andere haar nieuwste album 'The Beekeeper' in de Bijenkorf Amsterdam van 19.00 - 20.00 uur.
* qu63 ook! (ook al is t meer voor mn vriendinquote:
Ik hoop maar dat er morgen geen overlast van sneeuw is inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:27 schreef Massive het volgende:
KUT KUT KUT KUT. Zoals het nu lijkt, vallen de eerste treinen al uit. Als ik morgen daardoor niet kan gaan, gaan er heel veel mensen pijn ontvangen!
Volgens de site van Ahoy' geen stoelen in de Arena dit keer. 1e rij is dus voor hen die er vroeg zijn :-)quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, zou van leest ze ook weer verkopen?
(ff kijken of ik net als vorige keer 1e rij kaarten kan sjoemelen)
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:32 schreef oYo het volgende:
En morgen naar Hilverdorp naar haar radioconcertopname (geritseld met haar manager vandaag)
psst,quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Vriend staat op dit moment in de Bijenkorf. He blijkt dat je een nr krijgt om te laten signeren en dat er maar 100 zijn... hij had 91YESSSS!!!!
edit: o het staat ook op toriamos.com "Attendance is limited to the first 100 people"
Pfff, geluk dus.... nr 91
edit2: hebbeshij belde net dat ie met haar op de foto is geweest en dat mijn limited edition gesigneerd is
(JALOERS!!)
Ik wist niet dat zaterdag al kaartverkoop was!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:49 schreef qu63 het volgende:
en zaterdag om 9 uur bij het gwk staan natuurlijk!
Dat is J.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:27 schreef Massive het volgende:
Het was geweldig. Gezellig met Tom en een andere vriendin gegaan. Foto's komen eraan. Maar als voorproefje, dit is een foto van die vriendin en Tori:
[afbeelding]
Zo gaan de fotos van mij en Tori, en Tom en Tori er ook uitzien, als het goed is.
doe dr eens 2 bijquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
BINGO
I.i.g. verzekerd van 4 kaarten eerste rang.
Kan ze morgen op komen halen.
Schatjes werken d'r bij van Leest
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:08 schreef SevenWonders het volgende:
Zo, 2 kaartjes rijtje 9 op de Arena-vloer in the pocket!
Klotesite van Ticketservice overigens!
ik heb 2 kaartjes voor taori amos!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:44 schreef mindwar het volgende:en hier 2 kaartjes voor rijtje 13.... en dat om 3 minuten over 10....
Meisje voor ons had rij 4..... ging echt tering snel!!!
Hier ook vier kaartjes rij 9!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:08 schreef SevenWonders het volgende:
Zo, 2 kaartjes rijtje 9 op de Arena-vloer in the pocket!
hier ook uitgeprint om 10 uur. rij 6quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Mijn kaarten waren uitgedraaid om 10:00u ..... en ik heb rij 3. Kun je nagaan hoe snel rij 1 en 2 zijn gegaan! Maar goed, 4 kaarten rij 3 is nog niet mis
De foto waar ze haar mond open heeft is waar we zoenden.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Wat zei ze tegen je op die ene foto?
Ik denk dat ik het wel begrijp. Volgens mijn kaartje wordt het concert eens een keer niet door MOJO, maar door 'The Alternative' georganiseerd. Ken het bedrijf niet, maar wellicht was/is Ahoy' de meest voor de liggende of beschikbare, betaalbare plaats voor dit bedrijf. Wie zal het zeggen...quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:50 schreef Icicle het volgende:
Hardstikke leuk om de foto's van de signeersessie te zien!
You lucky basterds!
Dit jaar ga ik naar Brussel, Ahoy' was niet goed bevallen vorige keer. Ik begrijp niet zo goed waarom ze daar weer gaat optreden..
Ach, aan die studio-CD mis je eigenlijk weinig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:13 schreef MadGuy het volgende:
Sweet The Sting is één van mijn favo's! Net als The Power Of Orange Knickers!
Ik heb The Beekeeper gekocht. En To Venus and Back. Dit omdat ik toevallig Lust en Concertina had gedownload en die spraken me wel aan. Plus dat je hier een live CD bijkreeg, dus zo kon ik makkelijk andere nummers previewen en kijken hoe ze live is.
Mijn ongeluk alleen: ik heb alleen de live CD, die andere CD zijn ze er vergeten in te doen. Ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald dus ik denk niet dat ik hem kan ruilen, maar mijn geld terugkrijg. Nou ja, even geduld dan maar...
lol i dacht dat ik de enige was die dit vond...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het einde van Barons Of Suburbia ('She is risen.') doet me enorm denken aan het einde van Professional Widow (en dan niet die nare remix, maar de gewone. Dat 'give me peace, love and a hard cock' gedeelte). Jullie ook?
Vertel!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef oYo het volgende:
Sweet The Sting is de nieuwe singel en deze werd gisteren opgenomen in de Carling Apollo waar ze 4 nummers speelde met The Gospel Singers. Heel erg apart en uniek.
Ik mocht er bij zijn, prachtig gewoon!
Klinkt inderdaad erg gaaf. Ik vind Witness op CD toch een van de mindere nummers, maar ik geloof dat dat live geweldig is!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:30 schreef oYo het volgende:
Tori had een paar gastenThe Gospel Singers (6 mannen en vrouwen).
Aan de deur hing al een aankondiging dat Tori opnamen deed voor Sweet The Sting, maar dat ze daarbij gasten had uitgenodigd stond er niet op. Ze had er ongelooflijke zin in en deed volgens mij wat nummers die niet waren gerepeteerd, zoals de singers terug halen voor Hoochie Woman!
Het was gewoon een hele vette avond met pareltjes! Winter, Hey Jupiter, Icicle, Yes Anastasia...
4 nummers met The Gospel Singers: Mother Revolution, Sweet The Sting, Hoochie Woman en Witneess (wat was die goed!!!).
En Tori's Piano Bar: Father Figure en Like A Prayer!
(Jullie al songs aangevraagd voor volgende week?)
www.toriamos.comquote:Op zondag 5 juni 2005 23:46 schreef mindwar het volgende:
aangevraagd?kan dat dan?
Hoe wat waarVERTEL
De vorige keer dat ze in Ahoy speelde was het geluid best goed, zeker voor Ahoy begrippen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:41 schreef _Etter_ het volgende:
ik ben er ook vanavond, ben benieuwd hoe alles klinkt in echo bak ahoy, laatste keer dat ik haar zag was in den haag en daar was het top geluid!
Just as we like her the bestquote:Op zondag 12 juni 2005 00:35 schreef Davidboaz het volgende:
Ik vond het concert errug melodramatisch; zwartgallig bijna. Met The Beekeper als laatste album verwachtte ik een toegankelijker concert. Jammer ook, dat ze continu zo blijft hangen in haar tonen. Het was zwart, sober en bijna deprimerend.
Just like she always is. Ik heb nog nooit een concert bijgewoond of gezien met nr's als raspberry swirl, happy phantom etc op een hoop. Tis altijd een beetje duister en emotioneel.quote:
Ikke wel, en damn wat doet ze dat goed. Heel apart om haar die live te horen uitvoeren. Op Pinkpop 1998 deed ze Raspberry Swirl ook.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just like she always is. Ik heb nog nooit een concert bijgewoond of gezien met nr's als raspberry swirl, happy phantom etc op een hoop. Tis altijd een beetje duister en emotioneel.
Klpt ja. Toen moest je op je tenen gaan staan met gespitste oren wanneer je nog een klein pingeltje piano wilde horen boven de gitaar en drum uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:50 schreef oYo het volgende:
Vorige keer was met band.
Twee jaar geleden en vier jaar geleden was laatste solo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef MadGuy het volgende:
Ja, dat is misschien een probleem. Maar in welk jaar was dat? Tegenwoordig hebben ze geavanceerdere geluidssystemen waardoor ik er wel vertrouwen in heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |