Just like she always is. Ik heb nog nooit een concert bijgewoond of gezien met nr's als raspberry swirl, happy phantom etc op een hoop. Tis altijd een beetje duister en emotioneel.quote:
Ikke wel, en damn wat doet ze dat goed. Heel apart om haar die live te horen uitvoeren. Op Pinkpop 1998 deed ze Raspberry Swirl ook.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just like she always is. Ik heb nog nooit een concert bijgewoond of gezien met nr's als raspberry swirl, happy phantom etc op een hoop. Tis altijd een beetje duister en emotioneel.
Klpt ja. Toen moest je op je tenen gaan staan met gespitste oren wanneer je nog een klein pingeltje piano wilde horen boven de gitaar en drum uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 08:50 schreef oYo het volgende:
Vorige keer was met band.
Twee jaar geleden en vier jaar geleden was laatste solo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:23 schreef MadGuy het volgende:
Ja, dat is misschien een probleem. Maar in welk jaar was dat? Tegenwoordig hebben ze geavanceerdere geluidssystemen waardoor ik er wel vertrouwen in heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |