Ik denk dat ik het wel begrijp. Volgens mijn kaartje wordt het concert eens een keer niet door MOJO, maar door 'The Alternative' georganiseerd. Ken het bedrijf niet, maar wellicht was/is Ahoy' de meest voor de liggende of beschikbare, betaalbare plaats voor dit bedrijf. Wie zal het zeggen...quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:50 schreef Icicle het volgende:
Hardstikke leuk om de foto's van de signeersessie te zien!
You lucky basterds!
Dit jaar ga ik naar Brussel, Ahoy' was niet goed bevallen vorige keer. Ik begrijp niet zo goed waarom ze daar weer gaat optreden..
Ach, aan die studio-CD mis je eigenlijk weinig.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:13 schreef MadGuy het volgende:
Sweet The Sting is één van mijn favo's! Net als The Power Of Orange Knickers!
Ik heb The Beekeeper gekocht. En To Venus and Back. Dit omdat ik toevallig Lust en Concertina had gedownload en die spraken me wel aan. Plus dat je hier een live CD bijkreeg, dus zo kon ik makkelijk andere nummers previewen en kijken hoe ze live is.
Mijn ongeluk alleen: ik heb alleen de live CD, die andere CD zijn ze er vergeten in te doen. Ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald dus ik denk niet dat ik hem kan ruilen, maar mijn geld terugkrijg. Nou ja, even geduld dan maar...
lol i dacht dat ik de enige was die dit vond...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het einde van Barons Of Suburbia ('She is risen.') doet me enorm denken aan het einde van Professional Widow (en dan niet die nare remix, maar de gewone. Dat 'give me peace, love and a hard cock' gedeelte). Jullie ook?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |