Als je ze nou 's ff voor mijn neus gooit, dan ga ik testen of mijn wilskracht net zo slap is als de jouwequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had me voorgenomen om niks van the Beekeeper te gaan luisteren voordat 'ie uitkwam, maar daar kwam ik al snel op terug.. Ik kon me niet inhouden toen ik alle links voor m'n neus kreeg.
.
Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ze nou 's ff voor mijn neus gooit, dan ga ik testen of mijn wilskracht net zo slap is als de jouwe
De versie die circuleert op het internet is van mindere kwaliteit.quote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind em eigenlijk wat teleurstellend, de productie is wederom zo vlak. Er zijn echt hele mooie nummers, maar die vallen niet zo op omdat de rest er zo op lijkt. Damn had ze Hoochie Woman maar 2 minuten langer gemaakt en dat mislukte Beekeeper wat korter.
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ik vind wel dat er een paar 'fillers' opstaan, maar toch ook wel veel interessante nummers. Ik vind Beekeeper trouwens wel een tof nummer. Ik denk niet dat Hoochie Woman interessanter zou zijn als ie 2 minuten langer was. Is trouwens wel een nummer wat ik graag eens live zou willen horen!quote:Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind em eigenlijk wat teleurstellend, de productie is wederom zo vlak. Er zijn echt hele mooie nummers, maar die vallen niet zo op omdat de rest er zo op lijkt. Damn had ze Hoochie Woman maar 2 minuten langer gemaakt en dat mislukte Beekeeper wat korter.
Hmmm ongeacht de versie is het niet de productie die ik per se zwak vind, maar met name de structuur en opbouw van de nummers. Er staan een aantal nummers op met bijna hetzelfde piano-arrangement waar ze ook meteen begint te zingen in dezelfde stijl. Ik las dat een hoop Amerikaanse lui vinden dat ze erg Brits zingt qua intonatie, ik moet zeggen dat ik het niet hoor...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ik vind wel dat er een paar 'fillers' opstaan, maar toch ook wel veel interessante nummers. Ik vind Beekeeper trouwens wel een tof nummer. Ik denk niet dat Hoochie Woman interessanter zou zijn als ie 2 minuten langer was. Is trouwens wel een nummer wat ik graag eens live zou willen horen!
Gelukkig. Heb de strangle little girls tour gezien (solo) en de scarlets walk tour (band) en ik vind solo toch stukken mooier. Soms overstemde de band de piano volledig.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Oh ja, ik zou haar ook best nog eens solo willen zien! Brussel was inderdaad fantastisch. Daar zou ik nog wel eens een bootleg van willen hebben.
En:quote:"It's always been a fan's favorite," says Amos' manager, John Witherspoon. "Tori alone at the piano tours are intense and very popular, which is why we're doing smaller venues so we get back to that intimate setting. We always like to change it up a little. We did the last tour with just drums and bass and Tori, so we're going back to purely solo for the first time since 2001."
A similar European tour will follow, with plans to play some festivals there in June, at which time "Piece by Piece" should be out throughout the continent.
Bron..quote:"It's always been a fan's favorite," says Amos' manager, John Witherspoon. "Tori alone at the piano tours are intense and very popular, which is why we're doing smaller venues so we get back to that intimate setting. We always like to change it up a little. We did the last tour with just drums and bass and Tori, so we're going back to purely solo for the first time since 2001."
A similar European tour will follow, with plans to play some festivals there in June, at which time "Piece by Piece" should be out throughout the continent.
Ik heb beide Scarlet's Walks. Toen ik de gewone versie kocht was ik nog geen fan, dus ik pakte de goedkoopste. Toen was ik laatst bij de Fame, zat 'ie in de 2 voor 17,50 actie. Dus nog een CD erbij gezocht en toen had ik de Limited Edition van SW voor een prikkie.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ik (verzamelaarsgewijs) [sbub](wat een woord)[/sub] nog steeds een beetje spijt van heb dat ik toen de normale Scarlet's Walk heb gekocht. Dus ik denk dat het voor mij de Limited wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |