abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24805050
Ik vind Sleeps with Butterflies zowat het minst interessante nummer op de cd. De rest is wel spannender hoor! Deze cd kan niet tippen aan Pele, maar in mijn bescheiden mening kunnen geen van haar andere albums dat. Maar zoals zoveel mensen zeggen; het is beter het album gewoon te luisteren als wat het is, The Beekeeper. En zo is het een mooi album.

Ik denk wel dat het album nog wat gaat groeien als ik het album gekocht heb. Mp3 heeft voor mij toch weinig waarde en ik reis graag met mijn albums en dan laten ze voor mij meestal pas hun ware gezicht zien. Maar voor nu is het best een fijne plaat. Maar ik zou niet treuren om dat je de uitgelekte versie nog niet gehoord hebt hoor. Ik denk dat het fijner is om hem meteen lekker op cd te luisteren, met prachtig hoesje erbij.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 21:56:13 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24805204
Ja ook al heb ik z eop MP3, wil daarna dan toch het album kopen. Zo ging 't ook bij Scarlet's Walk.
maar dan nog.... ik kan niet zo goed tegen wachten
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_24805308
Ik had me voorgenomen om niks van the Beekeeper te gaan luisteren voordat 'ie uitkwam, maar daar kwam ik al snel op terug. . Ik kon me niet inhouden toen ik alle links voor m'n neus kreeg. .
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:03:57 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24805362
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had me voorgenomen om niks van the Beekeeper te gaan luisteren voordat 'ie uitkwam, maar daar kwam ik al snel op terug. . Ik kon me niet inhouden toen ik alle links voor m'n neus kreeg. .
Als je ze nou 's ff voor mijn neus gooit, dan ga ik testen of mijn wilskracht net zo slap is als de jouwe
L'Amour menaçant:
pi_24806716
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 22:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als je ze nou 's ff voor mijn neus gooit, dan ga ik testen of mijn wilskracht net zo slap is als de jouwe
Dat wilde ik net zeggen
  zondag 30 januari 2005 @ 21:29:07 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24839149
Moet zeggen dat mijn eerste indruk goed is (thanx to tom_tom)
Moet nu nog een paar nr's maar die bewaren we dan maar tot we het echte album in handen krijgen.

@Tom_tom: ... Merman he... die staat toch niet op the Beekeeper? Kan hem nl niet vinden in de tracklist maar heb hem wel gekregen van je denk al, komt me zo bekend voor dat nr
L'Amour menaçant:
pi_24839360
Ik heb 'm ook 'gevonden'.
Al staat http://www7.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=16204 al een paar weken in bestelling .
  zondag 30 januari 2005 @ 21:56:55 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24839633
Original Sinsuality is móói... kort maar mooi....
L'Amour menaçant:
pi_24840196
Ik vind em eigenlijk wat teleurstellend, de productie is wederom zo vlak. Er zijn echt hele mooie nummers, maar die vallen niet zo op omdat de rest er zo op lijkt. Damn had ze Hoochie Woman maar 2 minuten langer gemaakt en dat mislukte Beekeeper wat korter.
  zondag 6 februari 2005 @ 09:55:22 #40
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_24949061
hey ik las net op jaggle.nl iets over die cd... schijnt wel goed te zijn
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 6 februari 2005 @ 09:59:07 #41
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_24949083
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind em eigenlijk wat teleurstellend, de productie is wederom zo vlak. Er zijn echt hele mooie nummers, maar die vallen niet zo op omdat de rest er zo op lijkt. Damn had ze Hoochie Woman maar 2 minuten langer gemaakt en dat mislukte Beekeeper wat korter.
De versie die circuleert op het internet is van mindere kwaliteit.
pi_24951241
quote:
Op zondag 30 januari 2005 22:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ik vind wel dat er een paar 'fillers' opstaan, maar toch ook wel veel interessante nummers. Ik vind Beekeeper trouwens wel een tof nummer. Ik denk niet dat Hoochie Woman interessanter zou zijn als ie 2 minuten langer was. Is trouwens wel een nummer wat ik graag eens live zou willen horen!
pi_24951306
quote:
Op zondag 6 februari 2005 12:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ik vind wel dat er een paar 'fillers' opstaan, maar toch ook wel veel interessante nummers. Ik vind Beekeeper trouwens wel een tof nummer. Ik denk niet dat Hoochie Woman interessanter zou zijn als ie 2 minuten langer was. Is trouwens wel een nummer wat ik graag eens live zou willen horen!
Hmmm ongeacht de versie is het niet de productie die ik per se zwak vind, maar met name de structuur en opbouw van de nummers. Er staan een aantal nummers op met bijna hetzelfde piano-arrangement waar ze ook meteen begint te zingen in dezelfde stijl. Ik las dat een hoop Amerikaanse lui vinden dat ze erg Brits zingt qua intonatie, ik moet zeggen dat ik het niet hoor...

Er staan een aantal nummers op die de moeite waard zijn en de rest maakt nog immer weinig indruk. Mijn cd-collectie verplicht echter tot aankoop en het is nooit gek om een cd van zo'n goede artieste te hebben. Ik vind het alleen jammer dat de muziek er per cd wat op achter uitgaat.

* Tranceptor verlangt terug naar de tijd waarin ze alleen gewapend met piano acteerde op het kleine podiump
pi_24951863
De tour wordt een Tori-solo tour. .
pi_24952515
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maak me gek!
  zondag 6 februari 2005 @ 14:20:43 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24952850
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig. Heb de strangle little girls tour gezien (solo) en de scarlets walk tour (band) en ik vind solo toch stukken mooier. Soms overstemde de band de piano volledig.
L'Amour menaçant:
pi_24953223
Het is nog niet zeker dat ze een solo tour gaat doen toch? Ze doet een kleine VS tour solo, maar het zou volgens mij nog best wel kunnen dat ze op haar wereld tournee weer de band meeneemt.
pi_24954083
Neej, Matt moet het Fioontje mee op tournee als die cd ooit uitkomt
  zondag 6 februari 2005 @ 21:18:37 #49
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_24959674
Tori wil ik best nog een keertje solo zien.
In Brussel was ze fenomenaal!
pi_24959838
Oh ja, ik zou haar ook best nog eens solo willen zien! Brussel was inderdaad fantastisch. Daar zou ik nog wel eens een bootleg van willen hebben.
  zondag 13 februari 2005 @ 02:51:40 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25068133
Inmiddels ook Barons of Suburbia gehoord (thanx Tom ) ....... mooi
L'Amour menaçant:
  zondag 13 februari 2005 @ 20:02:02 #52
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_25074954
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Oh ja, ik zou haar ook best nog eens solo willen zien! Brussel was inderdaad fantastisch. Daar zou ik nog wel eens een bootleg van willen hebben.
pi_25102295
quote:
"It's always been a fan's favorite," says Amos' manager, John Witherspoon. "Tori alone at the piano tours are intense and very popular, which is why we're doing smaller venues so we get back to that intimate setting. We always like to change it up a little. We did the last tour with just drums and bass and Tori, so we're going back to purely solo for the first time since 2001."

A similar European tour will follow, with plans to play some festivals there in June, at which time "Piece by Piece" should be out throughout the continent.
En:
quote:
"It's always been a fan's favorite," says Amos' manager, John Witherspoon. "Tori alone at the piano tours are intense and very popular, which is why we're doing smaller venues so we get back to that intimate setting. We always like to change it up a little. We did the last tour with just drums and bass and Tori, so we're going back to purely solo for the first time since 2001."

A similar European tour will follow, with plans to play some festivals there in June, at which time "Piece by Piece" should be out throughout the continent.
Bron..
pi_25104222
Dat klinkt goed . Hmm, smaller venues.... misschien gaat ze wel in de Vera spelen .
pi_25159035
Ik hebbem! De Limited Edition! Wat een mooi artwork! Het ziet er heel erg hip uit. Het is een soort boekje als je het open maakt. Je hebt dan alle songteksten gesorteerd op de tuin waar ze in staan, dan de CD en dan de DVD. Er staan veel foto's in die nog niet waren uitgelekt en die erg mooi zijn.

Nu nog de CD luisteren en de DVD kijken! .
pi_25159883
Zijn de extra's bij de limited edition het echt waard vind je? Ik zit te twijfelen tussen de gewone voor 12,99 of de limited edition voor 17,99. 5 euro extra er tegenaan gooien of niet? Ik moet erbij zeggen dat ik niet zo'n muziek-DVD typ ben.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 13:07:42 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25160282
Nee ik ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ik (verzamelaarsgewijs) [sbub](wat een woord)[/sub] nog steeds een beetje spijt van heb dat ik toen de normale Scarlet's Walk heb gekocht. Dus ik denk dat het voor mij de Limited wordt
L'Amour menaçant:
pi_25161042
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik ook niet echt, maar ik moet zeggen dat ik (verzamelaarsgewijs) [sbub](wat een woord)[/sub] nog steeds een beetje spijt van heb dat ik toen de normale Scarlet's Walk heb gekocht. Dus ik denk dat het voor mij de Limited wordt
Ik heb beide Scarlet's Walks. Toen ik de gewone versie kocht was ik nog geen fan, dus ik pakte de goedkoopste. Toen was ik laatst bij de Fame, zat 'ie in de 2 voor 17,50 actie. Dus nog een CD erbij gezocht en toen had ik de Limited Edition van SW voor een prikkie.

Oh, en die 5 euro is het waard. Garlands is namelijk een van de mooiste nummers van de CD, en die staat alleen op de DVD.
pi_25161766
Ik heb ook de limited gekocht, maar bij de Plato hier in Groningen was het ook de enige die ze hadden . Al hoewel ik wel een groot liefhebber ben van muziek DVD's, was ik niet zo onder de indruk van deze DVD. hij is wel leuk, en het extra nummers is best mooi. Maar de verpakking is echt heel erg mooi, dus daarvoor zou ik hem ook nemen.

En de nummers klinken met koptelefoon toch weer een stuk beter dan de mp3's . * Man_in_a_Shed is er in ieder geval wel blij mee. Daarnaast hadden ze sinds vandaag ook nog de nieuwe Mars Volta, dus dat was weer een flinke investering vandaag! Maar de moeite waard!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')