quote:Tori Amos signeert
Donderdag 3 maart, 19.00 - 20.00, Bijenkorf Amsterdam
Donderdag 3 maart signeert Tori Amos onder andere haar nieuwste album 'The Beekeeper' in de Bijenkorf Amsterdam van 19.00 - 20.00 uur.
* qu63 ook! (ook al is t meer voor mn vriendinquote:
Ik hoop maar dat er morgen geen overlast van sneeuw is inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:27 schreef Massive het volgende:
KUT KUT KUT KUT. Zoals het nu lijkt, vallen de eerste treinen al uit. Als ik morgen daardoor niet kan gaan, gaan er heel veel mensen pijn ontvangen!
Volgens de site van Ahoy' geen stoelen in de Arena dit keer. 1e rij is dus voor hen die er vroeg zijn :-)quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, zou van leest ze ook weer verkopen?
(ff kijken of ik net als vorige keer 1e rij kaarten kan sjoemelen)
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:32 schreef oYo het volgende:
En morgen naar Hilverdorp naar haar radioconcertopname (geritseld met haar manager vandaag)
psst,quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Vriend staat op dit moment in de Bijenkorf. He blijkt dat je een nr krijgt om te laten signeren en dat er maar 100 zijn... hij had 91YESSSS!!!!
edit: o het staat ook op toriamos.com "Attendance is limited to the first 100 people"
Pfff, geluk dus.... nr 91
edit2: hebbeshij belde net dat ie met haar op de foto is geweest en dat mijn limited edition gesigneerd is
(JALOERS!!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |