Hij draagt lipglossquote:Op donderdag 23 december 2004 17:34 schreef DarkElf het volgende:
die Nick Lachey vond ik dus echt waardeloos
tvp
In de serie had 'ie iig een intelligentere vriendin dan de vrouw die hij in het dagelijks leven heeft.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:34 schreef DarkElf het volgende:
die Nick Lachey vond ik dus echt waardeloos
tvp
Check de laatste paar posts in "Charmed (deel 4)"quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:30 schreef ddx het volgende:
waarom stoppen ze nou met herhalingen om 18:30 ?!?!![]()
sure, maar waarom de herhalingen van seizoen 5/6 niet meer uitzenden ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:40 schreef Dizer het volgende:
Het laatste aflevering die uitgezonden is in Amerika is dus aflevering 10. Het lijkt me niet meer dan logisch dat Net5 dan dus ook stopt.
Das ook een raadsel voor mijquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:59 schreef ddx het volgende:
[..]
sure, maar waarom de herhalingen van seizoen 5/6 niet meer uitzenden ?
In seizoen 5 kwamen die Avatars ook al langs, maar toen bij Cole.quote:Op maandag 27 december 2004 12:18 schreef wendy-tje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Elder en Avatar te combineren is.
Dat wordt denk ik nog een leuke strijd, want hij wil inderdaad natuurlijk het contact met piper ook niet kwijt. Zou er weer zo'n strijd voor hun relatie aan zitten te komen? Eigenlijk is die strijd nooit over geweest natuurlijk, maar het houdt het wel spannend
Hoe zit het eigenlijk met de relaties van Paige en Phoebe? Die blijven ook wel errug vrijgezellig
Leo & Piper spoiler:quote:Op maandag 27 december 2004 12:18 schreef wendy-tje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Elder en Avatar te combineren is.
Dat wordt denk ik nog een leuke strijd, want hij wil inderdaad natuurlijk het contact met piper ook niet kwijt. Zou er weer zo'n strijd voor hun relatie aan zitten te komen? Eigenlijk is die strijd nooit over geweest natuurlijk, maar het houdt het wel spannend
Hoe zit het eigenlijk met de relaties van Paige en Phoebe? Die blijven ook wel errug vrijgezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
ER herhalingen trekken bijna de helft van Charmed herhalingen (oftewel slecht)...quote:Op maandag 3 januari 2005 18:04 schreef ddx het volgende:
vanaf vandaag gaat net5 ER uitzenden om 18:30
vraag me af of ze daardoor meer kijkcijfers krijgen (en zeker de friends tigste hh om 19:30)
quote:Het volgende staat op net5 website:
''de dagelijkse herhalingen van Charmed zijn tot en met 23 december te zien.
Vrijdag 17 december is de voorlopig laatste aflevering van het zevende seizoen te zien geweest. We moeten even stoppen met deze uitzendingen omdat we heel dicht op de uitzending in Amerika zitten en ze daar een winterstop hebben. Waarschijnlijk kunnen we in maart 2005 de uitzending van het zevende seizoen voortzetten.
Het is nog niet bekend wanneer de herhalingen (restant vijfde en zesde seizoen) verder gaan.''
In de VS bedoel je? Geef het eens wat duidelijker aan...quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:34 schreef CryARiver het volgende:
Voor de rest is het nogal balen dat Charmed waarschijnlijk geen nieuw seizoen meer krijgt. Vanwege de diep, diep, diep, lage kijkcijfers...
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:34 schreef CryARiver het volgende:
[..]
ER herhalingen trekken bijna de helft van Charmed herhalingen (oftewel slecht)...
Voor de rest is het nogal balen dat Charmed waarschijnlijk geen nieuw seizoen meer krijgt. Vanwege de diep, diep, diep, lage kijkcijfers...
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:06 schreef Lyssa het volgende:
tot en met welke is het uitgezonden in nederland? tot en met aflevering 7.10 "witchness protection"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:21 schreef The_Lizard_Queen het volgende:mja dat vroeg ik mezelf ook al af...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 13:53 schreef Lyssa het volgende:
[..]
mja dat vroeg ik mezelf ook al af...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op maandag 31 januari 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Ik ben ook niet zo blij met dat flesje.. vreemd gedoe allemaal.
Maar goed vandaag even de nieuwste aflevering (die gisteren online was) gezien..Ik ben het niet met je eens: vind het maar niks hoe ze de verhaallijn uitwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De serie blijft vermakelijk, maar ik vind het allemaal niet van het hoogste kaliber.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:24 schreef Zhenar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel balen dat ik nu echt gewoon steeds een week moet w88 op een vervolg.. gelukkig heb ik een site waar de volgende ep al staat met spoilers en al, dus als ik echt niet meer kan w88 kijk ik daar altijd ff op![]()
Spoilers zijn hier niet van pas nee. Je hebt het heel mooi neergezet. Ik ben het met je mee eensquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Dat hele whitelighter-gebeuren slaat sowieso eigenlijk nergens op. Je 'wordt' whitelighter nadat je dood bent gegaan. Als je iets tegen de regels doet, clippen de Elders je wings, zodat je als gewoon mens weer verder leeft (ondanks dat je eigenlijk al dood bent). Als dat gebeurt, kun je wéér als mens sterven, en na die dood weer opnieuw whitelighter worden(precies wat er met Sam is gebeurd, de vader van Paige). Ondertussen zijn de krachten die je als whitelighter hebt, blijkbaar genetisch overdraagbaar
, en ga je pas 'echt' dood als je door een pijl van een darklighter bent geraakt.
(Spoilers leken me niet nodig bij deze post)
Het gaat dus eigenlijk nergens over....quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Dat hele whitelighter-gebeuren slaat sowieso eigenlijk nergens op. Je 'wordt' whitelighter nadat je dood bent gegaan. Als je iets tegen de regels doet, clippen de Elders je wings, zodat je als gewoon mens weer verder leeft (ondanks dat je eigenlijk al dood bent). Als dat gebeurt, kun je wéér als mens sterven, en na die dood weer opnieuw whitelighter worden(precies wat er met Sam is gebeurd, de vader van Paige). Ondertussen zijn de krachten die je als whitelighter hebt, blijkbaar genetisch overdraagbaar
, en ga je pas 'echt' dood als je door een pijl van een darklighter bent geraakt.
(Spoilers leken me niet nodig bij deze post)
Mooi! Die laatstequote:Op woensdag 2 februari 2005 19:37 schreef Dizer het volgende:
Voor de liefhebbers, heb wat gepaintshop'ed:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas wordt het overal gesugereerd. En logisch ook wel, want de serie was eerst een kijkcijfer kanon in Amerika, en doet het nu ERG matig... Hier een vermelding van het stoppen van Charmed:quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:08 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je daar ook een link naar een bron voor? Waar heb jij dat vandaan?
Wat maakt het laatste seizoen onwaarschijnlijker dan eerdere seizoenen?quote:Op dinsdag 15 februari 2005 15:45 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Helaas wordt het overal gesugereerd. En logisch ook wel, want de serie was eerst een kijkcijfer kanon in Amerika, en doet het nu ERG matig... Hier een vermelding van het stoppen van Charmed:
http://tvtoekomst.blogspot.com/
Ik weet het, het is heel jammer. Ik volg het ook vanaf dag één. Maar ik moet toegeven. Het laatste seizoen was ook wel ERG onwaarschijnlijk. Als ik niet zo'n trouwe kijker was hield ik het ook voor gezien...
Zoals ik al zei: bijnaquote:Wanneer gaan jullie weer verder met 'Charmed'?
Het zevende seizoen van Charmed gaat verder op vrijdag 4 maart om 20.30 uur. Helaas zenden we niet, zoals eerder gemeld, een dubbele aflevering uit maar dus gewoon een enkele.
We hebben vooralsnog geen plannen om ook weer herhalingen van deze serie uit te gaan zenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet vergeten! Morgen komt het weer! Om 20:30 uur.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:41 schreef SlimShady het volgende:Ik denk dat het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet vergeten! Morgen komt het weer! Om 20:30 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat het...Dat denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ik denk dat het...Ofcourse. Ik had niks anders verwacht van vrouwelijke producers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik denk dat het...Dat is met 100% bevestigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Bets wel een spoiler erover:quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:42 schreef wendy-tje het volgende:
Ik zit even te denken... het doet me denken aan een eerdere aflevering waar er ook geen demons meer waren, en dat iedereen geforceerd gelukkig was, want anders werd je neergeschoten. Er zit vast nog een mindere kant aan het leven zoals de avatars het voorstaan....
Ook gezien het feit dat ze al eens eerder opdoken om Cole er bij te betrekken.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een spoiler over of je er naast zit of niet of een beetje...zit niet echt een spoiler spoiler van hoe het echt zal gaan of zo hoor.Nou... is toch best een spoiler vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Hmz.. Als jij edit, edit ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2005 09:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou... is toch best een spoiler vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zitten pas op de helft, wie weet wat er nog gaat komen. Ik heb zelf gezien tot de aflevering van volgende week. Daarna weet ik niks. Dus ik neem aan dat er nog een "Big Bad" nog moet komen.quote:Op zondag 10 april 2005 09:52 schreef Koningin het volgende:
Ik vond trouwens dat de Avatars zich snel overgaven en de tijd weer terug draaiden.
Charmed Spoilertopic #1: Spoilers zonder spoilertags! Heb ik nog gemaaktquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:35 schreef Zhenar het volgende:
Is er ook een apart topic voor degenen die het Amerikaanse uitzendschema volgen? Of valt dat samen met deze?
ze hebben de tijd teruggedraait en kyle stond weer voor de neus van paige maar dan als lichtgidsquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:04 schreef melismay het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag het stukje na de laatste reclame gemist, wat is er nou precies met de Avatars gebeurd???
Zo.. Je bent er wel serieus mee bezigquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Ik kijk al jaren met plezier naar Charmed. De meeste plotlijnen vind ik erg fijn om naar te kijken. Alleen had ik met de wereld van de Avatars een vreselijk gevoel van Deja Vu.
Het deed me namelijk heel erg denken aan de slotafleveringen van het vorige seizoen. Waarin het verschil tussen onze wereld en het slechte evenbeeld van onze wereld uitgewerkt werd. Daar werd ook in duidelijk gemaakt dat het goede nodig is, om het slechte in balans te houden. Net zoals het goede nodig is, om het slechte in balans te houden.
Het grote verschil natuurlijk is dat in Utopia het slechte helemaal zou verdraaien. Maar de overeenkomst is dat wel weer de balans tussen goed en kwaad omver geschopt werd.
Ik vraag me hierbij wel weer af hoe het tijdens 'Utopia' in de slechte counterpart zou zijn vergaan. Zouden daar de Avatars, gekleed in wit, al het kwaad hebben verwijderd?![]()
Dat is een hele goede vraag. Daar heb ik geen antwoord op.quote:Zouden daar de Avatars, gekleed in wit, al het kwaad hebben verwijderd?
Het deed mij ook erg denken aan het slot van 't 4e seizoen van Angel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Het deed me namelijk heel erg denken aan de slotafleveringen van het vorige seizoen. Waarin het verschil tussen onze wereld en het slechte evenbeeld van onze wereld uitgewerkt werd. Daar werd ook in duidelijk gemaakt dat het goede nodig is, om het slechte in balans te houden. Net zoals het goede nodig is, om het slechte in balans te houden.
Mij ook!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het deed mij ook erg denken aan het slot van 't 4e seizoen van Angel.
Kan je zo posten voor hoeveel je hem hebt gehaald????quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand de DVD box al gehaald? Ik ga 'm zo halen bij de MediaMarkt. Hopend dat 'ie daar het goedkoopst is
33 euroquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan je zo posten voor hoeveel je hem hebt gehaald????
Bij de MediaMarkt in Breda.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Das goedkoop
Welke MediaMarkt was dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |