abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26099186
Misschien een stomme vraag, maar bestaan er ook DVD boxen per seizoen van Charmed?
M'n moeder is fan van de serie en ik wil haar graag zo'n DVD box kado doen.
pi_26099742
Seizoen 1 komt binnenkort uit op DVD, wanneer precies weet ik niet

Edit: even opgezocht: 21 april komt ie uit volgens Re-Played.com... Bij Bol.com is ie ook al te bestellen geloof ik
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 9 april 2005 @ 20:16:26 #78
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26105750
Klopt ze zijn net begonnen met seizoen 1 op DVD uit. En seizoen 2 is al bevestigd dat ie op dvd gaat komen
Friends don't let friends remain beardless...
pi_26112099
Ja seizoen 2 komt 16 juni uit volgens Bol.com
pi_26115976
Ik vind de serie eigenlijk niet zoveel aan meer. Het begint nu echt een soap te worden, zoals iemand eerder al zei.
Eerst Piper & Leo, Phoebe & Cole en nu Paige en Kyle.
Dat "free will" en "destiny" in één realiteit kunnen, geloof ik niet. Of iemand maakt de keuzes voor jou (destiny/het lot. zie ook The Matrix), of je maakt je eigen keuzes (free will/vrije wil).
pi_26117036
Ik vond trouwens dat de Avatars zich snel overgaven en de tijd weer terug draaiden.
pi_26117242
Ja dat met de Avatars was imo wel een beetje afgeraffeld. Wel jammer.
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:04:13 #84
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26166383
Ik heb afgelopen vrijdag het stukje na de laatste reclame gemist, wat is er nou precies met de Avatars gebeurd???
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:23:14 #85
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26166774
quote:
Op zondag 10 april 2005 09:52 schreef Koningin het volgende:
Ik vond trouwens dat de Avatars zich snel overgaven en de tijd weer terug draaiden.
We zitten pas op de helft, wie weet wat er nog gaat komen. Ik heb zelf gezien tot de aflevering van volgende week. Daarna weet ik niks. Dus ik neem aan dat er nog een "Big Bad" nog moet komen.
  dinsdag 12 april 2005 @ 12:35:12 #86
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26168261
Is er ook een apart topic voor degenen die het Amerikaanse uitzendschema volgen? Of valt dat samen met deze?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:08:44 #87
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26168969
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 12:35 schreef Zhenar het volgende:
Is er ook een apart topic voor degenen die het Amerikaanse uitzendschema volgen? Of valt dat samen met deze?
Charmed Spoilertopic #1: Spoilers zonder spoilertags! Heb ik nog gemaakt
pi_26186815
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:04 schreef melismay het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag het stukje na de laatste reclame gemist, wat is er nou precies met de Avatars gebeurd???
ze hebben de tijd teruggedraait en kyle stond weer voor de neus van paige maar dan als lichtgids
pi_26338334
Ik kijk al jaren met plezier naar Charmed. De meeste plotlijnen vind ik erg fijn om naar te kijken. Alleen had ik met de wereld van de Avatars een vreselijk gevoel van Deja Vu.

Het deed me namelijk heel erg denken aan de slotafleveringen van het vorige seizoen. Waarin het verschil tussen onze wereld en het slechte evenbeeld van onze wereld uitgewerkt werd. Daar werd ook in duidelijk gemaakt dat het goede nodig is, om het slechte in balans te houden. Net zoals het goede nodig is, om het slechte in balans te houden.

Het grote verschil natuurlijk is dat in Utopia het slechte helemaal zou verdraaien. Maar de overeenkomst is dat wel weer de balans tussen goed en kwaad omver geschopt werd.

Ik vraag me hierbij wel weer af hoe het tijdens 'Utopia' in de slechte counterpart zou zijn vergaan. Zouden daar de Avatars, gekleed in wit, al het kwaad hebben verwijderd?
pi_26338764
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Ik kijk al jaren met plezier naar Charmed. De meeste plotlijnen vind ik erg fijn om naar te kijken. Alleen had ik met de wereld van de Avatars een vreselijk gevoel van Deja Vu.

Het deed me namelijk heel erg denken aan de slotafleveringen van het vorige seizoen. Waarin het verschil tussen onze wereld en het slechte evenbeeld van onze wereld uitgewerkt werd. Daar werd ook in duidelijk gemaakt dat het goede nodig is, om het slechte in balans te houden. Net zoals het goede nodig is, om het slechte in balans te houden.

Het grote verschil natuurlijk is dat in Utopia het slechte helemaal zou verdraaien. Maar de overeenkomst is dat wel weer de balans tussen goed en kwaad omver geschopt werd.

Ik vraag me hierbij wel weer af hoe het tijdens 'Utopia' in de slechte counterpart zou zijn vergaan. Zouden daar de Avatars, gekleed in wit, al het kwaad hebben verwijderd?
Zo.. Je bent er wel serieus mee bezig
Dan zal ik er ook serieus op reageren.

Of je goed of kwaad bent, beslis je zelf (vrije wil). Dat resulteerde in een probleem voor de Avatars.
Want ze moesten constant de gewelddadige mensen zoeken en uitbannen. En daarom is de Utopia niet perfect.
quote:
Zouden daar de Avatars, gekleed in wit, al het kwaad hebben verwijderd?
Dat is een hele goede vraag. Daar heb ik geen antwoord op.

Dat verhaal altijd over goed & kwaad, daar zit een gat in.
Er klopt iets niet. Dat gevoel had ik bij Angel ook.
Hoe 'weet' de balans of er evenwicht is tussen goed & kwaad? Ik bedoel:
Zijn alle (geboren) mensen 'goed'? Horen ze bij 'het kwaad' als ze een moord hebben gepleegd of ruzie gemaakt?
Want de Avatars elimineerden alle mensen die ruziemaakten.
pi_26340749
Ik denk dat een balans vinden tussen goed en kwaad bijna onmogelijk is. De een is van de ander afhankelijk. Zonder elkaar kunnen ze ook niet bestaan.
Dus de perfecte wereld (utopia) bestaat niet.

Ik vond het trouwens erger dat men geen gevoelens meer kon hebben als er mensen dood gaan.....zoals Piper toen Leo dood ging.
pi_26340780
Ik verheug me erg op de dvd boxen
pi_26348399
Het lijkt mij inderdaad ook lastig om de juiste balans tussen goed en kwaad te vinden. De Avatars vermeden elke conflictsituatie: zolang iedereen maar tevreden is, was het goed.

Dat van die gevoelens was wel erg inderdaad. Mensen mochten alleen negatieve gevoelens hebben en geen positieve. Wat dus de term Utopia ondermijnt, omdat negatieve gevoelens ook menselijk zijn. En zolang een mens niet menselijk kan zijn, is het geen utopia.

(PS SlimShady: Ik denk altijd serieus na... Haha.. Maar dit zat al een tijdje in mijn hoofd te spoken. Leek me wel leuk onderwerp voor discussie)
pi_26356087
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Het deed mij ook erg denken aan het slot van 't 4e seizoen van Angel.
  woensdag 20 april 2005 @ 00:24:02 #95
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26363751
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:36 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het deed mij ook erg denken aan het slot van 't 4e seizoen van Angel.
Mij ook!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_26427409
Heeft iemand de DVD box al gehaald? Ik ga 'm zo halen bij de MediaMarkt. Hopend dat 'ie daar het goedkoopst is
pi_26427464
wwwwwhhhhhaaaa.. ik had het gevoel dat het een keer mis zou gaan..

ik altijd kijken wanneer ze weer verder gaan met buffy, angel en charmed...

zie ik gewoon net dat het seizoen al weer zowat een maand bezig is!!
Dit keer zonder signature
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:45:14 #98
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26427703
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand de DVD box al gehaald? Ik ga 'm zo halen bij de MediaMarkt. Hopend dat 'ie daar het goedkoopst is
Kan je zo posten voor hoeveel je hem hebt gehaald????
pi_26430217
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef Dizer het volgende:

[..]

Kan je zo posten voor hoeveel je hem hebt gehaald????
33 euro
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:07:55 #100
22273 Dizer
Save the beard!
pi_26432761
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:20 schreef Kuukske het volgende:

[..]

33 euro
Das goedkoop
Welke MediaMarkt was dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')