Hij draagt lipglossquote:Op donderdag 23 december 2004 17:34 schreef DarkElf het volgende:
die Nick Lachey vond ik dus echt waardeloos
tvp
In de serie had 'ie iig een intelligentere vriendin dan de vrouw die hij in het dagelijks leven heeft.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:34 schreef DarkElf het volgende:
die Nick Lachey vond ik dus echt waardeloos
tvp
Check de laatste paar posts in "Charmed (deel 4)"quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:30 schreef ddx het volgende:
waarom stoppen ze nou met herhalingen om 18:30 ?!?!![]()
sure, maar waarom de herhalingen van seizoen 5/6 niet meer uitzenden ?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:40 schreef Dizer het volgende:
Het laatste aflevering die uitgezonden is in Amerika is dus aflevering 10. Het lijkt me niet meer dan logisch dat Net5 dan dus ook stopt.
Das ook een raadsel voor mijquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:59 schreef ddx het volgende:
[..]
sure, maar waarom de herhalingen van seizoen 5/6 niet meer uitzenden ?
In seizoen 5 kwamen die Avatars ook al langs, maar toen bij Cole.quote:Op maandag 27 december 2004 12:18 schreef wendy-tje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Elder en Avatar te combineren is.
Dat wordt denk ik nog een leuke strijd, want hij wil inderdaad natuurlijk het contact met piper ook niet kwijt. Zou er weer zo'n strijd voor hun relatie aan zitten te komen? Eigenlijk is die strijd nooit over geweest natuurlijk, maar het houdt het wel spannend
Hoe zit het eigenlijk met de relaties van Paige en Phoebe? Die blijven ook wel errug vrijgezellig
Leo & Piper spoiler:quote:Op maandag 27 december 2004 12:18 schreef wendy-tje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Elder en Avatar te combineren is.
Dat wordt denk ik nog een leuke strijd, want hij wil inderdaad natuurlijk het contact met piper ook niet kwijt. Zou er weer zo'n strijd voor hun relatie aan zitten te komen? Eigenlijk is die strijd nooit over geweest natuurlijk, maar het houdt het wel spannend
Hoe zit het eigenlijk met de relaties van Paige en Phoebe? Die blijven ook wel errug vrijgezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
ER herhalingen trekken bijna de helft van Charmed herhalingen (oftewel slecht)...quote:Op maandag 3 januari 2005 18:04 schreef ddx het volgende:
vanaf vandaag gaat net5 ER uitzenden om 18:30
vraag me af of ze daardoor meer kijkcijfers krijgen (en zeker de friends tigste hh om 19:30)
quote:Het volgende staat op net5 website:
''de dagelijkse herhalingen van Charmed zijn tot en met 23 december te zien.
Vrijdag 17 december is de voorlopig laatste aflevering van het zevende seizoen te zien geweest. We moeten even stoppen met deze uitzendingen omdat we heel dicht op de uitzending in Amerika zitten en ze daar een winterstop hebben. Waarschijnlijk kunnen we in maart 2005 de uitzending van het zevende seizoen voortzetten.
Het is nog niet bekend wanneer de herhalingen (restant vijfde en zesde seizoen) verder gaan.''
In de VS bedoel je? Geef het eens wat duidelijker aan...quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:34 schreef CryARiver het volgende:
Voor de rest is het nogal balen dat Charmed waarschijnlijk geen nieuw seizoen meer krijgt. Vanwege de diep, diep, diep, lage kijkcijfers...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |