vond ik ook!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
Leuke OP!
Ik vind Holly er best leuk uitzien...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:14 schreef SlimShady het volgende:
Mijn favorieten blijven Rose McGowan en Alyssa Milano![]()
Die andere chick heeft in de serie te gele tanden en een iets te grote kont.
(Op die foto, bovenaan, niet trouwens. Valt wel op.)
Ja die wordt ook ouder he ...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:01 schreef wendy-tje het volgende:
Leuke foto's... al heb ik wel het idee dat die van 'Leo' al weer een tijd terug is, maar blijft leuk om naar te kijken
Ik heb mijn post gewijzigd. Dus je kan mijn quote aanpassen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:50 schreef Larry101 het volgende:
[..]
Ik vind Holly er best leuk uitzien...
Klopt, zou natuurlijk niet mogen, omdat ie een whitelighter is/wasquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:16 schreef MisszJ het volgende:
[..]
Ja die wordt ook ouder he ...
Van Rose McGowan weet ik dat nog niet zo zeker, maar ach, kniesoor die daar op let...quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ze zijn alledrie goede actrices![]()
Dat gezicht van haar toenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:16 schreef Larry101 het volgende:
ik vond het een coole aflevering.. vooral het einde waar ze aan Piper gingen vertellen dat ze zwanger is vond ik lachen!
Was wel een beetje te verwachten dat het ongeveer zo zou verlopen. "Wat hebben jullie daar gedaan??". "Niks, hoezo *bij zichzelf denkt 'Hoe weten ze dat!'* "quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:20 schreef MisszJ het volgende:
[..]
Dat gezicht van haar toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |