Ik hoop het!quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:22 schreef babyfeet het volgende:
er staat echt een streep ingrid dus je bent gewoon heel erg zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!!1
Djeez... van knaap naar vaderquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:25 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik hoop het!
Ik heb nog 1 test over, die ga ik morgen doen.
ja precies de 31equote:Op zaterdag 25 december 2004 11:17 schreef jolene het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen.
Maar wanneer heb je de laatste pil van je strip.
Precies de 31ste??
quote:
Miepes!!!!!!!!!!!!!!!!! Meis, de duimen draaien op volle toeren!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:25 schreef Marie79 het volgende:
Wij hebben niet echt de keuze gehad om het níet te vertellen, na de miskraam wist iedereen toch wel genoeg! Gelukkig vraagt bijna niemand "én, is het al gelukt?"
ps. Ben nog niet ongesteld (wat is dat erg zeg, elke keer dat je naar de wc gaat, ga je toch kijken). Moet wel veel vaker piesen dan normaal!
duurt ook ff voor je het beseft.. althans duurde bij mij paar dagen.. soms vergat ik het zelfs..quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:55 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik kan het nog niet echt geloven...
en dan krijg je dit:quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:00 schreef Girly het volgende:
[..]
duurt ook ff voor je het beseft.. althans duurde bij mij paar dagen.. soms vergat ik het zelfs..
maar als je eenmaal naar de vk gaat.. en of echo bezoekjes... nou dan begin je het goed te geloven hoorik duim voor je dat alles goed gaat
![]()
Geen alcohol zou ik doen, er zijn artsen die beweren dat een enkel glaasje geen kwaad kan maar er zijn ook artsen die zeggen dat alle beetje alcohol schadelijk zijn. En bij brie moet je opletten of er geen rauwmelkse kaas inzit. Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt dat niet verkocht in Nederland. Maar waarom zou je het risico nemen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:16 schreef Djeez het volgende:
Ohja, en nu het kerst is, mag ze wel alcohol ( met mate!) en brie ?
Nope, its not me! Wie het wel is? geen idee, die foto rouleert al een tijdje over inetquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:19 schreef Karin het volgende:
Luckepuk is dat jouw buik? Wat een prachtige foto
Goed plan, want ik drink altijd wodka-jus. Is best sterk. Bij de brie staat het er niet op, dus dat eet ik dan maar niet. Moet ik mijn vragen nu trouwens in zwangerschap en geboorte stellen?quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:26 schreef Karin het volgende:
[..]
Geen alcohol zou ik doen, er zijn artsen die beweren dat een enkel glaasje geen kwaad kan maar er zijn ook artsen die zeggen dat alle beetje alcohol schadelijk zijn. En bij brie moet je opletten of er geen rauwmelkse kaas inzit. Ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt dat niet verkocht in Nederland. Maar waarom zou je het risico nemen?
Ja, want ze weten dat we al een hele tijd bezig zijn. Mijn ouders krijgen het pas na drie maanden te horen, want die zeiken altijd.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:34 schreef Beaker het volgende:
Geniet ervan Ingrid en DjeezGaan jullie het nu al aan je ouders vertellen?
Helaas heeft het duimen draaien niet geholpen en zijn dequote:Op zaterdag 25 december 2004 12:53 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Miepes!!!!!!!!!!!!!!!!! Meis, de duimen draaien op volle toeren!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
kben je mailadres een beetje kwijt geloof ik....![]()
Euhhh, 2 september en dan wordt het uiteindelijk 19 september, net als Loena. Wij hadden vorig jaar op eerste kerstdag een tweede streepquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:53 schreef Djeez het volgende:
Als onwetende man zijnde, even een paar vraagjes aan de dames:
1) Wanneer is ze nu uitgerekend ?
2) Moeten we gelijk naar de dokter ?
3) Zijn we nog wel welkom in dit topic nu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |