nopequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:45 schreef heavenswoman het volgende:
Githa, dat is mooi nieuws, dus filet american maakt ook niet uit de eerste 6 weken
* heavenswoman verheugd zich al op de champagne straks
ik ben al met de 5e week van mijn pil bezig.. wilde niet ongi worden op mijn verjaardag en met kerst. ik ga nu nog weekje door om oud en nieuw ook nog even over te slaan. dan verdwijnt ie de kast in om daar voorlopig niet meer uit te hoeven komenquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:49 schreef Githa het volgende:Vicky
gefeliciteerd![]()
kleine tip : Doe niet net als ik maar maak eerst je strip af dat scheelt je veel onduidelijkheid ... mocht je de pil slikken natuurlijk![]()
edit: ohwdubbel gefeliciteerd want ik zie dat je ook jarig bent
![]()
Mijn moeke weet het heus wel hoor die kent ons goed genoegquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:07 schreef Randa_v het volgende:
Mijn ouders heb ik het verteld, ik zoek wel uit wie ik het vertel. Je hebt mensen die het meteen doorbeppen. Mijn schoonouders weten het nog niet, maar hebben door onze verhalen echt wel een vermoeden.
Hé, nog een man hier!quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
Mijn moeke weet het heus wel hoor die kent ons goed genoeg
Och Lunastar, gooi het weg laat je tranen gaan en schreeuw het uit.quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:39 schreef lunastar het volgende:
tja, ik vind als het dan toch nega is dat het bloed meteen op de juiste dag komt, want dit vind ik gewoon deprimerend en geldverspilling.
Ben zo teleurgesteld dat ik al mijn foliumtabletten weggesmeten heb, ben nu al een heel jaar bezig en nog niks.
SORRY dames die al langer bezig zijn of in de MMM zitten.
sorry
Niks sorry. Het is ook zo klote en frustrerend allemaal. Kon je af en toe maar even in de toekomst kijken zodat je in ieder geval zou weten waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:39 schreef lunastar het volgende:
SORRY dames die al langer bezig zijn of in de MMM zitten.
Foto! We willen zelf oordelen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:10 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb net getest met clearblue en het resultaat is niet duidelijk. De horizontale streep is duidelijk, de verticale is iets vager, maar wel te zien. Dus wat is het nou!?![]()
Lunastar wat klote!
Kan het me voorstellen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:15 schreef Vicky het volgende:
ja Jolene, vond het ook helemaal te gek... moest ook wel even een traantje wegpinken...
quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:16 schreef Ingrid19 het volgende:
We hebben een kutcam, de foto wil niet lukken helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |