abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24158582
En vanaf welke lijn mogen ongelovigen (niet-Islamieten) ter dood gebracht worden?
pi_24158637
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:08 schreef Youssef het volgende:

[..]

De Khalief (van Dordrecht? ) staat slechts bovenaan om het geheel te sturen. Een soort van ministerpresident zeg maar. En de geleerden zou je kunnen zien als de 1e en de 2e kamer. Uiteraard ieder zijn eigen specialiteit, zoals de rechtbank etc.etc
Dat organigram is dus alleen van toepassing als we in een kalifaat leven?

(van dordrecht was omdat Banshee dat als een toekomstvisie heeft)
Yeah baby Yeah!
pi_24158694
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:14 schreef xFriendx het volgende:
En vanaf welke lijn mogen ongelovigen (niet-Islamieten) ter dood gebracht worden?
Alleen bij lijn 1 richting de Aker of lijn 17 richting Osdorp. De buslijnen heb ik momenteel niet bij de hand
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat organigram is dus alleen van toepassing als we in een kalifaat leven?

(van dordrecht was omdat Banshee dat als een toekomstvisie heeft)
Dat organigram is momenteel alleen op toepassing van jou in het laatste gedeelte van de Ketters, daar ging het om weet je nog ?
pi_24158696
Ik wil alle moslims oproepen om te stoppen met het opdringen van hun fascistische geloof!
We zijn hier in Nederland waar je gewoon vrij bent om te geloven wat je wil. Ik geloof dus nergens in, idiote sprookjesboeken (koran) lees ik niet. Dat gaat ook niet gebeuren!
Ga lekker ergens in het midden-oosten blaten. Die mensen zijn daar misschien wel gevoelig voor!

donderdag 23 december 2004 @ 14:57:02 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24159481
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:27 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hij gaat in ieder geval wel de dialoog aan.
Dat ken jij Akkersloot niet. Ik heb vroeger bij hem in de klas gezeten, en toen was het al zo'n atheïstische doordrammer. Ik had nooit verwacht dat hij zo geestesziek zou worden

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24159546
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:18 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Ik wil alle moslims oproepen om te stoppen met het opdringen van hun fascistische geloof!
We zijn hier in Nederland waar je gewoon vrij bent om te geloven wat je wil. Ik geloof dus nergens in, idiote sprookjesboeken (koran) lees ik niet. Dat gaat ook niet gebeuren!
Ga lekker ergens in het midden-oosten blaten. Die mensen zijn daar misschien wel gevoelig voor!

Je kan ook niets anders verwachten van een rooie rakker die symphathie toont voor marxisten, waaronder ook Mao en Stalin vallen die vele miljoenen hebben vermoord omdat ze in een God geloofden.
Iedereen wil dat er een einde aan het terrorisme komt. Wel, dat is heel makkelijk: doe er niet meer aan mee!
Noam Chomsky
pi_24159613
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Kritiek mag je altijd hebben, het liefst gegronde kritiek natuurlijk, daar ontbrak het aan bij Yoessef en Banshee over de westerse samenleving.
Zodra je je niet kunt vinden in een Nederlandse samenleving en uit bent op iets anders is er dus sprake van een conflict.
In een conflict spreek je over wij en zij en zij en wij, plain simple.

Lord stelde simpelweg vragen over hoe Banshee en Yoessef werkelijk over democratie denken, ook mij bekruipt het gevoel dat men blij is dat men zich kan uitten op de manier zoals men wil, maar zodra er een Islamitische samenleving ontstaat via democratische weg, mogen de niet -islamieten zich niet gedragen als de wel Islamieten zich op dit moment gedragen:

Intolerantie..

Wel treffend voor je dubbele moraal dat je begint met 'men' in je betoog en vervolgens dezelfde stelling bij een ander bekritiseerd.
ik reageerde op de opmerkingen dat als men zich niet kan vinden in deze samenleving, dan moet je maar lekker ergens anders naar toe moet gaan. Als je als moslim in NL kritiek levert op de westerse manier van leven, dan hoor je hier niet, dat is de toon die ik proef, de tolerantie druipt zoals gewoonlijk weer vanaf.
Iedereen wil dat er een einde aan het terrorisme komt. Wel, dat is heel makkelijk: doe er niet meer aan mee!
Noam Chomsky
  donderdag 23 december 2004 @ 15:06:26 #108
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24159666
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:18 schreef ArieDeKnaller het volgende:

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24159916
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ken jij Akkersloot niet. Ik heb vroeger bij hem in de klas gezeten, en toen was het al zo'n atheïstische doordrammer. Ik had nooit verwacht dat hij zo geestesziek zou worden

Ik doelde op Lord_Vetinari, hij gaat de dialoog aan, Akkersloot niet zo inderdaad.

Geestesziek omdat hij een doordrammer is of geestesziek omdat hij athëist is?
Yeah baby Yeah!
pi_24160003
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:03 schreef amazigh80 het volgende:

[..]

ik reageerde op de opmerkingen dat als men zich niet kan vinden in deze samenleving, dan moet je maar lekker ergens anders naar toe moet gaan. Als je als moslim in NL kritiek levert op de westerse manier van leven, dan hoor je hier niet, dat is de toon die ik proef, de tolerantie druipt zoals gewoonlijk weer vanaf.
Je mag natuurlijk kritiek hebben, maar je moet niet verwachten dat een samenleving 1-2-3 veranderbaar is.
Natuurlijk mag een moslim verkondigen hoe hij graag in Nederland wil wonen en leven, maar hij kan niet verwachten dat iedereen het met hem eens is of hem steunt.
Je hoeft natuurl;ijk ook niet tolerant te zijn met ALLE ideen van iemand, intolerant zijn voor de ontwikkelingen in Darfur lijkt me geen schande bijv.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 23 december 2004 @ 15:24:37 #111
13462 BansheeBoy
pi_24160022
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:19 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik doelde op Lord_Vetinari, hij gaat de dialoog aan, Akkersloot niet zo inderdaad.

Geestesziek omdat hij een doordrammer is of geestesziek omdat hij athëist is?
Omdat hij beiden mixt. Trouwens, nu ik er over nadenk, zo'n doordrammer was het vroeger al, altijd maar zaniken tegen de leraren over zijn eigen "visie"

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_24160074
Wat zal ik blij als al die duizenden extreme moslims met hun fascistische geloofsinterpretatie eindelijk ophoepelen en ons met rust laten.

Blijkens het nieuws van vandaag krijgen steeds meer moslims het idee dat ze Nederland via de techniek van de vijfde colonne kunnen vernietigen. Wat een waanzin!
  donderdag 23 december 2004 @ 15:40:41 #113
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24160316
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:03 schreef amazigh80 het volgende:

[..]

Een beetje kort door de bocht, maar het komt er voor een deel op neer. kritiek heb ik geen probleem mee. Maar wel op de voorwaarde dat kritiek op de islam dan OOK geaccepteerd wordt.

Bovendien was mijn reactie vooral gericht op hetgene in de OP gesteld wordt, namelijk dat de zuivere islam zo radicaal is, dat deze alles haat wat niet zuivere islam is, inclusief de westerse samenleving en gematigde moslims. Als je de westerse samenleving haat (en daar gaat het hier over) dan mag je wat mij betreft met een grote boog richting de zandbak die Sahara heet.

Als je dan als moslim, in deze tijd, ook nog dit soort randverschijnselen en idem-debielen gaat aanmoedigen en goedpraten, zoals zowel Youssouf als BSB doen, dan ga je wat mij betreft ver voorbij de grens van kritiek. Dan ben je bezig met samenlevingsondermijnende activiteiten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24161118
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:23 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je mag natuurlijk kritiek hebben, maar je moet niet verwachten dat een samenleving 1-2-3 veranderbaar is.
Natuurlijk mag een moslim verkondigen hoe hij graag in Nederland wil wonen en leven, maar hij kan niet verwachten dat iedereen het met hem eens is of hem steunt.
Je hoeft natuurl;ijk ook niet tolerant te zijn met ALLE ideen van iemand, intolerant zijn voor de ontwikkelingen in Darfur lijkt me geen schande bijv.
je moet er niet omheen draaien, want ik heb het niet over je het met mij eens bent of niet, maar of je kritiek op de westerse wijze van leven ook als kritiek ziet of als haatzaaien, want dat is het idee wat ik heb van velen.
Noam Chomsky
pi_24161185
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Een beetje kort door de bocht, maar het komt er voor een deel op neer. kritiek heb ik geen probleem mee. Maar wel op de voorwaarde dat kritiek op de islam dan OOK geaccepteerd wordt.
volgens mij doen wij niks anders dan haatzaaiende opmerkingen slikken die gebracht worden onder mom van kritiek.
quote:
Bovendien was mijn reactie vooral gericht op hetgene in de OP gesteld wordt, namelijk dat de zuivere islam zo radicaal is, dat deze alles haat wat niet zuivere islam is, inclusief de westerse samenleving en gematigde moslims. Als je de westerse samenleving haat (en daar gaat het hier over) dan mag je wat mij betreft met een grote boog richting de zandbak die Sahara heet.
als iemand het ergens niet mee-eens is of anders denkt over een bepaald facet van de samenleving dan heeft hij/zij het recht om kritiek daarop te uiten zonder de opmerking naar zijn/haar hoofd geslingerd te krijgen dat hij dan maar weg moet.
quote:
Als je dan als moslim, in deze tijd, ook nog dit soort randverschijnselen en idem-debielen gaat aanmoedigen en goedpraten, zoals zowel Youssouf als BSB doen, dan ga je wat mij betreft ver voorbij de grens van kritiek. Dan ben je bezig met samenlevingsondermijnende activiteiten.
dit heeft niks met goedpraten te maken jongetje, het heeft te maken met het constateren dat anti-islamisten in NL haatzaaiers zijn met een dubbele moraal.
Noam Chomsky
pi_24161440
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:26 schreef amazigh80 het volgende:

[..]

je moet er niet omheen draaien, want ik heb het niet over je het met mij eens bent of niet, maar of je kritiek op de westerse wijze van leven ook als kritiek ziet of als haatzaaien, want dat is het idee wat ik heb van velen.
Ik draai er niet omheen hoor,
Elke vorm van kritiek moet apart beoordeeld worden en hoeft op voorhand niet als haatzaaierij te worden gezien.
Haat zaaien onder het mom van kritiek is onwenselijk en mag best naar buiten worden gebracht als je bereid bent de consequenties daarvan te dragen uiteraard.
Ik kan me goed voortsellen dat iemand kritiek heeft op de westerse samenleving, die heb ik namelijk zelf ook, alleen een regime-change met alle gevolgen van dien waar een aantal moslims op hopen kun je wel zien als haatzaaierij of stemmingmakerij.

Kritiek zou geen haat zaaien moeten zijn, dan doe je iets fout met je mening in elk geval en iedereen moet openstaan voor kritiek, dus OOK de Koran, ook de profeet, ook Johan Cruijff en ook Balkenende.
Als je dan rationeel en onderbouwd kunt aantonen dat er geen sprake is van kritiek, maar van haatzaaierij kun je het van mijn part naast je neer leggen, anders zul je met een weerwoord moeten komen waaruit zou moeten blijken dat de kritiek ongegrond is.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 23 december 2004 @ 16:47:46 #117
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24161518
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:07 schreef Youssef het volgende:
Ik zie mezelf niet als een jihadist, wel kan ik mezelf herkenning in het verhaal. Zoals ik ook om me heen zie heeft de radicalisering van de Hollandse medemensch gezorgd voor radicalisering onder de moslim. Het eerst is verkeerd, het tweede is alleen goed. Het terugtreden naar de wortels van de islam, waarvan je steeds meer moslimjongeren dat ziet doen is inderdaad al zo een 2 jaar bezig.

Ik zie het als een mooie ontwikkeling Ik vind ook dat herontdekken van de islam erg belangrijk in het verhaal. Iedere moslimjongere zou op een gegeven moment moeten zeggen: "En nu is het genoeg, tijd voor de echte islam" Als diegene uiteraar was verworden tot een relmarokkaantje van wederzijds formaat
ga je lekker de ware islam beleven in Saudi Arabie in plaats van het met geweld door onze strot te duwen
pi_24161567
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:31 schreef amazigh80 het volgende:

[..]

volgens mij doen wij niks anders dan haatzaaiende opmerkingen slikken die gebracht worden onder mom van kritiek.
[..]

als iemand het ergens niet mee-eens is of anders denkt over een bepaald facet van de samenleving dan heeft hij/zij het recht om kritiek daarop te uiten zonder de opmerking naar zijn/haar hoofd geslingerd te krijgen dat hij dan maar weg moet.
[..]

dit heeft niks met goedpraten te maken jongetje, het heeft te maken met het constateren dat anti-islamisten in NL haatzaaiers zijn met een dubbele moraal.
Geef dan eens een voorbeeld aan van iets dat als kritiek gebracht wordt, maar in feite haatzaaierij is.

Je bagatelliseert namelijk alle vorm van kritiek door alles af te doen als haatzaaierij en dat is natuurlijk onzin.

Je maakt natuurlijk wel een cruciale fout als je vindt dat de kritiek van nieuwkomers op de gevestigde orde net zoveel gewicht mag hebben als de kritiek van de gevestigde orde op jouw intolerantie als je geheel vrijwillig naar de gevestigde orde bent gekomen.

Maar waarom reageer je dan met 'jongetje' dat is namelijk GEEN voorbeeld van hetgeen jezelf aanhangt.

Als ik in Turkije stampij loop te maken (stel: ik ga er wonen) omdat ik vind dat er teveel moskeeen staan zal ik terecht het verwijt krijgen: Dan ga je toch ergens anders wonen waar minder moskeeen staan, want veruit de meerderheid van de bevolking vindt het prima zo.
Yeah baby Yeah!
pi_24162255
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:49 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Geef dan eens een voorbeeld aan van iets dat als kritiek gebracht wordt, maar in feite haatzaaierij is.

Je bagatelliseert namelijk alle vorm van kritiek door alles af te doen als haatzaaierij en dat is natuurlijk onzin.
moslims geitenneukers en geteisem uit het riool van Allah noemen, zeggen dat de Qur'aan facistisch is, tegen moslimas zeggen: "ik lust jullie rauw", etc., etc. zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:
Je maakt natuurlijk wel een cruciale fout als je vindt dat de kritiek van nieuwkomers op de gevestigde orde net zoveel gewicht mag hebben als de kritiek van de gevestigde orde op jouw intolerantie als je geheel vrijwillig naar de gevestigde orde bent gekomen.
nieuwkomers??? hoe kom je erbij....ik heb het over Nederlanders die hier geboren zijn, een Nederlandse nationaliteit hebben, maar een andere visie hebben dan menig westerling. Maar het feit dat deze mensen als nieuwkomers of gasten gezien worden, geeft eens te meer de uitsluiting van deze groep in NL wel duidelijk aan.
quote:
Maar waarom reageer je dan met 'jongetje' dat is namelijk GEEN voorbeeld van hetgeen jezelf aanhangt.
licht jezelf eens toe, want ik geen flauw idee waar je het over hebt.
quote:
Als ik in Turkije stampij loop te maken (stel: ik ga er wonen) omdat ik vind dat er teveel moskeeen staan zal ik terecht het verwijt krijgen: Dan ga je toch ergens anders wonen waar minder moskeeen staan, want veruit de meerderheid van de bevolking vindt het prima zo.
als jij Turk bent, de Turkse nationaliteit hebt, dan heb jij het volste recht om kritiek te uiten op de samenleving waarin je woont.
Noam Chomsky
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 19:32:38 #120
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24164523
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is prima, maar ga dat dan lekker doen in een land wat een moslim cultuur heeft. Je kunt best vinden dat de islam versoft, maar Nederland is een seculiere maatschappij. Als je hier wilt wonen, krijg je alle vrijheid om je godsdienst te belijden. Het gaat niet aan om die vrijheid te misbruiken op deze wijze. Als je volgens de zuivere islam wilt leven ga je dat maar lekker in Iran of zo doen. En als je het dan met alle geweld in Nederland wilt doen, prima, maar haal het dan niet in je bolle hoofd om de Nederlandse samenleving ermee te gaan ontwrichten, maar hou het binnenskamers.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 23 december 2004 @ 21:20:50 #121
109511 Ultravolt
Schokkend gaaf!
pi_24166684
Zowel koran als soenna bevatten teksten die in strijd zijn met het Nederlandse recht.
Dit geldt ook voor uitspraken vabn vooraanstaande geleerden.
Ophouden met haatzaaien jegens de islam, akkoord, maar dan wel verwijdering van deze teksten. Oftewel met een rood correctiepotlood door de koran en soenna.
Koran 9:5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. ...
  donderdag 30 december 2004 @ 10:08:35 #122
13462 BansheeBoy
pi_24292976
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:25 schreef Youssef het volgende:

[..]

Bansheeboy en ik kunnen denk ik samen met onze achterban de Nederlandse samenleving gemakkelijk omvormen tot een zuiver islamitische op een geheel vredige manier. Daar is de democratie immers voor gemaakt.
Het democratisch rechtssysteem biedt inderdaad perspectieven voor de rol van de Islam in Nederland, dat kan absoluut niemand in twijfel trekken, ook Yvonne niet

donderdag 30 december 2004 @ 10:21:15 #123
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24293132
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het democratisch rechtssysteem biedt inderdaad perspectieven voor de rol van de Islam in Nederland, dat kan absoluut niemand in twijfel trekken, ook Yvonne niet
Dat klopt, en daarom zorgt heerschap zoals jij er ook indirect voor dat demopcratische verworvenheden stapje voor stapje worden afgeschaft.

Kijk maar naar dat voorstel van het CDA, om grondrechten voor fundi moslims af te pakken.

Ik iig, vind dat niet zo erg.

Ik realiseer me dat we waarschijnlijk ergens along the line door een donkere tunnel moeten om ooit weer het licht te zien.

Dus deportatie scenario's en andere onfrisse dingen, je roept het allemaal over jezelf af

Laat nog even wat van je horen, net voordat het misgaat, zijn we namelijk benieuwd naar
  donderdag 30 december 2004 @ 10:43:07 #124
13462 BansheeBoy
pi_24293418
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:21 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat klopt, en daarom zorgt heerschap zoals jij er ook indirect voor dat demopcratische verworvenheden stapje voor stapje worden afgeschaft.
Heerschap zoals ik ? Wat voor heerschap ben ik dan ?
quote:
Kijk maar naar dat voorstel van het CDA, om grondrechten voor fundi moslims af te pakken.
Dat is slechts een wetvoorstel. En gelukkig zijn er velen tegen ofschoon het toch niet zo'n probleem was aangezien ik niet in die categorie val. Dat beamen de meeste Fok!kers gelukkig
quote:
Ik iig, vind dat niet zo erg.
Je vindt maar

Ik vind overigens wel dat je erg zwak trollt omdat je al je trollposts einde=igt met een knipoog in de hoop de posting in kwestie niet banwaardig te laten lijken. Het is een manier, helaas wel een zwakke

donderdag 30 december 2004 @ 10:54:16 #125
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24293593
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Heerschap zoals ik ? Wat voor heerschap ben ik dan ?
Salon-fundi noemen we dat.
quote:
Dat is slechts een wetvoorstel. En gelukkig zijn er velen tegen ofschoon het toch niet zo'n probleem was aangezien ik niet in die categorie val. Dat beamen de meeste Fok!kers gelukkig
Geef het 1 of 2 aanslagen van je 'geloofsbroeders' en t'is sneller door het parlement heen dan jij 'boe' kan zeggen.
quote:
Je vindt maar
Idd.
quote:
Ik vind overigens wel dat je erg zwak trollt omdat je al je trollposts einde=igt met een knipoog in de hoop de posting in kwestie niet banwaardig te laten lijken. Het is een manier, helaas wel een zwakke
Moet een kouwe dag in hel worden voor ik me iets aantrek van jou commentaar.

En je subtiele geroep om een ban is helemaal zielig. Ik denk dat jij eerder kas bent dan ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')