abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 11:13:31 #76
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_24155163
quote:
Als ik het mis heb hoor ik het uiteraard graag.
Je hebt het mis

Wat zeg ik: je hebt het eigenlijk zelden bij het juiste end.
pi_24155457
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uit respect heb ik de door mij aangetroffen spelfouten in je tekst even aangepast, kleine moeite, grote deugd. Maar goed, je haat is nog steeds ongegrond, want je geeft nl. geen steekhoudende argumenten en bent derhalve met het gereedschap aan kennis dat je hebt niet in staat een discours hier over te voeren me dunkt. Als ik het mis heb hoor ik het uiteraard graag.

BTW, ben je een Barca-liefhebber ? Ik wel, mooi voetbal

Spelfouten ? Beetje kinderachtig, maar daar kan ik wel om glimlachen.
Haat ? Nee ik haat niemand omdat hij moslim is. Ik ken er enkele persoonlijk en wij bejegenen elkaar met normaal respect. Ik moet nu naar mijn werk, wat net als het jouwe in de computerbranche ligt, zodat ik hier nu geen steekhoudende argumenten kan lanceren.
Barca ( dat trouwens met een cedille geschreven wordt, maar dat kan ik zo snel niet vinden op dit keyboard ) is TOP
pi_24156405
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:46 schreef TheMarco het volgende:
Als BansheeBoy en Youssef op een vreedzame manier voor zichzelf de 'ware islam' willen aanhangen dan zal ik ze geen stroobreed in de weg leggen. Ik denk zelf dat er in Nederland wel degelijk een plaats is voor de (ware?) islam zo lang mensen hun godsdienst maar voor zichzelf belijden zonder mensen die andere keuzes maken dwars te zitten. Aan de reacties van hen te zien is dat het geval dus ik zie wat hen betreft weinig probleem? Misschien een taak weggelegd voor de heren om hun radicaliserende medemoslim het een en ander uit te leggen dan.
Je slaat de spijker op zijn kop Marco. Bansheeboy heeft al werk en een opleiding achter de rug en is tevens getrouwd. Een succesvol zakenman zou ik zeggen. Ik ben bezig met mijn school en kan volgend jaar naar de Universiteit. Graag zou ik wat leuks willen doen, maar kennelijk is het nodig eerst je islamitische mantel van nobelheid en vrede af te doen voor je kan participeren in een samenleving van Fitnah

Het is kennelijk ook erg populair om te zeggen dat men maar naar een Islamitisch land moet optiefen. Dit terwijl we hier in Nederland een democratie, stemrecht en de vrijheid hebben de islam te beleven hoe wij willen. Bovendien is het ons geboorteland dan wel latere thuisland, aan symptoonbestrijding heb je niets. De moslim heeft net zoveel te zeggen als de Tokkie, natuurlijk zelfs meer dan de Tokkies, maar dat even terzijde
pi_24156441
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:46 schreef TheMarco het volgende:
Als BansheeBoy en Youssef op een vreedzame manier voor zichzelf de 'ware islam' willen aanhangen dan zal ik ze geen stroobreed in de weg leggen. Ik denk zelf dat er in Nederland wel degelijk een plaats is voor de (ware?) islam zo lang mensen hun godsdienst maar voor zichzelf belijden zonder mensen die andere keuzes maken dwars te zitten. Aan de reacties van hen te zien is dat het geval dus ik zie wat hen betreft weinig probleem? Misschien een taak weggelegd voor de heren om hun radicaliserende medemoslim het een en ander uit te leggen dan.
De "ware islam" zonder een geweldadige dwang tot het bekeren van anderen bestaat niet.
pi_24156463
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:30 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

De "ware islam" zonder een geweldadige dwang tot het bekeren van anderen bestaat niet.
Voorwaar DrWolfffenstein, gaat heen en vermenigvuldig u niet
pi_24157035
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is prima, maar ga dat dan lekker doen in een land wat een moslim cultuur heeft. Je kunt best vinden dat de islam versoft, maar Nederland is een seculiere maatschappij. Als je hier wilt wonen, krijg je alle vrijheid om je godsdienst te belijden. Het gaat niet aan om die vrijheid te misbruiken op deze wijze. Als je volgens de zuivere islam wilt leven ga je dat maar lekker in Iran of zo doen. En als je het dan met alle geweld in Nederland wilt doen, prima, maar haal het dan niet in je bolle hoofd om de Nederlandse samenleving ermee te gaan ontwrichten, maar hou het binnenskamers.
zozo vinden we het opeens vervelend dat iemand kritiek uit op onze manier van leven.......ik dacht altijd dat men hier in NL altijd de mond vol heeft van 'kritiek is goed' enzo, maar nu blijkt weer duidelijk dat kritiek alleen goed is als jij het mag uiten jegens een ander.
en ps. hou op met 'ons' aan te spreken alsof we gasten zijn, want ik ben net zo veel Nederlander als dat jij dat bent, dus ik mag net zo goed kritiek uiten op MIJN maatschappij/samenleving als ik het er niet meer eens ben. Dus kruip gauw weer terug je hol in
Iedereen wil dat er een einde aan het terrorisme komt. Wel, dat is heel makkelijk: doe er niet meer aan mee!
Noam Chomsky
  donderdag 23 december 2004 @ 13:07:49 #82
6484 ExTec
pi_24157174
quote:
De moslim heeft net zoveel te zeggen als de Tokkie, natuurlijk zelfs meer dan de Tokkies, maar dat even terzijde
Uh huh, want een moslim is immers meer dan een tokkie

Gelukkig ben je ook heel bescheiden.
pi_24157280
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:01 schreef amazigh80 het volgende:

[..]

zozo vinden we het opeens vervelend dat iemand kritiek uit op onze manier van leven.......ik dacht altijd dat men hier in NL altijd de mond vol heeft van 'kritiek is goed' enzo, maar nu blijkt weer duidelijk dat kritiek alleen goed is als jij het mag uiten jegens een ander.
en ps. hou op met 'ons' aan te spreken alsof we gasten zijn, want ik ben net zo veel Nederlander als dat jij dat bent, dus ik mag net zo goed kritiek uiten op MIJN maatschappij/samenleving als ik het er niet meer eens ben. Dus kruip gauw weer terug je hol in
Kritiek mag je altijd hebben, het liefst gegronde kritiek natuurlijk, daar ontbrak het aan bij Yoessef en Banshee over de westerse samenleving.
Zodra je je niet kunt vinden in een Nederlandse samenleving en uit bent op iets anders is er dus sprake van een conflict.
In een conflict spreek je over wij en zij en zij en wij, plain simple.

Lord stelde simpelweg vragen over hoe Banshee en Yoessef werkelijk over democratie denken, ook mij bekruipt het gevoel dat men blij is dat men zich kan uitten op de manier zoals men wil, maar zodra er een Islamitische samenleving ontstaat via democratische weg, mogen de niet -islamieten zich niet gedragen als de wel Islamieten zich op dit moment gedragen:

Intolerantie..

Wel treffend voor je dubbele moraal dat je begint met 'men' in je betoog en vervolgens dezelfde stelling bij een ander bekritiseerd.
Yeah baby Yeah!
pi_24157327
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:07 schreef ExTec het volgende:

[..]

Uh huh, want een moslim is immers meer dan een tokkie

Gelukkig ben je ook heel bescheiden.
de moslims, over het algemeen, hebben altijd kritiek op het inferieur laten voelen door westerlingen, anderzijds spreken zij wel over 'de ware godsdienst' , woorden die toch getuigen van arrogantie en superioriteit.
De dubbele moraal van de posters spreekt boekdelen (Korandelen)
Yeah baby Yeah!
  donderdag 23 december 2004 @ 13:17:41 #85
6484 ExTec
pi_24157382
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:14 schreef Elgigante het volgende:

[..]

de moslims, over het algemeen, hebben altijd kritiek op het inferieur laten voelen door westerlingen, anderzijds spreken zij wel over 'de ware godsdienst' , woorden die toch getuigen van arrogantie en superioriteit.
De dubbele moraal van de posters spreekt boekdelen (Korandelen)
Geweldig is dat toch hey

Ze vinden zichzelf, hun fabeltjes en pedo-profeet zo fantastisch, ze doen het zoveel beter dan ons,

En ondertussen is het armoe troef in de islamitische wereld
pi_24157480
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Maar ik geloof wel in zuiverheid van discussie.
En daarom ga je met BSB en Youssef in discussie
  donderdag 23 december 2004 @ 13:25:11 #87
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24157529
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:23 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Ik discussieer zelfs met Akkersloot en die is vele malen BSB en Y bij elkaar opgeteld en vervolgens gekwadrateerd, hoor..
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24157580
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:23 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Hij gaat in ieder geval wel de dialoog aan.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 23 december 2004 @ 13:30:18 #89
6484 ExTec
pi_24157625
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik discussieer zelfs met Akkersloot en die is vele malen BSB en Y bij elkaar opgeteld en vervolgens gekwadrateerd, hoor..
Ja, want akkersloot is maar een hollander, die mag ik gewoon 100% fout beschouwen, maar BSB en youssef, nee, die zijn niet zo erg...

Die zijn veel minder erg, ziet u, want die willen van NL alleen maar een islamitisch land maken

donderdag 23 december 2004 @ 13:38:13 #90
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24157769
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:30 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, want akkersloot is maar een hollander, die mag ik gewoon 100% fout beschouwen, maar BSB en youssef, nee, die zijn niet zo erg...

Die zijn veel minder erg, ziet u, want die willen van NL alleen maar een islamitisch land maken

Inhoudsloze insinuerende projectie. Kom op Extec, je kan beter dan dat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24157777
quote:

[..]

Gutteguttegut he, wat zijn die moslims toch erg. Dat ze zich boven een rasechte bewust uitende idioot en een aso familie als de Tokkies spreken. Nou, fijn om te weten dat jij naast de Tokkies staat in het organigram.
pi_24157836
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

Gutteguttegut he, wat zijn die moslims toch erg. Dat ze zich boven een rasechte bewust uitende idioot en een aso familie als de Tokkies spreken. Nou, fijn om te weten dat jij naast de Tokkies staat in het organigram.
welk organigram?
Yeah baby Yeah!
pi_24157935
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

bij Akkersloot is het in ieder geval oprecht. Youssef en BSB lijken me niet meer dan 2 trolletjes.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:47:30 #94
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24157963
quote:

[..]

Tjongejonge, man, neem asjeblieft een valium. We hadden het toch over de wijze van discussiėren hier, en niet over de motieven achter de discussies.

Get a grip...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24158093
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Elgigante het volgende:

[..]

welk organigram?
Organigram van de samenleving, ik heb het even snel in elkaar geflanst dus ik heb misschien wat specifieke groepen achterwege gelaten

pi_24158172
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:53 schreef Youssef het volgende:

[..]

Organigram van de samenleving, ik heb het even snel in elkaar geflanst dus ik heb misschien wat specifieke groepen achterwege gelaten

[afbeelding]
Dus jij ziet christenen niet als gelijken?

Waarom sta ik onder jou bijv?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 23 december 2004 @ 13:58:06 #97
6484 ExTec
pi_24158199
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

We hadden het toch over de wijze van discussiėren hier, en niet over de motieven achter de discussies.
Zijn toch gerelateerd.

Jou stuitende hypocratie maakt namelijk dat je altijd met dezelfde argumenten komt.
pi_24158257
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dus jij ziet christenen niet als gelijken?

Waarom sta ik onder jou bijv?
Ik geef toe, het diagram klopt niet helemaal, maar dat ligt aan Microsoft Powerpoint en mijn eigen haast. Sommige behoren naast elkaar en sommige horen samen te komen. Maargoed, het gaat om de impressie
pi_24158352
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:00 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik geef toe, het diagram klopt niet helemaal, maar dat ligt aan Microsoft Powerpoint en mijn eigen haast. Sommige behoren naast elkaar en sommige horen samen te komen. Maargoed, het gaat om de impressie
Maar de Kalief (van Drdrecht) staat wel bovenaan?
Yeah baby Yeah!
pi_24158449
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar de Kalief (van Drdrecht) staat wel bovenaan?
De Khalief (van Dordrecht? ) staat slechts bovenaan om het geheel te sturen. Een soort van ministerpresident zeg maar. En de geleerden zou je kunnen zien als de 1e en de 2e kamer. Uiteraard ieder zijn eigen specialiteit, zoals de rechtbank etc.etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')