Waar zegt ze dat dan?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:05 schreef -DailaLama- het volgende:
Omdat ze glashard liegt. Een gaslek opblazen tot terroristische aanval
Niet zeuren, Landmass, het past precies in jouw straatje, denk ik zo.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:47 schreef Landmass het volgende:
Had een samenvatting van dat stukje niet gekund.
Jah, als je overal tegenaan schopt, dan schop je vanzelf wel eens raak. Daarbij: "dingen om over na te denken" als argument om deze column niet gelijk als wc-papier te gebruiken? Ik kan ook wel een boek van Rawls pakken, en daar random dingen uit quoten. Heb je ook iets om over na te denken, maar het blijft wel complete onzin, in het algemeen.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zoals die column vandaag in de metro. Erg paranoia, maar toch dingen om over na te denken.
Dat de overheid te groot is en dat de politiek respectloos met kiezers omgaat kan m.i. niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:55 schreef Morkje het volgende:
Jah, als je overal tegenaan schopt, dan schop je vanzelf wel eens raak. Daarbij: "dingen om over na te denken" als argument om deze column niet gelijk als wc-papier te gebruiken? Ik kan ook wel een boek van Rawls pakken, en daar random dingen uit quoten. Heb je ook iets om over na te denken, maar het blijft wel complete onzin, in het algemeen.
Wat mij vooral irriteert is dat de complete post wordt verwijderd.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:59 schreef SCH het volgende:
Raar dat er posts zijn weggehaald - merkwaardige censuur en dat kan natuurlijk niet, zou vrouwtje Hemelrijk ook maar niks vinden. Foei sizzler, kun je geen kritiek op je rechtse heldinnen verdragen???
Maar Hemelrijk is natuurlijk de vleesgeworden complottheorie, daarbij verbleekt zelfs onze milagro.
Waarom denk je dat er een feedbacktopic is?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:59 schreef SCH het volgende:
[...]
Dat mag ze dan ook wel een keer normaal opschrijven, zonder er nepterro's en andere onzin bij te halen. Als je een zinnig punt wilt maken, moet je er niet zoveel onzin omheen schrijven. Ik ga ook niet verwachten dat iemand mijn 1+1=2 gelooft als ik het in een regel zet als:quote:Op woensdag 22 december 2004 22:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat de overheid te groot is en dat de politiek respectloos met kiezers omgaat kan m.i. niet vaak genoeg gezegd worden.
Ik heb nog niet zoveel onzin in haar columns gevonden. Ze is wat paranoide maar haar analyse is in orde. Daarom is het m.i. het citeren waard.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:59 schreef Morkje het volgende:
Dat mag ze dan ook wel een keer normaal opschrijven, zonder er nepterro's en andere onzin bij te halen. Als je een zinnig punt wilt maken, moet je er niet zoveel onzin omheen schrijven. Ik ga ook niet verwachten dat iemand mijn 1+1=2 gelooft als ik het in een regel zet als:
18=34=43+2+4+54=12; 1+1=2; 34=2=4+5=3*4
Wat minder vrouwenhaat zou wel mogen, Jaap.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:06 schreef SCH het volgende:
sizzler, nou kappen man
ditcatortje - er mag toch over dat wijf gediscussieerd worden of gaat het topic niet over de hemelrijkjes onder ons?
Waarom doe je dat nou telkens, die Hemelrijk -columns plaatsen?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel onzin in haar columns gevonden. Ze is wat paranoide maar haar analyse is in orde. Daarom is het m.i. het citeren waard.
Nee.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:06 schreef SCH het volgende:
sizzler, nou kappen man
ditcatortje - er mag toch over dat wijf gediscussieerd worden of gaat het topic niet over de hemelrijkjes onder ons?
Hij wil mensen zoals jouw eens de ogen openen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom doe je dat nou telkens, die Hemelrijk -columns plaatsen?
Omdat Ann Coulter niet over Nederland SCHrijft.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:09 schreef SCH het volgende:
Het gaat toch over Hemelrijk?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee.
En kan je dan nu ontopic blijven of je klachten in het feedbacktopic plaatsen?
Dank u.
Dat is de vraag niet. Jij vindt dat er wekelijks wat van die columns geplaatst kunnen worden? Want dan weet ik er ook nog wel een paar.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat Ann Coulter niet over Nederland SCHrijft.
Ze is wat bitter, en daar heeft ze alle aanleiding toe.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:15 schreef SCH het volgende:
Die Hemelrijk is een paranoide kolerewijf en daarom moest dit topic maar op slot.
Anders plaats ik een paar columns van Marcel van Dam![]()
Het voordeel is dat de titel dit een goed 'centraal' topic maakt, waarna ik kan verwijzen bij een nieuw topic.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kijk er met smart naar uit. Serieus.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet. Jij vindt dat er wekelijks wat van die columns geplaatst kunnen worden? Want dan weet ik er ook nog wel een paar.
Heeft mevrouw het zo slecht in haar grachtenpand met tuin?quote:Op woensdag 22 december 2004 23:19 schreef PJORourke het volgende:
Ze is wat bitter, en daar heeft ze alle aanleiding toe.
Nee. Ik vind deze column aardig en ik vind er heel veel elementen in terug die mij aanspreken. Het brouwsel van vandaag zal ik uiteraard niet posten. Dat was idd te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:16 schreef SCH het volgende:
Dat is de vraag niet. Jij vindt dat er wekelijks wat van die columns geplaatst kunnen worden? Want dan weet ik er ook nog wel een paar.
Wat voegt deze column toe? Waar wil je het over hebben wat nog niet besproken is???
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:19 schreef Sidekick het volgende:
Maar goed, Hemelrijk, achterdochtig, eenzijdig, dezelfde riedeltjes. Alsof je op een mooie zomerdag naar wolken gaat turen en in elke wolk een moslimextremist ziet. Uiteraard wolken die door linkse milieufanaten wordt gekoesterd. Zo komt het op mij over.
wat belet je?quote:Anders plaats ik een paar columns van Marcel van Dam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |