Het gaat hem er waarschijnlijk meer om dat keeper een fan van Ajax is.quote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef Xante het volgende:
Loek, waarom moet je steeds de vergelijking trekken met Ajax? Echt ziekelijk gewoon.
Uhm, Keeper begon erover dat Kuijt geen goede spits was... Ik haal even cijfertjes erbij als tegenargument.quote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef Xante het volgende:
Loek, waarom moet je steeds de vergelijking trekken met Ajax? Echt ziekelijk gewoon.
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?quote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef jerryx het volgende:
[..]
En kom nou niet met de huidige HCE-stand, want dat heeft niets met Kuijt te maken.
Dat Kuijt de beste spits van Nederland is.quote:Op zondag 26 december 2004 14:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijkquote:Kuijt heeft de wil om te winnen, maar ik vind hem een van de lelijkste voetballers uit HCE. Niet echt iets voor de Koninklijke lijkt me zo.
Ja idd, echt een Amsterdams trekje. Het liefste zouden ze ook nog met een witte broek van het veld af komen om er mooi uit te zien na de wedstrijd.quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat Kuijt de beste spits van Nederland is.
[..]
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijk
Lees de OP eens. Daar staat er een nieuwe wind moet waaien en dat alle vedettes eruit moeten.quote:Op zondag 26 december 2004 14:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?
Kuijt heeft de wil om te winnen, maar ik vind hem een van de lelijkste voetballers uit HCE. Niet echt iets voor de Koninklijke lijkt me zo.
Die analogie slaat nergens op en komt zelfs obsessief over.quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
Met lelijk, bedoelde ik lelijk voetbal. Hij speelt alsof hij weggetrokken is bij ons 9e elftal. Het enige wat hij echt goed kan is stoempen en te laat invliegen. Maar het werkt, want hij scoort. ( in de HCE! )quote:[..]
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijk
quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
[..]
Maar wel effectiefquote:Op zondag 26 december 2004 14:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lelijk qua techniek natuurlijk slimmerd.
Hoho, dat heb ik niet gezegd. Het is zeker een goede spits, hij is immers niet voor niets topscorer van Nederland. Maar dat maakt hem geen goede voetballer.quote:Op zondag 26 december 2004 14:23 schreef jerryx het volgende:
dat Kuijt geen goede spits was.
van Nistelrooy heeft ook helemaal geen techniek, dus jij vind dat geen goede voetballerquote:Op zondag 26 december 2004 14:55 schreef keeper het volgende:
[..]
Hoho, dat heb ik niet gezegd. Het is zeker een goede spits, hij is immers niet voor niets topscorer van Nederland. Maar dat maakt hem geen goede voetballer.
Aangezien jij begint met vergelijken, zet qua techniek Kuijt eens naast Rosales, en Kuijt is echt niks. HIj moet het hebben van z'n werklust en daar is hij heel erg goed in ja.
Dat je als argument aanvoert dat Kuijt topscorer van Nederland is, okay. Maar ik snap de relavantie m.b.t. het aantal doelpunten van Rosales en Van de Vaart niet.quote:Op zondag 26 december 2004 14:23 schreef jerryx het volgende:
[..]
Uhm, Keeper begon erover dat Kuijt geen goede spits was... Ik haal even cijfertjes erbij als tegenargument.
Als ik roep dat Ajax niet kan voetballen komen jullie toch ook met ranglijsten e.d. aanzetten?
quote:Op zondag 26 december 2004 14:55 schreef keeper het volgende:
[..]
Hoho, dat heb ik niet gezegd. Het is zeker een goede spits, hij is immers niet voor niets topscorer van Nederland. Maar dat maakt hem geen goede voetballer.
Ik heb liever een hardwerkende spits die er 30 inschiet dan een 'technische' spits die er 10 inschietquote:Aangezien jij begint met vergelijken, zet qua techniek Kuijt eens naast Rosales, en Kuijt is echt niks.
Vergeleken bij de spelers van Real is Kuijt qua werklust een 10 x betere speler dan dat stel volgevreten lamzakken.quote:HIj moet het hebben van z'n werklust en daar is hij heel erg goed in ja.
Dat was omdat een Ajacied riep dat Kuijt geen goede spits was. Dan is het toch logisch dat ik even de cijfers van hun eigen spitsen erbij haal om aan te tonen dat diegene ongelijk heeft?quote:Op zondag 26 december 2004 15:14 schreef Xante het volgende:
[..]
Dat je als argument aanvoert dat Kuijt topscorer van Nederland is, okay. Maar ik snap de relavantie m.b.t. het aantal doelpunten van Rosales en Van de Vaart niet.
Vind ik niet, keeper zegt toch niet dat hun spitsen wel goed genoeg zijn voor Real?quote:Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat was omdat een Ajacied riep dat Kuijt geen goede spits was. Dan is het toch logisch dat ik even de cijfers van hun eigen spitsen erbij haal om aan te tonen dat diegene ongelijk heeft?
Nou, als ik jullie over Babel hoorquote:Op zondag 26 december 2004 16:21 schreef Xante het volgende:
[..]
Vind ik niet, keeper zegt toch niet dat hun spitsen wel goed genoeg zijn voor Real?
Als je dan toch een buitenlander haalt, haal dan maar een Argentijn iddquote:26-12-2004: 'Feyenoord informeerde naar 18-jarig Argentijns talent'
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de lokale krant van de Argentijnse stad Rosario ('El Ciudadano') heeft Feyenoord geïnformeerd naar de 18-jarige aanvallende middenvelder Héctor Damián Steinert van Newell's Old Boys. Steinert, jeugdinternational voor Argentinie, stond eerder in de belangstelling van River Plate. Die overgang lijkt echter van de baan nu 'River' Castromán van Vélez Sarsfield voor die positie heeft weten te strikken.
Volgens de krant zou Steinert wel oren hebben naar een Nederlandse club naar aanleiding van de positieve ervaringen van zijn ex-ploeggenoot Mauro Rosales (bij ajax) in ons land. Feyenoord is in Rosario geen onbekende club. 'El Ciudadano' berichtte midden jaren '90 wekelijks over de ervaringen in Rotterdam van 'Vitamina' Sánchez, 'Pato' Graff en 'Tati' Montoya die allen van Newell's' aartsvijand Rosario Central waren overgekomen.
Waarom geen verdedigerquote:Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als je dan toch een buitenlander haalt, haal dan maar een Argentijn idd
Nee, er is totaal geen relevantie.quote:Op zondag 26 december 2004 15:43 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat was omdat een Ajacied riep dat Kuijt geen goede spits was. Dan is het toch logisch dat ik even de cijfers van hun eigen spitsen erbij haal om aan te tonen dat diegene ongelijk heeft?
pppffff, jaartje jong Feyenoord, daarna Excelsior, en dan mag ie terug naar z'n bananenrepubliek.quote:Op zondag 26 december 2004 17:49 schreef jerryx het volgende:
[..]
Als je dan toch een buitenlander haalt, haal dan maar een Argentijn idd
Die staat in de belangstelling van RKC en de Graafschap ofzo.quote:Op zondag 26 december 2004 23:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Is Fortes Rodriguez niet iets voor Feyenoord? Hij mag in de winterstop transfervrij vertrekken bij AZ vanwege dat conflict met Adriaanse. Hij is natuurlijk al oud, 32, maar dus ook ervaren. Misschien een contract voor een half jaar aanbieden om te kijken hoe het gaat. Het is in ieder geval beter dan MtiligaVorig jaar was hij instrumenteel in het behalen van Europees voetbal. Hij speelde zeer goed en was aanvoerder, waardoor je mag aannemen dat hij ook binnen het veld het nodige aan coaching kan doen.
En begrijpelijk, het is ook een goede speler. Alleen een beetje oud. Maar als Gullit niemand weet te strikken in Italie (wat ik verwacht), dan is Fortes Rodriguez zeker niet de minste om te benaderen (voor de linksback positie dan he)quote:Op zondag 26 december 2004 23:17 schreef jerryx het volgende:
[..]
Die staat in de belangstelling van RKC en de Graafschap ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |