abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24156695
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:40 schreef JaWi het volgende:

[..]

Tegen Juve stond hij aardig zijn mannetje. Scoren was er nog niet bij nee. Voor de rest ga ik niet in op je post .
Ja en waar gaat het om? Scoren, iets wat Zlatan kon als de beste, de kwakzalvers, gewoon laten gaan!
pi_24156710
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_24156717
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een jood zou dit nooit zeggen. Je hebt Babel immers dan toch echt zelf aan het werk gezien tegen een Juve en een Bayern...
Er zijn ook AJAX-joden die wel realistisch denken
pi_24156754
Ik ga er niet eens op in .
slettebak [@] gmail.com
pi_24156761
Of doemdenken... Zit een groot verschil tussen...
In Southern Sun
  donderdag 23 december 2004 @ 12:45:35 #216
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24156765
Ik ben erg benieuwd. k Heb een positief gevoel over hem, maar dat had ik emt Machlas en Sonck ook.
pi_24156771
*maar met JaWi mee gaat doen...
In Southern Sun
pi_24156783
Dan moeten jullie maar weer eigenwijs zijn, laten we de score van Babel tegen de amateurclubs in de eredivisie maar eens bij houden. Kijken hoe vaak hij scoort.
pi_24156833
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:46 schreef EmPulSe het volgende:
Dan moeten jullie maar weer eigenwijs zijn, laten we de score van Babel tegen de amateurclubs in de eredivisie maar eens bij houden. Kijken hoe vaak hij scoort.
Dat doen ze al netjes bij de nos en de kranten. Zou niet weten waarom we dat zelf moeten gaan bijhouden .

Owhnee, ik ging er niet op in .
slettebak [@] gmail.com
pi_24156864
de Ridder is trouwens naar Israël gevlogen om kerst te vieren met zijn familie, wat een bron toch dat schiphol .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 23 december 2004 @ 12:52:34 #221
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24156892
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:50 schreef JaWi het volgende:
de Ridder is trouwens naar Israël gevlogen om kerst te vieren met zijn familie, wat een bron toch dat schiphol .
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 23 december 2004 @ 12:57:41 #222
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24156983
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]
Vertaald:

"Vliegende Nederlander"

Na maracw'njesoverleg, Aggelos Harjste'as is ook formeel speler van Agjax, zoals aangekondigd de kant van Nederlanders de avond van Woensdag.

In de bevestiging van transcriptie geavanceerd de algemene directeur
van
Agjax, Arj Van Aj!nten, met zijn verklaringen in televisieposten van Holland. Natuurlijk, openbaar dat voor de beweging van Harjste'a de som 4.8 werd besteed
van.Euro, dat in Ve'rnter en de som 1.2 van werd gegeven.Euro jaarlijks voor de voetballer.

De Duitsers voor hun deel zijn tevreden van het economische deel van
overeenkomst, kacw wachtten zij niet want dat zich aan hun voorwaarden zal voldoen
en zij zullen zo veel geld nemen. Nochtans, deze beweging van Van Aj!nten het vóór haar uur aankondigt
transcriptie, ekney'rjse de algemene directeur van Ve'rnter, Kla'oys Alofs, dat wie met zijn verklaringen in "kicker" verlaat wordt betekend die
"het
bederft de "transcriptie omdat de overeenkomst van twee werd gedwongen
kanten. Natuurlijk, het beklemtoont dat het ook de 200.000 Euro nog is wil
vulde 5 miljoenen aan.

Hier bereikte dat de dingen het niet geval "nayagi" bestaat
transcriptie, kacw is de slechte overeenkomst verschuldigd geweest in zoverre dat
allen via telefoon worden
mededelingen. Allwste het geld dat de Duitsers wilde, hem nemen zij ook met meer.

Internationale stra'jkerdonderdag zal het naar Holland gaan
de passen van de essentiële medische onderzoeken zullen en dan worden
zijn officiële presentatie van het beleid van Aj'anta.

Harjste'as is de derde Griek die het vest van Agjax zal dragen, terwijl hij teammate met Yannis Anastasj'oy is. De granaatappel had... onderbrekingen Nikos Mahla's.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 23 december 2004 @ 12:59:32 #223
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24157005
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:46 schreef EmPulSe het volgende:
Het gaat alleen om het aantal doelpunten zeg je? Tel het aantal doelpunten van Zlatan nog eens na

En kijk overigens dan eens voor de grap hoeveel Babel er de laatste wedstrijden heeft gemaakt.

de enige keer dat ik er op in ga
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  donderdag 23 december 2004 @ 13:01:58 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24157047
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:42 schreef EmPulSe het volgende:

[..]

Ja en waar gaat het om? Scoren, iets wat Zlatan kon als de beste, de kwakzalvers, gewoon laten gaan!
Zlaten scoren als de beste? Ja, die paar keer dat 'ie het per seizoen deed, waren ze meestal wel mooi ja.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:10:15 #225
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_24157224
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:57 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Vertaald:
... De granaatappel had...

Verhelderend stukje
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_24157236
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:59 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Het gaat alleen om het aantal doelpunten zeg je? Tel het aantal doelpunten van Zlatan nog eens na

En kijk overigens dan eens voor de grap hoeveel Babel er de laatste wedstrijden heeft gemaakt.

de enige keer dat ik er op in ga
Verstandig........................

Babel staat zijn mannetje (bewezen tegen Juventus en Bayern).
Dat hij niet scoorde heeft te maken met zijn spel, niet met zijn niveau.
Hij is nog iets te onbevangen en nog iets te onervaren. Dit leert hij echt wel af.
Ibrahimovic had het waarschijnlijk ook heel moeilijk gehad, zeker om te scoren.

Nu Ajax in de Uefa cup speelt doet Koeman er goed aan om Babel op te stellen.
Zo leert hij snel en veel op een goed niveau.
Babel gaat heus nog wel meer scoren, alle begin is lastig.
Er moet alleen voorzichtig met hem omgesprongen worden, want hij mag natuurlijk niet naast zijn schoenen gaan lopen en een blessure op zo een leeftijd is ook niet errug goed voor zijn ontwikkeing. Daarom vind ik het goed dat er een tweede spits komt. Iedere speler heeft concurrentie nodig om beter te wroden!
  donderdag 23 december 2004 @ 13:17:01 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24157366
Gisteravond in Der Kicker trouwens:
quote:
Charisteas-Wechsel noch nicht perfekt
Die Entscheidung im Fall Charisteas war zunächst für Donnerstag angekündigt. Dann schien die Sache etwas überraschend bereits am Mittwochabend über die Bühne gegangen zu sein. Denn Ajax-Direktor Arie van Eijden verkündete im Fernsehen den vollzogenen Transfer - für 4,8 Millionen Euro Ablöse.

Letzte Wasserstandsmeldung in Sachen Charisteas: Es geht immer noch ums liebe Geld.
Zu wenig, befand Werders Sportdirektor Klaus Allofs daraufhin. Er hatte bereits am Nachmittag gegenüber dem kicker erklärt, dass die beiden Vereine noch "ein bisschen auseinander" seien. So fordern die Hanseaten weiterhin um die fünf Millionen Euro, während Ajax inzwischen immerhin 4,8 Millionen Euro nach Bremen überweisen will.

Diese Zahl verkündete am Mittwochabend jedenfalls van Eijden in einem regionalen TV-Sender. Der neue Vertrag gelte bis 2008. Diese Daten muss Ajax als Aktiengesellschaft in einer Ad-Hoc-Mitteilung öffentlich kund tun.

Doch nun also ein erneutes Dementi von Allofs, der zurzeit mit seiner Familie im Weihnachtsurlaub in Florida weilt. Allofs stellt zugleich jedoch mit Nachdruck fest: "Am Donnerstag fällt die Entscheidung - so oder so. Wir pokern nicht!"

Für den Europameister ist Ajax der Wunschverein. Werder Bremen war dies zum Schluss nicht mehr. Denn trotz starker Leistungen bei der EURO in Portugal kam der 24-Jährige in dieser Spielzeit nicht an Miroslav Klose und Ivan Klasnic vorbei. Lediglich zwei Mal stand der 2002 für knapp drei Millionen Euro von Aris Saloniki nach Norddeutschland gekommene Hellene in der Startelf. Bei insgesamt elf Einsätzen erzielte er jedoch immerhin fünf Treffer (kicker-Durchschnittsnote: 3,20).
quote:
Charisteas change not yet perfectly
The decision in the case Charisteas was first announced for Thursday. Then the thing seemed to have surprisingly already gone to something at the Wednesday evening over the stage. Because Ajax director Arie van Eijden announced the carried out transfer in the television - for 4.8 million euro replace.

Last water level message in things Charisteas: It concerns still the dear money.
Too little, found Werders director of sport Klaus Allofs thereupon it. He had already explained in the afternoon opposite the kicker that the two associations were still "a little apart". Thus the Hanseaten demands further around the five million euro, while Ajax wants nevertheless to transfer in the meantime 4.8 million euro to Bremen.

This number announced van Eijden in a regional TV transmitter anyhow at the Wednesday evening. The new contract applies until 2008. Ajax must do these data as corporation in a Ad-Hoc-report publicly kund.

To the topic
But now thus a renewed Dementi of Allofs, which stays to to time with its family in the Weihnachtsurlaub in Florida. Allofs determines at the same time however with reproduction: "on Thursday the decision falls - in such a way or so. We pokern not!"

For the European champion Ajax is the desire association. Werder Bremen was not this in the end any more. Because despite strong achievements with the EURO in Portugal the 24-Jaehrige in this play time did not go past at Miroslav Klose and Ivan Klasnic. Only stood for two times the 2002 for scarcely three million euro of Aris Saloniki to Northern Germany Hellene come in the starting eleven. With altogether eleven employments it however nevertheless obtained five hits (kicker average note: 3,20).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 december 2004 @ 13:20:41 #228
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24157435
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:05 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Condoleer mij liever
hoezo, Koeman heeft een neus voor spitsen, zo kocht hij ooit Bob Peters om maar eens een wereld ster te noemen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24157690
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hoezo, Koeman heeft een neus voor spitsen, zo kocht hij ooit Bob Peters om maar eens een wereld ster te noemen
pi_24157744
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

pi_24157858
Aimar naar Ajax. Zou mooi zijn, zie het niet gebeuren .

Of anders Vicente . Hoewel dat weer geen middenvelder is.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24157941
Aimar? We halen zidane ook gelijk
  donderdag 23 december 2004 @ 13:49:55 #233
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24158016
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je hebt Babel immers dan toch echt zelf aan het werk gezien tegen een Juve en een Bayern...
Ik hoop alleen van harte dat ze hem wel goed begeleiden, en dat hij niet zo eindigt als van der Vaart
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24158117
Babel is over een jaar goed genoeg voor de TOP maar wel met een andere leermeester dan Koeman.
pi_24158214
Nou jongens ik zie Aimar niet zo snel komen hoor, ik zou het echt een goede grap vinden iig.
Maar ik zou wel blij zijn als hij zou komen.
Charisteas, ik heb hem wel zien voetballen bij Werder en op het EK, maar ik weet het nog zo net niet, ik geef hem wel het voordeel van de twijfel. De tijd zal het ons leren, Babel gaat wel van hem leren denk ik.
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  donderdag 23 december 2004 @ 14:00:38 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24158265
Misschien hebben ze het over 't broertje van Aimar. Speelt nog bij River Plate, dacht ik
pi_24158267
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:54 schreef Chadi het volgende:
Babel is over een jaar goed genoeg voor de TOP maar wel met een andere leermeester dan Koeman.
Koeman is dan ook een verdediger, Babel heeft samengewerkt met Van Basten, waar hij dan ook wel veel van geleerd heeft
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 december 2004 @ 14:02:57 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24158312
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:00 schreef Vom het volgende:

[..]

Koeman is dan ook een verdediger, Babel heeft samengewerkt met Van Basten, waar hij dan ook wel veel van geleerd heeft
en nu kan hij bij Charisteas in de leer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24158360
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:37 schreef EmPulSe het volgende:

[..]

Tegen FC Kwakkie misschien, maar niet tegen een club zoals Juve, ik ben ook jood in hart en nieren (AJAX-jood dan ) , maar Babel is nog niet opgewassen tegen spelers van echt grote clubs.

Gewoon van die miljoenen een goede spits kopen geen trievel van de Graafschap enz.
Wiens kloon ben je?
Babel wordt de spits van de toekomst samen met Huntelaar
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24158381
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en nu kan hij bij Charisteas in de leer
Beter van niet, dan wordt Babel een luie hond.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')