VBL => NWS/POLquote:Op woensdag 22 december 2004 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja en alle Marokkanen zijn crimineel.
Dan koop ik een seizoenskaart van AFC.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En wat als hij wel komt? Vreet jij dan je lampenclubdasje op?
Laten we hopen de eerste.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:54 schreef JeroenV het volgende:
AFC of AFC Ajax?
AFCquote:Op woensdag 22 december 2004 22:54 schreef JeroenV het volgende:
AFC of AFC Ajax?
Bij de club van Cheque van Geld voel je je vast wel thuis...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:09 schreef cultheld het volgende:
AFC
Hopen dat het dus andersom gaat als met Sonckquote:Op woensdag 22 december 2004 22:23 schreef MrJonez het volgende:
Ik hoop dat ik er helemaal naast zit, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik meer onder de indruk was van Sonck voordat ie naar Amsterdam kwam.
Niet in de zomer nee, maar hij heeft genoeg leuke dingen laten zien bij Ajax. Een speler die al duidelijk op z'n retour zou zijn , had Ajax niet gered van een nog dramatischere klassering destijds. Vergeet niet dat we dankzij Brian nog wat wedstrijden wonnen. En dan met name in het eerste half jaar. Als Kinkladze dat jaar nog zou hebben gespeeld, was Ajax misschien niet eens 8e geworden ofzoquote:Op woensdag 22 december 2004 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax is Brian's laatste club geweest, dus hoe je het ook wendt of keert, je kunt niet zeggen dat 'ie toen in de zomer van z'n carriere zat, na een half jaar FC Kopenhagen.
Moet je daarvoor dan betalen?quote:
hopen dat hij eens op het middenveld mag beginnen.quote:Ajax weigert De Ridder te verhuren
23/12/2004 10:02
Daniel de Ridder kwam dit seizoen amper in actie voor Ajax, toch weigeren de Amsterdammers de rechtspoot te verhuren: 'Geen discussie over mogelijk.'
De Ridder ondertekende woensdag een nieuw en verbeterd contract bij Ajax. De verbintenis loopt tot de zomer van 2007. Willem II was de meest recente club, die de hoop uitsprak De Ridder tijdelijk over te nemen van Ajax. Maar de Tilburgers zullen verder moeten zoeken naar een rechtsbuiten.
Eerder deze week had coach Ronald Koeman een evaluatiegesprek met De Ridder, waarin de trainer verklaarde zeer tevreden te zijn met de ontwikkeling die de twintigjarige Amsterdammer tijdens de eerste seizoenshelft heeft doorgemaakt. Bovendien maakte Koeman duidelijk dat hij weigerde in te stemmen met een verhuur aan Willem II of Vitesse.
Algemeen directeur Arie van Eijden bevestigde dat in het Algemeen Dagblad: 'Een huurovereenkomst in niet eens ter sprake geweest. Geen discussie over mogelijk.' Tot tevredenheid van De Ridder, zo liet zijn zaakwaarnemer, Karel Jansen, weten: 'Ajax toonde met een verbeterd contract aan dat het verder wil met Daniel.'
Dit seizoen moest De Ridder tot nu toe vooral vanaf de bank toekijken, aangezien Mauro Rosales de voorkeur geniet. Wel is het hem gelukt om Tom De Mul voorbij te streven in de pikorde van Koeman. In het begin van het seizoen kreeg de Belg nog de voorkeur.
Condoleer mij lieverquote:Op donderdag 23 december 2004 00:23 schreef rubbereend het volgende:
ik wel even alle ajacieden van harte feliciteren met het contracteren van Charisteas
Alle Grieken zijn dopingzondaarsquote:Op woensdag 22 december 2004 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja en alle Marokkanen zijn crimineel.
Nee Alex is lekkerquote:Op donderdag 23 december 2004 12:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Alle Grieken zijn dopingzondaarsEn ze hebben rare hoofden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |