Misschien niet rond de leeftijd 24 tot 28, maar jonger en ouder moet toch wel lukken. Ik noem een Van Hooijdonk een Ronaldo een Romário. Geld speelt daar een voorname rol in, kijk bv maar naar al die gearriveerde vedettes die nu in Quatar voetballen. Die gaan dus echt niet voor het sportieve aspect daar in die zandbak ballen. Door een Griekse bankzitter aan te trekken maak je de concurrentie dus echt niet bang.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Echte toppers, op Laudrupjes na, komen niet naar NL. En terecht.
Dat zou echt super zijn, maar idd waarschijnlijk alleen maar sensatiequote:Op woensdag 22 december 2004 20:46 schreef twi het volgende:
WTFPablo Aimar is altijd welkom
Maar denk dat dat dikke onzin is.
waar komt dit bericht vandaan?quote:Op woensdag 22 december 2004 20:44 schreef F1Bas het volgende:
22/12/2004 - Ajax in verband gebracht met Pablo Aimar
(Van onze verslaggever RvN)
Volgens het Spaanse Levante zou naast een Engelse club ook Ajax interesse hebben getoond voor de Argentijnse middenvelder Pablo Aimar van Valencia. De 25-jarige middenvelder is in onmin geraakt met Valencia trainer Claudio Ranieri en komt dit seizoen relatief weinig aan spelen toe. Hij zou hebben laten weten te willen vertrekken bij de Spaanse topclub.
Hoe concreet de interesse is is de vraag. Het is bekend dat Koeman heel graag een ervaren middenvelder aan zijn selectie toe zou willen voegen. Aimar zou naast een sportieve waarde ook een extra commerciele waarde hebben, omdat hij in Japan zou zijn uitgegroeid tot een idool.
Bronquote:Aimar wants to go away
SERVICES
Enviar esta noticia Enviar esta página
To print this news To print this page
Contact with us To contact
Previous To return Following
The Argentinean knows clearly that Ranieri does not have him
Levante-EMV, Valencia
Pablo Aimar does not hold more. The Argentine player is meditating to leave the discipline of the Valencia if he follows without counting for Claudius Ranieri. Mediapunta so little trusts that it changes its luck, that his representative Gustavo Mascardi will travel in the next days to Valencia to approach the situation with the club. As it advanced RÃ dio 9 last night, Aimar is arranged to leave taking advantage of the opening the market winter. Supplies it does not need. Aside from some English equipment, the Ajax de Koeman already has been interested in its services.
The relation of the Argentinean with Ranieri has gone of badly in worse. The drop that has overwhelmed the patience with the Pibe was the party of Saturday before Barcelona when it jumped to the Camp Nou when they were left only five minutes. This critical moment and its substitution during the party of the Werder Bremen have made clear to the player who the Italian technician does not have him.
Aimar takes disputed 12 parties, seven like titling and five like substitutes. Ever since it arrived in 2000 coming from River Plate never has been unquestionable for Héctor Cúper, Rafael BenÃtez and Ranieri.
The Valencia is divided before the possible march of one of the maximum assets of the club. Whereas a part of the Council considers that there is no essential player, other members of the armor-piercing core of the director of Juan To be accustomed to dissuade to Ranieri that it has marginalized to the Pibe.
Aside from its sport situation, Aimar has opened the Japanese market to the Valencia, where Ãdolo is everything. As much that the player finishes filing for the Mizuno company, leader in the Asian market, after breaking with Accepted, its mark of always.
Je bent alleen vergeten te noemen hoe graag Tevez wel niet naar psv wilde, het was de enigeste club waar hij heen wildequote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
De kans dat een speler als Aimar naar Ajax komt is net zo groot als de kans dat Tevez naar psv zou gaan, denk ik..
Correctiequote:Op woensdag 22 december 2004 21:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
De kans dat een speler als Aimar naar Ajax komt is net zo groot als de kans dat Beckham naar Zwolle zou gaan, denk ik..
Zo...heeft hij ook eens zelfkennisquote:Op woensdag 22 december 2004 21:23 schreef Spideyman het volgende:
Spelfouten en non-humor
Snel weg hier.
Dat was Tevez naar psv alquote:Op woensdag 22 december 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:
Grap van de eeuw gewoon.
Sonck was ook een 4 - 4 - 2 spits, what is your point?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:42 schreef HomerJ het volgende:
Charisteas is toch een 4-4-2 spits
Ik denk niet dat hij in 4-3-3 systeem kan spelen
dat zal zijn punt juist zijnquote:Op woensdag 22 december 2004 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sonck was ook een 4 - 4 - 2 spits, what is your point?![]()
Klopt, wat kan Aimar nou wat Boukhari, Soetaers en vedette Sonck niet kunnen?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:45 schreef jimjim1983 het volgende:
ach die Aimar die kunnen we toch niet gebruiken
En wat als hij wel komt? Vreet jij dan je lampenclubdasje op?quote:Op woensdag 22 december 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:
Proest, Aimar van mijn Valencia naar AjaxGrap van de eeuw gewoon. Hij staat vandaag ook gewoon in de basis bij Valencia, kwam alleen niet aan spelen toe omdat ie ernstig geblesseerd was
VBL => NWS/POLquote:Op woensdag 22 december 2004 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja en alle Marokkanen zijn crimineel.
Dan koop ik een seizoenskaart van AFC.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En wat als hij wel komt? Vreet jij dan je lampenclubdasje op?
Laten we hopen de eerste.quote:Op woensdag 22 december 2004 22:54 schreef JeroenV het volgende:
AFC of AFC Ajax?
AFCquote:Op woensdag 22 december 2004 22:54 schreef JeroenV het volgende:
AFC of AFC Ajax?
Bij de club van Cheque van Geld voel je je vast wel thuis...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:09 schreef cultheld het volgende:
AFC
Hopen dat het dus andersom gaat als met Sonckquote:Op woensdag 22 december 2004 22:23 schreef MrJonez het volgende:
Ik hoop dat ik er helemaal naast zit, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik meer onder de indruk was van Sonck voordat ie naar Amsterdam kwam.
Niet in de zomer nee, maar hij heeft genoeg leuke dingen laten zien bij Ajax. Een speler die al duidelijk op z'n retour zou zijn , had Ajax niet gered van een nog dramatischere klassering destijds. Vergeet niet dat we dankzij Brian nog wat wedstrijden wonnen. En dan met name in het eerste half jaar. Als Kinkladze dat jaar nog zou hebben gespeeld, was Ajax misschien niet eens 8e geworden ofzoquote:Op woensdag 22 december 2004 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ajax is Brian's laatste club geweest, dus hoe je het ook wendt of keert, je kunt niet zeggen dat 'ie toen in de zomer van z'n carriere zat, na een half jaar FC Kopenhagen.
Moet je daarvoor dan betalen?quote:
hopen dat hij eens op het middenveld mag beginnen.quote:Ajax weigert De Ridder te verhuren
23/12/2004 10:02
Daniel de Ridder kwam dit seizoen amper in actie voor Ajax, toch weigeren de Amsterdammers de rechtspoot te verhuren: 'Geen discussie over mogelijk.'
De Ridder ondertekende woensdag een nieuw en verbeterd contract bij Ajax. De verbintenis loopt tot de zomer van 2007. Willem II was de meest recente club, die de hoop uitsprak De Ridder tijdelijk over te nemen van Ajax. Maar de Tilburgers zullen verder moeten zoeken naar een rechtsbuiten.
Eerder deze week had coach Ronald Koeman een evaluatiegesprek met De Ridder, waarin de trainer verklaarde zeer tevreden te zijn met de ontwikkeling die de twintigjarige Amsterdammer tijdens de eerste seizoenshelft heeft doorgemaakt. Bovendien maakte Koeman duidelijk dat hij weigerde in te stemmen met een verhuur aan Willem II of Vitesse.
Algemeen directeur Arie van Eijden bevestigde dat in het Algemeen Dagblad: 'Een huurovereenkomst in niet eens ter sprake geweest. Geen discussie over mogelijk.' Tot tevredenheid van De Ridder, zo liet zijn zaakwaarnemer, Karel Jansen, weten: 'Ajax toonde met een verbeterd contract aan dat het verder wil met Daniel.'
Dit seizoen moest De Ridder tot nu toe vooral vanaf de bank toekijken, aangezien Mauro Rosales de voorkeur geniet. Wel is het hem gelukt om Tom De Mul voorbij te streven in de pikorde van Koeman. In het begin van het seizoen kreeg de Belg nog de voorkeur.
Condoleer mij lieverquote:Op donderdag 23 december 2004 00:23 schreef rubbereend het volgende:
ik wel even alle ajacieden van harte feliciteren met het contracteren van Charisteas
Alle Grieken zijn dopingzondaarsquote:Op woensdag 22 december 2004 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja en alle Marokkanen zijn crimineel.
Nee Alex is lekkerquote:Op donderdag 23 december 2004 12:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Alle Grieken zijn dopingzondaarsEn ze hebben rare hoofden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |