Zo goed kunnen, op vi.nl staat echter dat hij in z'n hele carriere 160 wedstrijden in 9 seizoenen heeft gespeeld en daarin 38 keer scoorde.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aggelos scoort vanaf de bank dit seizoen echter toch aardig, gemeten naar minuten. Dus dat zegt niet al te veel.
Heeft niks met geld te maken. Henry wou sowieso bij Arsenal blijven.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:16 schreef Spideyman het volgende:
Mijn God het is Koeman weer gelukt. Een notoire bankzitter die gemiddeld 1 doelpunt per 4 wedstrijden maakt.
Niet te filmen dit. Heeft Ajax dan zo weinig geld op de bankrekening?
8 seizoenen he?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zo goed kunnen, op vi.nl staat echter dat hij in z'n hele carriere 160 wedstrijden in 9 seizoenen heeft gespeeld en daarin 38 keer scoorde.
Maar is dit nou de spits waar je op had gehoopt? Je zou toch denken dat Ajax genoeg geld en naamsbekendheid heeft om een echte topper te strikken.
Echte toppers, op Laudrupjes na, komen niet naar NL. En terecht.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zo goed kunnen, op vi.nl staat echter dat hij in z'n hele carriere 160 wedstrijden in 9 seizoenen heeft gespeeld en daarin 38 keer scoorde.
Maar is dit nou de spits waar je op had gehoopt? Je zou toch denken dat Ajax genoeg geld en naamsbekendheid heeft om een echte topper te strikken.
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind 't geldweggooierij. Deze man moet duidelijk nog overtuigen.
Ik had Babel 't volste vertrouwen gegeven.
klopt, en ervaring heeft hij wel en wellicht kan hij er ook meteen staan.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Echte toppers, op Laudrupjes na, komen niet naar NL. En terecht.
Alleen competitie en bekerquote:Op woensdag 22 december 2004 20:04 schreef s0d het volgende:
Schoot me net ff iets te binnen, mag Angelos nu zn doelpuntjes mee gaan pikken in de UEFA-cup of alleen in de eredivisie/amstel cup ?
En dan komen zulke spelers alleen als ze op hun retour zijn om lekker af te bouwen.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Echte toppers, op Laudrupjes na, komen niet naar NL. En terecht.
helaas niet in de UEFA cupquote:Op woensdag 22 december 2004 20:04 schreef s0d het volgende:
Schoot me net ff iets te binnen, mag Angelos nu zn doelpuntjes mee gaan pikken in de UEFA-cup of alleen in de eredivisie/amstel cup ?
Brian was nog top, Michael idd op z;n retour jah.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
En dan komen zulke spelers alleen als ze op hun retour zijn om lekker af te bouwen.
Ajax is Brian's laatste club geweest, dus hoe je het ook wendt of keert, je kunt niet zeggen dat 'ie toen in de zomer van z'n carriere zat, na een half jaar FC Kopenhagen.quote:Op woensdag 22 december 2004 20:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Brian was nog top, Michael idd op z;n retour jah.
Het staat op NOS-teletekst en op VI.nl , dus het lijkt mij officieelquote:Op woensdag 22 december 2004 20:27 schreef Shreyas het volgende:
Is het al helemaal zeker dat Charisteas naar Ajax gaat, of is het weer een van de vele geruchten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |