Tuurlijk, het is een Ajacied.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
Maar is hiervoor een speciaal topic nodig?
Want bij Werder en het Griekse elftal bakt ie er niks vanquote:Op woensdag 22 december 2004 19:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind 't geldweggooierij. Deze man moet duidelijk nog overtuigen.
Is dit cynisch? Pak de statistieken er maar bij. Deze man mag absoluut nog geen topper genoemd worden.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Want bij Werder en het Griekse elftal bakt ie er niks van.
nee maar ik mag tong dus daarom blijft ie wel openquote:Op woensdag 22 december 2004 19:45 schreef twi het volgende:
Dan krijgt 'ie bij Ajax de kans om te bewijzen dat 'ie het wel is. Hij heeft in elk geval genoeg ervaring.
Deze mag wel dicht trouwens, kan wel in het Ajax topic worden besproken. Zo wereldschokkend is dit nieuws ook weer niet.
Als niet-Ajacied zal het me roesten, ik vind het alleen wel opvallend. Machlas en Anastasiou die het bij andere clubs wel lieten zien, faalden in Amsterdam.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:49 schreef twi het volgende:
Drie maal is scheepsrecht, Boezelaar...
Zie je de link niet?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als niet-Ajacied zal het me roesten, ik vind het alleen wel opvallend. Machlas en Anastasiou die het bij andere clubs wel lieten zien, faalden in Amsterdam.
Wat doen ze? Halen ze WEER een Griek, ditmaal een die regelmatig de bank warmhoudt bij zijn club.
Vandaar die topcombo van Ajax en Griekse spitsen
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je de link niet?
Machlas - Liet veel zien bij Vitesse, faalt (min of meer) bij Ajax
Anastasiou - Liet veel zien bij Roda, faalt hard bij Ajax
Charisteas - Faalt bij Werder, laat veel zien bij Ajax
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik vind 't geldweggooierij. Deze man moet duidelijk nog overtuigen.
Ik had Babel 't volste vertrouwen gegeven.
quote:Op woensdag 22 december 2004 20:02 schreef Dr.Daggla het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry Mitt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |