Tegen FC Kwakkie misschien, maar niet tegen een club zoals Juve, ik ben ook jood in hart en nieren (AJAX-jood danquote:Op dinsdag 21 december 2004 22:02 schreef StarGazer het volgende:
We hebben een B, een A, een B, een E en een L... BABEL
Onze garantie op doelpunten
Voetballers zien er over het algemeen niet als de slimste uit, en spreken zonder ongeveer 152 keer uhh, ja uhhh, uhhh naja uhhh te zeggen, schijnt bij velen niet mogelijk te zijn. Vraag dat maar aan de broertjes de Boer.quote:
Tegen Juve stond hij aardig zijn mannetje. Scoren was er nog niet bij nee. Voor de rest ga ik niet in op je postquote:Op donderdag 23 december 2004 12:37 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Tegen FC Kwakkie misschien, maar niet tegen een club zoals Juve, ik ben ook jood in hart en nieren (AJAX-jood dan) , maar Babel is nog niet opgewassen tegen spelers van echt grote clubs.
Gewoon van die miljoenen een goede spits kopen geen trievel van de Graafschap enz.
Aannemelijk maken dat Grieken niet sporen. Want waren het niet de Grieken die Aristóteles tot het drinken van een gifbeker dwongen?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en Lucius ziet er uit alsof ie net tot 3 kan tellen.
Wat is je punt..
Een jood zou dit nooit zeggen. Je hebt Babel immers dan toch echt zelf aan het werk gezien tegen een Juve en een Bayern...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:37 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Tegen FC Kwakkie misschien, maar niet tegen een club zoals Juve, ik ben ook jood in hart en nieren (AJAX-jood dan) , maar Babel is nog niet opgewassen tegen spelers van echt grote clubs.
Gewoon van die miljoenen een goede spits kopen geen trievel van de Graafschap enz.
Ja en waar gaat het om? Scoren, iets wat Zlatan kon als de beste, de kwakzalvers, gewoon laten gaan!quote:Op donderdag 23 december 2004 12:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tegen Juve stond hij aardig zijn mannetje. Scoren was er nog niet bij nee. Voor de rest ga ik niet in op je post.
Er zijn ook AJAX-joden die wel realistisch denkenquote:Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een jood zou dit nooit zeggen. Je hebt Babel immers dan toch echt zelf aan het werk gezien tegen een Juve en een Bayern...
Dat doen ze al netjes bij de nos en de kranten. Zou niet weten waarom we dat zelf moeten gaan bijhoudenquote:Op donderdag 23 december 2004 12:46 schreef EmPulSe het volgende:
Dan moeten jullie maar weer eigenwijs zijn, laten we de score van Babel tegen de amateurclubs in de eredivisie maar eens bij houden. Kijken hoe vaak hij scoort.
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:50 schreef JaWi het volgende:
de Ridder is trouwens naar Israël gevlogen om kerst te vieren met zijn familie, wat een bron toch dat schiphol.
Vertaald:quote:
Het gaat alleen om het aantal doelpunten zeg je? Tel het aantal doelpunten van Zlatan nog eens naquote:Op donderdag 23 december 2004 12:46 schreef EmPulSe het volgende:
Dan moeten jullie maar weer eigenwijs zijn, laten we de score van Babel tegen de amateurclubs in de eredivisie maar eens bij houden. Kijken hoe vaak hij scoort.
Zlaten scoren als de beste? Ja, die paar keer dat 'ie het per seizoen deed, waren ze meestal wel mooi ja.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:42 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ja en waar gaat het om? Scoren, iets wat Zlatan kon als de beste, de kwakzalvers, gewoon laten gaan!
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Vertaald:
... De granaatappel had...
Verstandig........................quote:Op donderdag 23 december 2004 12:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Het gaat alleen om het aantal doelpunten zeg je? Tel het aantal doelpunten van Zlatan nog eens na
En kijk overigens dan eens voor de grap hoeveel Babel er de laatste wedstrijden heeft gemaakt.
de enige keer dat ik er op in ga![]()
quote:Charisteas-Wechsel noch nicht perfekt
Die Entscheidung im Fall Charisteas war zunächst für Donnerstag angekündigt. Dann schien die Sache etwas überraschend bereits am Mittwochabend über die Bühne gegangen zu sein. Denn Ajax-Direktor Arie van Eijden verkündete im Fernsehen den vollzogenen Transfer - für 4,8 Millionen Euro Ablöse.
Letzte Wasserstandsmeldung in Sachen Charisteas: Es geht immer noch ums liebe Geld.
Zu wenig, befand Werders Sportdirektor Klaus Allofs daraufhin. Er hatte bereits am Nachmittag gegenüber dem kicker erklärt, dass die beiden Vereine noch "ein bisschen auseinander" seien. So fordern die Hanseaten weiterhin um die fünf Millionen Euro, während Ajax inzwischen immerhin 4,8 Millionen Euro nach Bremen überweisen will.
Diese Zahl verkündete am Mittwochabend jedenfalls van Eijden in einem regionalen TV-Sender. Der neue Vertrag gelte bis 2008. Diese Daten muss Ajax als Aktiengesellschaft in einer Ad-Hoc-Mitteilung öffentlich kund tun.
Doch nun also ein erneutes Dementi von Allofs, der zurzeit mit seiner Familie im Weihnachtsurlaub in Florida weilt. Allofs stellt zugleich jedoch mit Nachdruck fest: "Am Donnerstag fällt die Entscheidung - so oder so. Wir pokern nicht!"
Für den Europameister ist Ajax der Wunschverein. Werder Bremen war dies zum Schluss nicht mehr. Denn trotz starker Leistungen bei der EURO in Portugal kam der 24-Jährige in dieser Spielzeit nicht an Miroslav Klose und Ivan Klasnic vorbei. Lediglich zwei Mal stand der 2002 für knapp drei Millionen Euro von Aris Saloniki nach Norddeutschland gekommene Hellene in der Startelf. Bei insgesamt elf Einsätzen erzielte er jedoch immerhin fünf Treffer (kicker-Durchschnittsnote: 3,20).
quote:Charisteas change not yet perfectly
The decision in the case Charisteas was first announced for Thursday. Then the thing seemed to have surprisingly already gone to something at the Wednesday evening over the stage. Because Ajax director Arie van Eijden announced the carried out transfer in the television - for 4.8 million euro replace.
Last water level message in things Charisteas: It concerns still the dear money.
Too little, found Werders director of sport Klaus Allofs thereupon it. He had already explained in the afternoon opposite the kicker that the two associations were still "a little apart". Thus the Hanseaten demands further around the five million euro, while Ajax wants nevertheless to transfer in the meantime 4.8 million euro to Bremen.
This number announced van Eijden in a regional TV transmitter anyhow at the Wednesday evening. The new contract applies until 2008. Ajax must do these data as corporation in a Ad-Hoc-report publicly kund.
To the topic
But now thus a renewed Dementi of Allofs, which stays to to time with its family in the Weihnachtsurlaub in Florida. Allofs determines at the same time however with reproduction: "on Thursday the decision falls - in such a way or so. We pokern not!"
For the European champion Ajax is the desire association. Werder Bremen was not this in the end any more. Because despite strong achievements with the EURO in Portugal the 24-Jaehrige in this play time did not go past at Miroslav Klose and Ivan Klasnic. Only stood for two times the 2002 for scarcely three million euro of Aris Saloniki to Northern Germany Hellene come in the starting eleven. With altogether eleven employments it however nevertheless obtained five hits (kicker average note: 3,20).
hoezo, Koeman heeft een neus voor spitsen, zo kocht hij ooit Bob Peters om maar eens een wereld ster te noemenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, Koeman heeft een neus voor spitsen, zo kocht hij ooit Bob Peters om maar eens een wereld ster te noemen
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, Koeman heeft een neus voor spitsen, zo kocht hij ooit Bob Peters om maar eens een wereld ster te noemen
Ik hoop alleen van harte dat ze hem wel goed begeleiden, en dat hij niet zo eindigt als van der Vaartquote:Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt Babel immers dan toch echt zelf aan het werk gezien tegen een Juve en een Bayern...
Koeman is dan ook een verdediger, Babel heeft samengewerkt met Van Basten, waar hij dan ook wel veel van geleerd heeftquote:Op donderdag 23 december 2004 13:54 schreef Chadi het volgende:
Babel is over een jaar goed genoeg voor de TOP maar wel met een andere leermeester dan Koeman.
en nu kan hij bij Charisteas in de leerquote:Op donderdag 23 december 2004 14:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Koeman is dan ook een verdediger, Babel heeft samengewerkt met Van Basten, waar hij dan ook wel veel van geleerd heeft![]()
Wiens kloon ben je?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:37 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Beter van niet, dan wordt Babel een luie hond.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en nu kan hij bij Charisteas in de leer
oh, dan gaat hij naar PSVquote:Op donderdag 23 december 2004 14:00 schreef twi het volgende:
Misschien hebben ze het over 't broertje van Aimar. Speelt nog bij River Plate, dacht ik
quote:Angelos Charisteas (Werder Bremen): Spits die snel kwam, maar bij Werder na een redelijk debuutjaar een beetje op een zijspoor geraakte. Rehhagel behoudt het vertrouwen in Charisteas (24), die eerder bewees met zijn lengte en snelheid voorin een gevaar te kunnen wezen. Scoorde bij zijn debuut in de nationale ploeg na 2 minuten.
hou je daar toch niet mee bezig. hij komt toch never nooit niet.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:23 schreef Nashje het volgende:
Nog enige nieuwe berichten over Aimar?
1,2 ,3 .. kilo vuurwerk. Ach tot drie moet hij wel komen hoor.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en Lucius ziet er uit alsof ie net tot 3 kan tellen.
Wat is je punt..
Zei ie toen niet dat Otto em er alleen bijgehaald had omdat ie goed duits sprakquote:Op donderdag 23 december 2004 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar Daggla, ik kan me herinneren dat je voor het EK en tijdens de eerste wedstrijd weinig kapot was van Angelos...
Net als Van der Vaart zeker?quote:Op donderdag 23 december 2004 14:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je?![]()
Babel wordt de spits van de toekomst samen met Huntelaar
quote:Dr.Daggla (Moderator) - zaterdag 12 juni 2004 @ 18:04
KUTCHARISTEAS FLIKKER OP .
En waar kwam Aristóteles vandaan?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aannemelijk maken dat Grieken niet sporen. Want waren het niet de Grieken die Aristóteles tot het drinken van een gifbeker dwongen?
Dat-ie naar Isreal gaat wil ik wel geloven maardat-ie daar Kerst gaat vieren zit er denk ik niet inquote:Op donderdag 23 december 2004 12:50 schreef JaWi het volgende:
de Ridder is trouwens naar Israël gevlogen om kerst te vieren met zijn familie, wat een bron toch dat schiphol.
zijn het eens geen hartproblemen krijgen we dit!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Werder Bremen ontkent transfer Charisteas;
De overgang van Angelos Charisteas naar Ajax is nog niet rond. Werder Bremen laat via Klaus Allofs weten dat er nog een flink gat zit tussen het bod van de Amsterdammers en de vraagrpijs.
De Griek heeft zelf een principe-akkoord met de Amsterdammers. Hij moet nog wel worden gekeurd. Charisteas, maker van de winnende goal in de finale van EURO2004, moet in Amsterdam Zlatan Ibrahimovic opvolgen.
Bron: RTL Text.
Er is dus nog hoop dat die niet komtquote:Op donderdag 23 december 2004 17:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn het eens geen hartproblemen krijgen we dit!
Nee jij wilt dus liever keus nummer 4 of 5 als spits?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:32 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Er is dus nog hoop dat die niet komt
Nee, dat was Socrates.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:41 schreef Spideyman het volgende:
Aannemelijk maken dat Grieken niet sporen. Want waren het niet de Grieken die Aristóteles tot het drinken van een gifbeker dwongen?
Dat jij het niet ziet in Babel dat is jouw probleemquote:
Ja Socrates inderdaad. Maar hij werd wel degelijk gedwongen, als hij de beker zelf niet opdronk zou hij worden doodgeslagen. Z'n vrouw moest in bedwang worden gehouden door keizerlijke soldaten en zag hoe haar man voor haar ogen stierf aan de beker dollekervel.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:38 schreef keeper het volgende:
Tot zover dit educationele moment in VBL.
Ja grootste en sterke held enzovoort, het vervolg heb ik verdrongenquote:Op donderdag 23 december 2004 18:02 schreef Spideyman het volgende:
Kennen jullie het verhaal van de Griekse halfgod Ajax al?
Ehm nee dat is niet zo hoor. Socrates ging eerst in bad, z'n volgelingen moesten huilen, hij maande hen tot stoppen met huilen, kreeg vorstelijk te eten etc. 1 bewaker moest ook huilen omdat Socrates totaal niet kwaad was op de bewakers en volledige medewerking gafquote:Op donderdag 23 december 2004 17:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja Socrates inderdaad. Maar hij werd wel degelijk gedwongen, als hij de beker zelf niet opdronk zou hij worden doodgeslagen. Z'n vrouw moest in bedwang worden gehouden door keizerlijke soldaten en zag hoe haar man voor haar ogen stierf aan de beker dollekervel.
Net als Seneca, nog een bekende filosoof vermoord door de Grieken.
Die laatste woorden kloppen inderdaad, ik heb 't toevallig onlangs gelezen in een boek van Geert Mak en René van Stipriaan waarin een getuigenis van Plato is verwerktquote:Op donderdag 23 december 2004 18:24 schreef keeper het volgende:
Naja, de exacte loop der dingen zal wel niet te achterhalen zijn, maar ik bedoelde meer dat het dus kwam omdat hij ter dood veroordeeld was. Hij werd niet zomaar gedwongen.
Dat van die jury grootte klopt trouwens.
Socrates laatste woorden waren Crito, ik ben Asclepius een haan schuldig, betaal jij de schuld?
Een haan was het traditionele offer aan Asclepius voor een zachte dood.
Met dank aan wikipedia voor dat laatste feitje.
Die Arie, die stiekem voor PSV/Feyenoord is, heeft natuurlijk zo'n rode kop omdat ie zich helemaal ziek heeft gelachen toen Charisteas naar Ajax kwamquote:
Komt omdat ie bij Aris Saloniki heeft gespeeldquote:Op donderdag 23 december 2004 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar Daggla, ik kan me herinneren dat je voor het EK en tijdens de eerste wedstrijd weinig kapot was van Angelos...
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2004 20:44 schreef F1Bas het volgende:
Ik ben blij met onze nieuwe spits, heb er een goed gevoel over.
Xantippe, die vrouw van Socrates was een secreet en Seneca een Romein ...quote:Op donderdag 23 december 2004 17:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja Socrates inderdaad. Maar hij werd wel degelijk gedwongen, als hij de beker zelf niet opdronk zou hij worden doodgeslagen. Z'n vrouw moest in bedwang worden gehouden door keizerlijke soldaten en zag hoe haar man voor haar ogen stierf aan de beker dollekervel.
Net als Seneca, nog een bekende filosoof vermoord door de Grieken.
Briljante voetballer Socrates. Schijnt wel een filosophisch type te zijnquote:Op donderdag 23 december 2004 22:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Xantippe, die vrouw van Socrates was een secreet en Seneca een Romein ...
ik ben ook blij met jullie spits en k heb er ook een goed gevoel overquote:Op donderdag 23 december 2004 20:44 schreef F1Bas het volgende:
Ik ben blij met onze nieuwe spits, heb er een goed gevoel over.
Denk het wel ja. Das ook z'n nummer in het Griekse elftalquote:Op donderdag 23 december 2004 23:35 schreef zjroentje het volgende:
Hij zal vast en zeker nummer 9 krijgen.
Komt inderdaad pauperig over.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:06 schreef JeroenV het volgende:
Maar waarom niet gelijk die 9 erop? Dat doen ze normaal wel. Zit er nog een verrassing aan te komen? Zal wel niet, maar het valt me zo op...
Je hebt het fout. Echt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nu hij er is zal ik er (voorlopig) wel achterstaan, maar ik zie het niet zitten in die Charisteas. Ik hoop dat ik het fout heb.
Niet in de spits iig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:19 schreef keeper het volgende:
Als deze spits mislukt wil ik nooit meer iets Grieks zin bij Ajax.
Ik hoop dat hij deze ook krijgt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verwacht trouwens niet instant-miracles. Geef um even de tijd.. Zelfs Zlatan had dat nodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |