Baidy bedoel je ??quote:Op woensdag 22 december 2004 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Net even de VI doorgelezen, ken jij een Mauretaniër in Bloemendaal golfer?
Het laatste dat ik hoorde was van iemand die hem had gebeld. Hij was namelijk samen met mij in de running als nieuwe ER columns, maar toen gaf hij aan voorlopig niet meer op internet en dus FOK! te komen. Misschien wel nooit meer...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik meen dat Sandmannetje en Methodmich wel nog eens contact met hem hebben.
En ja, ik mis hem ook wel in VBL.
kunnen jullie niet beter aan de "wieder-gut-machungs-schnitzel"quote:Op woensdag 22 december 2004 14:22 schreef VoreG het volgende:
Gelukkig hebben wij de boerenkool. Wat moet je met die italiaanse troep!
Waar koop je die?quote:Op woensdag 22 december 2004 14:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kunnen jullie niet beter aan de "wieder-gut-machungs-schnitzel"
Nee...quote:
Mijn vader is naar huis gekomen, hij kon niet alleen in een hotel blijven. Hij is nu naar zijn werk toe. En we gaan na kerst kijken hoe dit allemaal verder moet...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:33 schreef methodmich het volgende:
Hoe is het er nu mee, VoreG?
Ik ben gek op K*T en verbindingenquote:
Nou, niet echt ideaal dus. Sterkte er mee iig, jij zit er als kind maar tussen enzo...quote:Op woensdag 22 december 2004 14:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn vader is naar huis gekomen, hij kon niet alleen in een hotel blijven. Hij is nu naar zijn werk toe. En we gaan na kerst kijken hoe dit allemaal verder moet...
Ik ken lang niet alle ruim 20.000 inwonders in dit dorp, dus nee.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Net even de VI doorgelezen, ken jij een Mauretaniër in Bloemendaal golfer?
Nou kutverbinding, dan heet deze teringlijer jou toch gewoon even tyfus welkom op dit kanker forum?quote:
volgens mij gaat het over de spits van Bloemendaal 1, die uitgezet dreigt te worden en de burgemeester probeert dit tegen te gaan omdat die jongen hier gewoon een baan heeft, getrouwd is met een nederlandse en ook prima nederlands spreekt geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken lang niet alle ruim 20.000 inwonders in dit dorp, dus nee.
Maar inmiddels is dat laatste al door TM zelf ontkendquote:Op woensdag 22 december 2004 14:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het laatste dat ik hoorde was van iemand die hem had gebeld. Hij was namelijk samen met mij in de running als nieuwe ER columns, maar toen gaf hij aan voorlopig niet meer op internet en dus FOK! te komen. Misschien wel nooit meer...
ze bedoelen waarschijnlijk de BVC (bldaalse voetbal club) Bloemendaal met heel bloemendaal !quote:Op woensdag 22 december 2004 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Juust Bjoro, volgens dat artikel in VI kende heel Bloemendaal m, dus ik dacht, even testen dan maar
Mooi!quote:Op woensdag 22 december 2004 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar inmiddels is dat laatste al door TM zelf ontkend
quote:
net als in Frankrijk, daar ging de publieke omroep rugby uitzenden, dat werd vervolgens erg populair en ze zijn nu dus ook die sport aan een commerciele zender verlorenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
En nu met z'n allen bidden, dat de NOS de vrijgekomen miljoenen niet in dat kunnstmatig in leven gehouden schaatsten pompt, maar een paar leuke sporten in beeld gaat brengen. Wat tenslotte toch ook de functie van een publieke omroep is.
huhquote:Op woensdag 22 december 2004 15:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ik ben ook weer van school. Heb ik nog iets gemist, behalve het gebruikelijke geSCHlijm tussen Bjoro en SCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |