Bedanktquote:Op woensdag 22 december 2004 11:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Jeetje VoreG, kut man. Kop op he, al is dat niet even makkelijk...
Bemoedigende woorden van mede-aanvaller
We willen onze nieuwe Robey's toch glimmend aan kunnen trekken in januari.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:26 schreef zjroentje het volgende:
Bedankt voor de topictitel. [afbeelding]
Ik weet iig wat ik het eerste doe vrijdag.quote:Op woensdag 22 december 2004 11:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
We willen onze nieuwe Robey's toch glimmend aan kunnen trekken in januari.![]()
kunnen jullie dit misschien in onderstaand topic verder besprekenquote:Op woensdag 22 december 2004 11:39 schreef pfaf het volgende:
Copa Mundial.
Samen met de King, de mooiste schoenen.
Blumchen scoort hoge ogen voor de Jari Litmanen Award....User met de meeste lichamelijke ongemakken !!quote:Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen
Nog steeds kiespijn..vandaag maar ff de tandarts bellen..
ja..quote:Op woensdag 22 december 2004 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Blumchen scoort hoge ogen voor de Jari Litmanen Award....User met de meeste lichamelijke ongemakken !!
Laat het Xena maar niet horen!quote:
dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op woensdag 22 december 2004 12:52 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja..ik vind het ook echt niet leuk..
![]()
Ik heb voor m'n vrouw destijds in Napoli een receptenboek gekocht met niks anders erin dan recepten, kort en bondig, meest zelfs zonder plaatje, van speciale Napolitaanse zoetigheden, gebakjes, taarten.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 13:49 schreef DIGGER het volgende:
Zal even mijn kerstdagenplanning copy/pasten uit het feestdagen forum:
Joh, da's gewoon iemand die in de zon in slaap gevallen is.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
ken jij een Mauretaniër in Bloemendaal golfer?
VAFFANCULOquote:Op woensdag 22 december 2004 13:28 schreef DIGGER het volgende:
Even ene Dylan Dog jaloers maken:
Gelukt, concludeer ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |