quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:56 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook maar eens.
Verloedering van het Nederlandsch...
Sterkte man!quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het een soap wordt, want dan kan iemand die het verhaal dan pas hoort het nog steeds volgen.....
Ik meen dat Sandmannetje en Methodmich wel nog eens contact met hem hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:42 schreef popolon het volgende:
oi Voreg
Iemand al eens naar TonyMontana een mailje verzonden?
Ik mis die psv'er
jep, maar dat is alweer een tijdje geleden! zal het morgen nog eens doenquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:42 schreef popolon het volgende:
.
Iemand al eens naar TonyMontana een mailje verzonden?
.
quote:Op woensdag 22 december 2004 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
jep, maar dat is alweer een tijdje geleden! zal het morgen nog eens doen
Justliefquote:Op woensdag 22 december 2004 00:20 schreef just me het volgende:
jep, maar dat is alweer een tijdje geleden! zal het morgen nog eens doen
ik heb zo mijn zwakke momentenquote:
Weet je wel zeker dat het een kerstboom isquote:Op woensdag 22 december 2004 00:23 schreef just me het volgende:
ik heb vandaag een gehandicapte kerstboom gekocht; er kan geen piek in
Utrechtquote:Op woensdag 22 december 2004 00:34 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden wenst iedereen welterusten
Nee dankje, ga zo slapen...quote:Op woensdag 22 december 2004 00:41 schreef Bluezz het volgende:
Utreg is ok hoor
ZAatje pakt.
Robbie ook wat?
Fout,it's me! The very infamous DGquote:Op woensdag 22 december 2004 02:29 schreef rubbereend het volgende:
k gok Pascal als vroegste
Blijf je wel in het midden van de veerboot?quote:
Flitsscheiding.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:24 schreef VoreG het volgende:
Gvd gore tyfuszooi
M'n ouders zijn net per direct gescheiden.
Kijk even naar de latere posts van VoreG, pa is inmiddels weer thuis.quote:Op woensdag 22 december 2004 08:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Flitsscheiding.
Maaruh, op je huidige leeftijd heb je er iig een stuk minder last van dan als het jaren terug gebeurd was - om ook even een positieve kanttekening te plaatsen.
Nah, ik moet nog veel doen vandaag, uitslapen heb ik nog 2 weken voor.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik vakantie had zou ik nu in mn bed liggen.
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Blijf je wel in het midden van de veerboot?
Wat een stel nono's weer bij elkaar in FB zeg, weer zeiken over kliekjesvorming en dat het een besloten forum zou zijn, buitenstaanders ongewenst.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2004 09:39 schreef DIGGER het volgende:
Zouden diezelfde mensen er ook voor zijn dat we iedereen die in eigen lang vervolg wordt, maar moeten opnemen, open staan voor buitenstaanders, al zijn het allemaal criminelen? (om er even een SCH "POL my finger" link in te leggen)
Ben jij een kloon van Da-Sandman?quote:
Noem het maar wakkerquote:Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Da-Sandman?
Ook zo laat wakker en na een post hier van je, valt het direct stil.
quote:Op woensdag 22 december 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ook zo laat wakker en na een post hier van je, valt het direct stil.
quote:In het Zuid-Franse Alès is een kerstman tijdens het uitdelen van snoepgoed mishandeld. Zes jongens van rond de vijftien jaar oud vielen hem aan, werkten hem tegen de grond en schopten hem, zo meldde de Franse politie dinsdag.
De jongeren meenden dat de kerstman hen niet genoeg snoepgoed had gegeven. Nadat zij het hem eerst gevraagd hadden, weigerde hij en ging hij verder met uitdelen aan anderen. Dit pikten de jongens niet: ze vielen hem aan. Gelukkig voor de kerstman kwamen voorbijgangers hem te hulp, waarop de jongens wegvluchtten. De kerstman liep talrijke blauwe plekken op, maar zei zijn tocht tot 25 december toch voort te willen zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |