quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
Nog 2,5 dag verwijderd van een week vakantie!
Ziet er behoorlijk definitief uit, maar dit is echt de 1e keer dat ik het zie....quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het definitief dan of heeft je pa wel vaker van die buien?
Ik heb al een week vakantie achter de rugquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]schiet mooi op
* Dos37 heeft trouwens 2 weken vakantie
Pfff. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ziet er behoorlijk definitief uit, maar dit is echt de 1e keer dat ik het zie....
ik moet nog 1 dag werken en dan ben ik lekker vrij tot 3 januariquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
Nog 2,5 dag verwijderd van een week vakantie!
Ah, methodmich is vanavond wat eerder offline.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op mijn kosten. Vaduz had gelijk en ik sta vreemd genoeg in de credits van Football Manager. Bizar. Vriendin was trots.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op mijn kosten. Vaduz had gelijk en ik sta vreemd genoeg in de credits van Football Manager. Bizar. Vriendin was trots.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, methodmich is vanavond wat eerder offline.
quote:
zegt hij trollend terugquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat het trollertje maar lekker puberen, misschien wordt ie ooit nog volwassen, hoewel ik het betwijfel met zijn IQ.
Kaatsen en bal...quote:
je hebt dan ook mijn zegen.quote:
Je kunt een Furby het beste af en toe over zijn buik kietelen, dan zegt ie "hungry, hungry" en dan issie weer stilquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat het trollertje maar lekker puberen, misschien wordt ie ooit nog volwassen, hoewel ik het betwijfel met zijn IQ.
Tering VoreG wat onwijze KUT voor je !!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:17 schreef VoreG het volgende:
M'n vader gaat zo dus een hotel opzoeken.... en dan gaan we het na kerst verder kijken.....
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:30 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat er vanavond tussen.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:49 schreef VoreG het volgende:
Om em weg te zien rijden in de auto met z'n koffers
Godverdomme
Ik hoop niet dat het een soap wordt, want dan kan iemand die het verhaal dan pas hoort het nog steeds volgen..quote:Op dinsdag 21 december 2004 21:47 schreef SCH het volgende:Da's wel lief. Het wordt een klein soapje.
Ingewikkeld hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |