quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
Nog 2,5 dag verwijderd van een week vakantie!
Ziet er behoorlijk definitief uit, maar dit is echt de 1e keer dat ik het zie....quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het definitief dan of heeft je pa wel vaker van die buien?
Ik heb al een week vakantie achter de rugquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]schiet mooi op
* Dos37 heeft trouwens 2 weken vakantie
Pfff. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ziet er behoorlijk definitief uit, maar dit is echt de 1e keer dat ik het zie....
ik moet nog 1 dag werken en dan ben ik lekker vrij tot 3 januariquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond....
Nog 2,5 dag verwijderd van een week vakantie!
Ah, methodmich is vanavond wat eerder offline.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op mijn kosten. Vaduz had gelijk en ik sta vreemd genoeg in de credits van Football Manager. Bizar. Vriendin was trots.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op mijn kosten. Vaduz had gelijk en ik sta vreemd genoeg in de credits van Football Manager. Bizar. Vriendin was trots.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, methodmich is vanavond wat eerder offline.
quote:
zegt hij trollend terugquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat het trollertje maar lekker puberen, misschien wordt ie ooit nog volwassen, hoewel ik het betwijfel met zijn IQ.
Kaatsen en bal...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |