ze bedoelen waarschijnlijk de BVC (bldaalse voetbal club) Bloemendaal met heel bloemendaal !quote:Op woensdag 22 december 2004 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Juust Bjoro, volgens dat artikel in VI kende heel Bloemendaal m, dus ik dacht, even testen dan maar
Mooi!quote:Op woensdag 22 december 2004 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar inmiddels is dat laatste al door TM zelf ontkend
quote:
net als in Frankrijk, daar ging de publieke omroep rugby uitzenden, dat werd vervolgens erg populair en ze zijn nu dus ook die sport aan een commerciele zender verlorenquote:Op woensdag 22 december 2004 15:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
En nu met z'n allen bidden, dat de NOS de vrijgekomen miljoenen niet in dat kunnstmatig in leven gehouden schaatsten pompt, maar een paar leuke sporten in beeld gaat brengen. Wat tenslotte toch ook de functie van een publieke omroep is.
huhquote:Op woensdag 22 december 2004 15:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ik ben ook weer van school. Heb ik nog iets gemist, behalve het gebruikelijke geSCHlijm tussen Bjoro en SCH?
ik ben voor meer badmintonquote:Op woensdag 22 december 2004 15:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
En nu met z'n allen bidden, dat de NOS de vrijgekomen miljoenen niet in dat kunnstmatig in leven gehouden schaatsten pompt, maar een paar leuke sporten in beeld gaat brengen. Wat tenslotte toch ook de functie van een publieke omroep is.
Met name dat marathonschaatsen is echt triest, daar hangen meer reclameborden dat dat er mensen zijn.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ga is heel snel Football Manager 2005 halenquote:Op woensdag 22 december 2004 17:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, in spelletjes is het toch heel anders.Zit nu iets over de helft van het seizoen met Feyenoord in Championship Manager 4, en dit is de top 5:
1. Feyenoord, 39 punten, 18 wedstrijden gespeeld.
2. NEC, 36 punten, 18 wedstrijden gespeeld.
3. Excelsior, 36 punten, 18 wedstrijden gespeeld. (What the hell.)
4. Utrecht, 35 punten, 18 wedstrijden gespeeld.
5. PSV, 30 punten, 18 wedstrijden gespeeld.
En voor de Ajaxieden onder ons, nog even een eervolle. (Al kan je daar niet van spreken.) vermelding:
10. Ajax, 25 punten, 18 wedstrijden gespeeld.
Is wel 2002/2003.
quote:
leg uit ?quote:Op woensdag 22 december 2004 17:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon is waarschijnlijk van jan tot jun een abmtenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |