Nee, het is de verklaring van believers voor de condensstrepen, niet mijn verklaring. Maar afgezien daarvan, je foto's en jouw nuchtere kijk op het geheel bewijzen voor mij dat de theorie dat die strepen anders zijn dan condensstrepen onwaar is, je bent immers toch niet dom, of wel? En toch heb je die strepen boven je huisje. Dank u.quote:Op zondag 9 januari 2005 14:01 schreef UncleScorp het volgende:
Ten eerste zorg ik wel voor mijn eigen bedwelming.
Hé nu geeft Redux zelf al verklaringen aan deze zogezegde chemtrails, namelijk dat ze je bedwelmen en domhouden.
Ge gaat de verkeerde kant op dude ...
We? Zit je met je moeder achter je pc?quote:En de toon van je reacties zijn we ondertussen ook wel al gewoon ... we verwachten eigenlijk niet anders meer van jou ...
Maakt jou ook heel apart en toch zo herkenbaar
helaas kan ik geen weersverwachting/rapport vinden van 09jan om 1200 uur 's middags, maar heb wel het volgende:quote:Op zondag 9 januari 2005 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]]
[afbeelding]
Vanmorgen liet ik de kids wat buiten spelen want het was stralend weer, geen wolkje in de lucht.
Op een uur tijd zag het er gans anders uit ...
Ik roep niet direct chemtrails, misschien is het gewoon een drukke zondagochtend ?
quote:Aan de hemel verschijnt de eerste bewolking in de vorm van hoge cirrusbewolking
Euhh hij legt de wolken/condensstrepen op jouw foto's uit...quote:Op maandag 10 januari 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
euh het ging hier niet over de bewolking, wel over de strepen.
mag ik vragen waar jij ongeveer woont, welke regio dan wel welk land??quote:Op maandag 10 januari 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
euh het ging hier niet over de bewolking, wel over de strepen.
OK, door de weersomstandigheden blijven de contrails langer hangen wss.
Het gaat meer om de hoeveelheid ... een drukke zondagochtend dus ....
haha snap ik, ik ga eens even kijken of ik hier een kaart kan vinden met alle vliegroutes boven je huissie, dan kun je in ieder geval zien of de "verdachten" de standaard routes volgen of niet...quote:Op maandag 10 januari 2005 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
Belgie, tussen Gent en Antwerpen
Volledig adres kan ik niet geven of ik krijg Redux nog aan de deur ...
Gewoon negerenquote:Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
En thx voor je inhoudelijke reacties, wat niet kan gezegd worden van dat onnozel manneke dat hier continu nonsens zit te spuwen ...
Maar ja, om constructief aan een topic mee te werken , moet je wel een beetje zelfstandig kunnen nadenken, en dat is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar, getuige de vele shitposts van betrokkene ...
Probleem is dat ik m hier niet zo snel kan vinden, zal op het werk een kopietje draaien, maar dat gaat nog even duren...(op t indetnet vind ik ook niets, mocht je zelf willen zoeken, dan is de naam: (Upper) airways chart van jeppesen)quote:Op maandag 10 januari 2005 10:22 schreef UncleScorp het volgende:
Ok stranger
Dat interesseert me idd wel ...
Als ik ergens duidelijk kan zien dat er idd zoveel luchtverkeer is, zal ik het niet langer verdacht vinden.
En thx voor je inhoudelijke reacties, wat niet kan gezegd worden van dat onnozel manneke dat hier continu nonsens zit te spuwen ...
Maar ja, om constructief aan een topic mee te werken , moet je wel een beetje zelfstandig kunnen nadenken, en dat is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar, getuige de vele shitposts van betrokkene ...
kun je geen tijdelijke website aanmaken via Yahoo. Daar een webpagina en maken en de foto's uploaden naar die pagina. De url naar je nieuwe webpage geef je dan aan onsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:50 schreef Ridvan het volgende:
Ok, wie kan me helpen, ik heb vrijdag (14-1-2005) rond de klok van half 5 in Rotterdam west een heleboel foto's gemaakt van de raarste patronen in de lucht! Ze zijn met de telefoon gemaakt, maar ontstonden allemaal door vliegtuigen binnen een kwartier!! tot wel 3 elkaar kruisende vliegtuigen zag ik in de lucht! Deze bleven nog wel een uur na dat ik ze had gezien in de lucht hangen! Wie kan me helpen deze online te krijgen, ik kan ze op me pc zetten maar weet absoluut niet hoe ik ze hier krijg dus...![]()
www tinypic.comquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:50 schreef Ridvan het volgende:
Ok, wie kan me helpen, ik heb vrijdag (14-1-2005) rond de klok van half 5 in Rotterdam west een heleboel foto's gemaakt van de raarste patronen in de lucht! Ze zijn met de telefoon gemaakt, maar ontstonden allemaal door vliegtuigen binnen een kwartier!! tot wel 3 elkaar kruisende vliegtuigen zag ik in de lucht! Deze bleven nog wel een uur na dat ik ze had gezien in de lucht hangen! Wie kan me helpen deze online te krijgen, ik kan ze op me pc zetten maar weet absoluut niet hoe ik ze hier krijg dus...![]()
moet maandag weer werken, zal eens kijken of ik een mooie kaart op 't net kan krijgen....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:04 schreef UncleScorp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is weer druk boven huize scorp...
vrij 14/1/05 16u45
Dikwijls interessant voor mensen die mij gerust willen stellen met een vluchtplan ...
tussen [img] en [/img] zetten. Heb het al aangepast.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:34 schreef UncleScorp het volgende:
kan iemand me nog es ff helpen hoe ik pics hier zichtbaar krijg
ben het ff kwijt
tsja, het is dan ook een topic om lekker met alle gelovers lekker over de grote samenzwering te babbelen..quote:Op zondag 16 januari 2005 02:08 schreef -Pepe- het volgende:
ik snap niet wat je met dit stukje tekst wilt. Ik zal er niet op reageren, dat wil je toch niet.
Het was toch een topic om alleen te melden wanneer en waar de condesstrepen van de vliegtuigen te zien zijn? Je wilde toch geen discussie over het wel of niet bestaan van de complottheorie, en toch post je een hele uitleg over wat de strepen zouden doen en dat 'men wakker moet worden'?? Dat zelfs na een discussie met jou waarin je herhaaldelijk aangaf dat dit topic alleen voor melding bedoeld is? Weet je zelf uberhaubt wel waar je mee bezig bent???? :S :Squote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:47 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
lees ook SLAAP ZACHT NEDERLAND! EN onderstaand "quote" over wat de trails mogelijk bevatten en waar chemtrails mogelijk toe dient.
Hopelijk kan het bewijs dat meegenomen wordt naar Italië, de parlementariërs in dat land en in de Europese Unie er van overtuigen om luide protesten over de chemtrails - die hun eigen regeringen hebben toegestaan - te laten horen. Dat kan nog interessant worden.
Hoe bepaalt men dat neerslag door chemtrailsporen is gevallen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:47 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
In Espanola waar de spray soms valt als zichtbare bijtende deeltjes zo dik als sneeuw, heeft men proeven genomen met regenwater dat door de uitgebreide chemtrailsporen viel.
Hoe heeft men bepaald dat dit monster ook weer neerslag was dat door een chemtrail-spoor is gegaan?quote:Microscopische kwartsdeeltjes hebben de overhand in de chemtrailanalyses van Ontario, waarbij één neerslagmonster, dat genomen was van een autoruit, 80% kwartsbestanddelen bevatte.
omdat ze op alles reacties op haar posts en de OP niet reageert. Dat verstoort het complotgevoel in haar hoofd.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:37 schreef Lithion het volgende:
Tot slot, waarom stel je jezelf die vragen niet?
niet reageer. Ik heb daar geen zin in (weer egoisme), dus reageer ik ook niet.quote:ik snap niet wat je met dit stukje tekst wilt. Ik zal er niet op reageren, dat wil je toch niet.
Newsflash: dat is het al lang hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:25 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
In deze en andere dubieuse wereld-zaken is het alleen maar een zegen als het tegendeel bewezen kan worden.
Nou, gewoon een vluchtplan waar duidelijk die rasters op te zien zijn ...quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:37 schreef -Pepe- het volgende:
Geef toe; wat voor 'bewijs' zou iemand moeten geven zou je er anders over na gaan denken?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 07:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou, gewoon een vluchtplan waar duidelijk die rasters op te zien zijn ...
Je rasters zullen dus niet op een vluchtplan te zien zijn. Er zijn maar twee vliegroutes voor nodig, die enigszins haaks op elkaar staan.quote:The_Stranger:
en het rastervorm wordt gewoon door de wind veroorzaakt, doordat contrail van twee achter elkaar vliegende vliegtuigen opzij waait, waardoor je paralelle lijnen krijgt... Een vliegtuig er dwars op en je hebt een raster...
Ik wil je best geloven, maar heb je de hele (koude) dag naar de lucht staan staren terwijl die trails gevormd zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:27 schreef UncleScorp het volgende:
Nou doe je me nog meer twijfelen ...
[afbeelding]
Dit heb ik zelf gezien, en dat waren geen uitgewaaide contrails van achter elkaar vliegende vliegtuigen...
Het waait niet altijd even hard en in dezelfde richting, dus het zal niet altijd voorkomen.quote:Als het toch allemaal zo normaal is, zou het regelmatiger moeten voorkomen en zou er misschien een patroon in gevonden kunnen worden, wat dan toch verduidelijkt zou kunnen worden met vluchtplannen ?
Dat is het leuke eraan ... op een kwartiertje, half uur max is zoiets afgehandeld ...quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:47 schreef Rasing het volgende:
Ik wil je best geloven, maar heb je de hele (koude) dag naar de lucht staan staren terwijl die trails gevormd zijn?
Is in principe een algemene kaart. Er kan eens eeen route verlegd worden, maar dat is vrij zeldzaam. (en nogmaals, vliegtuigen nemen vrij vaak shortcuts, dus ze komen niet 100% overeen met de werkelijkeheid. Echter ook met shortcuts zal het vliegverkeer zich vooral langs en op die routes concentreren)quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:57 schreef UncleScorp het volgende:
RESPECT The_Stranger !
Ik ga da thuis es iets rustiger bekijken vanavond.
Is dit nu van een bepaalde datum of gewoon algemeen ?
Respect idd! Hoe kom je hieraan?quote:
Werk er vrij vaak mee...quote:
lol.quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:57 schreef UncleScorp het volgende:
RESPECT The_Stranger !
*cool*quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:07 schreef UncleScorp het volgende:
Ok, het zou idd wel kunnen dat die strepen als het ware verplaatst worden door de wind.
Zouden die strepen dan niet meer geneigd zijn uit te rekken en te vervagen ?
In normale omstandigheden zou ik dat kunnen checken aan de hand van de positie van wolken, de shit is dat het meestal een heldere lucht is als ik 'het' zie ...
Maar soit, ik observeer gewoon en aan de hand van het plan van The_Stranger kan ik nu ook naar een patroon zoeken. Mijn laatste foto's zijn op een zondagmorgen genomen, dus zal ik proberen de boel ff verder af te letten.
Als er al een patroon in te vinden is, ontkracht het gans de boel wel voor mij. Ok moesten ze sporadisch sproeien, maar hier wekelijks over dit boeredorp ... voor de akkers misschien ja.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
lol.
indeed respect @ The_Stranger.
ben net thuis dus ga eerst op m'n gemakkie de rest van het topic en andere topics bekijken
nog ff 3 opmerkingen/vragen in de gauwigheid:
ik bekeek net het uitleg filmpje:
1. de wind kan van verticale 30 durende condensstrepen een horizontale lijn maken die wat langer blijft hangen?
En waar staat dat "normale" contrails maar een minuut mogen blijven hangen?quote:2. normale condensstrepen zou'en in de regel in 1 minuut moeten verdwijnen.: hoe komt het dat een raster vaak uren blijft hangen?
Nu zit ik niet zo vaak in een trein, maar ik heb werkelijk nog nooit een vliegtuig langere tijd boven 1 gebied zien vliegen, behalve wanneer er een goede reden voor is.quote:3. vaak wordt er bij de waarnemingen van chemtrails bij gezegd dat het een aantal dezelfde vliegtuigen betreft, die boven 1 gebied blijven vliegen. Je kunt dit heel goed waarnemen als men met de trein reist. Is dit jou ook wel eens opgevallen?
Papa is niet boos, papa is verdrietigquote:en wordt nou niet boos, het zijn serieuse vragen
en?quote:Op donderdag 20 januari 2005 15:57 schreef UncleScorp het volgende:
RESPECT The_Stranger !
Dat kan trouwens al heel lang en heeft verder weinig te maken met contrails die eventueel chemtrails zouden zijn. Volgens mij is het een Rusische uitvinding en hebben ze het o.a gebruikt voor een concert van U2 in Moskou ergens eind jaren 80 die door regen verstoord zou worden. De organisatie/ overheid besloot toen maar om enkele vierkante km wolken op te ruimen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:56 schreef UncleScorp het volgende:
Nou je kan je eigen weer bijna bestellen
Eigenlijk geen enkelequote:Op woensdag 26 januari 2005 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
De minst geloofwaardige lees ik zelfs niet eens
En de aliens ben ik nog niet uit maar ik ben wel al aan 't elimineren
Welke complottheorie "geloof" je dan wel 'n beetje Chewie ?
Ik denk dat het patroon wat je ziet ontstaat door het zeer snel, maar wel onregelmatig oplossen van de contrail. Ik zie ze wel vaker en Ridvan heeft zelfs een foto gepostquote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:42 schreef merlin693 het volgende:
again @ the_stranger
[afbeelding]
dit likt mij een PDE
heb je meer voorbeelden van rotatie trails als gevolg van turbulentie van het vliegtuigframe ?
anders moet dit weer een van die test projects zijn !
(kan nml de detonatie Freq nog niet htuisbrengen )
Nee, klopt, komt door de post van smash789quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
ps. ben ik de enige die bij het openen van dit topic een popup krijg om mijn username en password in te vullen om verbinding te krijgen met:
www.countyofessex.on.ca ???
Er is er maar een die zo luna is, DIZZER22 of moet ik zeggen PARALIEN misschien RAYDEN anders WESLEY hoe dan ook er kan er maar een de gekste zijn.quote:Op zondag 26 december 2004 19:31 schreef T2012 het volgende:
Handig voordeel, debunkers zijn er niet toegestaan, daar dus geen kinder praktijken en niet te bevatten halfgare moderatie zoals hier. Misschien zie ik je daar ooit.![]()
De tekst uit die patentaanvragen gaat over het op grote hoogte sproeien van bepaalde stoffen om het broeikaseffect tegen te gaan. Ik dacht dat met chemtrails werd bedoeld het op grote hoogte van stoffen met de bedoeling om hierbij op de aardbodem bij mensen bepaalde effecten te bereiken. Dat zijn dus twee hele verschillende dingen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:17 schreef Aurora025 het volgende:
Voor de chemtrail debunkers. Patent op sprayen van chemische substanties door vliegtuigen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nu net het zwakke punt in het hele verhaal, niemand weet waartoe chemtrails dienen... Volgens de een zijn ze positief voor de mens en zijn omgeving, volgens de ander zijn ze bedoeld om 50% van de mensheid uit te roeien...quote:Op zondag 30 januari 2005 09:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De tekst uit die patentaanvragen gaat over het op grote hoogte sproeien van bepaalde stoffen om het broeikaseffect tegen te gaan. Ik dacht dat met chemtrails werd bedoeld het op grote hoogte van stoffen met de bedoeling om hierbij op de aardbodem bij mensen bepaalde effecten te bereiken. Dat zijn dus twee hele verschillende dingen.
Dat denk je enkel maar. In werkelijkheid is het een virtuele werkelijkheid die je voor ogen gehouden wordt.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:42 schreef Darksoulz het volgende:
Heb me nog niet ziek, gedesorienteerd, anders gevoeld. Heb nog nooit zo'n web van contrails gezien in mijn buurt maar ik woon dan ook niet in de buurt van een vliegveld.
Bedankt dat je me de waarheid laat zien, zonder jou had ik in een eeuwige illusie geleefd. Mijn dank is grootquote:Op zondag 30 januari 2005 23:45 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat denk je enkel maar. In werkelijkheid is het een virtuele werkelijkheid die je voor ogen gehouden wordt.
oh elke wolk is een chemtrail?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:02 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
offtopic
Ik stel liever aan de mods voor om al jpou posts uit mijn topic te verwijderen![]()
/offtopic
vandaag ook weer zeer bewolkt!
dat snap ik niet...waarom ga je niet gewoon eens onder een chemtrail liggen...en vang je die zooi op... (quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:49 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
feitelijk zullen wij allen nooit met keiharde bewijzen kunnen komen, aangezien we niet eens de substantie aan sporen van mogelijke chemtrails makkelijk kunnen nagaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |