quote:
Op donderdag 20 januari 2005 19:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:[..]
lol.
indeed respect @ The_Stranger.
ben net thuis dus ga eerst op m'n gemakkie de rest van het topic en andere topics bekijken
![]()
nog ff 3 opmerkingen/vragen in de gauwigheid:
ik bekeek net het uitleg filmpje:
1. de wind kan van verticale 30 durende condensstrepen een horizontale lijn maken die wat langer blijft hangen?
![]()
Nee de wind zorgt ervoor dat een vertikale streep opschuift. Daarna komt een tweede vliegtuig, welke dezelfde route vliegt, en laat weer een contrail achter. Deze ligt dus naast de eerste. Als er nu een vliegtuig van overdwars komt, dan heb je al vrij snel een raster.
quote:
2. normale condensstrepen zou'en in de regel in 1 minuut moeten verdwijnen.: hoe komt het dat een raster vaak uren blijft hangen?
En waar staat dat "normale" contrails maar een minuut mogen blijven hangen?
Een contrail is niets anders dan waterdamp wat condenseert of sublimeert (wordt van damp vloeibaar of vast (ijs)). Waarom zou dan een contrail wel binnen een minuut moeten verdwijnen en een wolk niet?
Een wolk is waterdamp wat door opstijging en daardoor afkoeling, veranderd in vloeibaar water of ijs. En wolken blijven vrij lang hangen, toch?
En zoals een wolk ook kan verwaaien, zal dat met een contrail ook kunnen gebeuren.
quote:
3. vaak wordt er bij de waarnemingen van chemtrails bij gezegd dat het een aantal dezelfde vliegtuigen betreft, die boven 1 gebied blijven vliegen. Je kunt dit heel goed waarnemen als men met de trein reist. Is dit jou ook wel eens opgevallen?
Nu zit ik niet zo vaak in een trein, maar ik heb werkelijk nog nooit een vliegtuig langere tijd boven 1 gebied zien vliegen, behalve wanneer er een goede reden voor is.
Een van die redenen is dat er punten zijn in de buurt van een vliegveld waar vliegtuigen, als het druk is, moeten wachten tot het hun beurt is om te landen. ! zo'n punt is boven Lelystad, maar er zijn meerder punten, ook ten Noordwesten van Rotterdam. Boven zo'n punt draaien vliegtuigen rondjes boven elkaar, tot ze aan de beurt zijn en verder mogen vliegen. Verder heb ik nog nooit een vliegtuig langere tijd boven een bepaald gebied zijn vliegen.
quote:
en wordt nou niet boos, het zijn serieuse vragen
![]()
Papa is niet boos, papa is verdrietig
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan