abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24651200
Nou doe je me nog meer twijfelen ...

Dit heb ik zelf gezien, en dat waren geen uitgewaaide contrails van achter elkaar vliegende vliegtuigen ...
Als het toch allemaal zo normaal is, zou het regelmatiger moeten voorkomen en zou er misschien een patroon in gevonden kunnen worden, wat dan toch verduidelijkt zou kunnen worden met vluchtplannen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 20 januari 2005 @ 14:47:22 #252
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_24651529
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:27 schreef UncleScorp het volgende:
Nou doe je me nog meer twijfelen ...

[afbeelding]

Dit heb ik zelf gezien, en dat waren geen uitgewaaide contrails van achter elkaar vliegende vliegtuigen...
Ik wil je best geloven, maar heb je de hele (koude) dag naar de lucht staan staren terwijl die trails gevormd zijn?
quote:
Als het toch allemaal zo normaal is, zou het regelmatiger moeten voorkomen en zou er misschien een patroon in gevonden kunnen worden, wat dan toch verduidelijkt zou kunnen worden met vluchtplannen ?
Het waait niet altijd even hard en in dezelfde richting, dus het zal niet altijd voorkomen.

En dan nog: als vliegtuigen roosters vormen, zou whatever zij sproeien dan effectiever op de grond terechtkomen? Dan kun je net zo goed onregelmatig en dus minder opvallend sproeien...
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_24651643
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:47 schreef Rasing het volgende:
Ik wil je best geloven, maar heb je de hele (koude) dag naar de lucht staan staren terwijl die trails gevormd zijn?
Dat is het leuke eraan ... op een kwartiertje, half uur max is zoiets afgehandeld ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24651800
Volgens mij ontstaat dat patroon door de wind. De strepen drijven mee op de wind, waardoor het lijkt alsof de vliegtuigen naast elkaar hebben gevlogen terwijl werkelijkheid is dat de vliegtuigen over 1 en dezelfde baan hebben gevlogen.
pi_24652313
Duurde even, maar ik heb voor Unclescorp een kaart met vliegroutes boven zijn huis en omgeving.
Helaas heb ik geen scanner, dus heb met een digitale camera een (macro)shot moeten nemen.
Waarschijnlijk is hij ook veel te groot, maar ik ben bang dat als ik 'm kleiner maak dat het te onoverzichtielijk wordt. (Die kaarten zijn überhaupt al niet het toonbeeld van duidelijkheid)

Ik heb de vliegvelden Brussel en Antwerpen rood gemaakt, zodat je een beetje weet welk gebeid er te zien is.Gent staat er niet op, aangezien daar geen vliegveld ligt. Maar volgens mij moet Unclecorp m.b.v. de vliegvelden Brussel en Antwerpen wel ongeveer weten waar hij woont.
In dat gebied heb ik een aantal luchtroutes (airways) rood gekleurd. Dat zijn standaard routes, maar niet persé de actueel gevlogen routes. Vaak worden er stukken afgesneden.
In principe zijn dit zowel lagere als hogere routes.
Alle zwarte en blauwe strepen zijn routes, driehoekjes zijn meldingspunten.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_24652594
RESPECT The_Stranger !

Ik ga da thuis es iets rustiger bekijken vanavond.

Is dit nu van een bepaalde datum of gewoon algemeen ?
pi_24652693
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:57 schreef UncleScorp het volgende:
RESPECT The_Stranger !

Is in principe een algemene kaart. Er kan eens eeen route verlegd worden, maar dat is vrij zeldzaam. (en nogmaals, vliegtuigen nemen vrij vaak shortcuts, dus ze komen niet 100% overeen met de werkelijkeheid. Echter ook met shortcuts zal het vliegverkeer zich vooral langs en op die routes concentreren)

Verder heb ik een filmpje proberen te maken wat het raster effect uitlegt.
Om een of andere reden kan ik geen gifs maken, dus dan maar een wmv geval
http://home.zonnet.nl/fly-guy/contrails.wmv
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 20 januari 2005 @ 16:07:53 #258
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_24652719
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:34 schreef The_stranger het volgende:
[afbeelding]
Respect idd! Hoe kom je hieraan?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_24652869
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 16:07 schreef Rasing het volgende:

[..]

Respect idd! Hoe kom je hieraan?
Werk er vrij vaak mee...
C. Sagan
pi_24654760
quote:
RESPECT The_Stranger !

lol.

indeed respect @ The_Stranger.

ben net thuis dus ga eerst op m'n gemakkie de rest van het topic en andere topics bekijken

nog ff 3 opmerkingen/vragen in de gauwigheid:
ik bekeek net het uitleg filmpje:
1. de wind kan van verticale 30 durende condensstrepen een horizontale lijn maken die wat langer blijft hangen?
2. normale condensstrepen zou'en in de regel in 1 minuut moeten verdwijnen.: hoe komt het dat een raster vaak uren blijft hangen?
3. vaak wordt er bij de waarnemingen van chemtrails bij gezegd dat het een aantal dezelfde vliegtuigen betreft, die boven 1 gebied blijven vliegen. Je kunt dit heel goed waarnemen als men met de trein reist. Is dit jou ook wel eens opgevallen?

en wordt nou niet boos, het zijn serieuse vragen

[ Bericht 18% gewijzigd door Oo-blackgirl-oO op 20-01-2005 19:34:50 ]
pi_24657622
Ok, het zou idd wel kunnen dat die strepen als het ware verplaatst worden door de wind.
Zouden die strepen dan niet meer geneigd zijn uit te rekken en te vervagen ?
In normale omstandigheden zou ik dat kunnen checken aan de hand van de positie van wolken, de shit is dat het meestal een heldere lucht is als ik 'het' zie ...
Maar soit, ik observeer gewoon en aan de hand van het plan van The_Stranger kan ik nu ook naar een patroon zoeken. Mijn laatste foto's zijn op een zondagmorgen genomen, dus zal ik proberen de boel ff verder af te letten.
Als er al een patroon in te vinden is, ontkracht het gans de boel wel voor mij. Ok moesten ze sporadisch sproeien, maar hier wekelijks over dit boeredorp ... voor de akkers misschien ja.
pi_24678170
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 22:07 schreef UncleScorp het volgende:
Ok, het zou idd wel kunnen dat die strepen als het ware verplaatst worden door de wind.
Zouden die strepen dan niet meer geneigd zijn uit te rekken en te vervagen ?
In normale omstandigheden zou ik dat kunnen checken aan de hand van de positie van wolken, de shit is dat het meestal een heldere lucht is als ik 'het' zie ...
Maar soit, ik observeer gewoon en aan de hand van het plan van The_Stranger kan ik nu ook naar een patroon zoeken. Mijn laatste foto's zijn op een zondagmorgen genomen, dus zal ik proberen de boel ff verder af te letten.
Als er al een patroon in te vinden is, ontkracht het gans de boel wel voor mij. Ok moesten ze sporadisch sproeien, maar hier wekelijks over dit boeredorp ... voor de akkers misschien ja.
*cool*

En nogmaals, niemand gelooft graag in bullshit dus waarom niet tijdelijk spotten om het in iedergeval voor jezelf zeker vast te stellen

ook een leuk weetje natuurlijk is dat 't op jou plekje in Nederland, sporadisch of zelfs niet voorkomt. Want dat zou gewoon vreemd zijn: waarom in bepaalde gebieden wel en in anderen niet bijv?
pi_24684092
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 19:11 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

lol.

indeed respect @ The_Stranger.

ben net thuis dus ga eerst op m'n gemakkie de rest van het topic en andere topics bekijken

nog ff 3 opmerkingen/vragen in de gauwigheid:
ik bekeek net het uitleg filmpje:
1. de wind kan van verticale 30 durende condensstrepen een horizontale lijn maken die wat langer blijft hangen?

Nee de wind zorgt ervoor dat een vertikale streep opschuift. Daarna komt een tweede vliegtuig, welke dezelfde route vliegt, en laat weer een contrail achter. Deze ligt dus naast de eerste. Als er nu een vliegtuig van overdwars komt, dan heb je al vrij snel een raster.
quote:
2. normale condensstrepen zou'en in de regel in 1 minuut moeten verdwijnen.: hoe komt het dat een raster vaak uren blijft hangen?
En waar staat dat "normale" contrails maar een minuut mogen blijven hangen?
Een contrail is niets anders dan waterdamp wat condenseert of sublimeert (wordt van damp vloeibaar of vast (ijs)). Waarom zou dan een contrail wel binnen een minuut moeten verdwijnen en een wolk niet?
Een wolk is waterdamp wat door opstijging en daardoor afkoeling, veranderd in vloeibaar water of ijs. En wolken blijven vrij lang hangen, toch?
En zoals een wolk ook kan verwaaien, zal dat met een contrail ook kunnen gebeuren.
quote:
3. vaak wordt er bij de waarnemingen van chemtrails bij gezegd dat het een aantal dezelfde vliegtuigen betreft, die boven 1 gebied blijven vliegen. Je kunt dit heel goed waarnemen als men met de trein reist. Is dit jou ook wel eens opgevallen?
Nu zit ik niet zo vaak in een trein, maar ik heb werkelijk nog nooit een vliegtuig langere tijd boven 1 gebied zien vliegen, behalve wanneer er een goede reden voor is.
Een van die redenen is dat er punten zijn in de buurt van een vliegveld waar vliegtuigen, als het druk is, moeten wachten tot het hun beurt is om te landen. ! zo'n punt is boven Lelystad, maar er zijn meerder punten, ook ten Noordwesten van Rotterdam. Boven zo'n punt draaien vliegtuigen rondjes boven elkaar, tot ze aan de beurt zijn en verder mogen vliegen. Verder heb ik nog nooit een vliegtuig langere tijd boven een bepaald gebied zijn vliegen.
quote:
en wordt nou niet boos, het zijn serieuse vragen
Papa is niet boos, papa is verdrietig
C. Sagan
pi_24739633
quote:
RESPECT The_Stranger !

en?
C. Sagan
pi_24740747
Grmbl ik ging den boel es uitzoeken met kompas enzo ... maar de kids primeerden dit weekend. Dus het zal voor een andere keer zijn.

Zondag heb ik wel es extra uitgekeken en ik dacht dat ik een patroon zag, maar het was een eind verder dan mijn huis ...

Dat de contrails meedrijven met de wind klopt ... onlangs was er bewolking en ik zag ze duidelijk meedrijven.
pi_24747623
vandaag was de bewolking wel mooi, zelfs nu nog als je naar buiten kijkt, zie je hoe de volle maan op ze schijnt.

*laatste paar dagen alleen maar bewolking. weinig trails uberhaupt gezien*
  woensdag 26 januari 2005 @ 02:17:55 #267
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24753601
Voor de chemtrail debunkers. Patent op sprayen van chemische substanties door vliegtuigen.

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_24753959
Ja leuk. Mooi dan is het ook geen conspirancy meer..
Hiermee bewijs je dat als je poeder in de lucht sproeit dat je dan poeder in de lucht hebt.

Iedere mongool kan een patent aanvragen, of het gehonoreerd wordt is een tweede, of het wat effect heeft is een tweede. Verder is het feit dat stoffen in de atmosfeer effect hebben op het hele systeem, een vorm van mind control door geheime organisaties is weer iets anders. Verder lijkt het me een slecht idee om Al2O3 in de atmosfeer te pompen, en kan me slecht voorstellen hoe dit global warming tegen gaat. Als iemand daar nog andere bronnen over heeft zou wel interessant zijn.
pi_24755385
Nou je kan je eigen weer bijna bestellen

http://www.weathermod.com/

Weather modification is also commonly known as cloud seeding, cloud modification, atmospheric resource management, and precipitation management. Weather Modification, Inc. specializes and excels in all aspects of this water management technology.

Specifically, we offer a complete range of services from turn-key operational programs for rainfall increase (rain enhancement), snow pack augmentation, hail damage mitigation (hail suppression), and fog clearing (fog dissipation), to technical assistance and/or technology transfer for all of these.

In addition, we can provide complete weather radar services, including interfaces with TITAN full-sky radar data archival software, a complete line of proven and FAA-approved seeding equipment, seeding aircraft, atmospheric research instrumentation, and aircraft modification for these purposes.

Ze hebben zelfs "groundbased" sproeiers

WMI has designed state of the art ground based silver iodide generators for seeding orographic clouds. The generators burn a mixture of acetone and silver iodide that produce a silver iodide plume which is ingested by the cloud.
pi_24755593
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 09:56 schreef UncleScorp het volgende:
Nou je kan je eigen weer bijna bestellen
Dat kan trouwens al heel lang en heeft verder weinig te maken met contrails die eventueel chemtrails zouden zijn. Volgens mij is het een Rusische uitvinding en hebben ze het o.a gebruikt voor een concert van U2 in Moskou ergens eind jaren 80 die door regen verstoord zou worden. De organisatie/ overheid besloot toen maar om enkele vierkante km wolken op te ruimen.

Maar wat is volgens jouw de link met chemtrails? Ik zie hem namelijk niet, zogenaamde chemtrails worden nu niet echt breed uitgesproeid en op een veel te grote hoogte om echt effectief te kunnen zijn, voor wat dan ook, terwijl het bij het besproeien van het wolkendek hetzelfde gaat als bij het besproeien van akkerland, breed en zo laag mogelijk. Dus in dit geval vlak boven het wolkendek.
pi_24755659
Eerlijk gezegd begin ik er idd minder en minder in te geloven ...
Aan de hand van het vluchtplan van The_Stranger kon ik zien dat ik idd in een druk vlieggebied woon ... dus is het niet echt ongewoon dat er af en toe es een raster verschijnt.
Het bestaat in elk geval en misschien wordt of werd het ooit wel misbruikt voor het een of ander.
Maar wekelijks boven mijn boerendorp komen sproeien
pi_24755849
Van alle (bij mij bekende) complot theorieen vind ik deze dan ook 1 van de minst geloofwaardige samen met de alien en reptilian theorieen.
pi_24756024
De minst geloofwaardige lees ik zelfs niet eens
En de aliens ben ik nog niet uit maar ik ben wel al aan 't elimineren
Welke complottheorie "geloof" je dan wel 'n beetje Chewie ?
pi_24756323
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:38 schreef UncleScorp het volgende:
De minst geloofwaardige lees ik zelfs niet eens
En de aliens ben ik nog niet uit maar ik ben wel al aan 't elimineren
Welke complottheorie "geloof" je dan wel 'n beetje Chewie ?
Eigenlijk geen enkele maar sommige zijn nog redelijk geloofwaardig opgezet of plausibel te maken.
Zoals die van de NWO/Illuminati bijvoorbeeld, geloof er geen snars maar kan nog redelijk onderbouwt worden maar dat komt vooral door "Circumstantial evidence ".
  zaterdag 29 januari 2005 @ 03:42:27 #275
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24810694
again @ the_stranger

dit likt mij een PDE

heb je meer voorbeelden van rotatie trails als gevolg van turbulentie van het vliegtuigframe ?

anders moet dit weer een van die test projects zijn !

(kan nml de detonatie Freq nog niet htuisbrengen )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')