Ik denk dat het patroon wat je ziet ontstaat door het zeer snel, maar wel onregelmatig oplossen van de contrail. Ik zie ze wel vaker en Ridvan heeft zelfs een foto gepostquote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:42 schreef merlin693 het volgende:
again @ the_stranger
[afbeelding]
dit likt mij een PDE
heb je meer voorbeelden van rotatie trails als gevolg van turbulentie van het vliegtuigframe ?
anders moet dit weer een van die test projects zijn !
(kan nml de detonatie Freq nog niet htuisbrengen )
Nee, klopt, komt door de post van smash789quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:19 schreef The_stranger het volgende:
[..]
ps. ben ik de enige die bij het openen van dit topic een popup krijg om mijn username en password in te vullen om verbinding te krijgen met:
www.countyofessex.on.ca ???
Er is er maar een die zo luna is, DIZZER22 of moet ik zeggen PARALIEN misschien RAYDEN anders WESLEY hoe dan ook er kan er maar een de gekste zijn.quote:Op zondag 26 december 2004 19:31 schreef T2012 het volgende:
Handig voordeel, debunkers zijn er niet toegestaan, daar dus geen kinder praktijken en niet te bevatten halfgare moderatie zoals hier. Misschien zie ik je daar ooit.![]()
De tekst uit die patentaanvragen gaat over het op grote hoogte sproeien van bepaalde stoffen om het broeikaseffect tegen te gaan. Ik dacht dat met chemtrails werd bedoeld het op grote hoogte van stoffen met de bedoeling om hierbij op de aardbodem bij mensen bepaalde effecten te bereiken. Dat zijn dus twee hele verschillende dingen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 02:17 schreef Aurora025 het volgende:
Voor de chemtrail debunkers. Patent op sprayen van chemische substanties door vliegtuigen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nu net het zwakke punt in het hele verhaal, niemand weet waartoe chemtrails dienen... Volgens de een zijn ze positief voor de mens en zijn omgeving, volgens de ander zijn ze bedoeld om 50% van de mensheid uit te roeien...quote:Op zondag 30 januari 2005 09:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De tekst uit die patentaanvragen gaat over het op grote hoogte sproeien van bepaalde stoffen om het broeikaseffect tegen te gaan. Ik dacht dat met chemtrails werd bedoeld het op grote hoogte van stoffen met de bedoeling om hierbij op de aardbodem bij mensen bepaalde effecten te bereiken. Dat zijn dus twee hele verschillende dingen.
Dat denk je enkel maar. In werkelijkheid is het een virtuele werkelijkheid die je voor ogen gehouden wordt.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:42 schreef Darksoulz het volgende:
Heb me nog niet ziek, gedesorienteerd, anders gevoeld. Heb nog nooit zo'n web van contrails gezien in mijn buurt maar ik woon dan ook niet in de buurt van een vliegveld.
Bedankt dat je me de waarheid laat zien, zonder jou had ik in een eeuwige illusie geleefd. Mijn dank is grootquote:Op zondag 30 januari 2005 23:45 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat denk je enkel maar. In werkelijkheid is het een virtuele werkelijkheid die je voor ogen gehouden wordt.
oh elke wolk is een chemtrail?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:02 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
offtopic
Ik stel liever aan de mods voor om al jpou posts uit mijn topic te verwijderen![]()
/offtopic
vandaag ook weer zeer bewolkt!
dat snap ik niet...waarom ga je niet gewoon eens onder een chemtrail liggen...en vang je die zooi op... (quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:49 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
feitelijk zullen wij allen nooit met keiharde bewijzen kunnen komen, aangezien we niet eens de substantie aan sporen van mogelijke chemtrails makkelijk kunnen nagaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |