Hugo komt naar TVNLquote:Op maandag 20 december 2004 16:22 schreef pberends het volgende:
Studio Voetbal komt toch niet meer terug ivm John de Snol?
Maar wanneer gaan die voetbalrechten in? Einde van het seizoen of vanaf 2005 al?quote:
volgend seizoen ja....quote:Op maandag 20 december 2004 16:22 schreef pberends het volgende:
Studio Voetbal komt toch niet meer terug ivm John de Mol?
dat duurt nog tot volgend jaar dus dat kan nog wel evenquote:Op maandag 20 december 2004 16:22 schreef pberends het volgende:
Studio Voetbal komt toch niet meer terug ivm John de Snol?
Idd VB had echt helemaal niks te melden. Hij durfde niet eens iets over de transfer van Zlatan te zeggen en eerlijk gezegd snap ik niet waarom hij dat niet durfde.quote:Op maandag 20 december 2004 17:27 schreef Nyluzzz het volgende:
Wat is die Marco van Basten toch een saaie lul, na vijf minuten had ik er al genoeg van.
En die voetbalrechten gaan volgens mij in het nieuwe seizoen in. Dat lijkt me wel zo logisch en anders kan De Mol het nooit voor elkaar krijgen om een fatsoenlijk programma in elkaar te zetten..
omdat er eerst een ander posticoontje stond....quote:Op maandag 20 december 2004 17:58 schreef Loohcs het volgende:
Volgens mij heeft de geachte user pberends een lachend posticontje gebruikt en weet hij best dat de uitzendrechten van het voetbal niet midden in 't seizoen naar een ander zullen gaan, dus waarom er drie serieuze reacties komen op zijn post komen is mij niet geheel duidelijk
Mea Culpa...quote:Op maandag 20 december 2004 18:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat er eerst een ander posticoontje stond....
quote:Op maandag 20 december 2004 17:58 schreef Loohcs het volgende:
Volgens mij heeft de geachte user pberends een lachend posticontje gebruikt en weet hij best dat de uitzendrechten van het voetbal niet midden in 't seizoen naar een ander zullen gaan, dus waarom er drie serieuze reacties komen op zijn post komen is mij niet geheel duidelijk
[..]
Idd VB had echt helemaal niks te melden. Hij durfde niet eens iets over de transfer van Zlatan te zeggen en eerlijk gezegd snap ik niet waarom hij dat niet durfde.
quote:Op maandag 20 december 2004 18:25 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding] is bij mij een neutraal posticontje. Ik ben ook nummer-1 houder in het gebruik van het [afbeelding]-icon. Het was een serieuze vraag. Bedankt voor de antwoorden.
quote:
De wat? M'n Zimbabwiaans is helaas niet zo goed.quote:
En heb je inmiddels je woordenboek Zimbabwiaans-Nederlands al gevonden?quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
De wat? M'n Zimbabwiaans is helaas niet zo goed.
zou die mogen liegenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:17 schreef tong80 het volgende:
Ja ik zocht dit topic al.
Jorien op het juiste moment.
Ik hoop dat ie zegt dat ze alle vertrouwen in Gullit hebben.
Tering wat een onzin dat WK. Ik wil Studio Sportquote:Op zondag 23 januari 2005 23:16 schreef popolon het volgende:
Morgen dus i.v.m. WK sprint.
Met Jorien, hehe.
Er is nu Studio Sport op.quote:
quote:
Studio Sport is er wel, nu nog voetbalquote:Op zondag 23 januari 2005 23:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Tering wat een onzin dat WK. Ik wil Studio Sport
quote:
quote:
Ah die, leuk spandoek inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2005 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij hing al bij RKC-thuis en Utrecht-uit, maar nu heeft ie (na ruim 500 min. zonder doelpunt) eindelijk gewerkt.
Hij is blijkbaar ziek geweest, zoals hij zelf zei.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Hugo ziet er nog slechter uit dan normaal.
Gezien ja, was leuk. Al liet Koeman ook zien dat hij naast geweldige trainercapaciteiten over een dosis humor beschikt waar je U tegen zegt!quote:Op maandag 24 januari 2005 23:21 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Dat was al bekend, zie Kopspijkers.
Koeman? Voor zover ik me kan herinneren was dat de meest chagerijnige en zenuwachtige gast die ooit aan het Kopspijkers-spel meedeedquote:Op maandag 24 januari 2005 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gezien ja, was leuk. Al liet Koeman ook zien dat hij naast geweldige trainercapaciteiten over een dosis humor beschikt waar je U tegen zegt!
Kuyt is geen goede voetballer, die verdient niet meer.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:34 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Kuijt 0,8 miljoen
Dat vind ik veel schokkender. Die is na dit seizoen ook weg.
TOPSCORER EREDIVISIEquote:Op maandag 24 januari 2005 23:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kuyt is geen goede voetballer, die verdient niet meer.
De topscorer van de HCE is wel meer waard dan 10 miljoen.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef Herdenking het volgende:
Als ze echt 10 miljoen hadden kunnen krijgen voor kuit!
Dan begrijp ik er echt geen zak van.
en dan.... heb je geld maar je bent je doelpunten kwijt.......quote:Op maandag 24 januari 2005 23:41 schreef Herdenking het volgende:
Als ze echt 10 miljoen hadden kunnen krijgen voor kuit!
Dan begrijp ik er echt geen zak van.
quote:
Wat is dat een smerige gluiperd zeg, net zoals Kesler.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:45 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Die rat van een v. Praag is nu aan het woord.
Voorselectiequote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:15 schreef Greetings het volgende:
Haha... was coole uitzending ja!
Met de plakbandjes op de deuren
En het haar van Hugo
En hoorde ik het op het eind nu goed dat Gentenaar eindelijk is geselecteerd voor Oranje?![]()
ik ben me al aan het voorbereiden op volgend voetbalzeizoenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Vanwegen het schaatsen een dag eerder.Jezus wat zou ik balen alsik juist deze aflevering zou hebben gemist.
Inderdaad. Zo heel erg als veel reacties in dit topic doen vermoeden was het ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:23 schreef Staanplaats het volgende:
Ik vond dat Van der Herik wel een paar keer makkelijk kon ontsnappen. Sommige antwoorden gingen nauwelijks in op de vraag, maar vervolgens werd er niet doorgezaagd. Aan z'n houding kon je wel zien, dat hij het niet altijd even makkelijk had. Maar om nou te zeggen dat hij afgemaakt is? Daarvoor lieten de drie toch echt teveel respect zien..
Waarom staat dit nu weer niet op Uizendinggemistquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:09 schreef Woffel het volgende:
Damn, was 't gister helemaal vergeten te kijken. En natuurlijk staat de aflevering niet op uitzendinggemist.nl![]()
Dan knippen ze dat er toch uit,quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:11 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat het met de rechten te maken heeft. Voetbalwedstrijden (of delen daarvan) mogen bijvoorbeeld niet op internet gezet worden.
quote:Op zondag 30 januari 2005 20:22 schreef Yeahinho het volgende:
Wie is de gast vanavond?
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rob Janssen, zaakwaarnemer en adviseur van Ado, zit vanavond bij Jack, Youri en Hugo.
quote:
Vorige keer was het anders erg goedquote:Op zondag 30 januari 2005 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch maar weer voor opgebleven. Ben benieuwd of het dit keer wel interessant is en ik weer niet het gevoel heb "Ben ik hier nou voor wakker gebleven?"
wel kromquote:
Welkomquote:Op zondag 30 januari 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
Toch ook maar weer even rechtstreeks kijkt, die film op 3 laat ik vandaag schieten.
en Rob Jansen pingelt er vervolgens nog 5.000 mark vanafquote:Op zondag 30 januari 2005 22:49 schreef Zwansen het volgende:
Youri een boete van 15.000 mark voor je trainer in het zwembad gooien!
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:19 schreef DarkShine het volgende:
Spelers van Roda zijn weer onbekend bij de NOS.
Over het debuut maken voor het Turkse elftal als Nederlandse Turk. Volgens hun was dat nog niet gebeurd.quote:
Want?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:19 schreef DarkShine het volgende:
Spelers van Roda zijn weer onbekend bij de NOS.
Video loopt mee voor later bekijken.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:27 schreef tong80 het volgende:
Golfert en de rest wel nar Nederland 2 kijhken nu.Jan Muilder met een interview en veel oude beelden.
Niks, maar pberends weet dan ook niet van voetbalquote:Op zondag 6 februari 2005 16:56 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft dat met Studio voetbal te maken ?
Werd net idd al aangekondigd door Tom Egbers.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zal vanavond wel weer over spreekkoren gaan.
Ten Napel natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2005 23:05 schreef anoukforza het volgende:
die commentator die N Kufo een 'gevaarlijke rakker'' noemt, wat is zijn naam?
Mja, maar de ontwerper heet Bikkembergquote:Op zondag 6 februari 2005 23:45 schreef Erasmusch het volgende:
Cziommer: spraken ze daar niet in verleden tijd? 1,5 jaar geleden zat Feyenoord wel achter m aan, maar koos ie voor Schalke.
Ook gelul dat Jack het weer over de verschirkkelijke spreekkoren moest hebben...hij is dan toch ook gewoon een tasjesdief? Net als de jong het zoontje van een crimineel is![]()
het is bikkembergs
Het is ook nooit goed. De hele aflevering zijn ze negatief over Ajax, is het nog zeker Studio Neus.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:48 schreef Moody het volgende:
Nou, het was inderdaad "ff" en Van Gelder wist niet hoe snel hij het weer over Ajax moest hebben
Deksels dit en deksels dat...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:06 schreef VoreG het volgende:
Ten Napel..
Het gaat gewoon om de belangstelling.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. De hele aflevering zijn ze negatief over Ajax, is het nog zeker Studio Neus.
Heb je wel gelijk in, maar Feyenoord en Ajax intresseren meer mensen dan AZ en Heerenveen. En als het slecht gaat met een club, hoort die juist meer aandacht te krijgen, denk ik. Bij een crisis is er veel meer te discuseren.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om de belangstelling.
AZ en Heerenveen verdienen nu gewoon meer belangstelling dan Feyenoord en Ajax, laat het dan ook zo zijn en lul niet eindeloos over die uitgemelkte zaken
Het was crisis bij de grootste club van Nederland en het wordt waarschijnlijk weer crisis. Logisch dat ze er over praten. En Twente kreeg terecht alle credits.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:00 schreef Moody het volgende:
Het gaat gewoon om de belangstelling.
AZ en Heerenveen verdienen nu gewoon meer belangstelling dan Feyenoord en Ajax, laat het dan ook zo zijn en lul niet eindeloos over die uitgemelkte zaken
Feyenoord meer supporters? Volgens mij is het bij Ajax wekelijks drukker dan in Rotterdam. En waarom kijk je naar de afgelopen 10 jaar? Waarom niet de laatste 100 jaar of de laatste 3 jaar?quote:Op maandag 7 februari 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
De grootste club van Nederland is nog altijd Feyenoord (meer supporters). Sportief gezien is PSV dat (landelijk kijkend naar de afgelopen 10 jaar).
Omdat dat nou eenmaal beter uitkomt voor zijn kromme redeneringen.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:31 schreef gras het volgende:
[..]
Feyenoord meer supporters? Volgens mij is het bij Ajax wekelijks drukker dan in Rotterdam. En waarom kijk je naar de afgelopen 10 jaar? Waarom niet de laatste 100 jaar of de laatste 3 jaar?
Ah, ik zie nu ook dat het om 'landelijk' gaat. Internationaal telt natuurlijk niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Omdat dat nou eenmaal beter uitkomt voor zijn kromme redeneringen.
lijkt me een understatement, jezus zeg, die gozer heeft de hele avond geen zinnig woord gezegd. Slachtoffer van de mediatraining waarschijnlijk, echt dramatischquote:Op zondag 6 februari 2005 11:58 schreef anoukforza het volgende:
Yildirim is een rustige gozer en denkt goed na voordat hij iets zegt.
Hij is gewoon bescheiden en verlegen. Dat onderscheid moet je kunnen maken vind ik.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:17 schreef Fabio_Aldo het volgende:
[..]
lijkt me een understatement, jezus zeg, die gozer heeft de hele avond geen zinnig woord gezegd. Slachtoffer van de mediatraining waarschijnlijk, echt dramatisch![]()
Met Hugo Borst lijkt me dat een aardige combinatie.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
Morgen als gast de vader van Youri: Jan Mulder.
Verheug me er nu al op.
Ja, en daardoor mis ik de aansluiting weer met die VPRO-serie straks.quote:
Mooi zo, alweer 1 kijker minder.quote:
Heerenveen maakt gelukkig geen gebruik van mediatraining. Bij Heerenveen blijven de spelers gewoon mensen ipv voorgeprogrameerde robotsquote:Op maandag 7 februari 2005 20:17 schreef Fabio_Aldo het volgende:
[..]
lijkt me een understatement, jezus zeg, die gozer heeft de hele avond geen zinnig woord gezegd. Slachtoffer van de mediatraining waarschijnlijk, echt dramatisch![]()
Foppe is ook altijd zo boeiend op TV ja.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:33 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Heerenveen maakt gelukkig geen gebruik van mediatraining. Bij Heerenveen blijven de spelers gewoon mensen ipv voorgeprogrameerde robots![]()
Ik heb het over spelers dudequote:Op zondag 13 februari 2005 23:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Foppe is ook altijd zo boeiend op TV ja.
stemmetjes in z'n hoofd..of hij heeft aan de paddo's of LSD gezetenquote:Op zondag 13 februari 2005 23:36 schreef ferrarifreak het volgende:
Hugo ziet zelf een beetje spoken. Ik heb geen enkele PSV-er horen klagen over dat er geen PSV-speler in stond woensdag hoor
Die zijn ook altijd goed voor spectaculaire uitspraken inderdaad.quote:
Cherry, het was ook meer als een grap bedoelt. Bekijk de smiley na mijn bericht maar. Het is een feit dat Heerenveen niet aan mediatraining doet, maar veel verschil heeft het imo niet.quote:Op zondag 13 februari 2005 23:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die zijn ook altijd goed voor spectaculaire uitspraken inderdaad.
die zagen we inderdaad niet aankomenquote:Op zondag 13 februari 2005 23:59 schreef anoukforza het volgende:
oo jack, wat ben je grappig met je ''wat zeg je?''
Hm ok, ik let nooit op smileys eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:02 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Cherry, het was ook meer als een grap bedoelt. Bekijk de smiley na mijn bericht maar. Het is een feit dat Heerenveen niet aan mediatraining doet, maar veel verschil heeft het imo niet.
straks gaat tie zeggen dat hij z'n bril niet op heeftquote:Op maandag 14 februari 2005 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zagen we inderdaad niet aankomen
Smileys zijn toch wel essentieel in mijn postsquote:Op maandag 14 februari 2005 00:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hm ok, ik let nooit op smileys eigenlijk.
Ligt er ook wel aan dat er bij Heerenveen weinig gebeurt en aan het type mensen dat ze daar hebben. Op Omr Fryslan heb ik Foppe weleens flink uit zien halen richting de KNVB.
Heerenveen is een suffe club, dus veel spectaculaire uitspraken of dingen kan je daar niet verwachten.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:07 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Smileys zijn toch wel essentieel in mijn posts
Maar wat heeft het type mensen in Heerenveen & wat daar gebeurt te maken met het uithalen van Foppe naar de KNVB?
Gelukkig hebben mensen verschillende meningen en woord interpretatiesquote:Op maandag 14 februari 2005 00:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heerenveen is een suffe club, dus veel spectaculaire uitspraken of dingen kan je daar niet verwachten.
Van Bommelquote:Op zondag 13 februari 2005 23:36 schreef ferrarifreak het volgende:
Hugo ziet zelf een beetje spoken. Ik heb geen enkele PSV-er horen klagen over dat er geen PSV-speler in stond woensdag hoor
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal. Volgens mij doen de meeste spelers dit..quote:Op maandag 14 februari 2005 09:06 schreef Moody het volgende:
Tis toch normaal dat spelers het publiek bedanken, waarom is Kuyt zo bijzonder?
Volgende week ben ik toch wel benieuwd, kijken hoe Borst dan aan de tafel zit.quote:Op maandag 14 februari 2005 09:06 schreef Moody het volgende:
Tis toch normaal dat spelers het publiek bedanken, waarom is Kuyt zo bijzonder?
Verder was Jan Mulder een betere gast dan die saaie voorgeprogrammeerde Ajax spelers die altijd als gast komen....zo ook weer volgende week
Heerenveen is allesbehalve een suffe club....ze maken het de top-3 vaak lastig met een vierde van het budget. Ajax en PSV, dat zijn suffe clubs met dooie stadions en misplaatste arrogantie.quote:Op maandag 14 februari 2005 00:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heerenveen is een suffe club
Niet alleen die elleboog, die karatetrap mocht er ook wezenquote:Op zondag 20 februari 2005 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Hugo kan zijn lol op met al die ellebogen tijdens Groningen - Twente.
idd jammer..valt allemaal nog heel erg mee hehe..quote:Op zondag 20 februari 2005 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Triest dat ze die beelden van die middelvinger niet hebben bij Studio Neus.
Idd leuk tot nu toequote:Op zondag 20 februari 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:
toch eigenlijk wel leuk tot nu toe
Er is geen bal aan eigenlijk.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef westrtp het volgende:
[..]
idd jammer..valt allemaal nog heel erg mee hehe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |