abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 december 2004 @ 09:37:51 #1
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24096761
OK, bij gebrek aan anderen open ik nu maar aflevering 16 van het punkrock/hardcore topic. Ik heb niet de tijd en de skills om een overzicht van alle topics uit het verleden te geven, maar misschien iemand anders wel.

De topic-titel zal wel niemand bekend voorkomen, maar het is een 7" van het Japanse Confuse uit 1987. Op zich niet zulke hele bijzondere punky hardcore, maar Confuse speelt een bijzonder spelletje met de distortion. Vrijdagavond was ik op weg naar de Koekoeroe Reedio benefit in Leiden en ben ik twee keer afgestapt omdat ik dacht dat mijn fiets piepte en knarste, als ik mijn discman uitzette bleek het Confuse te zijn die dat geluid maakte.

Het lijkt een ondoordachte bak herrie, maar zit heel graffineerd in elkaar. De gitaar klinkt zo hier en daar meer als een tegel die doorgezaagd wordt op zo'n cirkelzaagtafel, maar alleen op de momenten dat daar ruimte voor is. Perfecte herrie dus.

Ook de Koekoeroe reedio benefiet was een goede avond. Thanks to the Girl en .Omission speelden allebei erg goed (over DJ chaos en zijn Deutschpunk ga ik het niet eens hebben). Maar toen bijna het hele publiek al weg was kwam de klapper van de avond. Visions of War, een super-crsutband uit Belgie. Waanzinnig strak en heftig en met lekkere Skandi-punk invloeden.

En ik heb een Koekoeroe reedio T-shirt, wat wil een mens nog meer?

pi_24098501
Maargoed dat ik gisteravond niet meer op die Textures post kon reageren, grrrr
jeweetz
pi_24099715
tvp
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24102576
Sorry, ik heb het vorige topic volgemaakt, en ik was gisteren te vuil om een nieuwe te openen. 1000 maal mijn welgemeende excuses en een rondje virtueel bier.
War. War never changes.
pi_24102739
Gaat weer hard met de punkrock/hardcore topics

Kletz alles goed man, zaterdag amper gesproken ! Was wel leuk in de MAC
je draaide weer een aantal fijne nummertjes, Rancid en Madball.
Alleen Madball op een te druk moment, jammer want je kon het nummer niet afmaken en het allerlaatste stukje na die fade-out is gewoon vet !

TIMES ARE CHANGING !!
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24103116
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:19 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Gaat weer hard met de punkrock/hardcore topics

Kletz alles goed man, zaterdag amper gesproken ! Was wel leuk in de MAC
je draaide weer een aantal fijne nummertjes, Rancid en Madball.
Alleen Madball op een te druk moment, jammer want je kon het nummer niet afmaken en het allerlaatste stukje na die fade-out is gewoon vet !

TIMES ARE CHANGING !!
Was zeker een goed avondje sem!!!!

Verdomme jah... Ik zat net in een blokje rock enzo dus ik startte deftones en daarna Madball. Ik dacht dat kan wel.. Pride is wel een hard nummer maar niet verwacht dat de respons zo groot zou zijn .

Als we geen discotheek waren geweest had ik em gewoon volledig hard door laten lopen, maar je zag zelf dat ik geen keuze had om het nummer te verneuken maar ja... Ik zal em op een ander moment wel een keer weer draaien

Oja roeland en bart hebben een bekeuring (ze weten nog niet hoeveel!) voor baldadigheid haha...

Krijg je als je een 250 meter rode loper midden in de binnenstad gaat oprollen met je dronken kop . Das vragen om problemen. En gelukkig waren de mensen in het blauw er weer snel bij
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24103392
Vant weekend naar Peter Pan Speedrock geweest, in de Koog in Noord-Scharwoude. Was toch best een heftig feestje. Tijdens het voorprogramma Susan's Garden (een mix van The Hives, Ramones en andere 70'/80's punkrock'n roll bandjes) lekker gemosht met de drummer van PPS. Heb ook maar effe een EP'tje van ze meegenome, al waren ze live 10 keer beter dan op cd. Hoe dan ook, na Susan's Garden kwam Peter Pan Speedrock, samen met Dikke Dennis. Erg vet. Hehe. Letterlijk en figuurlijk. Johannes de Boom van de Shavers was er trouwens ook, die zong ook nog ff mee.

Alles was vet, leuke pit, aardige gasten in de pit, ging allemaal lekker... maar toen gebeurde het. Een of andere dude, ws. roadie, ging achterlangs het podium op en kwam vanuit het niets al springend het publiek in. Of althans, die paar gasten die daar toevallig stonden. Gevolg was dat de springende dude keihard - en dan bedoel ik ook KEIHARD met z'n bek vol tanden op de grond kwam. De tanden vlogen door de lucht heen. Bloeden dat het deed! Jammer dat ik m'n camera niet mee had. .

Punk als die kerel was, wilde die natuurlijk geen hulp, al nam ie dat biertje wat ie van Dikke Dennis kreeg maar al te graag aan... niet echt slim dus. De tanden hebben ze nog wel teruggevonden, maar of ze er nog terug in z'n mond komen... denk het niet. Sinds tijden niet meer zo'n incident gezien tijdens een gig.
pi_24103582
Jezus dat is wel heftig
War. War never changes.
pi_24103744
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:21 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Jezus dat is wel heftig
Hahha, ja. Deze avond zal ik niet vergeten heheh..., en die kerel aka Mr. Teethless waarschijnlijk helemaal niet! Echt, hoe die kerel er verbaasd bij stond te voelen in z'n mond, het bloed stroomde er uit. Het leek net Fight Club . Ook toen ie later glimlachend op het podium stond met een biertje in z'n hand.
pi_24103758
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:21 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Jezus dat is wel heftig
duidelijk maar ja lang niet zo heftig als een BFP show op EHCP 4 dacht ik in maastricht.

Paar duitse skins tegen wat mosh/metal gasten damn. Ik zag gewoon een gast op de grond liggen en er werd vol op zijn gezicht getrapt TE ZIEK!!!

Ik stond op een gegeven moment achter een merch stand haha wat iedereen werd alle kanten op geduwd. Bebloede mensen rende naar buiten.... Een gast liep langs me heen met z'n hand onder z'n kin en et bloed stroomde er uit als regen wat naar beneden valt :S te ziek.

Maar ja shit happens ook voor die gast die z'n bek open heeft liggen tijdens die PPS show
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24103899
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:48 schreef Kletz het volgende:

[..]

Was zeker een goed avondje sem!!!!

Verdomme jah... Ik zat net in een blokje rock enzo dus ik startte deftones en daarna Madball. Ik dacht dat kan wel.. Pride is wel een hard nummer maar niet verwacht dat de respons zo groot zou zijn .

Als we geen discotheek waren geweest had ik em gewoon volledig hard door laten lopen, maar je zag zelf dat ik geen keuze had om het nummer te verneuken maar ja... Ik zal em op een ander moment wel een keer weer draaien

Oja roeland en bart hebben een bekeuring (ze weten nog niet hoeveel!) voor baldadigheid haha...

Krijg je als je een 250 meter rode loper midden in de binnenstad gaat oprollen met je dronken kop . Das vragen om problemen. En gelukkig waren de mensen in het blauw er weer snel bij
Was wel jammer dat je Pride niet kon afmaken, tjeerd chris en ik hadden er duidelijk lol mee.

ahahahah en die actie van bart en roeland was geniaal !! ik heb me kapot gelachen om die politieagenten... We gingen nog in discussie met de blauwen over wat het nou eigenlijk uit maaktte of die rol opgerold werd, omdat het zondagochtend toch wel weg was. Maar ze wouden niet verder discussieren. Ook aangeboden om de boete te delen maar mocht niet, uiteindelijk vroeg kamphorst maar of de politieagente van dansen hield en of ze mee uit wou gaan
fantastich avondje
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24104145
Hey dames, niet te persoonlijk he. Anders kunnen wij niet mee praten hoe leuk de actie was van Bart en Roeland en hoe veel lol Sem, Tjeerd en Chris hadden!

pi_24105836
Die punks ook altijd. Altijd hetzelfde gezeik met ze
jeweetz
  maandag 20 december 2004 @ 18:43:42 #14
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24105989
tvpske
pi_24106058
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:59 schreef =HellFire= het volgende:
Hey dames, niet te persoonlijk he. Anders kunnen wij niet mee praten hoe leuk de actie was van Bart en Roeland en hoe veel lol Sem, Tjeerd en Chris hadden!

mijn welgemeende excuses
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24108870
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:47 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

mijn welgemeende excuses
oja ook die van mij
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24114215
Hehe, no problemo. Tis alleen zo dat deze manier van slowchat voor de rest niet echt interessant is.
pi_24115417
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:00 schreef =HellFire= het volgende:
Hehe, no problemo. Tis alleen zo dat deze manier van slowchat voor de rest niet echt interessant is.
hmz niet eens!!!!???? Maar goed ok ontopic.

Ik heb van de week bij een vriend wat shirts besteld van RISE AGAINST, RAISED FIST, TEN FOOT POLE en WALLS OF JERICHO.

Dat waren nog shirts die ik moest hebben, dus ik ben weer blij voorlopig!!

Voor de rest nog iemand de nieuwe 7 seconds gehoord? ik nog niet, maar hij moet geweldig zijn!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24115784
hey knakker, welk shirt van Rise Against ?
ik heb er namelijk ook een besteld, en nog 1 van strike anywhere
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24117050
Hey, doe mij ook wat shirts!! In geen tijden meer nieuwe merch gekocht.

En ja ik heb de nieuwe 7 seconds. En op het eerste gezicht issie redelijk, zeker niet slecht, maar hij wordt echt steeds beter naarmate je hem hoort! Groeiplaatje dus.
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:08:00 #21
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24117203
Ik heb Committed for Life en vergeleken met die 7" vallen CD's van 7 seconds nog wel eens tegen. Is het weer zo'n inhaken-en-meedeinen plaatje geworden?
pi_24117452
Als ik denk wat het is wat jij denkt te zeggen dan denk ik dat je wel kan zeggen dat je kan zeggen dat het een in-haken-en-meedein plaatje is geworden.

pi_24117473
Trouwens, op die cd van Comeback Kid - Turn Around, het nummertje Always, daar zingt Davey Havoc van AFI toch op, of nie?
pi_24117651
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 13:52 schreef StrikeAnywhere het volgende:
hey knakker, welk shirt van Rise Against ?
ik heb er namelijk ook een besteld, en nog 1 van strike anywhere
Chris zei nog welke jij had dus heb ik een andere genomen en die vond ik zelf ook super vet dus ...

Krijg als et goed is nog een Haunted shirt en ik heb er geen van SA gehaald want daar had ik er al 1 van!... wel een RAISED FIST shirt daar zat ik lang op te wachten!!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24118335
Walls of Jericho, dat vind ik nu echt geen reet aan zeg. Muzikaal gezien vind ik het aardig rocken, maar die vrouwelijke zang klinkt gewoon voor geen meter.
War. War never changes.
  woensdag 22 december 2004 @ 08:49:59 #26
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24132318
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:19 schreef =HellFire= het volgende:
Als ik denk wat het is wat jij denkt te zeggen dan denk ik dat je wel kan zeggen dat je kan zeggen dat het een in-haken-en-meedein plaatje is geworden.

En ik ben meer liefhebber van het snelle harde werk dan van die wooooohooohooohoohooooo-nummers. Maar ik zal hem eens ergens luisteren
pi_24133220
Tja ik ben altijd wel in voor een potje woohohooho nummers. Daarom vind ik Bad Religion ook altijd zo geweldig. Die band bestaat overigens al bijna weer 25 jaar geloof ik. Gaan al weer tijdje mee zeg, damn.
pi_24133504
echt bad religion en lagwagon (ok against the grain en thrashed vind ik zeker heel fijn!!) hebben me nooit echt iets gedaan.

Ik was meer van de satanic surfers, Ten foot pole, Venerea, Guttermouth, NOFX en Pennywise. En oude NFAA en Millencolin. Pas later NUFAN maar BR en Lagwagon heeft bij mij nooit een snaar geraakt.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24135253
Lagwagon's oudere albums zijn wel okay, latere albums zijn wel leuke nummers, daar niet van, maar het mist toch die snelle punkrock feeling over het algemeen. Al die bands die jij noemt Kletz, vind ik natuurlijk ook erg vet (al moet ik zeggen dat NOFX mij de laatste jaren echt tegenvalt, Millencolin live om te huilen is en het jammer is dat No Fun At All niet meer bestaat).

Maar BR blijft toch altijd iets speciaals voor mij, weet niet wat het is... Pennywise idem, maar in mindere mate.
pi_24135578
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:42 schreef =HellFire= het volgende:
Lagwagon's oudere albums zijn wel okay, latere albums zijn wel leuke nummers, daar niet van, maar het mist toch die snelle punkrock feeling over het algemeen. Al die bands die jij noemt Kletz, vind ik natuurlijk ook erg vet (al moet ik zeggen dat NOFX mij de laatste jaren echt tegenvalt, Millencolin live om te huilen is en het jammer is dat No Fun At All niet meer bestaat).

Maar BR blijft toch altijd iets speciaals voor mij, weet niet wat het is... Pennywise idem, maar in mindere mate.
als het goed is een NFAA reunie op groezrock 2005!!!

7seconds, strike anywhere, slapshot en Social D. spelen er ook als et goed is, maar volgens mij is dat hier al ergens een keer neergezet
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24137745
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:57 schreef Kletz het volgende:

[..]

als het goed is een NFAA reunie op groezrock 2005!!!

7seconds, strike anywhere, slapshot en Social D. spelen er ook als et goed is, maar volgens mij is dat hier al ergens een keer neergezet
YOOO!!!! Daar moet ik echt heen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_24138332
social d is behoorlijk wishfull thinking voor Groezrock.... maar mocht dit waarheid worden, dan koop ik gelijk een kaartje (en met mij nog wel een paarduizend man waarschijnlijk..)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_24139461
Bad Religion dan? Die gingen ook European tours doen op festivals?

En dat denk ik ook Kiff. MAAR. Weet je, als ik al die Social D live opnames hoor.... zuigt het echt hard! En toch wil ik ze graag zien. Isn't that weird?
  woensdag 22 december 2004 @ 20:50:40 #34
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24145429
Ik speel Two Jealous Agains van NOFX tegenwoordig erg vaak, een geniaal nummer. Volgens mij komt die van War on Errorism.
pi_24158930
Ik hou meer van Fashioncore
jeweetz
  donderdag 23 december 2004 @ 19:24:57 #36
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24164362
Ik hou meer van razendsnelle hardcore die op zelfgemaakte instrumenten en versterkers wordt opgenomen in openbare toiletten. En opgenomen wordt met een mp3spelertje
pi_24165397
Ik houd van knutselen
War. War never changes.
pi_24168153
he waar bestelt iedereen hier zijn punk mechandise?
Ik koop het meestal bij concerten zelf. Voor de rest kom ik afentoe in vage kledingzaakjes.
That's The Way Things Go
  vrijdag 24 december 2004 @ 08:52:57 #39
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24174394
Ik kan weer jaren vooruit met mijn hippe Koekoeroe reedio shirt.

Maar verder koop ik echt al mijn bandkleding (als dat is wat je bedoelt) op shows. En als ze de goede maat niet bij zich hebben bestel ik die soms later bij www.punkwinkel.nl . Dat was een paar jaar geleden een stuk makkelijker, toen hadden ze alleen maar XL

Ook ik heb al mijn vrienden blij verrast met zelfgemaakte kerstkaarten. Knutselen is heus niet iets om je voor te schamen
pi_24175066
knutselen is so fucking gay
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:51:13 #41
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24177214
En mensen zoals jij verpesten het dus voor de knutselliefhebber
pi_24177284
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:51 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
En mensen zoals jij verpesten het dus voor de knutselliefhebber
duidelijk... had je maar homo of vrouw moeten worden.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24181158
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:54 schreef Kletz het volgende:

[..]

duidelijk... had je maar homo of vrouw moeten worden.
Niet zo middeleeuws. Knutselen is tegenwoordig voor iedereen. Als de echte hardcore gasten vrouwenbroeken gaan dragen mag ik ook vast wel knutselen.
War. War never changes.
pi_24181376
Kom kom mensen, het is kerst.
Lekker eten, drinken, de derde wereld uitbuiten en ondertussen vrede op aarde wensen.

Ik doe niet aan kerst trouwens.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24182262
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:10 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

Als de echte hardcore gasten vrouwenbroeken gaan dragen ...
Dát is pas gay.

* Rhinestone voelt zich toch wel iets meer man met z'n combatbroeken
jeweetz
pi_24182559
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 08:52 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Maar verder koop ik echt al mijn bandkleding (als dat is wat je bedoelt) op shows. En als ze de goede maat niet bij zich hebben bestel ik die soms later bij www.punkwinkel.nl . Dat was een paar jaar geleden een stuk makkelijker, toen hadden ze alleen maar XL
ja ik zoek vooral bandshirts, maar die punkwinkel.nl heeft niet echt veel
That's The Way Things Go
pi_24187379
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 15:10 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Niet zo middeleeuws. Knutselen is tegenwoordig voor iedereen. Als de echte hardcore gasten vrouwenbroeken gaan dragen mag ik ook vast wel knutselen.
Girlie-pants zijn zó metro-seksueel.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 december 2004 @ 20:45:08 #48
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24188706
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:08 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Girlie-pants zijn zó metro-seksueel.
En metro-seksueel is last year.

Even ontopic: Hebben jullie al fashioncore-meidenbroeken voor het nieuwe jaar?
War. War never changes.
pi_24190449
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 09:53 schreef Kletz het volgende:
knutselen is so fucking gay
HEY SUKKEL PRAAT NIET ZO ASICE
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24191196
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:16 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

En metro-seksueel is last year.

Even ontopic: Hebben jullie al fashioncore-meidenbroeken voor het nieuwe jaar?
De trend zet zich voort hoor. Dus dit jaar en ws. volgend jaar ook.

En nee, dat is emo. En emo sucks.
pi_24192480
Nee, emo zuigt niet, de fans zuigen.
jeweetz
  zaterdag 25 december 2004 @ 00:05:57 #53
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24192483
OK, bij deze wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen behalve Diverse Reality prettige kerstdagen te wensen. DR: gewoon een prettig weekend (ga je nog knutselen?).

Maar waarschijnlijk zit iedereen nu toch nog bij de nachtmis.
pi_24195534
de nachtmis, hmm naar de kerk gaan, no thanks
jep iedereen prettig kerstdagen
That's The Way Things Go
pi_24196334
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:05 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
OK, bij deze wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen behalve Diverse Reality prettige kerstdagen te wensen. DR: gewoon een prettig weekend (ga je nog knutselen?).

Maar waarschijnlijk zit iedereen nu toch nog bij de nachtmis.
Nachtmis is renaissance

Bij deze wil ook ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen (ook Diverse Reality)prettige kerstdagen te wensen. En mensen let op: knutselen word de shiznit van 2005
War. War never changes.
pi_24198093
Mijn ex had vanochtend om kwart voor 9 al een bericht op m'n msn achtergelaten (ik stond nog op online, ben in slaap gevallen achter me pc ), gaat ze naar de kerk
Maar bij deze, iedereen een gelukkige kerst!

* Rhinestone gaat maar eens richting kerstontbijt
jeweetz
pi_24198115
En voor hen die het intereseren; volgend jaar gaan Heaven Shall Burn en Caliban nog een splitje opnemen. Ben benieuwt of Caliban nog te redden valt....
jeweetz
pi_24217932
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 11:12 schreef Rhinestone het volgende:
En voor hen die het intereseren; volgend jaar gaan Heaven Shall Burn en Caliban nog een splitje opnemen. Ben benieuwt of Caliban nog te redden valt....
ben zeker benieuwd, maar the split program zal niet overtroffen worden
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  zondag 26 december 2004 @ 23:13:29 #59
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24225650
heeft iemand de Seein' Red/ Antidote split al gehoord? Ik ben erg benieuwd
pi_24229106
nee
jeweetz
pi_24234181
Neen.
War. War never changes.
pi_24236361
nope
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24238067
neej
That's The Way Things Go
pi_24238440
Nah.

Nog niet.
  maandag 27 december 2004 @ 18:07:43 #65
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24238896
OK, dan weet ik dat ik dat hier niet hoef te vragen. Verder verwacht ik voor nieuwjaar geen nieuwe platen meer.

Ik heb wel een nieuw stapeltje met cd's met jaren 80 demootjes erop, maar ik denk niet dat het jullie iets zal zeggen. Ik beleef er wel veel plezier aan.
pi_24298891
voor de mensen hier.. happy fuckin new year..
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24299739
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:23 schreef StrikeAnywhere het volgende:
voor de mensen hier.. happy fuckin new year..
volgens mij staat je kalander verkeerd, want het is nog 2004

Maar om het topic weer wat leven in te blazen...Welke albums verwachten (of hopen) jullie in 2005?

Ik denk dat AFI, Pennywise en The Offspring met een nieuwe cd gaan komen. Zou erg leuk zijn dan zijn er iig al 3 topplaten in 2005
That's The Way Things Go
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 december 2004 @ 17:10:30 #68
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24301078
AFI heeft toch al een nieuwe cd,zag die laatst "zweven" op 't net


ik kijk uit naar de nieuwe Norma Jean-
"O' God, The Aftermath"

en het Roadrunnerrecords debut van The Agony Scene getiteld The Darkest Red

[ Bericht 11% gewijzigd door Uzumaki_Naruto op 30-12-2004 17:54:01 ]
pi_24301304
Mwoah die van AFI is een best of..

Ben zelf wel geintereseerd naar de nieuwe Comeback Kid.
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 december 2004 @ 17:55:05 #70
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24301840
Hehehe. Dat kan.
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 december 2004 @ 18:53:24 #72
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24304339
als je die track luisterd, luister deze dan ook: http://mindlessselfindulg(...)ulgence_-_faggot.mp3
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 december 2004 @ 20:44:22 #74
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24304829
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:53 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hier een track van de nieuwe Comeback Kid cd

http://poacher.free.fr/Co(...)ake_the_dead-eDG.mp3

't is maar een track
klinkt wel lekker
Jah, kende ik al. Goed nummer , leuk koortje ook op het eind.

Nu ben ik geinteresseerd naar de rest... geziende tag [eDG] is de cd al geript. Hmmm........... zat ik nu maar op de schoolhub.
  donderdag 30 december 2004 @ 21:18:10 #76
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24305486
Om eerlijk te zijn zijn er niet echt platen die ik verwacht of waar ik in het bijzonder op hoop. Maar zo gauw ik volgend jaar iets tegenkom dat me bijzonder verrast laat ik het meteen weten.

Een nieuwe Dropkick Murphys of Real McKenzies zou me ook wel blij maken
pi_24305747
Real Mckenzies komt er sowieso aan, dat heeft Paul me zelf nog verteld begin dit jaar. DKM weet ik niet, maar dat zit er ook wel in. Die single Tessie vond ik niet heel echt boeiend trouwens.
pi_24318248
Beste menschen,

voor ik U niet meer spreek. Een prettige jaarwisseling en tot volgend jaar.
  vrijdag 31 december 2004 @ 13:30:24 #79
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24318940
Ook ik wens u alles toe dat mensen elkaar dit soort dagen toewensen
pi_24319945
http://www.exitenglish.com/flash/index_flash.html

welk nummer hoor je op de achtergrond??
__________
pi_24319955
laat maar hangen, zie de audio player al
__________
pi_24320285
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:22 schreef Internationalist het volgende:
http://www.exitenglish.com/flash/index_flash.html

welk nummer hoor je op de achtergrond??
waarschijnlijk een tering goed nummer

als nog een goed 2005 toegewenst aan iedereen
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24321471
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:41 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

waarschijnlijk een tering goed nummer

als nog een goed 2005 toegewenst aan iedereen
helaas zijn hun mp3tjes schaars


zelfde man!
__________
pi_24322296
Yo party people,
Gelukkig 2005 iedereen.
War. War never changes.
pi_24322340
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:42 schreef Internationalist het volgende:

helaas zijn hun mp3tjes schaars
2 woorden: Soul en Seek.

Ooh en ook allemaal een fijne jaarswisseling vanavond, dat we morgen maar een flinke hangover mogen hebben
jeweetz
pi_24323324
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:25 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

2 woorden: Soul en Seek.

Ooh en ook allemaal een fijne jaarswisseling vanavond, dat we morgen maar een flinke hangover mogen hebben
2 woorden: Vast en zeker
War. War never changes.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 december 2004 @ 19:31:24 #87
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  vrijdag 31 december 2004 @ 21:17:21 #88
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24328093
Als het geen oudjaarsavond was geweest had ik je verbeterd
pi_24333056
gelukkig nieuwjaar iedereen
That's The Way Things Go
  zaterdag 1 januari 2005 @ 12:19:37 #90
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24334842
En ook van deze kant de beste wensen aan iedereen!
pi_24337492
Dat het concert van The Dwarves er maar voor mag zorgen dat 2005 een mooi jaar wordt! (ik heb m'n kaartje reeds!)
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_24337557
Bah, ik was om 8:30 's morgens thuis, en nu moet ik naar de nieuwjaarsborrel bij mijn vriendinnetje waar ik natuurlijk door de hele familie gekeurd zal worden. Wens mij sterkte.
War. War never changes.
pi_24337853
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:16 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Bah, ik was om 8:30 's morgens thuis, en nu moet ik naar de nieuwjaarsborrel bij mijn vriendinnetje waar ik natuurlijk door de hele familie gekeurd zal worden. Wens mij sterkte.
Moet goedkomen toch? Ik wens je hoe dan ook sterkte.

En Kiff, nu al kaartjes joh? Ik gan aar VERA denk ik, zal wel niet zo hard lopen... mag ik hopen.
pi_24337920
Het boeit me niet hoe hard het loopt, het zou echter onvergeeflijk zijn als ik mis zou grijpen.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_24338146
.

Iemand anders nog vette tips voor het komende kwartaal?
pi_24341951
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:54 schreef =HellFire= het volgende:
.

Iemand anders nog vette tips voor het komende kwartaal?
Ik heb wel nog een luistertip voor je: Death From Above 1979 - you're a woman, i'm a machine
Het heeft verder niets met Hardcore te maken, meer punked-up electroclash met alleen drum, zang en bas. Zelf vind ik het keihard rocken, en ik denk dat jij het ook wel leuk zult vinden, omdat je wel vaker aangegeven hebt dat je bv. The Hives ook tof vindt.
War. War never changes.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 januari 2005 @ 19:41:55 #97
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:16:47 #98
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24342815
Ik luister de laatste tijd graag naar de Monotones. Snelle garagerock/punk zonder bassist. Lekker snel doorspelen, rammelderammel, misschien kan iemand er iets mee. Ook het artwork is precies zoals ik het graag zie

www.monotones.tk
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 januari 2005 @ 20:40:04 #99
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zondag 2 januari 2005 @ 22:44:29 #100
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24361241
En? was het wat voor je?
  maandag 3 januari 2005 @ 01:49:30 #101
111433 Sud
Neverending
pi_24365606
lang niks meer van Raised Fist gehoord
  maandag 3 januari 2005 @ 07:28:39 #102
11502 nipeng
The last ride is free
  maandag 3 januari 2005 @ 13:47:08 #103
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24371388
Er was toch ergens nog een keer een dubbel topic, twee keer 4 achter elkaar ofzo? (of misschien 2 keer 3)
  maandag 3 januari 2005 @ 14:48:35 #104
11502 nipeng
The last ride is free
pi_24372400
Lijst aangepast.

Nu Koffie & DOOM.
  Licht Ontvlambaar maandag 3 januari 2005 @ 19:18:25 #105
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24377089
quote:
Op zondag 2 januari 2005 22:44 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
En? was het wat voor je?
klinkt wel goed!

nu we 't toch over bands hebben
http://www.noinnocentvictim.com

hardcore bandje dat al sinds 1992 bestaat en o.a in 't begin enkele optredens met P.O.D gedaan
en in 1999 getourd heeft met Agnostic Front,Hatebreed,One King Down en the US Bombs
pi_24377440
quote:
Op maandag 3 januari 2005 19:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

klinkt wel goed!

nu we 't toch over bands hebben
http://www.noinnocentvictim.com

hardcore bandje dat al sinds 1992 bestaat en o.a in 't begin enkele optredens met P.O.D gedaan
en in 1999 getourd heeft met Agnostic Front,Hatebreed,One King Down en the US Bombs
ik heb hier tipping the scales liggen, maar kan me niet herinneren dat dit me echt boeide..
zal het nog een kans geven, en anders is hij te koop
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  dinsdag 4 januari 2005 @ 01:51:19 #107
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_24384418
Als ze hebben opgetreden met POD moeten ze best wel zuigen.
jeweetz
  dinsdag 4 januari 2005 @ 15:11:20 #108
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24392559
Ik ken Innocent Victim. In de eurocore-tijd heb ik weleens een cd van ze gekopieerd. Was toen wel lekker voor de afwisseling, maar later gingen te veel bands muziek in die richting maken en werd het allemaal wat minder leuk. Bovendien ben ik al bekeerd, dus dat hoeven ze ook niet meer te proberen.
pi_24409259
Ik zit dus nu net wat MP3's te luisteren van Balthasar Gerards Kommando en het klinkt super ruig!

Doet me denken aan oude cd's van AF > Victim in Pain en/of Minor Threat.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 januari 2005 @ 21:54:45 #110
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24419576
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:51 schreef Rhinestone het volgende:
Als ze hebben opgetreden met POD moeten ze best wel zuigen.
als ik zeg dat GreenDay ook samen met P.O.D. enkele optredens heeft gedaan,begin jaren 90
zuigt Greenday dan ook?

en Fuk niet met P.O.D

zal wel effe Caps maken van De Still Payin' Dues Dvd
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:02:42 #111
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24419730
neeman doe niet tof over pod
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 januari 2005 @ 22:06:35 #112
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24419821
mag ik P.O.D. niet leuk vinden ofzo..
vooral hun Indie stuff vind ik goed (Snuff The Punk,B.R.O.W.N)
pi_24420000
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
als ik zeg dat GreenDay ook samen met P.O.D. enkele optredens heeft gedaan,begin jaren 90
zuigt Greenday dan ook?
Ja, zelfs P.O.D kan daar geen invloed meer op uitoefenen.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24430523
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:54 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
als ik zeg dat GreenDay ook samen met P.O.D. enkele optredens heeft gedaan,begin jaren 90
zuigt Greenday dan ook?
Nee, dan zuigt P.O.D. (nog meer dan dat ze al doen dus)
jeweetz
pi_24430897
POD ??? zegt genoeg lijkt me
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24431250
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:03 schreef StrikeAnywhere het volgende:
POD ??? zegt genoeg lijkt me
Ja das de broer van jou lieflingsband sem > Puddle of Mud
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24433174
Nog meer mensen die naar Groezrock gaan toevallig? (ja, tis een beetje vroeg om dat nu al te vragen, maar toch... de line-up wordt beter en beter imo )
pi_24433564
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:27 schreef Kletz het volgende:

[..]

Ja das de broer van jou lieflingsband sem > Puddle of Mud
ja en das de broer van jou lievelings band Puddle of Fat
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  donderdag 6 januari 2005 @ 23:34:35 #119
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24442292
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 12:31 schreef Kletz het volgende:
Ik zit dus nu net wat MP3's te luisteren van Balthasar Gerards Kommando en het klinkt super ruig!
Haha Kletz, dat ik dat nog eens mee mag maken. De eerste vraag toen ik hier voor het eerst kwam vorig jaar was of iemand BGK, Pandemonium of Larm kende. En toen ik vertelde hoe politiek ze waren haakte iedereen af (toen wist ik nog niet dat politiek het verboden woord is)

Het doet me deugd nu te lezen dat jij het licht hebt gezien. Mocht je MP3's kunnen vinden van No Pigs (niet van de LP's, die zijn speedmetal) Neuroot (ook niet de LP) of Disgust dan kan ik die aanbevelen. Die liggen wel ongeveer in hetzelfde straatje
pi_24454047
11 juni: Rumoer VI - OJC Walhalla te Sevenum (mijn woonplaats):
ARKANGEL (B)
THE SET UP SKILLS (B)
STABBACK (NL)
CHARLIE ADLER (NL)
CLOSE SECOND (NL)
War. War never changes.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:29:15 #121
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24455208
Grootmeester: heb je die namen van de organisatie gehoord? Ik heb 5 minuten geleden nog op de site gekeken en daar staat alleen de datum nog maar en de bands van vorig jaar.
pi_24461657
De site moet nog ge-update worden, maar ik heb de namen van de organisatie gehoord. Er komen zelfs nog een paar vette namen bij.
War. War never changes.
pi_24463815
Waar ligt Sevenum?
jeweetz
pi_24468867
Klein gat in Noord Limburg, bij Venlo in de buurt. Dat zal wel te veel uit de buurt liggen bij de meesten van jullie.
War. War never changes.
pi_24470318
Hier (Assen) wel hehe....
  zaterdag 8 januari 2005 @ 21:38:30 #126
22882 tuky
play with it!
pi_24471549
heay! ik zoek al een tijdje een liedje van A New Found Glory, hij staat bij mijn in de RealPayer als Hit Or Miss, en dat is dan een mislukte 'video' waar je alleen maar een liedje hoord en dus geen beeld.
Maar het lied is erg fijn en begint met deze tekst:

since you where born you watch TV
cartoons with violince and greed
In your world was that all O.K.

maar het liedje heet dus zo niet... maar HOE dan wel?

Herkend iemand dit?
  zaterdag 8 januari 2005 @ 22:35:16 #127
65674 RCHY
Go Cards!
pi_24472644
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:38 schreef tuky het volgende:
heay! ik zoek al een tijdje een liedje van A New Found Glory, hij staat bij mijn in de RealPayer als Hit Or Miss, en dat is dan een mislukte 'video' waar je alleen maar een liedje hoord en dus geen beeld.
Maar het lied is erg fijn en begint met deze tekst:

since you where born you watch TV
cartoons with violince and greed
In your world was that all O.K.

maar het liedje heet dus zo niet... maar HOE dan wel?

Herkend iemand dit?
Ja maar dan van Reset:

Reset - Why
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
  Licht Ontvlambaar zondag 9 januari 2005 @ 02:19:21 #128
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24478064
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 21:38 schreef tuky het volgende:
heay! ik zoek al een tijdje een liedje van A New Found Glory, hij staat bij mijn in de RealPayer als Hit Or Miss, en dat is dan een mislukte 'video' waar je alleen maar een liedje hoord en dus geen beeld.
Maar het lied is erg fijn en begint met deze tekst:

since you where born you watch TV
cartoons with violince and greed
In your world was that all O.K.

maar het liedje heet dus zo niet... maar HOE dan wel?

Herkend iemand dit?
het is een punkrock/hardcore topic,geen Punkpop topic
pi_24481039
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 17:32 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
11 juni: Rumoer VI - OJC Walhalla te Sevenum (mijn woonplaats):
ARKANGEL (B)
THE SET UP SKILLS (B)
STABBACK (NL)
CHARLIE ADLER (NL)
CLOSE SECOND (NL)
Nu komt Born From Pain ook, hell yeah......
War. War never changes.
pi_24481069
Stabback is okay, Arkangel helemaal. DE rest ken ik eigenlijk niet...
BfP uiteraard wel.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zondag 9 januari 2005 @ 15:12:18 #131
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24484519
Ik heb van allemaal weleens gehoord (is de Setup Skills niet gewoon The Setup?), maar ben geen van de bands echt liefhebber. En Sevenum is ongetwijfeld een roteind vanuit Den Haag. Maar goed, ik heb nog bijna een half jaar om erover na te denken
  zondag 9 januari 2005 @ 15:16:59 #132
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_24484583
Hmmz, Born From Pain, Arkangel, Stabback, Close Second, noord Limburg, juni.... Dénk dat ik ook wel even langs kom
jeweetz
pi_24484877
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:12 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb van allemaal weleens gehoord (is de Setup Skills niet gewoon The Setup?), maar ben geen van de bands echt liefhebber. En Sevenum is ongetwijfeld een roteind vanuit Den Haag. Maar goed, ik heb nog bijna een half jaar om erover na te denken
Of om het gewoon compleet te vergeten. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zondag 9 januari 2005 @ 17:09:19 #134
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24486486
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:07 schreef =HellFire= het volgende:
Alles was vet, leuke pit, aardige gasten in de pit, ging allemaal lekker... maar toen gebeurde het. Een of andere dude, ws. roadie, ging achterlangs het podium op en kwam vanuit het niets al springend het publiek in. Of althans, die paar gasten die daar toevallig stonden. Gevolg was dat de springende dude keihard - en dan bedoel ik ook KEIHARD met z'n bek vol tanden op de grond kwam. De tanden vlogen door de lucht heen. Bloeden dat het deed! Jammer dat ik m'n camera niet mee had. .
Wheheh, dan viel die lompe actie van mij nog mee.
Ik klom het podium op bij de Heideroosjes, dat was maar een meter hoog ofzo.
Toen iedereen klaarstond, nam ik een aanloop en jumpte ik een meter of 7 tot 8 het publiek in, achteraf hoorde ik dat het een mooie sprong was, maar ok.
Door die vaart vloog ik als het ware over de mensen door naar een plekje waar wat minder mensen stonden, met als gevolg dat ik daar nogal hard de grond raakte.
Wel een gekneusde pols, en pijn, maar heb nog het optreden gewoon af kunnen kijken, en daarna terug naar huis gereden met 1 hand te gebruiken.
  zondag 9 januari 2005 @ 17:23:51 #135
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_24486757
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:09 schreef Ixnay het volgende:

Toen iedereen klaarstond, [...]
Das ook niet erg hardcore heh

* niet durft te springen als het niet teringdruk is
jeweetz
  zondag 9 januari 2005 @ 17:32:03 #136
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24486889
quote:
Op zondag 9 januari 2005 17:23 schreef Rhinestone het volgende:

[..]

Das ook niet erg hardcore heh
Klopt wel, maar het is ook niet echt sociaal als je gewoon jumpt als niemand er op voorbereid is.
pi_24487052
Jawel man, mooie HC jump +10 scenepoints, dan vallen er mensen om, (cool! 5 scenepoints) en kun je die weer oprapen!!! -> +30 scenepoints!

Bij elkaar op geteld dus 45 scenepoints. Hoe stoer ben je dan?!

Kun je met een goed gevoel weggaan.
  zondag 9 januari 2005 @ 18:55:56 #138
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_24488463
Scenepoints rulen Maar das meer iets voor fashioncore...
jeweetz
  zondag 9 januari 2005 @ 20:27:02 #139
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24490257
quote:
Op zondag 9 januari 2005 15:36 schreef Diverse_Reality het volgende:
Of om het gewoon compleet te vergeten. .
Net als dat Grind-feestje toen in Lunjeberd
pi_24490780
quote:
Op zondag 9 januari 2005 18:55 schreef Rhinestone het volgende:
Scenepoints rulen Maar das meer iets voor fashioncore...
Wat moet ik allemaal precies verstaan onder fashioncore? Denk altijd aan mode hehe.
pi_24491730
quote:
Op zondag 9 januari 2005 20:27 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Net als dat Grind-feestje toen in Lunjeberd
Daar had je juist echt bij moeten zijn. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zondag 9 januari 2005 @ 22:16:47 #142
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_24492094
quote:
Op zondag 9 januari 2005 21:02 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Wat moet ik allemaal precies verstaan onder fashioncore? Denk altijd aan mode hehe.
Fashioncore draait dan ook om de mode Dat zijn HxC-nichten 1e klas. Kijk naar 18 Visions en je weet genoeg...
jeweetz
  maandag 10 januari 2005 @ 11:30:21 #143
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24499609
quote:
Op zondag 9 januari 2005 21:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
Daar had je juist echt bij moeten zijn. .
Ja, dat dacht ik ook toen ik de foto's zag, maar ik was het dus vergeten. En nu heb ik geen OV meer en blijkt ineens dat zo'n reisje naar het noorden of zuiden van het land vrij prijzig is.
pi_24499687
OV kicks arse.

Wat minder arse kickt is dat Pennywise alle oude cd's weer opnieuw drukt, net zoals Bad Religion dat heeft gedaan. Kan me niet voorstellen dat dat zoveel beter zal gaan klinken, vond het prima opgenomen eigenlijk bij de oudere albums!
  maandag 10 januari 2005 @ 11:37:13 #145
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24499727
Goh, wat een leuek avatar Hippe
[KNE]-Mod
pi_24499786
tvt
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_24499843
Nieuwe RECTIFY shows (ook in het zuiden van het land )


6 Februari, cafe de Gloppe te Leeuwarden

[MOSH 4 WSPA]

Benefiet show voor WSPA www.wspa.nl met onder andere

Machinemade God
Rectify
O'Hara
All odds against me
Checkmate
eye of judgement
Symmetry in Chaos

entree: 6 Euro
zaal open: 3 uur

&

Arkangel, First Fight Down, Respite en RECTIFY!

tot nu toe bekend:
- 22 januari
- crossroads, kaatsheuvel
- met bovengenoemde bands
- aanvang: 20:30
- entree 7 euro, vvk 5 euro
www.jccrossroads.nl

Komt dat zien alle!!!!!!


Wie is Rectify!? > denk aan Kickback, Arkangel, Slayer, oud Length of Time

staan 2 nummers op de site http://www.rectify.nl
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24500746
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:34 schreef =HellFire= het volgende:
Wat minder arse kickt is dat Pennywise alle oude cd's weer opnieuw drukt, net zoals Bad Religion dat heeft gedaan. Kan me niet voorstellen dat dat zoveel beter zal gaan klinken, vond het prima opgenomen eigenlijk bij de oudere albums!
damn das echt stom, Pennywise, Unknown Road, About Time en Full Circle worden gaan allemaal gere-issued....ik vind ze echt prima klinken, misschien is Self Titled iets minder, maar nog steeds gewoon goed hoor. Nou ja ben benieuwd of het nog wat speciaals wordt
Al krijgt Self Titled wel een extra track, Psycho 89, ben benieuwd of hij het niveau van de andere 14 tracks haalt. Wat dan wel weer jammer is, is dat hij na Bro Hymn komt als 15de track, ja Bro Hymn sluit altijd zo lekker af en dan komt er nu toch nog een track achter
Nou ja we zullen het allemaal wel horen...op 7 Maart komt de 4 reissues uit
That's The Way Things Go
pi_24500971
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:40 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

damn das echt stom, Pennywise, Unknown Road, About Time en Full Circle worden gaan allemaal gere-issued....ik vind ze echt prima klinken, misschien is Self Titled iets minder, maar nog steeds gewoon goed hoor. Nou ja ben benieuwd of het nog wat speciaals wordt
Al krijgt Self Titled wel een extra track, Psycho 89, ben benieuwd of hij het niveau van de andere 14 tracks haalt. Wat dan wel weer jammer is, is dat hij na Bro Hymn komt als 15de track, ja Bro Hymn sluit altijd zo lekker af en dan komt er nu toch nog een track achter
Nou ja we zullen het allemaal wel horen...op 7 Maart komt de 4 reissues uit
die S/T mag wel opnieuw... de rest is allemaal goed te doen .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24500997
Ik denk dat ik alleen de S/T opnieuw haal.
pi_24501479
Ik ga waarschijnlijk SelfTitled en Unknown Road halen
That's The Way Things Go
  maandag 10 januari 2005 @ 15:35:59 #152
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24502532
Ik doe het net zoals bij BR, ik luister ze in de winkel.
Hoor ik net zoals bij BR geen verschil (kan ook aan die koptelefoon gelegen hebben) dan koop ik ze niet.

Dat ze About Time en Full Circle uitbrengen snap ik niet, die cds klinken al heel zuiver.
Pennywise en Unknown Road hadden beter gekund, maar ik stoor me er niet aan als ik ze luister.
pi_24503338
Misschien willen ze een nieuwe tourbus ofzo... Zo'n eentje met een 8 persoons jacuzzi
jeweetz
pi_24524671
Nou Ixnay, ik heb het verschil zeer goed gehoord uiteindelijk dus het was de moeite toch wel...

Overigens, ik heb me toch vette BR footage gevonden!!! Uit FOKKIN 1984! In mooi kleur en geluid, een van de eerste keren dat ze bv. Along the Way speelden. Toen al een geweldig nummer. Jezus wat vet . Greg Graffin gewoon niks veranderd in al die 20 jaar niet. Zelfde geldt voor Greg Hetson trouwens... hooguit wat kalender hehe.
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:05:31 #155
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24538555
Wat denken jullie trouwens over Lagwagon, iemand speciale gevoelens bij deze band? Ikzelf eigenlijk alleen bij Double Pladinum, de rest ken ik helemaal niet

En stel je zou Joey Capo voor 1 keer 10 minuten aan de telefoon hebben, wat zou je dan van hem willen weten?
pi_24539827
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 00:05 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Wat denken jullie trouwens over Lagwagon, iemand speciale gevoelens bij deze band? Ikzelf eigenlijk alleen bij Double Pladinum, de rest ken ik helemaal niet

En stel je zou Joey Capo voor 1 keer 10 minuten aan de telefoon hebben, wat zou je dan van hem willen weten?
Wie hem in godsnaam mijn nummer heeft gegeven
War. War never changes.
pi_24540181
Lagwagon?
De eerste 3 albums zijn zeer goed te pruimen, alles hierna doet me vrij weinig tot niets.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:33:26 #158
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24542313
En toch ben ik alvast een checklist aan het maken voor naast de telefoon met daarop alle vragen die ik kan stellen als hij me een keer belt. Dus als je zelf dingen aan hem wil vragen kun je het nu aan mij doorgeven. Dan laat ik hier in dit topic weten wat hij geantwoord heeft.

Ik denk dat het vrij nutteloos is om hem te vragen hoe hij aan het nummer van Grootmeester komt
pi_24542825
Waarom die kerel op pukkelpop 03 zo ongelooflijk chagerijnig was. Serieus, ze kwamen veel te laat aan, speelden pas om 1 uur ofzo, en dan net een halfuurtje, omdat ze liever wilden zuipen. Begrijpelijk, maar wij stonden wel dik een uur in de regen voor ze. Heeft een beetje het verpest voor mij, sindsdien ze ook niet meer gezien, misschien maar weer es doen in de toekomst.

Ik vind Lagwagon trouwens wel okay, oudere maar ook de nieuwere albums zijn best aardig opzich... (die overigens wel een stuk minder hard zijn, maar ok ze worden ook ouder.) Het is geen favoriete band van me, dat niet...

Maar HIPPE, hoe kom het dat Cape jou gaat bellen?

[ Bericht 11% gewijzigd door =HellFire= op 13-01-2005 10:27:34 ]
pi_24545238
Lagwagon geniale band !!!

Duh, Trashed & Hoss doen het hier erg goed en al jaren wat dat betreft, ik ben een groot liefhebber van de stem van de heer Cape.
Eigenlijk alleen maar op festivals gezien, word maar eens tijd voor een oude setlist in een klein en donker hok
Side-projects van de heer Cape zoals Me First...., Acoustic met Tony Sly, Bad Astronaut word hier ook erg gewaarderd.

en kletz mooi onderwerp voor jou, wat doe jij met alles wat Lagwagon ooit heeft uitgebracht en er zelf geen ene reet aanvinden.. op een paar nummers na dan
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24545657
Oja, dat Cape leuk kan zingen dat is zo ja. En z'n sideprojects zijn ook geinig mja. Maar echt laaiend enthousiast ben ik nog steeds niet van Lagwagon... tijd voor een zaal-gigje dus.

Heb trouwens de nieuwe Comeback Kid binnen!!!!! Webrip weliswaar, maar daarom niet minder cool. Klinkt als Good Riddance hehehe, maar het klinkt weer geniaal! Nieuwe KYI heb ik ook al een tijdje, nieuwe Slapshot moet ik nog.
pi_24547845
ben zeer benieuwd naar Slapshot, titels zijn weer fantastisch.
o.a. Fuck New York / Rap Sucks
de 20 years Slapshot DVD ben ik helemaal benieuwd naar.
Choke vind ik echt de beste HC frontmannen ooit.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24548591
Wat vind iedereen er zo fantastisch aan, aan die titels? Rap Sucks, nou nou! En Fuck NY, goh, geen East-Coast band dus, of een East Coast band met zelfspot.
pi_24548889
Lagwagon is gay.

Wat weer minder gay is; Strike First zondag in Musis Sacrum hiero (ernum that is) En nog gratis ook mwhuhu!
jeweetz
pi_24548938
Heb lagwagon op deconstruction gezien een keer, toen ook mighty migthy bosstones en mad caddies speelde. Die vond ik veel boeiender dan lagwagon

Zijn jullie al in de mood voor Groezrock 2005?! Nog lang niet de gehele lineup is bekend, maar het klinkt nu al hardstikke kick! Maroon, Stretch Arm Strong, AlexIsOnFire, F.A.T.A. Boy Sets Fire, 7 Seconds, No Use For A Name, Flogging Molly en dus nog veel bands die nog niet bekend zijn.

T kaartje zal rond de 30 euro zijn en t is 30 april in Meerhout, Gestel. (België)
Mij zal je er hoogstwaarschijnlijk wel vinden. tenminste, als ik het geld kan ophoesten


Dan even wat anders; Wie wil er een cd, een sticker en een button van All For Nothing winnen? Kijk an even op de geheel vernieuwde punksquad.nl

(sorry, ik kan het toch niet laten even reclame te maken )
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:36:28 #166
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24548998
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:14 schreef =HellFire= het volgende:
Maar HIPPE, hoe kom het dat Cape jou gaat bellen?
Omdat ik een woest-aantrekkelijke kerel ben natuurlijk!

Maar even serieus, ik hoop hem binnenkort een keer ergens te kunnen spreken en wil hem gewoon een paar goede vragen kunnen stellen. Dus kom allemaal maar op met je politieke kwesties die je aan hem voor zou willen leggen!
pi_24549607
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 16:00 schreef =HellFire= het volgende:
Wat vind iedereen er zo fantastisch aan, aan die titels? Rap Sucks, nou nou! En Fuck NY, goh, geen East-Coast band dus, of een East Coast band met zelfspot.
Mede doordat ik nu al de kop van Choke zie als hij op het podium staat, en zulke teksten teksten eruit gooit. Ze hebben wel meerdere van zulke nummers en ik kan er wel om lachen.

Slapshot is trouwens ook een East-coast band.
Dat afzeiken van NY gaat volgens mij over de crew-vorming van sommige NYHC bands, en dat gedrag er omheen.

shoot me if i'm wrong
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24549907
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 17:28 schreef Rhinestone het volgende:
Lagwagon is gay.

Wat weer minder gay is; Strike First zondag in Musis Sacrum hiero (ernum that is) En nog gratis ook mwhuhu!
Strike First ga ik 5 feb zien, voor 2 euro . Die mp3 op de site klonk wel goed, ben benieuwd!
pi_24549999
Iroquai, ik ga wel naar Groezrock, en waarschijnlijk vele anderen hier ook. Wordt wel weer leuk feestje.

En Hippe, kzal er nog even over na denken.
pi_24550001
Strike First is god. Ik weet niet welke mp3 er op de site staat ( ), maar die hele EP is bruut. En demo overigens ook...
Tijd om em weer eens op m'n mp3 speler te pleuren :up:
jeweetz
pi_24550059
Ik ga niet naar dat Groezrock ofzo gebeuren, veel te ver weg. Ik ga niet zuidelijker dan Tilburg dit jaar. Tenzij ik toch wel naar de grand prix in Turkije ga
jeweetz
pi_24553982
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 17:32 schreef iroQuai het volgende:
Heb lagwagon op deconstruction gezien een keer, toen ook mighty migthy bosstones en mad caddies speelde. Die vond ik veel boeiender dan lagwagon
Ha daar ben ik ook geweest. Ik ging voor de Mighty Mighty Bosstones, en ik vond het echt retevet. Dat was ook meteen het laatste optreden van de Bosstones wat ik ooit zal zien omdat ze ermee gestopt zijn. Dicky Barret gooide aan het einde zijn stropdas het publiek in en die heeft een vriendin van mij nu aan de muur hangen. Kuthoer Lagwagon viel me toen een beetje tegen, maar de Mad Caddies waren zo ongelofelijk vet. Hoe gaaf zijn de nummers Something's Wrong At The Playground en Road Rash.
War. War never changes.
pi_24558385
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:32 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Ha daar ben ik ook geweest. Ik ging voor de Mighty Mighty Bosstones, en ik vond het echt retevet. Dat was ook meteen het laatste optreden van de Bosstones wat ik ooit zal zien omdat ze ermee gestopt zijn. Dicky Barret gooide aan het einde zijn stropdas het publiek in en die heeft een vriendin van mij nu aan de muur hangen. Kuthoer Lagwagon viel me toen een beetje tegen, maar de Mad Caddies waren zo ongelofelijk vet. Hoe gaaf zijn de nummers Something's Wrong At The Playground en Road Rash.
Toen was ook Good Riddance volgens mij... en die vond ik het vetst.

Voor de rest was de deconstruction tour met NOFX het vetst in 013 tilburg.
Toen iedereen weg was, kwamen ze nog terug en speelde ze voor 1/3 van de zaal nog don't call me white en nog 2 andere nummers!!

Dat was vet.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24559220
Good Riddance was toen inderdaad leuk. Guttermouth ook trouwens.
Ik was bij Deconstruction Tour 2 en 4 geloof ik, in ieder 2 die in de 013 gehouden werden.

Lagwagon heb ik ook ergens in '99 gezien met Avail en The Bouncing Souls. Was een leuke show.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24560788
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:39 schreef Kletz het volgende:

[..]

Toen was ook Good Riddance volgens mij... en die vond ik het vetst.

Voor de rest was de deconstruction tour met NOFX het vetst in 013 tilburg.
Toen iedereen weg was, kwamen ze nog terug en speelde ze voor 1/3 van de zaal nog don't call me white en nog 2 andere nummers!!

Dat was vet.
Dat was niet de editie met good riddance, maar met MMB, midtown, flogging molly, mad caddies, h2o en nog wat bandjes.. Heb de poster nog een tijdje op mijn kamer gehad.
vond die editie eigenlijk maar wat flauw maar toppers toen waren voor mij h2o en mad caddies. Lagwagon niet eens kunnen zien vanwege de trein, en eigenlijk was lagwagon een van de bands waar we voor kwamen.

Editie met Nofx, Guttermouth was imo de beste.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24563608
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:57 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Dat was niet de editie met good riddance, maar met MMB, midtown, flogging molly, mad caddies, h2o en nog wat bandjes.. Heb de poster nog een tijdje op mijn kamer gehad.
vond die editie eigenlijk maar wat flauw maar toppers toen waren voor mij h2o en mad caddies. Lagwagon niet eens kunnen zien vanwege de trein, en eigenlijk was lagwagon een van de bands waar we voor kwamen.

Editie met Nofx, Guttermouth was imo de beste.
Vent ik heb een deco tour gezien met Good Riddance (toen speelde ze allemaal in pak) en dat was ook met MMB en Mad Caddies, maar niet met Flogging molly en h20!
Voor de rest weet ik het ook niet meer

Je punt met NOFX, Guttermouth > HOE VET IS GUTTERMOUTH LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe hard zoog TERRORGRUPPE (of hoe die band ook heette)
Trouwens met nofx speelde toen ook the bouncing souls (wat ik tot op de dag van vandaag nog steeds ruk vind)
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24563714
Bouncing Souls zijn leuk joh. Lekker simpel edoch gezellig... leuke sound ook.
pi_24563754
Terrorgruppe was inderdaad verschrikkelijk. Een maand daarvoor had ik ze nog gezien als voorprogramma van Blink 182, dus ik kon al rekening houden dat er een bandlid was dat uit de kleren zou gaan. Brrr.

Good Riddance speelde inderdaad op de Deconstruction Tour met MMB en Mad Caddies (deze 2 stonden ook op editie 4 (welke ook in de 013 was)).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24565788
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:41 schreef =HellFire= het volgende:
Bouncing Souls zijn leuk joh. Lekker simpel edoch gezellig... leuke sound ook.
wat Hellfire zegt.... WE ARE THE TRUE BELIEVERS.. AHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHH
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24565841
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:35 schreef Kletz het volgende:

[..]

Vent ik heb een deco tour gezien met Good Riddance (toen speelde ze allemaal in pak) en dat was ook met MMB en Mad Caddies, maar niet met Flogging molly en h20!
Voor de rest weet ik het ook niet meer

Je punt met NOFX, Guttermouth > HOE VET IS GUTTERMOUTH LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe hard zoog TERRORGRUPPE (of hoe die band ook heette)
Trouwens met nofx speelde toen ook the bouncing souls (wat ik tot op de dag van vandaag nog steeds ruk vind)
Vent ? Kerel, Ik had het over Lagwagon, en jij zegt dat Good R. toen ook speelde..
Daar reageerde ik op.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24567268
Lagwagon vind ik een goede band, de laatste keer dat ik ze live zag vorig jaar in de melkweg of 013, weet niet meer precies welke van de 2. Maar iig dat was echt een waardeloos concert, ze deden maar weinig moeite voor hun fans.
Bouncing Souls zijn wel een aardige band, ze hebben zo hun betere nummers, maar het is grotendeels matig
That's The Way Things Go
pi_24567568
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:56 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

wat Hellfire zegt.... WE ARE THE TRUE BELIEVERS.. AHHHHHHHHH AHHHHHHHHHHHHHH
. EAST COAST... FUCK YOU!
pi_24567625
Is het misschien vanwege Lagwagon's Live in a Dive dat Hippe met Joey Cape mag praten? Er is een nummer verkrijgbaar van hun live cd, en wel die van Razor Burn God wat doet me dat laatste couplet sterk denken aan een kerstnummer zeg. ..

Vind het zowaar een leuk nummer trouwens... vrolijk en opgewekt.
pi_24568740
hehe die stond ookal op het album Hoss,
Ik kan het nummer niet echt voor me halen, maar als je zegt dat het op een kerstnummer lijkt heb ik wel een idee.
That's The Way Things Go
  vrijdag 14 januari 2005 @ 20:17:32 #185
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24568873
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:56 schreef =HellFire= het volgende:
Is het misschien vanwege Lagwagon's Live in a Dive dat Hippe met Joey Cape mag praten?
Het verhaal begint een beetje een eigen leven te leiden. Ik vroeg gewoon wat jullie aan Joey Cape zouden vragen als hij je zou bellen of als je hem tegen zou komen in de Spar. Hij is zo'n enorme duizendpoot (Lagwagon, Bad Astronaut, Me first and the gimmie gimmies, produceren, zijn eigen platenlabeltje, die solo-split met Tony Sly......) dat je enorm veel aan hem zou kunnen vragen. Gewoon leuk om eens over na te denken dus. Ik heb dus niet de illusie dat hij me echt gaat bellen straks
pi_24569712
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:09 schreef Nitro_YE het volgende:
hehe die stond ookal op het album Hoss,
Ik kan het nummer niet echt voor me halen, maar als je zegt dat het op een kerstnummer lijkt heb ik wel een idee.
Mja, kende em ook al wel (vaagjes tho) maar live kwam ie heel anders over.
pi_24569789
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 20:17 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Het verhaal begint een beetje een eigen leven te leiden. Ik vroeg gewoon wat jullie aan Joey Cape zouden vragen als hij je zou bellen of als je hem tegen zou komen in de Spar. Hij is zo'n enorme duizendpoot (Lagwagon, Bad Astronaut, Me first and the gimmie gimmies, produceren, zijn eigen platenlabeltje, die solo-split met Tony Sly......) dat je enorm veel aan hem zou kunnen vragen. Gewoon leuk om eens over na te denken dus. Ik heb dus niet de illusie dat hij me echt gaat bellen straks
. Ik zat maar wat te speculeren hoor. Ik denk er nog even hard over na... al is dat vrij zwaar want zoveel heb ik niet met de beste man.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:22:25 #188
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24569874
Joey Cape is cool.
En dat hij gewoon stopt bij een optreden omdat hij bier wil drinken moet je hem niet kwalijk nemen, die man is gewoon zo, kan hij niks aan doen.
pi_24570096
Jah daar dacht ik later ook aan, maar goed, na anderhalf uur in de regen te hebben gestaan ben je not amused he. Al was het best cool showtje...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:42:32 #190
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24570279
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:16 schreef =HellFire= het volgende:
Ik denk er nog even hard over na... al is dat vrij zwaar want zoveel heb ik niet met de beste man.
Dan heb je hem toch juist heel veel te vragen?
pi_24570595
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:42 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Dan heb je hem toch juist heel veel te vragen?
Pff hehe... nou, eigenlijk niet. Of... mja!

Of z'n versierpoging met E-dagger (Erin Burkett, vrouwtje van Fat Mike) nog gelukt is. Zie nummer E-dagger van de cd Blaze voor meer informatie.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 14 januari 2005 @ 22:46:43 #192
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24571432
heb net The Madcapsule Markets-1990-1996 binnen

daarna 1997-2004 ook nog binnen
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:30:41 #193
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24573519
Nog even over de Pennywise Re-Issues.
Op Pennywise (untitled) komt een bonustrack die destijds is opgenomen genaamd Psycho 89.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:32:27 #194
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_24573547
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 00:05 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Wat denken jullie trouwens over Lagwagon, iemand speciale gevoelens bij deze band? Ikzelf eigenlijk alleen bij Double Pladinum, de rest ken ik helemaal niet

En stel je zou Joey Capo voor 1 keer 10 minuten aan de telefoon hebben, wat zou je dan van hem willen weten?
lagwagon met may 16th (my birthday )

(ik gok dat ik 10 minuten stil aan de telefoon zou gaan zitten)
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_24573843
Gaan jullie niet uit? Ben ik één avondje stappen mis ik meteen een heuze slowchat
War. War never changes.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 01:01:15 #196
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24574111
Ik ga meestal op zaterdagavond.
Omdat ik op zaterdagochtend moet werken en als je dan vrijdagavond gezopen etc. hebt is dat niet echt praktisch als je dan nog helemaal wasted bent.
pi_24574486
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 22:02 schreef =HellFire= het volgende:
Of z'n versierpoging met E-dagger (Erin Burkett, vrouwtje van Fat Mike) nog gelukt is. Zie nummer E-dagger van de cd Blaze voor meer informatie.
ja Lagwagon cd's, die zijn nogal duur. Maar dat is eigenlijk het probleem met alle bands bij Fat Wreck, die cd's zijn echt nog te duur. Pennywise en een aantal cd's van Bad Religion zijn gewoon 10 euro, maar ja Epitaph heeft dan ook een distributie centrum in Europa (in Amsterdam dacht ik). Moet Fat Wreck ook maar eens gaan doen, want er zitten echt een aantal geweldige bands maar ja die cd's zijn zo duur...
That's The Way Things Go
  zaterdag 15 januari 2005 @ 09:34:00 #198
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24576910
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:25 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

ja Lagwagon cd's, die zijn nogal duur. Maar dat is eigenlijk het probleem met alle bands bij Fat Wreck, die cd's zijn echt nog te duur. Pennywise en een aantal cd's van Bad Religion zijn gewoon 10 euro, maar ja Epitaph heeft dan ook een distributie centrum in Europa (in Amsterdam dacht ik). Moet Fat Wreck ook maar eens gaan doen, want er zitten echt een aantal geweldige bands maar ja die cd's zijn zo duur...
De oplossing op dit probleem is je platen gewoon zelf in Amerika bestellen. Daar zijn de Fat Wreck en de Epitaph cd's allebei rond de 11 dollar. En met die goedkope dollars van tegenwoordig is dat helemaal goed te doen. www.interpunk.com heeft een enorme voorraad in ieder geval. En als je het niet erg vind om een week te wachten is het verzenden ook helemaal niet duur en ben je op Amerikaanse webwinkels goedkoper uit dan in Nederlandse platenzaken.
pi_24577656
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:47 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Gaan jullie niet uit? Ben ik één avondje stappen mis ik meteen een heuze slowchat
Nah, de avond/nacht ervoor wel uitgeweest in Groningen wat wel erg vet was (kort nachtje tho), vaak wat leuker dan in Assen.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 12:54:35 #200
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24579267
De Beatsteaks hadden gisteren opgetreden in Groningen.
Ik ken iemand die daar helemaal naartoe is gegaan vanuit Limburg.
pi_24580315
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 09:34 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

De oplossing op dit probleem is je platen gewoon zelf in Amerika bestellen. Daar zijn de Fat Wreck en de Epitaph cd's allebei rond de 11 dollar. En met die goedkope dollars van tegenwoordig is dat helemaal goed te doen. www.interpunk.com heeft een enorme voorraad in ieder geval. En als je het niet erg vind om een week te wachten is het verzenden ook helemaal niet duur en ben je op Amerikaanse webwinkels goedkoper uit dan in Nederlandse platenzaken.
ja dat kan opzich wel, maar ik heb geen creditcard en volgens mij komen er nog flinke shipping costs bij kijken
That's The Way Things Go
pi_24584337
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:56 schreef =HellFire= het volgende:
Is het misschien vanwege Lagwagon's Live in a Dive dat Hippe met Joey Cape mag praten? Er is een nummer verkrijgbaar van hun live cd, en wel die van Razor Burn God wat doet me dat laatste couplet sterk denken aan een kerstnummer zeg. ..

Vind het zowaar een leuk nummer trouwens... vrolijk en opgewekt.
hehe dan ben je niet de enige, ik heb altijd dat als ik Hoss luister dat ik bij Razor Burn denk : he dat heeft echt iets weg van een kerstnummer.. serieus !!
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  zaterdag 15 januari 2005 @ 19:02:44 #203
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_24585022
Mij was dat ook al eens opgevallen btw, is bewust zo gedaan denk ik.
pi_24585676
Sterker nog, op de aankomende live cd hoor je Joey ook zoiets zeggen, "SING THE HOLY ONE!. :
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 januari 2005 @ 20:58:11 #205
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:02:00 #206
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24586887
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:56 schreef Nitro_YE het volgende:
ja dat kan opzich wel, maar ik heb geen creditcard en volgens mij komen er nog flinke shipping costs bij kijken
Die shipping-costs stellen niks voor. Ik heb het voor de grap eens geprobeerd en als je de laatste 5 cd's van Lagwagon bestelt betaal je $56,75 voor de cd's en $13,00 voor het verzenden. Dat is dan airmail en duurt 4-10 dagen. Het totaal is $69,75, omgerekend nog geen 52 euro, voor 5 Fat Wreck cd's incl. verzendkosten. (dat is minder dan hier in de winkel)

Maar of je hier ook kan kopen zonder creditcard weet ik niet. Anders zijn er genoeg andere distro's en webwinkels en velen accepteren paypal. Dat is veilg en gratis. Ook aangetekend geld versturen in een envelopje heeft mij niet vaak problemen opgeleverd
pi_24597189
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:02 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Maar of je hier ook kan kopen zonder creditcard weet ik niet. Anders zijn er genoeg andere distro's en webwinkels en velen accepteren paypal. Dat is veilg en gratis. Ook aangetekend geld versturen in een envelopje heeft mij niet vaak problemen opgeleverd
werkt paypal ook niet via een creditcard?
That's The Way Things Go
  zondag 16 januari 2005 @ 15:57:29 #208
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24598006
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:57 schreef Nitro_YE het volgende:
werkt paypal ook niet via een creditcard?
Nee, ik gebruik paypal gewoon zonder creditcard. Je gaat naar de site, geeft daar je e-mailadres op, en dit is meteen je paypal-acoount. Dit is in principe gratis maar heeft 2 restricties: je kan geen betalingen ontvangen van mensen die met een creditcard betalen en je kunt niet vaker dan een bepaald aantal keer per jaar betalen met geld dat je via paypal ontvangen hebt. Met geld dat je zelf vanaf je rekening stort is er geen restrictie.

Niet dat ik iemand wil overhalen dit te gaan gebruiken, maar bij mij werkt het makkelijk en veilig, beter nog dan geld versturen in envelopjes
pi_24598553
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:57 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik paypal gewoon zonder creditcard. Je gaat naar de site, geeft daar je e-mailadres op, en dit is meteen je paypal-acoount. Dit is in principe gratis maar heeft 2 restricties: je kan geen betalingen ontvangen van mensen die met een creditcard betalen en je kunt niet vaker dan een bepaald aantal keer per jaar betalen met geld dat je via paypal ontvangen hebt. Met geld dat je zelf vanaf je rekening stort is er geen restrictie.

Niet dat ik iemand wil overhalen dit te gaan gebruiken, maar bij mij werkt het makkelijk en veilig, beter nog dan geld versturen in envelopjes
ja envelopjes lijken me idd niet echt ideaal, maar ik zal het paypal verhaal is gaan proberen. bedankt iig
That's The Way Things Go
  zondag 16 januari 2005 @ 21:22:04 #210
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24602521
Envelopjes geven mij een erg plezierig oldschool-gevoel en het idee dat ik in een soort punk-utopia woon waar mensen elkaar kunnen vertrouwen. En ik heb dan ook maar twee keer echt problemen gehad met enveloppen die niet aankwamen. Dan krijg je trouwens niks vergoed omdat het niet toegestaan is geld te versturen. Dus de tweede keer heb ik op het briefje ingevuld dat in de vermiste envelop origineel artwork voor een nog uit te geven cd zat. Toen waren de 35 euro's zo overgemaakt. Alleen de verzendkosten krijg je niet terug
pi_24608735
Ey hippe, congratz nog met je crew-zijn op asice.net he!
pi_24608943
Wie is HIPPE op AsIce dan?

Anyway, Strike First was bruut gister
jeweetz
pi_24609026
Trefwoord Punk toch?

Trouwens, haha, die David daarvan lijkt op dinges... Edward Norton uit z'n American History X tijd.
pi_24609061
quote:
Op maandag 17 januari 2005 09:56 schreef =HellFire= het volgende:
Trefwoord Punk toch?
ssssssssssssstttttttttttttt... dat hoeft iedereen niet te weten hoor
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24609163
Ach elk normaal denkend mens was er toch wel achtergekomen.
pi_24609172
Hoi hoi

Vraagje weet iemand een leuke site waar je shirts enzo kan bestellen??
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24609192
Ga naar gigs, veel goedkoper en het geld gaat gelijk naar de band zelf!
pi_24609295
quote:
Op maandag 17 januari 2005 10:10 schreef =HellFire= het volgende:
Ga naar gigs, veel goedkoper en het geld gaat gelijk naar de band zelf!
waar..........
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24609395
In je local venue
jeweetz
pi_24609412
ja of large heeft ook wat haha.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24609451
Nee man, Large zuigt als de tering. Veel te dure meuk ook
Which reminds dat ik nog een Chimaira girly moet kopen als ik weer in de stad ben (nee, niet voor mezelf hoor, ik doe niet aan fashioncore )
jeweetz
pi_24609516
Large sucks hard.

Enne, Beaker gewoon dichtsbijzijnde zaal bij jou in de buurt daar de show-data van opzoeken. En dan maar hopen dat er iets vets komt. Zoek je shirts van bands als NOFX etc. welke je voornamelijk in de Melkweg of 013 ziet... dan vrees ik dat je daar dan maar tijd, geld en moeite in moet gaan steken.

Of je gaat naar WaterlooPlein, staat een aardige marktkoopman waar ik nog hele gesprekken mee heb gehad over z'n zoon in een band, (anti)globalisme en muziek hehe. Die heeft meestal ook veel shirts voor een aardige prijs. En, je kunt er afdingen mocht je daar nog zin in hebben he.
pi_24609881
NOFX heb ik tien jaar geleden al gekocht Large sucks big time En Amsterdam ligt niet in de buurt Rotterdam zou beter zijn dus iemand die iets weet in Rotterdam
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24610046
Heh.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 januari 2005 @ 11:42:10 #225
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24610920
Heh, als in volgens mij is er ZAT te vinden in Rotterdam... als ik als hoge noordeling dat zelf weet .
pi_24610957
quote:
Op maandag 17 januari 2005 11:42 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]


heh
hij stond zeker op de 8999ste post dus doet hij heh en dan staat ie op 9000

ja zo kan ik het ook
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 17 januari 2005 @ 12:52:51 #228
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24611547
Bedankt voor jullie felicitaties, ik heb er weer een leuke nieuwe uitdaging bij. Nadeel is wel dat ik niet meer zonder consequenties alles wat ik maar wil kan blaten hier, omdat jullie nu weten hoe ik er uit zie, en dat ik wel een hond heb, maar dat zeker geen kwijlende rottweiler is.

Beaker: ga eens naar het net al genoemde asice.net, kies bovenaan "shows" en dan rechts in de hoek "Venues". Probeer dan Nighttown, Baroeg, Waterfront of Poortgebouw en zie hoeveel shows er zijn in Rotterdam. Morgen speelt Demented are go! beijvoorbeeld in Rotterdam.
pi_24611561
quote:
Op maandag 17 januari 2005 12:12 schreef Kletz het volgende:

[..]

hij stond zeker op de 8999ste post dus doet hij heh en dan staat ie op 9000

ja zo kan ik het ook
Serieus, heb ik er al 9k? Hoe... HARD IS DAT HE!???!! BEN HEELMAAL SIEKEEDD ENZOOOOO!!!

Nog maar 6773, matig!
pi_24612617
quote:
Op maandag 17 januari 2005 12:52 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Nadeel is wel dat ik niet meer zonder consequenties alles wat ik maar wil kan blaten hier, omdat jullie nu weten hoe ik er uit zie, en dat ik wel een hond heb, maar dat zeker geen kwijlende rottweiler is.
Mijn hond is veel coewluher
jeweetz
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:23:01 #231
2391 Jimmy
Door het bot
pi_24622582
Ik heb laatst mijn cd-collectie eens wat opgeruimd. Ik wam nog 3 exemplaren tegen van een Nederlandse punkverzamelaar waar een oud bandje van me ook op staat.

Iemand belangstelling voor een exemplaar?



1. Intro
2. Beyond lickin' - Sorry Voor De Stank
3. Snikkeldrift - Slager
4. The Outcasted Teens - Tsjakka!
5. MIHOEN! - R.O.T.O.P.
6. Dutchbad - Hoersubsidie
7. Bep - Theo Vogelaars
8. MindbuG - Soundtrack Van Een Punk
9. Mr. Potatohead - De Vlieger
10. Leedvermaak - Dirruk
11. Protebrod - 1:50
12. Pane - Pijn is Fijn
13. Stunion P. - De Paus
14. Rockbok - Loodzwaar
15. De Klojo's - Wij Zijn De Jongens V/D Landbouwskool
16. Uit de Sloot - Banenpooler
17. De Gatbent - D.V.S.A
18. Leedvermaak - Rooie Inge
19. MIHOEN! -Eigen Haard Blijft Goud Waard
20. De Gatbent - Helden Van Deze Tijd
21. Dutchbad - Reincarnazi's
22. The Outcasted Teens - Thomas
23. De Klojo's - In De Kroeg Met De Klojo's
24. Stunion P. - GVB

Niet supergoed, wel erg vermakelijk.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_24622641
je had toch ook nog zo''n plaat Hollandse herrie toch? met Human alert enzo?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24623619
Jimmy, ik wel.
pi_24623821
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:26 schreef Kletz het volgende:
je had toch ook nog zo''n plaat Hollandse herrie toch? met Human alert enzo?
Maximaal onthaal?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24623923
Hahahhahaha die team police film, haha... America, FUCK YEAH.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:43:11 #236
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24624331
Volgens mij heb ik Schorremorrie weleens gratis gekregen bij Heel erg punk in Nighttown ofzo? In ieder geval staan er een paar goede nummers op en was het misschien wel mijn eerste kennismaking met Mihoen! (ik weet het niet meer)

En inderdaad, Hollandse Herrie ken ik ook, heeft Marco Roelofs die niet uigebracht op windmill records ofzo?

En alle ex-leden van Stunion P verdienen natuurlijk een lintje en een Nobelprijs voor de vrede

[ Bericht 6% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 18-01-2005 14:56:48 ]
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:36:36 #237
2391 Jimmy
Door het bot
pi_24625755
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 12:41 schreef =HellFire= het volgende:
Jimmy, ik wel.
OK, mail me anders op pauperjim (a) hotmail
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  dinsdag 18 januari 2005 @ 15:40:16 #238
2391 Jimmy
Door het bot
pi_24625794
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 13:43 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
En inderdaad, Hollandse Herrie ken ik ook, heeft Marco Roelofs die niet uigebracht op windmill records ofzo?
Ja, ik geloof het wel. Ik heb ook nog eens 'Nou nou, het is me wat' liggen, maar behalve de Hardheid staat daar niet veel bijzonders op.
quote:
En alle ex-leden van Stunion P verdienen natuurlijk een lintje en een Nobelprijs voor de vrede
Ik ben ontroerd.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_24627621
Die Hollandse Herrie ken ik ook, die is idd van Windmill Records. Ik weet nog dat daar een nummer van Marco Roelofs, Pat en Demon Joker Junior op stond. We'll make the difference ofzoiets.
War. War never changes.
pi_24630881
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:14 schreef =HellFire= het volgende:
Nah, de avond/nacht ervoor wel uitgeweest in Groningen wat wel erg vet was (kort nachtje tho), vaak wat leuker dan in Assen.
Kom je wel eens in La Cave? Punkkroeg in Groningen, erg okay. En een grote kans om eens een echte punker te ontmoeten (mijn persoontje ).
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24630986
Ik stuur ook altijd harde contanten richting Amerika. Nooit problemen gehad, maar bedankt voor de tip H.i.p.p.e.
Meteen even een bonusje erbij mocht het richting Crimethinc gaan.
En uiteraard geld waar niet voor gewerkt is of van de regering komt... .

Anarchist Cookbook is trouwens al uit. Binnenkort maar eens even bestellen.
Eerst een kraakpand regelen voor mijn hond.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24639114
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:19 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Kom je wel eens in La Cave? Punkkroeg in Groningen, erg okay. En een grote kans om eens een echte punker te ontmoeten (mijn persoontje ).
Nee maar ik heb wel vrienden/klasgenoten waarvan ze daar geloof ik wel heengaan. Volgende keer zal ik eens kijken... waar zit het eigenlijk? Zo bekend ben ik nou ook weer niet met Groningen.

En een echte punker ontmoeten? Zozo. Ik voel me bijna vereerd. Bijna. Hoe zien die eruit?
pi_24639659
Denk aan veel veiligheidsspelden, wildgroei van lichaamshaar, leren jacks met principiele buttons, blikken bier en een schurftige hond die Kafka o.i.d. heet
War. War never changes.
pi_24639763
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:22 schreef =HellFire= het volgende:
Nee maar ik heb wel vrienden/klasgenoten waarvan ze daar geloof ik wel heengaan. Volgende keer zal ik eens kijken... waar zit het eigenlijk? Zo bekend ben ik nou ook weer niet met Groningen.
Als je over de grote markt loopt langs de febo (STERF! FEBO! STERF!) rechtdoor richting kleine peperstraat moet je op het laatst over een brug, rechtdoor de weg volgen kom je langs een klotekroeg. Gewoon een stuk doorlopen en dan zit het aan de rechterkant op een hoek. Op ongeveer driekwart van die straat.

Ik volg altijd dezelfde routes anders verdwaal ik in Groningen. .
Heb je met die plattelandsjongens.
quote:
En een echte punker ontmoeten? Zozo. Ik voel me bijna vereerd. Bijna. Hoe zien die eruit?
Ik ben wit met zwarte puisten. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24641801
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 13:04 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Als je over de grote markt loopt langs de febo (STERF! FEBO! STERF!) rechtdoor richting kleine peperstraat moet je op het laatst over een brug, rechtdoor de weg volgen kom je langs een klotekroeg. Gewoon een stuk doorlopen en dan zit het aan de rechterkant op een hoek. Op ongeveer driekwart van die straat.

Ik volg altijd dezelfde routes anders verdwaal ik in Groningen. .
Heb je met die plattelandsjongens.
[..]

Ik ben wit met zwarte puisten. .
Hahah, duidelijke omschrijving. Maar goed, mocht ik nog eens in de stad zijn en de gelegenheid daar is, dan kom ik je wel es lastig vallen. Mits het bier goed en goedkoop is natuurlijk!
pi_24647766
Eerste namen deconstruction tour 2005
De eerste namen voor de deconstruction tour van dit jaar zijn bekend gemaakt.
No use for a name
Rise Against
Against me!

Strike Anywhere heeft zich ook bevestigd geloof ik, Street Dogs komen ws. ook... t schijnt 1,5 maand eerder te komen. Veel overeenkomsten met Groezrock.
pi_24647784
Nieuwe namen voor Arnhem Hardcore Meeting
Er zijn weer een aantal nieuwe namen bekend voor het jaarlijks terugkerende festival voor de hardcore liefhebber.

De tot nu toe bekend gemaakte namen zijn:
Strike First
Converge
Planes Mistaken For Stars
Eighteen Visions
Hopesfall
Razor Crusade
Panic
Good Clean Fun
Sex Positions
No Turning Back

Zo, komt weer genoeg qua festivals.
pi_24648281
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:28 schreef =HellFire= het volgende:
Eerste namen deconstruction tour 2005
De eerste namen voor de deconstruction tour van dit jaar zijn bekend gemaakt.
No use for a name
Rise Against
Against me!

Strike Anywhere heeft zich ook bevestigd geloof ik, Street Dogs komen ws. ook... t schijnt 1,5 maand eerder te komen. Veel overeenkomsten met Groezrock.
SA weer?! maakt niet uit hoor want ik heb ze nog niet gezien. Voor de rest is NUFAN ongelooflijk vet live! (ik vind dat ze 1 van de beste live punkrock bands zijn ooit)

Against me! heb ik een plaat van (via slsk) maar vind het duidleijk, nee enorm bagger.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24648313
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:29 schreef =HellFire= het volgende:
Nieuwe namen voor Arnhem Hardcore Meeting
Er zijn weer een aantal nieuwe namen bekend voor het jaarlijks terugkerende festival voor de hardcore liefhebber.

De tot nu toe bekend gemaakte namen zijn:
Strike First
Converge
Planes Mistaken For Stars
Eighteen Visions
Hopesfall
Razor Crusade
Panic
Good Clean Fun
Sex Positions
No Turning Back

Zo, komt weer genoeg qua festivals.
Haha goeie namen!!! vooral GCF, NTB en panic zijn vet

Ik zou zeggen hellfire: flikker al je punkrock ska cd's weg en begin een nieuwe verzameling met HARDcore
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24648317
Dit jaar twee keer SA dus voor mij. En twee keer NUFAN. En twee keer RA. Tering.

NUFAN is idd leuk.
pi_24648324
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:34 schreef Kletz het volgende:

[..]

Haha goeie namen!!! vooral GCF, NTB en panic zijn vet

Ik zou zeggen hellfire: flikker al je punkrock ska cd's weg en begin een nieuwe verzameling met HARDcore
Hahahahah. Wellicht... wellicht.
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:52:28 #252
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24649734
Arnhem hardcore en Groezrock staan in ieder geval in mijn agenda. Vanavond eerst Cursed en Breather Resist, laat wel weten hoe dat was
  donderdag 20 januari 2005 @ 13:44:03 #253
2391 Jimmy
Door het bot
pi_24650557
Hey Hellfire, als je die Schorremorrie cd nog wil, mail dan ff naar mijn hotmail adres (pauperjim@etc).
Ik hoef er geen geld voor ofzo, maar verzendkosten zou wel fijn zijn.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_24650917
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 10:28 schreef =HellFire= het volgende:
Eerste namen deconstruction tour 2005
De eerste namen voor de deconstruction tour van dit jaar zijn bekend gemaakt.
No use for a name
Rise Against
Against me!

Strike Anywhere heeft zich ook bevestigd geloof ik, Street Dogs komen ws. ook... t schijnt 1,5 maand eerder te komen. Veel overeenkomsten met Groezrock.
dat ziet er erg goed uit
ej maar HellFire waarom zie je die bands voor een 2de keer?
That's The Way Things Go
pi_24650956
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 13:44 schreef Jimmy het volgende:
Ik hoef er geen geld voor ofzo, maar verzendkosten zou wel fijn zijn.
en die zijn gewoon erg hoog....15 euro ofzo
That's The Way Things Go
pi_24652252
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:52 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Vanavond eerst Cursed en Breather Resist.
Juist! Ik ook!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24652445
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 14:08 schreef Nitro_YE het volgende:

[..]

dat ziet er erg goed uit
ej maar HellFire waarom zie je die bands voor een 2de keer?
nou hij ziet ze gewoon 2 keer dit jaar Deconstruction en Groezrock
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24652842
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:44 schreef Kletz het volgende:

[..]

nou hij ziet ze gewoon 2 keer dit jaar Deconstruction en Groezrock
Juist! Altjd leuk. Hopelijk is Deco's lokatie dit jaar wel beter... ookal is Zwolle lekker bij.
pi_24653183
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:44 schreef Kletz het volgende:

[..]

nou hij ziet ze gewoon 2 keer dit jaar Deconstruction en Groezrock
och ja natuurlijk, ik zit niet op te letten, maar GroezRock is ook interessant, misschien ga ik daar ook naar toe
That's The Way Things Go
  vrijdag 21 januari 2005 @ 01:30:32 #260
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24661512
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:29 schreef OMG het volgende:
Juist! Ik ook!
Net terug en alvast even mijn korte reflectie: Sounds like viiolence trok ik echt niet en ze hebben een stomme naam voor een emo-band. ...... Monkey love vond ik ook weinig aan. Breather resist had pech met die technishe problemen, maar ook verder vond ik er weinig aan. En Cursed was waar ik voor kwam en die waren geniaal. Een harde show met veel beweging en een geweldige zanger.

Een mooie avond
pi_24661733
Sounds Like Violence was leuk voor één nummer ofzo, halverwege naar de merch gegaan. Hot 'n Steamy Monkey Love vond ik op zich wel leuk, maar dan alleen tijdens de wat langzamere stukken. Zodra ze snel begonnen te spelen klonk het niet meer, met name de stem van de zanger.
Breather Resist, waar ik voor kwam, vond ik best goed. Het was jammer dat ze zo gehaast moesten spelen.. da's jammer aan 4 bands op één avond, vooral als dan ook iedereen zich strikt aan het tijdschema dient te houden (maar juist mooi voor mij omdat ik nog een uur en een kwartier met de trein terug moest). Cursed was een erg vermakelijke band.

Weer eens veel te veel geld uitgegeven aan merch en platen en dergelijke. Maar ja, je moet het ergens aan uitgeven.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24663967
Cool, Hot 'n Steamy Monkey Love komen bij mij uit de buurt. Waar was dat optreden?
War. War never changes.
pi_24665468
Amsterdam. In de Winston om precies te zijn.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24672245
Gaan er vanavond nog meer mensen naar Caliban, As We Fight en Broken Circle in de Goudvishal?
War. War never changes.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:49:33 #265
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24677220
Ik niet in ieder geval. Ik hoor morgen wel hoe het was
pi_24677292
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:47 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Gaan er vanavond nog meer mensen naar Caliban, As We Fight en Broken Circle in de Goudvishal?
Het is morgen in het Bolwerk, maar daar ga ik ook niet heen.
Al wil ik een vriend, drummer van Aversion, wel weer ff bezig zien.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24681158
gaat er nog iemand naar The Vandals?
That's The Way Things Go
pi_24682203
Het was gaaf, vooral As We Fight vond ik erg sterk. Alleen ben ik zo braque dat ik nu maar snel richting mijn kribbe sluip.
War. War never changes.
pi_24688088
As We Fight rulede wel erg hard... Heb in 14 uur tijd die cd al 2 keer gedraaid Jammer dat vriendinnetje 'm vrijdag weer terug wil hebben, maar ik heb nog genoeg tijd om een CDR'tje te kopen
Dacht ik toch even een Rectify cdtje te kunnen scoren, zegt die ker0l mij dat die CD er pas over 2 weken is, leg dan géén flyers neer
Maar Caliban was wel goed hoor, voor hun doen that is.
jeweetz
pi_24688120
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:29 schreef Rhinestone het volgende:
As We Fight rulede wel erg hard... Heb in 14 uur tijd die cd al 2 keer gedraaid Jammer dat vriendinnetje 'm vrijdag weer terug wil hebben, maar ik heb nog genoeg tijd om een CDR'tje te kopen
Dacht ik toch even een Rectify cdtje te kunnen scoren, zegt die ker0l mij dat die CD er pas over 2 weken is, leg dan géén flyers neer
Maar Caliban was wel goed hoor, voor hun doen that is.
Jij bent gisteren ook in Arnhem geweest?
War. War never changes.
pi_24688450
Yup, heb je weleens als je er woont
jeweetz
pi_24691359
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:29 schreef Rhinestone het volgende:
As We Fight rulede wel erg hard... Heb in 14 uur tijd die cd al 2 keer gedraaid Jammer dat vriendinnetje 'm vrijdag weer terug wil hebben, maar ik heb nog genoeg tijd om een CDR'tje te kopen
Dacht ik toch even een Rectify cdtje te kunnen scoren, zegt die ker0l mij dat die CD er pas over 2 weken is, leg dan géén flyers neer
Maar Caliban was wel goed hoor, voor hun doen that is.
idd nog even wachten op de CD van Rectify
Zou vanavond naar Arkangel & Rectify gaan in Kaatsheuvel, maar gisteravond met zaalvoetbal mijn enkelbanden zwaar gekeusd dus kan ik moeilijk 4 uur lang daar gaan staan GVD !!!
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24691947
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:51 schreef Rhinestone het volgende:
Yup, heb je weleens als je er woont
Waar stond je ergens? Misschien heb ik je wel gezien, zo groot was die toko niet. Ik vond trouwens wel dat er veel van die kleine ettertjes waren.
War. War never changes.
  zondag 23 januari 2005 @ 11:50:53 #274
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_24703425
Ik stond ehm, overal? Zeg maar rechtsachter, tussen de PA en stand in tijdens Caliban, daarvoor een meter ofzo voor de PA. Maarja idd, Goudvishal is klein, en als er bekenden van je zijn, dan zie je ze áltijd. Dus ik heb weer de hele avond staan "hallo, ook hier?"-en
Die kleine kut ettertjes met hun slipknot (en murderdolls ) shirtjes hebben we denk ik aan Caliban's nog-meer-vercommercialisering te denken.... Helaas denk ik dan....
En tóch heb ik me vermaakt
jeweetz
pi_24705289
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 14:29 schreef Rhinestone het volgende:
As We Fight rulede wel erg hard... Heb in 14 uur tijd die cd al 2 keer gedraaid Jammer dat vriendinnetje 'm vrijdag weer terug wil hebben, maar ik heb nog genoeg tijd om een CDR'tje te kopen
Dacht ik toch even een Rectify cdtje te kunnen scoren, zegt die ker0l mij dat die CD er pas over 2 weken is, leg dan géén flyers neer
Maar Caliban was wel goed hoor, voor hun doen that is.
Haha vet! Die " kerel" sprak ik gisternacht nog in de kroeg waar ik moest draaien (anders was ik ook wel daar geweest of bij arkangel in kaatsheuvel), en hij zei dat er een stuk of 3 gasten al langs waren gekomen voor die plaat van Rectify . Goed hoor mensen... Maar over 2 weken dus snel die plaat oppikken bij een volgende show!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  zondag 23 januari 2005 @ 14:57:43 #276
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_24706855
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:50 schreef Rhinestone het volgende:
Die kleine kut ettertjes met hun slipknot (en murderdolls ) shirtjes hebben we denk ik aan Caliban's nog-meer-vercommercialisering te denken.... Helaas denk ik dan....
En tóch heb ik me vermaakt
Wat is er mis met die kinderen? Ze hebben misschien nog niet helemaal door hoe anderen zich gedragen en kennen niet alle ondergrondse hardcore-bands, maar je bent zelf toch ook 13 geweest?

Via Slipknot en Caliban de hardcore in lijkt me een mooie stap. Dat vind ik juist het enige voordeel van hardcore bands die uitverkopen en naar een major gaan, het worden mooie opstapjes voor jonge mensen om hardcore te ontdekken.

Ik kan natuurlijk de snob uit gaan hangen en ze uitlachen om hun Slipknot shirts, maar ik ben zelf ook met de Heideroosjes begonnen. En we moeten natuurlijk niet vergeten dat Slipknot in essentie een hardcore-band is
pi_24707105
Ze doen het zelfs beter dan ik, rond mijn twaalfde luisterde ik naar Garbage en schreef ik liefdesbrieven aan Natalie Imbruglia...
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  zondag 23 januari 2005 @ 16:32:31 #278
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_24708199
Ach, ik kan er ook alleen maar om lachen hoor, ze zien er zo schattig uit en het doet mij ook aan mijn slipknot tijd denken. Heb niks tegen ze, als ze zich maar vermaken. Het was alleen zo typisch voor Caliban...

* Rhinestone zoekt z'n slipknot trui maar weer eens op
jeweetz
  Licht Ontvlambaar zondag 23 januari 2005 @ 19:02:15 #279
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24722774
quote:
Op zondag 23 januari 2005 19:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb net Rectify uit gechecked,klinkt wel goed
Goeie zaak (Y)
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  maandag 24 januari 2005 @ 18:47:46 #281
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24727568
Ben d'r weer bij
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 24 januari 2005 @ 19:24:56 #282
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24728181
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 11:35 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hahahahah. Wellicht... wellicht.
dat houd ik me aanbevolen als 'het goede doel'
  maandag 24 januari 2005 @ 19:53:52 #283
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24728595
Yeah, TDEP komt weer,

March 26 Arnhem, Netherlands (NL) Hardcore Meeting
March 27 Schijndel, Netherlands (NL) Paaspop (afternoon show)
March 27 Groningen, Netherlands (NL) Noordschock (evening show)
March 28 Utrecht, Netherlands (NL) Tivoli

Hmm maybe eerst naar Harcore meeting en dan nog naar Tivoli als de financiën het toelaten
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24740352
Arnhem ben ik zeker bij... Rest denk ik niet, maar misschien Grunn of Utrech toch maar ook...
jeweetz
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:19:00 #285
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24740393
Ze spelen toch met Caliban?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24740719
Anyways, waar gaan jullie in de komende tijd nog allemaal naar toe?

Ik ga naar:

* 5 februari Gascoigne & Strike First in Assen (zeker!)
* 3 maart The Dwarves in Vera (waarschijnlijk)
* 13 maart PeterPan Speedrock & Zeke in Vera (waarschijnlijk)
* 14 april The Hives in 013 (waarschijnlijk...)
* 15 april Roarfest met Razor Crusade · Gilgamesh · Believe Is A Doubt · Shikari · Face Tomorrow (denk het wel!)
* 30 april Groezrock 2005 (zeker!!!)
* Deconstruction Tour 2005 (zeker!!)

Meer volgt.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 13:47:34 #287
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24740886
Concreet in de planning:

26 maart Arnhem Hardcore
28 maart The Dillinger Escape Plan Utrecht.

Wil Dillinger best twee keer zien Is er een site van Arnhem Hardcore btw?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24740974
www.asice.net staat info + er loopt een draadje op het forum hehe.
pi_24741617
Zeker:
28-01 Creature With The Atom Brain
10-03 Converge + Planes Mistaken For Stars
13-03 Boris
31-03 Sex Positions
07-04 The Plot To Blow Up The Eiffel Tower
01-05 Pig Destroyer + Leng Tch'e

Misschien:
27-01 USAISAMONSTER
25-02 Cursed + Shikari
09-04 The Blood Brothers

En ik had vanavond naar Head Automatica gegaan, maar de zanger bleek voor de 239487234ste keer last te hebben van de ziekte van Crohn, dus ik blijf thuis.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24742044
6 Februari Benefit Show for WSPA: Leeuwarden Gloppe
Symmetry In Chaos · Checkmate · Machinemade God · O'Hara · All Odds Against Me . Eye of Judgement . Rectify.

26 Februari Californian Circle Pit Fest : Drachten Iduna
Rectify · Instil · Downset · Maroon · Demean · Voice Of Distress · Arkangel · Morda

30 april Groezrock Belgie

Voorlopig is dat het wel.
Trouwens OMG ik heb die plaat van Head Automatica op mp3 en trek ik aardig goed.
Waar was dat concert eigenlijk ? Niks van gehoord eigenlijk, en gaat het nou helemaal niet meer door of wil je niet besmet raken
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_24742153
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:56 schreef StrikeAnywhere het volgende:
6 Februari Benefit Show for WSPA: Leeuwarden Gloppe
Symmetry In Chaos · Checkmate · Machinemade God · O'Hara · All Odds Against Me . Eye of Judgement . Rectify.

26 Februari Californian Circle Pit Fest : Drachten Iduna
Rectify · Instil · Downset · Maroon · Demean · Voice Of Distress · Arkangel · Morda

30 april Groezrock Belgie

Voorlopig is dat het wel.
Trouwens OMG ik heb die plaat van Head Automatica op mp3 en trek ik aardig goed.
Waar was dat concert eigenlijk ? Niks van gehoord eigenlijk, en gaat het nou helemaal niet meer door of wil je niet besmet raken
ik ga hier in mee
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_24742329
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 13:19 schreef Sjoewe het volgende:
Ze spelen toch met Caliban?
Ik mag toch hopen van niet, want dat zou best wel K-U-T zijn...

Waar ik voorlopig naartoe ga... Arkangel in Arnhem, Hardcore Meeting in Arnhem, Martyr AD in Arnhem, en verder alles wat leuk is in Arnhem
jeweetz
  dinsdag 25 januari 2005 @ 15:16:35 #293
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24742352
Fuck yeah, Relapse heeft Miss Machine op 12"
En voor maar $12,- Hmm, heeft er iemand een paypal account hier
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24742461
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 14:56 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Trouwens OMG ik heb die plaat van Head Automatica op mp3 en trek ik aardig goed.
Waar was dat concert eigenlijk ? Niks van gehoord eigenlijk, en gaat het nou helemaal niet meer door of wil je niet besmet raken
Vanavond in de Melkweg. Ze zouden als voorprogramma van The Used spelen, maar nu speelt Face Tomorrow als voorprogramma. Nu vind ik allebei deze bands totaal niets, dus blijf ik maar thuis.
En Head Automatica is natuurlijk gewoon leuk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24742570
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
Fuck yeah, Relapse heeft Miss Machine op 12"
En voor maar $12,- Hmm, heeft er iemand een paypal account hier
Volgens mij zag ik die vorige week nog bij de Boudisque staan.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24742650
in de Old Hall, spelen the Vandals, die zijn toch wel beter dan The Used
That's The Way Things Go
pi_24742758
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
Fuck yeah, Relapse heeft Miss Machine op 12"
En voor maar $12,- Hmm, heeft er iemand een paypal account hier
probeer www.codex4.org eens en dan shop.
misschien dat hun hem ook wel hebben
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:02:08 #298
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_24743014
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:43 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

probeer www.codex4.org eens en dan shop.
misschien dat hun hem ook wel hebben
Ja, klopt. Cool! Moet je bij die baktransfer gewoon het geld overmaken, maar moet er nog een 'onder vermelding van' bij?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_24743907
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:02 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ja, klopt. Cool! Moet je bij die baktransfer gewoon het geld overmaken, maar moet er nog een 'onder vermelding van' bij?
zou ik niet weten, een van die gasten ken ik persoonlijk en geef ook geld persoonlijk aan hem.
heb nooit via de site besteld, mail ze anders even.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:40:17 #300
93504 Razorwolf
^punk as fck
pi_24745445
3 april: U.S. Bombs (Lintfabriek Kontich België)
11 april: 36 crazyfists & From First to Last (Lintfabriek Kontich België)
30 april: Groezrock België

En dan nog wat shows van onbekende Belgische bands
April wordt zo'n PUNKmaand )
pi_24822729
Ik vind dat deze wel weer een stukje omhoog mag en dat Mainstrike bést wel zuigt.
jeweetz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')